Pereiti prie turinio

DASHas

Nariai
  • Pranešimai

    3
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    DASHas sureagavo į zyzuole Mažoji bendrija   
    Taip, formaliai žiūrint MB vadovas nebūtinas, nes MB įstatymas numato:
     
    4 straipsnis. Mažosios bendrijos steigimo sutartis
    5) mažosios bendrijos vadovas, jeigu mažoji bendrija numato turėti vienasmenį valdymo organą;
     
    Taigi jei jūs nusprendžiate, kad jums vadovas nereikalingas, tada taip ir darote. Tada visus klausimus spres MB narių susirinkimas: t.y. turės spresti kas pasirašinės darbo sutartis, pvz. patalpų nuomos stutartis, kas įmonę atstovaus mokesčiuose, kas sodroje, kas savivaldybėje, kas sudarinės smulkius komercinius sandorius ir pan.
     
    Taigi be vadovo aš įsivaizduoju tik tokią MB, kurioje narys tik vienas. O jei narių keletas? Tada labai atidžiai reikia apsirašyti kiekvieno nario funkcijas įmonės veikloje parengiant MB nuostatus, kad pvz. perkant kompiuterį, nereiktų šaukti MB narių susirinkimo.
     
    Nes būtent MB įstatymas toki atveju sako:
    14 straipsnis. Mažosios bendrijos narių susirinkimo papildoma kompetencija
     
    1. Kai mažosios bendrijos narių susirinkimas yra mažosios bendrijos valdymo organas, be šio įstatymo 13 straipsnyje nustatytų teisių, mažosios bendrijos narių susirinkimas:
     
    8) priimti sprendimą dėl kiekvieno sandorio sudarymo.
     
    Taigi vertėtų labai pagalvoti ar jums bus patogu, jei MB neturės vadovo?
    http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=429530
     
     
    Formaliai žiūrint taip, 15 proc. GPM ir viskas.
    Bet... laukim oficialių sodros paaiškinimų šiuo klausimu. Yra pateikta ne vienas ir ne du paklausimai.
    Žiūrėsim ką pasakys.
    Kažkaip dėliojant viską pagal logikos dėsnius: vadovavimas na visaip kvepia darbo santykiais, o apmokestinimas kaip ne darbo santykių...
     
    Žodžiu čia jie patys primalė, bet tikslaus atsakymo niekas neduoda.
     
    Laukiam sodros nuomonės...
  2. Patinka
    DASHas sureagavo į daliusd Mažoji bendrija   
    Nebūkite tokia pikta ;-) Pati paklausėte, pati retoriškai atsakėte ir dar pasipiktinote savo atsakymu.
     
    Tikslas: Ūkio ministerija iškėlė tikslą ar bent jau viltį skatinti startup'us. Yra įvairių startup'ų apibrėžimų, bet tarkime vienas startup'ų požymių, kad jie daro dalykus esant dideliam neapibrėžtumui (skaitykite "gali PAJAMŲ greitu metu ir nesugeneruoti"). Bandelių pardavėjas nėra startup'as (nors vėlgi reikia susitarti dėl apibrėžimo).
     
    Dėl mokesčių: aš labai už, kad juos reikia mokėti. Netgi tuos mokesčius moku ir nemažus (galite patikėti?).
     
    Taigi tarkime aš būdamas geras pilietis jau MOKANTIS mokesčius ir norėdamas, kažką daryti saugiai ir legaliai turiu sumokėti 77*12 Lt už orą per metus net jei neturiu jokių PAJAMŲ. Už orą, nes aš jau esu kartą draustas (ar taip sunku sėdint valdžioje tai suprasti?). Proporcingai nuo PAJAMŲ (galbūt minus SĄNAUDOS) aš mokėti sutinku ir, manau, kad tai būtų teisinga. Studentams nemokėti PSD būtų didelė paskata daryti savo verslą. Dėl manęs asmeniškai tegu būna 50% mokesčių nuo pelno ir man daugiau nebeįdomu kaip ten toliau valstybė tuos pinigus skirsto (kur GPM'as, kur Sodrai ir t.t.) - va čia būtų tikrai startup'ų skatinimas - pusę atiduodi valstybei ir žinai, kad daugiau nesi skolingas ir galvos neskauda. T.y. paprasta apskaita (jokios), paprastas atsiskaitymas su valstybe ir t.t.
     
