Pereiti prie turinio

techni

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    26
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    techni gavo reakciją nuo Winn3R Lombardas   
    gera ideja
     
    kazkiek domejausi - reikia min 50/100 000lt ir tai mazoka.
     
    antra - geros vietos + idirbio, kad zmones ja gerai zinotu.(informuoti gyventojus apie save)
     
    Prekystalio,vitrinu, kasos aparato, uab/individ. pazymos
    svarstykliu auksui. Dar berods reikia kazkokio tei leidimuko del oficialios brangiuju metalu prekybos ir supirkimo. Nera labai sunku ji gauti.
     
    Plius jeigu supirkinesi visoki suda(mob tel ,zaislai ir t.t. - ka dazniausiai ir siulys turi turet pakankamai vietos - bei svarbiausia moket tai parduot. Problema atsiranda ,kai prisikaupia nemaza kruva tu daiktu ir negali ju parduot. O pinigai uzsaldyti.Pav pamegink parduoti gitara per men. Arba zoliapjove ziema. Todel senieji lombardistai tik ant aukso ir papuosalu specializuojasi. Uzima nedaug vietos ir jie moka ji parduoti.
    Supirkti pigiai yra viena o parduoti jau kas kita.
     
    Jei rasi gera vieta ir moki nuo zmogaus "paskutines kelnes numaut" - veikla labai pelninga.
    Zodziu sunkiausia - padaryt kad zmones tave zinotu, kad pas tave kreiptusi o ne pas kitus.(cia jau marketingo ziniu reiketu,daznai suveikia tai, kad pasiulai didesne supirkimo kaina uz kitus)
    Ir su daiktu realizacija. Buna kartais kai ir uz savikaina niekas neima...
    Lombardas su geru idirbiu generuoja min 10000lt pelno per men. Ypac daug darbo pries sventes ir po ju. Amzinas biznis.
  2. Patinka
    techni gavo reakciją nuo Winn3R Lombardas   
    gera ideja
     
    kazkiek domejausi - reikia min 50/100 000lt ir tai mazoka.
     
    antra - geros vietos + idirbio, kad zmones ja gerai zinotu.(informuoti gyventojus apie save)
     
    Prekystalio,vitrinu, kasos aparato, uab/individ. pazymos
    svarstykliu auksui. Dar berods reikia kazkokio tei leidimuko del oficialios brangiuju metalu prekybos ir supirkimo. Nera labai sunku ji gauti.
     
    Plius jeigu supirkinesi visoki suda(mob tel ,zaislai ir t.t. - ka dazniausiai ir siulys turi turet pakankamai vietos - bei svarbiausia moket tai parduot. Problema atsiranda ,kai prisikaupia nemaza kruva tu daiktu ir negali ju parduot. O pinigai uzsaldyti.Pav pamegink parduoti gitara per men. Arba zoliapjove ziema. Todel senieji lombardistai tik ant aukso ir papuosalu specializuojasi. Uzima nedaug vietos ir jie moka ji parduoti.
    Supirkti pigiai yra viena o parduoti jau kas kita.
     
    Jei rasi gera vieta ir moki nuo zmogaus "paskutines kelnes numaut" - veikla labai pelninga.
    Zodziu sunkiausia - padaryt kad zmones tave zinotu, kad pas tave kreiptusi o ne pas kitus.(cia jau marketingo ziniu reiketu,daznai suveikia tai, kad pasiulai didesne supirkimo kaina uz kitus)
    Ir su daiktu realizacija. Buna kartais kai ir uz savikaina niekas neima...
    Lombardas su geru idirbiu generuoja min 10000lt pelno per men. Ypac daug darbo pries sventes ir po ju. Amzinas biznis.
  3. Patinka
    techni sureagavo į 2n2kas Kuriame įmonės blog'ą: 12 žingsnių programa pagal Evaldą   
    Šaltinis: http://e-valdas.lt/kuriame-imones-bloga-12-zingsniu-programa-pagal-evalda/
     
    Betvarkydamas susikaupusį šlamštą kompiuteryje atradau praeitais metais vienai paskaitai rengtas skaidres apie tai, kaip, mano manymu, įmonės turėtų vystyti savo tinklaraščius nuo pirmųjų žingsnių iki pat prekės pardavimo. Kadangi pristatymas buvo įvertintas aukščiausiu balu, drįsiu teigti, jog ši, mano sudaryta, 12 žingsniu programa įmonėms, yra bent šio to verta. Pabrėžiu – čia tik mano nuomonė, jokiais tyrimais ji negrįsta, tad jei matote teiginių, prasilenkiančių su logika, tiesiog juos ignoruokite arba pataisykite komentaruose.
     
