Pereiti prie turinio

P1nky

Nariai
  • Pranešimai

    5
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    P1nky sureagavo į eimis236 Lietuvių VBE 2013 metai   
    Čia jei jau prakalbom apie kvailus klausimus.. :D
    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/436_386439864798201_606554697_n.jpg
  2. Patinka
    P1nky gavo reakciją nuo Fischer Lietuvių VBE 2013 metai   
    Jei dar neskaitėt tikrai lengvai perskaitysit ir tiks daugeliui temų (manau ir bus prie privalomų) J.APUTIS ERČIA KUR GAIVUS VANDUO" labai tinka ir nieko prisiminti nereikia, nes nėra nei veikėjo vardų nei dar kažko. Daug kur matyta situacija, vyresnioji dukra palieka šeimą, ir ten visas kūrinys apie vieną dieną kaip dukra išvyksta. Perskaitykit, tikrai prisiminsite :) O mane kankina nuojauta, kad J.Aputį išvysim prie privalomų :D
  3. Patinka
    P1nky gavo reakciją nuo Fischer Lietuvių VBE 2013 metai   
    Jei dar neskaitėt tikrai lengvai perskaitysit ir tiks daugeliui temų (manau ir bus prie privalomų) J.APUTIS ERČIA KUR GAIVUS VANDUO" labai tinka ir nieko prisiminti nereikia, nes nėra nei veikėjo vardų nei dar kažko. Daug kur matyta situacija, vyresnioji dukra palieka šeimą, ir ten visas kūrinys apie vieną dieną kaip dukra išvyksta. Perskaitykit, tikrai prisiminsite :) O mane kankina nuojauta, kad J.Aputį išvysim prie privalomų :D
  4. Patinka
    P1nky gavo reakciją nuo Berrkotas Lietuvių VBE 2013 metai   
    Apie Mažvydą ir pan. Tai vėl jei jau ##### dega ir neturėsit kuo remtis, tai BIBLIJA yra sprendimas. Čia nagrinėjomos visos temos (apart tautitinis identitetas ir gal dar kažko panašaus), bet žvelgiant į egzaminų "trendą" tai tikrai bus kažkas iš serijos : PASIAUKOJIMAS/DARBAS/MORALĖ/MEILĖ/ŽMOGUS, o biblijoje čia visko pilna. Net nereikia būti skaičius jos, nes vienaip ar kitaip visi žino +- ją, o tiesiog jei degs ##### tai yra universalūs sakiniai "Biblijoje žmonėms skiepija netik tikėjimą, bet ir toikias vertybes kaip <... INSERT HERE> :)
     
    Dar įdomus pastebėjimas, kad rašant rašinį NEDUOK DIEVE, pradėti labai moderniai kažką kontempliuoti, nes nežinau juokais ar ne, bet mokytoja sakė, kad teko jai taisyti darbus (kaip 2-ajai mokytojai), kur jaunimas labai įdomiai rašė apie daugmaž MAŽVYDAS išleido katekizmą, tiesiog, turėdamas asmeninių paskatų ir prisiėmė nuopelnus sau, M.Mažvydas religinį žanrą pasirinko dėl jo populiarumo ir t.t Išties mintys įdomios, ir tikrai tam galima rasti realių argumentų, bet TURĖKIE GALVOJE, kad EGZAMINĄ TAISYS mokytojai, jie pavargę, neturės daug motyvacijos ieškoti gilių minčių ir kažkokių samplaikų, tad geriau tiesiog parašyti viską taip paprastai ir aiškiai, rišliai. Nors aš manau, kad tie 100-kai turėtų būti butent ir rašomi tiem kurie turi ką pasakyti ir turi kitokių minčių, bet aš renkuosi užtikrintą pažymį, be šampano ir rizikos :)
  5. Patinka
    P1nky gavo reakciją nuo Fischer Lietuvių VBE 2013 metai   
    Trumpai, dėl egzamino:
     
    - Dėl kūrinių, teko šnekėti su mokytojais metodininkais ir kitais rimtais lituanistais. Dauguma jų vienbalsiai pasakė "Radvanas,Maironis,Škėma". Konkrečiai kalbant apie samprotavimo rašinį, kurį pats esu labiau linkęs rašyti, keli autoriai + keli kontekstai (istoriniai/biografiniai/kultūriniai)+ citata/perfrazavimas ir tai jau pusė darbo.
     