    Realiai, tai čia tik popierizmo klausimas. Jei Ūkio Ministerija nori pasididžiuoti skaičiukais kiek Lietuvoje daug startup'ų, tai matyt nieko nebus (t.y. tie skaičiukai bus mažesni negu galėtų). O taip kreivai šleivai legalizuotis yra daugybę kitų būdų, tik gaila, kad MB nėra vienas jų. Tik tiek. MB tikrai geras dalykas, bet tik turint verslo idėją, kuri generuoja pajamas nuo pirmos dienos.
     
    TL;DR: Problema ne mokesčiai, o tai, kad tie mokesčiai imami už orą.
  3. Patinka
    DASHas gavo reakciją nuo ifixas apple zaidimu kurimas   
    Taip, kuriame. O pradėjau tiesiog nusipirkdamas mac-mini (nors iš tiesų galima pasidaryti taip vadinamą hackintosh'ą - susintaliuoti mac os ant paprasto pc - bet taip daugiau vargo).
     
    Pagrindinis įrankis - Xcode ir iPhone SDK (viską galima atsisiųsti iš developer.apple.com). Toliau reikia mokėti programuoti :) objective-c yra "native" programavimo kalba, tačiau pervadinus .m failus į .mm laisvai galima rašyti ir c++ (pastarąją ir naudoju). Grafikai paišyti galima naudoti "native UI" arba OpenGL (pastarasis yra dažniau naudojamas žaidimas dėl spartumo).
     
    Žaidimų kūrimas - sudėtingas procesas, reikalaujantis nemažai žinių ir patirties. Todėl pradžioje siūlau apsiriboti nedideliais projektais, antraip tavo žaidimas niekada neišvys dienos šviesos.
    Palengvinti žaidimo kūrimą galima su įrankiais, tokiais kaip: cocos2d, Unity3D pastarasis kainuoja, kaip ir apple licenzija ($99 metams).
     
    Apple pasiima %30 nuo parduoto tavo apps'o. Bet tai dar ne viskas, turint omeny mokesčius Lietuvoje (čia vienas žmogus yra paskaičiavęs kiek apytiksliai turėtų likti "po visko").
     
    Naudingos nuorodos:
    gamedev.lt - žaidimų kūrimo bendruomenė Lietuvoje
    Apple Adventures lietuviškai - pirma, antra, trečia dalys.
    Žaidimų kūrėjai Lietuvoje: joystickninjas.com, ud7.com, kiork, tstudio.eu, LuckyLootStudios.com, tinywhitetribe.com
  4. Patinka
    DASHas gavo reakciją nuo ifixas apple zaidimu kurimas   
    Taip, kuriame. O pradėjau tiesiog nusipirkdamas mac-mini (nors iš tiesų galima pasidaryti taip vadinamą hackintosh'ą - susintaliuoti mac os ant paprasto pc - bet taip daugiau vargo).
     
    Pagrindinis įrankis - Xcode ir iPhone SDK (viską galima atsisiųsti iš developer.apple.com). Toliau reikia mokėti programuoti :) objective-c yra "native" programavimo kalba, tačiau pervadinus .m failus į .mm laisvai galima rašyti ir c++ (pastarąją ir naudoju). Grafikai paišyti galima naudoti "native UI" arba OpenGL (pastarasis yra dažniau naudojamas žaidimas dėl spartumo).
     
    Žaidimų kūrimas - sudėtingas procesas, reikalaujantis nemažai žinių ir patirties. Todėl pradžioje siūlau apsiriboti nedideliais projektais, antraip tavo žaidimas niekada neišvys dienos šviesos.
    Palengvinti žaidimo kūrimą galima su įrankiais, tokiais kaip: cocos2d, Unity3D pastarasis kainuoja, kaip ir apple licenzija ($99 metams).
     
    Apple pasiima %30 nuo parduoto tavo apps'o. Bet tai dar ne viskas, turint omeny mokesčius Lietuvoje (čia vienas žmogus yra paskaičiavęs kiek apytiksliai turėtų likti "po visko").
     