    Tarkime, kad jūs esate internetinės batų parduotuvės savininkas ir nusprendėte rašyti tinklaraštį, o jame dalinti patarimus internautams. Tolesniuose žingsniuose vadovausimės būtent šiuo pavyzdžiu.
     
    1. Blog’o kūrimas
     
    Išsirenkame TVS (Turinio Valdymo Sistemą). Kaip taisyklė, dažniausiai renkamasi WordPress sistema, tačiau galima bandyti tinklaraštį kurti ir su tokiomis alternatyvomis kaip Joomla, Drupal ar kita.
    (NE)pasinaudojame nemokamomis blog’ų fermomis. Kartais pasitaiko, kad mažesnės įmonės nėra linkusios išlaidauti, tad savo tinklaraščius paleidžia ant blogas.lt sistemos ar kitų blog’ų fermų. Mano manymu, toks blog’as išprususiam internautui suveikia kaip įmonės antireklama. Jei jau negalite tam skirti bent keleto litų per mėnesį, geriau tinklaraščio iš viso nekurkite.
    Susikuriame unikalų dizainą. Tinklaraščio dizainas taip pat yra įmonės įvaizdžio dalis, juk nesinorėtų, kad tokį patį, kaip jūsų įmonės tinklapio nemokamą dizainą naudotų ir dar koks nors blogeris, rašantis apie tai, kaip vakar Akropolyje pirko kojines.
     
    2. Ištiriame rinką
     
    Ar konkurentai irgi rašo blog’us?
    Išsiaiškinam konkurentų interneto rinkodaros minusus ir paverčiam juo savo pliusais. Nepatingėkime pasidomėti ką veikia konkurentai. Į jų tinklaraščius pažvelkite kritiškai ir saviškiame taisykime jų klaidas. Nesistenkite daryti „kažko panašaus“, darykite kitaip ir pasiglemžkite tuos klientus, kurių negavo konkurentas.
     
    3. Atliekame vidinę SEO optimizaciją
     
    SEO yra vienas svarbiausių dalykų šiandien, kalbant apie tinklalapio populiarinimą. Nesvarbu, blog’ą ar elektroninę parduotuvę kursite, optimizaciją paieškos sistemoms atlikti vis tiek turėsite. Juk būtų smagu jei potencialus klientas, ieškodamas kaip prižiūrėti batus, pirmiausia paieškos sistemose išvystų būtent jūsų tinklaraščio nuorodą.
     
    Išorinę SEO optimizaciją galite atlikti ir pats, tačiau vidinę patarčiau patikėti specialistams. Juk nesinori nebūnant geru tinklalapių kūrėju sugriauti visos svetainės beredaguojant jos kodą. Tuo tarpu išorinė optimizacija yra gana smagus reikalas. Tačiau tai aptarsime kiek vėliau.
     
    4. Susidraugaukime su socialiniais tinklais
     
    Kaip kadaise ne prestižas buvo turėti anketą One.lt tinklalapyje, tai dabar daug kas tą patį mano ir apie Facebook’ą. Kad ir kaip bebūtų, tačiau socialiniuose tinkluose vis dar yra didžioji dalis potencialių jūsų klientų, Ponas batų pardavėjau.
     
    Optimizuojame tinklaraštį socialiniams tinklams. Nors Facebook’as ir taip gana gerai atvaizduoja įrašus iš blogų, tačiau truputėlį paredagavę tinklalapio kodą galite nustatyti koks paveikslėlis prie įrašo bus rodomas, kokia antraštė ir netgi kokia ištrauka.
    Suteikiame galimybę lankytojams įrašais dalintis su draugais. Labai svarbus dalykas, juk viena labai „draugiška“ mergina, „palaikinusi“ jūsų įrašą apie naujus aukštakulnius, tinklaraštį gali parodyti tūkstančiams savo draugų.
    Susikuriame profilius didžiuosiuose socialiniuose tinklalapiuose. Jei didžioji dalis lankytojų dažniausiai ateina iš paieškos sistemų, tai antrą vietą užima socialiniai tinklai. Tinkamai prižiūrint savo fanų puslapius ir reguliariai juos atnaujinant, galima tikėtis 30% ar netgi daugiau lankytojų iš socialinių tinklų.
     
     
    5. Pradedane rašyti
     
    Na štai, paruošiamieji darbai atlikti. Dabar jau galime pradėti rašyti, o tada ir paleisti tinklaraštį plačiajai visuomenei.
     
    Rašome apie nūdienos aktualijas ir būtinai „į temą“. Galima rašyti apie tai, kad Bredas Pitas buvo pastebėtas nešiojantis Crocs’us kartu su vilnonėmis kojinėmis ir tai gali tapti naujausiu mados klyksmu, tačiau geriau nerašykite apie tai, kad jūsų sekretorei šiandien ir vėl suplyšo basutės. Mažiau asmeniškumų. Prie klientų įmonės vardu dar spėsime prieiti.
    Darome naujausias savo produktų apžvalgas. Gavote naują žiemos batų kolekciją į savo parduotuvę? Kodėl trumpa apžvalga nepasidalinus tinklaraštyje. Jei sugebėsite sudominti skaitytojus, dalis jų tikrai virs pirkėjais. Ne taip formaliai pateikta informacija apie prekę visada žavi klientą.
    Daliname patarimus. Kaip jau minėjau, galime dalinti patarimus kaip prižiūrėti batus žiemos laikotarpiu, kaip atskirti tikrą odą nuo dirbtinės ir t.t. Tapkite savo skaitytojų mokytojais.
     
    6. Pradedame išorinę SEO optimizaciją
     
    Kai jau turime pirmąjį turinį tinklaraštyje, galime tuo pasidalinti su paieškos sistemomis. O tai lengviausia padaryti prisirenkant kuo daugiau kokybiškų nuorodų iš kitų tinklapių. Tokiu būdu Google vorai į jūsų tinklaraštį užsuks vis dažniau. Išorinė SEO optimizacija, tai tarsi nuorodų kolekcionavimas. Nemokamų nuorodų į savo tinklaraštį galite prisirankioti iš įvairių tinklalapių katalogų, komentuodami kitus blog’us, aktyviai dalyvaudami diskusijose kituose portaluose ir nevengdami palikti savo nuorodos „į temą“. O taip pat galite užsiimti SEO straipsnių rašymų ir jų dėjimų į Lietuvoje po truputėlį plintančius straipsnių katalogus.
     
    Lygiagrečiai su tuo paleidžiame Google AdWords reklaminę kampaniją. SEO optimizacija yra toks dalykas, kad per dieną rezultato nematysite, tad kol pakilsite paieškos sistemose iki aukščiausių pozicijų, galite ten būti mokėdami šiek tiek pinigų ir naudodamiesi AdWords sistema. AdWords yra gerai tuo, kad rezultatas bus matomas iš karto.
     
    7. Blog’ą pristatome esamiems klientams
     
    Kadangi tinklaraštį sugalvojome kurti jau po to, kai įkūrėme elektroninę parduotuvę, jau turime šiokį tokį klientų ratą ir jų kontaktus. Todėl savo klientams išsiunčiame naujienlaiškius, arba pabandome juos pasiekti kitais kanalais, kurie tik įmanomi turint jų kontaktinius duomenis. Naujienlaiškyje trumpai pristatome savo tinklaraštį ir pasiūlome tapti jo skaitytojais.
     
    Jei tinklaraštis pasirodys netikęs, dar pradiniame etape, kol jis nepristatytas plačiajai visuomenei, sužinosite savo klaidas ir jas galėsite ištaisyti arba viską tuojau pat baigti kol dar nepatirta didesnė žala.
    Jei tinklaraštis bus įvertintas gerai, neabejokite, kad juo klientai pasidalins ir su savo draugais.
     
    8. Išklausome kritiką ir patobulintą versiją pristatome plačiajai visuomenei.
     
    Į kritiką žiūrėkite ne kaip į bandymą jus sugniuždytą, bet kaip į bandymą jums padėti. Tad dalykus, kurie nepatiko jūsų ištikimiems klientams, pasistenkite kuo greičiau išspręsti ir „tobulą“ variantą galėsite pateikti visam internetui. Naudokitės tokiomis visuomenės informavimo priemonėmis kaip socialiniai tinklai, naujienų portalai, kiti tinklaraščiai.
     