    Naudingos nuorodos:
    gamedev.lt - žaidimų kūrimo bendruomenė Lietuvoje
    Apple Adventures lietuviškai - pirma, antra, trečia dalys.
    Žaidimų kūrėjai Lietuvoje: joystickninjas.com, ud7.com, kiork, tstudio.eu, LuckyLootStudios.com, tinywhitetribe.com
  5. Patinka
    DASHas gavo reakciją nuo ifixas apple zaidimu kurimas   
    Taip, kuriame. O pradėjau tiesiog nusipirkdamas mac-mini (nors iš tiesų galima pasidaryti taip vadinamą hackintosh'ą - susintaliuoti mac os ant paprasto pc - bet taip daugiau vargo).
     
    Pagrindinis įrankis - Xcode ir iPhone SDK (viską galima atsisiųsti iš developer.apple.com). Toliau reikia mokėti programuoti :) objective-c yra "native" programavimo kalba, tačiau pervadinus .m failus į .mm laisvai galima rašyti ir c++ (pastarąją ir naudoju). Grafikai paišyti galima naudoti "native UI" arba OpenGL (pastarasis yra dažniau naudojamas žaidimas dėl spartumo).
     
    Žaidimų kūrimas - sudėtingas procesas, reikalaujantis nemažai žinių ir patirties. Todėl pradžioje siūlau apsiriboti nedideliais projektais, antraip tavo žaidimas niekada neišvys dienos šviesos.
    Palengvinti žaidimo kūrimą galima su įrankiais, tokiais kaip: cocos2d, Unity3D pastarasis kainuoja, kaip ir apple licenzija ($99 metams).
     
    Apple pasiima %30 nuo parduoto tavo apps'o. Bet tai dar ne viskas, turint omeny mokesčius Lietuvoje (čia vienas žmogus yra paskaičiavęs kiek apytiksliai turėtų likti "po visko").
     
    Naudingos nuorodos:
    gamedev.lt - žaidimų kūrimo bendruomenė Lietuvoje
    Apple Adventures lietuviškai - pirma, antra, trečia dalys.
    Žaidimų kūrėjai Lietuvoje: joystickninjas.com, ud7.com, kiork, tstudio.eu, LuckyLootStudios.com, tinywhitetribe.com
  6. Patinka
    DASHas gavo reakciją nuo ifixas apple zaidimu kurimas   
    Taip, kuriame. O pradėjau tiesiog nusipirkdamas mac-mini (nors iš tiesų galima pasidaryti taip vadinamą hackintosh'ą - susintaliuoti mac os ant paprasto pc - bet taip daugiau vargo).
     
    Pagrindinis įrankis - Xcode ir iPhone SDK (viską galima atsisiųsti iš developer.apple.com). Toliau reikia mokėti programuoti :) objective-c yra "native" programavimo kalba, tačiau pervadinus .m failus į .mm laisvai galima rašyti ir c++ (pastarąją ir naudoju). Grafikai paišyti galima naudoti "native UI" arba OpenGL (pastarasis yra dažniau naudojamas žaidimas dėl spartumo).
     
    Žaidimų kūrimas - sudėtingas procesas, reikalaujantis nemažai žinių ir patirties. Todėl pradžioje siūlau apsiriboti nedideliais projektais, antraip tavo žaidimas niekada neišvys dienos šviesos.
    Palengvinti žaidimo kūrimą galima su įrankiais, tokiais kaip: cocos2d, Unity3D pastarasis kainuoja, kaip ir apple licenzija ($99 metams).
     
    Apple pasiima %30 nuo parduoto tavo apps'o. Bet tai dar ne viskas, turint omeny mokesčius Lietuvoje (čia vienas žmogus yra paskaičiavęs kiek apytiksliai turėtų likti "po visko").
     
    Naudingos nuorodos:
    gamedev.lt - žaidimų kūrimo bendruomenė Lietuvoje
    Apple Adventures lietuviškai - pirma, antra, trečia dalys.
    Žaidimų kūrėjai Lietuvoje: joystickninjas.com, ud7.com, kiork, tstudio.eu, LuckyLootStudios.com, tinywhitetribe.com
  7. Patinka
    DASHas gavo reakciją nuo ifixas apple zaidimu kurimas   
    Taip, kuriame. O pradėjau tiesiog nusipirkdamas mac-mini (nors iš tiesų galima pasidaryti taip vadinamą hackintosh'ą - susintaliuoti mac os ant paprasto pc - bet taip daugiau vargo).
     