    9. Pradedame blogerių „papirkinėjimą“
     
    Taip jau yra, kad dažnas blogeris turi savo skaitytojų ratą, kurie yra tarsi jo gerbėjai, tad kad ir ką šis bepasakytų – šventai juo tiki. Todėl susisiekime su blogeriais, rašančiais panašia tematika ir pasiūlykime jiems dovanėlių. Apie madas rašanti mergina tikrai teigiamai atsilieps ne tik apie jūsų tinklaraštį, bet ir apie visą parduotuvę, jei tik jūs ją nustebinsite netikėtai suteikdami nemažą nuolaidą pirkiniams arba tiesiai į namus atsiųsdami dovanėlių su įmonės atributika. Čia galime prisiminti kaip IKI kadaise tinklaraštininkams, jų gimtadienio proga, dovanodavo tortus, o didieji aludariai dar ir šiandien apie alų rašantiems blogeriams nevengia atsiųsti po dėžę alaus Kalėdų ar kitų švenčių proga.
     
    10. Skatiname grįžtamąjį ryšį
     
    Savo įrašais tinklaraštyje ne tik stengiamės perteikti kuo daugiau naudingos informacijos, tačiau ir užvesti diskusijas. Socialiniuose tinkluose drąsiai galime pasidomėti kokio gamintojo batai labiausiai patinka jūsų klientams ar kokios spalvos basutės atrodo vasariškiausi. Iš to galima išpešti nemažai informacijos, kurią tinkamai panaudojus, pardavimai turėtų išaugti. Be to, aktyviausiems tinklaraščio skaitytojams nepagailėkite prizų.
     
    11. Išsiaiškiname kas yra mūsų skaitytojai
     
    Mūsų tinklaraštis pagaliau yra gerai žinomas. Žmonės, ieškodami informacijos apie batų priežiūrą ar kitus susijusius dalykus, pirmiausia eina pas mus. Todėl dabar tai reikia išnaudoti ir tinklaraštį paversti pasyviu pardavėju.
     
    Pasinaudojame Google Analytics teikiamais duomenimis apie lankytojų lokaciją ir naršymo įpročius.
    Pasinaudojame Facebook ir kitų socialinių tinklų suteikiama galimybe sužinoti fanų amžių ir lytį
    Blog’e atliekame apklausas
    Išsiaiškinę kuo daugiau informacijos apie mūsų skaitytoją, vėliau tą informaciją galėsime panaudoti kurdami būtent jiems skirtus pasiūlymus.
     
    12. Skaitytojus paverčiame klientais
     
    Kai jau žinome kas yra mūsų skaitytojas, straipsnius stengiamės orientuoti būtent į juos. Tarkime, kad 70% skaitytojų yra moterys, kurių amžius 30-40 metų, o likusieji 30% yra tokio paties amžiaus vyrai. Tokiu atveju bent du trečdalius savo straipsnių stengiamės orientuoti į vidutinio amžiaus moteris, kurioms greičiausiai bus aktualu sužinoti apie batelius, tinkančius prie vakarinių suknelių ar itin patogius batukus mažyliams. Tokios skaitytojos greičiausiai jau nesivaiko naujausių gatvės madų, todėl tokių straipsnių, kaip minėjome apie Bredą Pitą ir vilnones kojines, galime rašyti kiek mažiau. Tad nuo šiol blog’e stengiamės dažniau rašyti apie vidutinio amžiaus moterims ir mažyliams skirtą avalynę, apžvelgti kuo daugiau tokios produkcijos, turimos parduotuvėje ir būtent šiai skaitytojų kategorijai suformuoti išskirtinius pasiūlymus, apie kuriuos taip pat paskelbtumėte ir tinklaraštyje.
  4. Patinka
    techni gavo reakciją nuo Loading Ratuotas.LT   
    pavadinimas - tikrai man su katinais pirmoje vietoje asocijuojasi, is tikro parduociau pavadinima kokiam gyvunu maisto platintojui uzmoves ant kokio nors nemokamo tvs
     
    Tema - auto. superine. Pats ne viena nakti sedejau ir sukau galvas del pavadinimo. Norejau padaryt panasu projekta.
    Kazkaip su CAR viskas sukosi. Is tikro sunku rasti laisva gera ir isimenama.
     
    Headeris , kaip kazkas sake- per didelis, vietos svaistymas(ant como siaurinciau)
    baneris - kokia nauda is jo? aiskiai per didelis. Galima sumazinti ant dvieju cm arba perskelti per puse/panasiai, palikt kiek didesni, o sone imesti nuorodas i straipsnius. Arba padalinti i tris mazesnius, paspaudus is apacios.
    Nes baneris uzima beveik visa puslapi - suvalgydamas matomiausia jo dali, o pateikiamos informacijos kiekis labai ribotas. Cia juk informacinis puslapis, kurio varomoji jega straipsniai. O ka as uzejes matau - 4dideles fotkes su speju nemokamu baneriu. man pav tie uzrasai banerio fone tai nepatinka.jie tik darko fotkes, trukdo pilnai iziureti detales.
     
    Imkit pvz is delfi, alfa, jie jau visus nagus pravalge ant straipsniniu nuorodu dejimo. tobulina jas metai is metu.
    Ten pav labai patogu susirasti reikiama nuoroda ir nuejus i straipsni pasiziureti didesniu fotkiu. nors delfistai nervina - neduoda didesnio formato fotkiu. Jie vietos taupumo cempionai. nors kai kuriu straipsniu tai ten jau perdaug.
     
    Poto ta zinute apie atsinaujinima? kokia man is jos nauda - retorinis klausimas.
    nepatinka tai, kad reikia scrolinti, kaip kokiam pigiame bloge. manau didzioji lankytoju dalis sutiks scrolinimas sucks. geriau jau visi pagrindiniai straipsniai su mini fotkemis turetu tilpti i pirmo zvilgsnio plota.
    O tada, kai jau smalsumas uzsikabina - galima narsyti, scrolinti landzioti kiek nori.
     
    nepamenu ar delfis ir alfa su savo pagrindiniu baneriu irgi taip issikalinejo, kai buvo mazai kam zinomi. ytariu, kad tada jo nebuvo ar buvo maziukas visiskai. Jusiskis reklaminis virsuje labai gadina visa vaizda.
    aiskiai neisipaiso. cia reikia geros dizainerio akies , kad ji priderintu. minetuose portaluose kaip issprestu suderinamumo problema. visai nepjauna akiu ane.
    uz ka dienos apklausa nusipelne tokios garbingos vietos. skelbimai.lt, skelbikas.lt uz tokia vieta is topshop rimtas babkes lupa. galima ir kazka svarbesnio ideti. istikimi lankytojai atsakys ir apacioje i apklausa.
     
    Pasigedau daugiau straipsniu. juk sita tema tiek info. mokekit man babkes arba koki barteri. ir as jums po straipsni i savaite. pamatysit, kaip pradesite taupyti vieta, kaip racionaliai isnaudosit kiekviena milimetra.
     
    zodziu mano nuomone - visus straipsnius up - i virsu. ir patogia navigacija su antrastemis. tai liecia ir sonini naujienu bloka. galima palikti tik dvi eilutes - straipsnio pradzia su fotke.
    Ir daugiau naujienu - kad kiekvienas automobilistas rastu tai kas ji domina. antikvaras, nauji, deveti, padangos, dalys, skelbimai, forumas,juokeliais, autoprikolai. ka veikia dauguma darbe - ziuri prikolus.
     
    kur as einu paskaityti apie auto:
    nr 1 autoasas.lt (nes ten suzinai relia info apie auto, buna idomu ir naudinga)
    nr2 delfi/auto dubliuojasi su lrytu/auto
    labai senai, kazkada autobild.lt, siandien kazkodel net neatidare to saito
    autoledi.lt tikrai saunios merginos - yra is ko pasimokinti
    autogide tik 4straipsniai, trys is ju neaktualus
    autoplius - nepamenu
    buna ir pavieniu perliuku atrandi, bet nera iprocio
     
    nezinau ar apie automobiliu istorija labai populiari rubrika:)
     
    facebook, twiter, pastas iconas keisciau, speju vis tiek mazai kas ant ju lipa. ir spalva ziurisi bet nepriderinta.
    didiji facebooko langa perkelciau auksciau arba ikisciau tarp tekstu. jo paskirtis pritraukti pastoviu lankytoju ir didinti saito lankomuma. dabar jis pratai dirba.
    padarykite eksperimenta - pakvieskit uzkietejusi facebukintoja, kuris spaudo praktiskai visus like kurie tik pakliuna pasodinkit ji prie kompo ir pastebekit, ar jis uzlaikins jus saita ir per kiek laiko jeigu taip. suprasit patys apie ka as. aisku nieko jam apie eksperimenta nesakykit. tiesiog paziurekit jo reakcija i saita.
    as uzlaikinciau, bet beveik neradau facebooko, virsuje nespausciau.
     