    Pagrindinis įrankis - Xcode ir iPhone SDK (viską galima atsisiųsti iš developer.apple.com). Toliau reikia mokėti programuoti :) objective-c yra "native" programavimo kalba, tačiau pervadinus .m failus į .mm laisvai galima rašyti ir c++ (pastarąją ir naudoju). Grafikai paišyti galima naudoti "native UI" arba OpenGL (pastarasis yra dažniau naudojamas žaidimas dėl spartumo).
     
    Žaidimų kūrimas - sudėtingas procesas, reikalaujantis nemažai žinių ir patirties. Todėl pradžioje siūlau apsiriboti nedideliais projektais, antraip tavo žaidimas niekada neišvys dienos šviesos.
    Palengvinti žaidimo kūrimą galima su įrankiais, tokiais kaip: cocos2d, Unity3D pastarasis kainuoja, kaip ir apple licenzija ($99 metams).
     
    Apple pasiima %30 nuo parduoto tavo apps'o. Bet tai dar ne viskas, turint omeny mokesčius Lietuvoje (čia vienas žmogus yra paskaičiavęs kiek apytiksliai turėtų likti "po visko").
     
    Naudingos nuorodos:
    gamedev.lt - žaidimų kūrimo bendruomenė Lietuvoje
    Apple Adventures lietuviškai - pirma, antra, trečia dalys.
    Žaidimų kūrėjai Lietuvoje: joystickninjas.com, ud7.com, kiork, tstudio.eu, LuckyLootStudios.com, tinywhitetribe.com
  8. Patinka
    DASHas gavo reakciją nuo ifixas apple zaidimu kurimas   
    Taip, kuriame. O pradėjau tiesiog nusipirkdamas mac-mini (nors iš tiesų galima pasidaryti taip vadinamą hackintosh'ą - susintaliuoti mac os ant paprasto pc - bet taip daugiau vargo).
     
    Pagrindinis įrankis - Xcode ir iPhone SDK (viską galima atsisiųsti iš developer.apple.com). Toliau reikia mokėti programuoti :) objective-c yra "native" programavimo kalba, tačiau pervadinus .m failus į .mm laisvai galima rašyti ir c++ (pastarąją ir naudoju). Grafikai paišyti galima naudoti "native UI" arba OpenGL (pastarasis yra dažniau naudojamas žaidimas dėl spartumo).
     
    Žaidimų kūrimas - sudėtingas procesas, reikalaujantis nemažai žinių ir patirties. Todėl pradžioje siūlau apsiriboti nedideliais projektais, antraip tavo žaidimas niekada neišvys dienos šviesos.
    Palengvinti žaidimo kūrimą galima su įrankiais, tokiais kaip: cocos2d, Unity3D pastarasis kainuoja, kaip ir apple licenzija ($99 metams).
     
    Apple pasiima %30 nuo parduoto tavo apps'o. Bet tai dar ne viskas, turint omeny mokesčius Lietuvoje (čia vienas žmogus yra paskaičiavęs kiek apytiksliai turėtų likti "po visko").
     
    Naudingos nuorodos:
    gamedev.lt - žaidimų kūrimo bendruomenė Lietuvoje
    Apple Adventures lietuviškai - pirma, antra, trečia dalys.
    Žaidimų kūrėjai Lietuvoje: joystickninjas.com, ud7.com, kiork, tstudio.eu, LuckyLootStudios.com, tinywhitetribe.com
  9. Patinka
    DASHas gavo reakciją nuo ifixas apple zaidimu kurimas   
    Taip, kuriame. O pradėjau tiesiog nusipirkdamas mac-mini (nors iš tiesų galima pasidaryti taip vadinamą hackintosh'ą - susintaliuoti mac os ant paprasto pc - bet taip daugiau vargo).
     
    Pagrindinis įrankis - Xcode ir iPhone SDK (viską galima atsisiųsti iš developer.apple.com). Toliau reikia mokėti programuoti :) objective-c yra "native" programavimo kalba, tačiau pervadinus .m failus į .mm laisvai galima rašyti ir c++ (pastarąją ir naudoju). Grafikai paišyti galima naudoti "native UI" arba OpenGL (pastarasis yra dažniau naudojamas žaidimas dėl spartumo).
     