    taigi bendra isvada - saitas neblogai apdirbtas, spalva pagrindine ok, minimalistinis, ziurisi neblogai, tema man labai idomi, bet neisnaudotas plotas ziauriai, pasigedau daugiau idomiu straipsniu.apie tokia svarbia info, kaip nemokami kilimeliai - radau tik per stebukla. jus ka ismetet 100lt kilimam per nieka? ir ziema noreciau gauti guminiu o ne medziaginiu.
    nupriderinti reklaminiai blokai prie saito, kaip svetimkuniai. galima sugalvot geresni pavadinima ir jam tinkama logotipa. kuris bus lengvai atpazystamas bei isimintinesnis jegu dabar.
     
    mano nuomone - dabar yra nisa lietuvoje, nera rimto auto portalo, kuris pateiktu idomios info. kur butu patogu naudotis navigacija - narsyti, rasti dominancia info. kur butu smagu leisti 2/3 val gyvenimo.
     
    sory uz pipirus:) su laiku, jeigu nenusibos, ir isgyvensit pasidarysit viska, tik isgirsit is kitu zmoniu ir gal kitais zodziais. Sekmes vystant "mano" ideja. reklamos galimybes superines, autosalonai uzmetys pinigais, jeigu tapsite gerai lankomu
  5. Patinka
    techni gavo reakciją nuo zirnis LIETUVA TURNIKO FREESTYLE 2011 !   
    Pastebėjau ir aš ,kad paskutiniu metu sparčiai populiarėja nauja mada - sportavimas ant turniku.
    Tame yra daug privalumų:


     
    Nereikia mokėti už salę
    Grynas oras
    Kada nori tada sportuoji
    Lavinama jėga o ne raumenų kalnas
    Kas iš to kad atrodai masyviai, o kai reikia nieko negali padaryt

     
    Sunkiausia yra prisiversti. Geriausia , kai turi jau pažengusį draugą, kurį reikia vytis. Kuris gali tave palaikyti ir padėti.
    Nereikia persistengi ir plėšytis,rezultatai ateis savaime. Jau po mėn pastebėsite jog galite atlikti daugiau priėjimų. Pratimai darosi ne taip sunkiai , o žymiai lengviau.
    Aišku kas nori greičiau atgauti jėgas ir pasiekti greitesnio raumenų augimo tiesiog būtina papildomai įtraukti į savo maistą baltymų, proteinų ir visą kitą , ko gauni per mažai iš įprasto maisto. Reikia pripažinti, jog dažnai tiesiog pamirštame gerai užvalgyti. Nelabai kreipiame dėmesį į tai ką valgome. Ar tiesiog nesigauna reguliariai pasimaitinti, pamiegoti bent 8 val per parą.
    O kur dar liesas kūno tipas, greita maisto apykaita.
    Nebrangus kokybiškas proteinas:
    http://papildai24.lt/index.php?route=product/product&path=40&product_id=143
  6. Patinka
    techni gavo reakciją nuo Winn3R Lombardas   
    gera ideja
     
    kazkiek domejausi - reikia min 50/100 000lt ir tai mazoka.
     
    antra - geros vietos + idirbio, kad zmones ja gerai zinotu.(informuoti gyventojus apie save)
     
    Prekystalio,vitrinu, kasos aparato, uab/individ. pazymos
    svarstykliu auksui. Dar berods reikia kazkokio tei leidimuko del oficialios brangiuju metalu prekybos ir supirkimo. Nera labai sunku ji gauti.
     
    Plius jeigu supirkinesi visoki suda(mob tel ,zaislai ir t.t. - ka dazniausiai ir siulys turi turet pakankamai vietos - bei svarbiausia moket tai parduot. Problema atsiranda ,kai prisikaupia nemaza kruva tu daiktu ir negali ju parduot. O pinigai uzsaldyti.Pav pamegink parduoti gitara per men. Arba zoliapjove ziema. Todel senieji lombardistai tik ant aukso ir papuosalu specializuojasi. Uzima nedaug vietos ir jie moka ji parduoti.
    Supirkti pigiai yra viena o parduoti jau kas kita.
     
    Jei rasi gera vieta ir moki nuo zmogaus "paskutines kelnes numaut" - veikla labai pelninga.
    Zodziu sunkiausia - padaryt kad zmones tave zinotu, kad pas tave kreiptusi o ne pas kitus.(cia jau marketingo ziniu reiketu,daznai suveikia tai, kad pasiulai didesne supirkimo kaina uz kitus)
    Ir su daiktu realizacija. Buna kartais kai ir uz savikaina niekas neima...
    Lombardas su geru idirbiu generuoja min 10000lt pelno per men. Ypac daug darbo pries sventes ir po ju. Amzinas biznis.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...