    Žaidimų kūrimas - sudėtingas procesas, reikalaujantis nemažai žinių ir patirties. Todėl pradžioje siūlau apsiriboti nedideliais projektais, antraip tavo žaidimas niekada neišvys dienos šviesos.
    Palengvinti žaidimo kūrimą galima su įrankiais, tokiais kaip: cocos2d, Unity3D pastarasis kainuoja, kaip ir apple licenzija ($99 metams).
     
    Apple pasiima %30 nuo parduoto tavo apps'o. Bet tai dar ne viskas, turint omeny mokesčius Lietuvoje (čia vienas žmogus yra paskaičiavęs kiek apytiksliai turėtų likti "po visko").
     
    Naudingos nuorodos:
    gamedev.lt - žaidimų kūrimo bendruomenė Lietuvoje
    Apple Adventures lietuviškai - pirma, antra, trečia dalys.
    Žaidimų kūrėjai Lietuvoje: joystickninjas.com, ud7.com, kiork, tstudio.eu, LuckyLootStudios.com, tinywhitetribe.com
  10. Patinka
    DASHas gavo reakciją nuo ifixas apple zaidimu kurimas   
    Taip, kuriame. O pradėjau tiesiog nusipirkdamas mac-mini (nors iš tiesų galima pasidaryti taip vadinamą hackintosh'ą - susintaliuoti mac os ant paprasto pc - bet taip daugiau vargo).
     
    Pagrindinis įrankis - Xcode ir iPhone SDK (viską galima atsisiųsti iš developer.apple.com). Toliau reikia mokėti programuoti :) objective-c yra "native" programavimo kalba, tačiau pervadinus .m failus į .mm laisvai galima rašyti ir c++ (pastarąją ir naudoju). Grafikai paišyti galima naudoti "native UI" arba OpenGL (pastarasis yra dažniau naudojamas žaidimas dėl spartumo).
     
    Žaidimų kūrimas - sudėtingas procesas, reikalaujantis nemažai žinių ir patirties. Todėl pradžioje siūlau apsiriboti nedideliais projektais, antraip tavo žaidimas niekada neišvys dienos šviesos.
    Palengvinti žaidimo kūrimą galima su įrankiais, tokiais kaip: cocos2d, Unity3D pastarasis kainuoja, kaip ir apple licenzija ($99 metams).
     
    Apple pasiima %30 nuo parduoto tavo apps'o. Bet tai dar ne viskas, turint omeny mokesčius Lietuvoje (čia vienas žmogus yra paskaičiavęs kiek apytiksliai turėtų likti "po visko").
     
    Naudingos nuorodos:
    gamedev.lt - žaidimų kūrimo bendruomenė Lietuvoje
    Apple Adventures lietuviškai - pirma, antra, trečia dalys.
    Žaidimų kūrėjai Lietuvoje: joystickninjas.com, ud7.com, kiork, tstudio.eu, LuckyLootStudios.com, tinywhitetribe.com
  11. Patinka
    DASHas gavo reakciją nuo ifixas apple zaidimu kurimas   
    Taip, kuriame. O pradėjau tiesiog nusipirkdamas mac-mini (nors iš tiesų galima pasidaryti taip vadinamą hackintosh'ą - susintaliuoti mac os ant paprasto pc - bet taip daugiau vargo).
     
    Pagrindinis įrankis - Xcode ir iPhone SDK (viską galima atsisiųsti iš developer.apple.com). Toliau reikia mokėti programuoti :) objective-c yra "native" programavimo kalba, tačiau pervadinus .m failus į .mm laisvai galima rašyti ir c++ (pastarąją ir naudoju). Grafikai paišyti galima naudoti "native UI" arba OpenGL (pastarasis yra dažniau naudojamas žaidimas dėl spartumo).
     
    Žaidimų kūrimas - sudėtingas procesas, reikalaujantis nemažai žinių ir patirties. Todėl pradžioje siūlau apsiriboti nedideliais projektais, antraip tavo žaidimas niekada neišvys dienos šviesos.
    Palengvinti žaidimo kūrimą galima su įrankiais, tokiais kaip: cocos2d, Unity3D pastarasis kainuoja, kaip ir apple licenzija ($99 metams).
     
    Apple pasiima %30 nuo parduoto tavo apps'o. Bet tai dar ne viskas, turint omeny mokesčius Lietuvoje (čia vienas žmogus yra paskaičiavęs kiek apytiksliai turėtų likti "po visko").
     
    Naudingos nuorodos:
    gamedev.lt - žaidimų kūrimo bendruomenė Lietuvoje
    Apple Adventures lietuviškai - pirma, antra, trečia dalys.
    Žaidimų kūrėjai Lietuvoje: joystickninjas.com, ud7.com, kiork, tstudio.eu, LuckyLootStudios.com, tinywhitetribe.com
  12. Patinka
    DASHas gavo reakciją nuo ifixas apple zaidimu kurimas   
    Taip, kuriame. O pradėjau tiesiog nusipirkdamas mac-mini (nors iš tiesų galima pasidaryti taip vadinamą hackintosh'ą - susintaliuoti mac os ant paprasto pc - bet taip daugiau vargo).
     
    Pagrindinis įrankis - Xcode ir iPhone SDK (viską galima atsisiųsti iš developer.apple.com). Toliau reikia mokėti programuoti :) objective-c yra "native" programavimo kalba, tačiau pervadinus .m failus į .mm laisvai galima rašyti ir c++ (pastarąją ir naudoju). Grafikai paišyti galima naudoti "native UI" arba OpenGL (pastarasis yra dažniau naudojamas žaidimas dėl spartumo).
     
    Žaidimų kūrimas - sudėtingas procesas, reikalaujantis nemažai žinių ir patirties. Todėl pradžioje siūlau apsiriboti nedideliais projektais, antraip tavo žaidimas niekada neišvys dienos šviesos.
    Palengvinti žaidimo kūrimą galima su įrankiais, tokiais kaip: cocos2d, Unity3D pastarasis kainuoja, kaip ir apple licenzija ($99 metams).
     
    Apple pasiima %30 nuo parduoto tavo apps'o. Bet tai dar ne viskas, turint omeny mokesčius Lietuvoje (čia vienas žmogus yra paskaičiavęs kiek apytiksliai turėtų likti "po visko").
     
    Naudingos nuorodos:
    gamedev.lt - žaidimų kūrimo bendruomenė Lietuvoje
    Apple Adventures lietuviškai - pirma, antra, trečia dalys.
    Žaidimų kūrėjai Lietuvoje: joystickninjas.com, ud7.com, kiork, tstudio.eu, LuckyLootStudios.com, tinywhitetribe.com
  13. Patinka
    DASHas gavo reakciją nuo ifixas apple zaidimu kurimas   
    Taip, kuriame. O pradėjau tiesiog nusipirkdamas mac-mini (nors iš tiesų galima pasidaryti taip vadinamą hackintosh'ą - susintaliuoti mac os ant paprasto pc - bet taip daugiau vargo).
     
    Pagrindinis įrankis - Xcode ir iPhone SDK (viską galima atsisiųsti iš developer.apple.com). Toliau reikia mokėti programuoti :) objective-c yra "native" programavimo kalba, tačiau pervadinus .m failus į .mm laisvai galima rašyti ir c++ (pastarąją ir naudoju). Grafikai paišyti galima naudoti "native UI" arba OpenGL (pastarasis yra dažniau naudojamas žaidimas dėl spartumo).
     
    Žaidimų kūrimas - sudėtingas procesas, reikalaujantis nemažai žinių ir patirties. Todėl pradžioje siūlau apsiriboti nedideliais projektais, antraip tavo žaidimas niekada neišvys dienos šviesos.
    Palengvinti žaidimo kūrimą galima su įrankiais, tokiais kaip: cocos2d, Unity3D pastarasis kainuoja, kaip ir apple licenzija ($99 metams).
     
    Apple pasiima %30 nuo parduoto tavo apps'o. Bet tai dar ne viskas, turint omeny mokesčius Lietuvoje (čia vienas žmogus yra paskaičiavęs kiek apytiksliai turėtų likti "po visko").
     
    Naudingos nuorodos:
    gamedev.lt - žaidimų kūrimo bendruomenė Lietuvoje
    Apple Adventures lietuviškai - pirma, antra, trečia dalys.
    Žaidimų kūrėjai Lietuvoje: joystickninjas.com, ud7.com, kiork, tstudio.eu, LuckyLootStudios.com, tinywhitetribe.com
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...