    - Dažnai daromos klaidos tai
     
    1) Žanrų sumaišymas - prie Anykščių šilelio parašo drama ir pan. Gerai žinoti tuos žanrus, o jei nežinai ar abėjoji tai kalbėti abstrakčiai <... A.Škėmos kūrinyje ir pan.>
    2) Blogai suprantama tema - teko ir pačiam per bandomuosius egzaminus kentėti ir likti nesuprastam. Svarbu temos pavadinime pasižymėti raktinius žodžius ir gavus tema "Kaip lietuvių literatorūoje žvelgiama į nostalgišką praeitį" nesugalvoti čia inception'o ar panašaus dalyko ir neiškoti pačiame kurinyje aprašomų veikėjų kurie žvelgia į praeitį nostalgiškai. Nes tai sunku ir beprasmiška
    3) Struktūra - turiu kopetencijos kalbėti tik apie samprotavimo rašinio struktūrą ir čia pasireiškia, tai, kad tokio "reiškinio" kaip tobula struktūra nėra ir išties išvengti klaidų neįmanoma. Čia tik keli hintai
    a) Proporcija - Įžanga=Išvadom, 1 pastraipa>=2 Pastraipa >3Pastraipa. 3 pastraipa net nėra būtina, bet yra ką pasakyti ir žodžių limitas nepasiektas tai tikrai bus +
    b) Minties šuolis - <..Šiame kūrinyje vaizduojami veikėjai yra pasiryžę pasiaukoti vardan visuotinės gerovės. A.Škėma savo kūrinyje pasakoja apie...> sakinys tiltas sujungiantis DU TEIGINIUS arba PAVYZDŽIUS yra svarbus, nes šiais metais pasak lituanistų minties šuolis buvo tikrai akcentuotas ir bus žymimas kaip stiliaus klaida. Jo išvengti galima logiškai arba kažkokia jungtimi sujungiant mintis. Priešingu atvėju stiliaus klaida garantuota, o dar gali atsirasti ir loginė/fakto klaida ir pan.
    c) Samprotauti - įžangoje pati temos pateikta problema išnagrinėjama ir iškeliama keli aspektai/atsakymai į klausimą, kurie pastraipose nagrinėjimi, bet svarbiausia yra ŽIEDINĖ stukrūra ir LOGIKA. Perašęs išvadas turi gauti atsakymą į klausimą kuris pateiktas ĮŽANGOJE
     
    Rytoj kaip ir visi keliausiu laikyti egzamino, ištiesų nepergyvenu. Nors tenka apgailestauti, kad ne visi kūriniai perskaityi, bet visada skaitydavau jų analizes ir santraukas, kurių jau per šį vakarą tikrai nesuspėsite įsisavinti, bet manau KELI AUTORIAI + KELI KONTEKSTAI + CITATOS/MINTYS ir jau tikrai nebus neišlaikytas. Dar kaip dėl lietuviu VBE tokia didelė sumaištis, manau tikrai bus vertinama į mokinių pusę siekiant išvengti apmaudžių nesusipratimų
  6. Patinka
    P1nky gavo reakciją nuo Fischer Lietuvių VBE 2013 metai   
    Trumpai, dėl egzamino:
     
    - Dėl kūrinių, teko šnekėti su mokytojais metodininkais ir kitais rimtais lituanistais. Dauguma jų vienbalsiai pasakė "Radvanas,Maironis,Škėma". Konkrečiai kalbant apie samprotavimo rašinį, kurį pats esu labiau linkęs rašyti, keli autoriai + keli kontekstai (istoriniai/biografiniai/kultūriniai)+ citata/perfrazavimas ir tai jau pusė darbo.
     
    - Dažnai daromos klaidos tai
     
    1) Žanrų sumaišymas - prie Anykščių šilelio parašo drama ir pan. Gerai žinoti tuos žanrus, o jei nežinai ar abėjoji tai kalbėti abstrakčiai <... A.Škėmos kūrinyje ir pan.>
    2) Blogai suprantama tema - teko ir pačiam per bandomuosius egzaminus kentėti ir likti nesuprastam. Svarbu temos pavadinime pasižymėti raktinius žodžius ir gavus tema "Kaip lietuvių literatorūoje žvelgiama į nostalgišką praeitį" nesugalvoti čia inception'o ar panašaus dalyko ir neiškoti pačiame kurinyje aprašomų veikėjų kurie žvelgia į praeitį nostalgiškai. Nes tai sunku ir beprasmiška
    3) Struktūra - turiu kopetencijos kalbėti tik apie samprotavimo rašinio struktūrą ir čia pasireiškia, tai, kad tokio "reiškinio" kaip tobula struktūra nėra ir išties išvengti klaidų neįmanoma. Čia tik keli hintai
    a) Proporcija - Įžanga=Išvadom, 1 pastraipa>=2 Pastraipa >3Pastraipa. 3 pastraipa net nėra būtina, bet yra ką pasakyti ir žodžių limitas nepasiektas tai tikrai bus +
    b) Minties šuolis - <..Šiame kūrinyje vaizduojami veikėjai yra pasiryžę pasiaukoti vardan visuotinės gerovės. A.Škėma savo kūrinyje pasakoja apie...> sakinys tiltas sujungiantis DU TEIGINIUS arba PAVYZDŽIUS yra svarbus, nes šiais metais pasak lituanistų minties šuolis buvo tikrai akcentuotas ir bus žymimas kaip stiliaus klaida. Jo išvengti galima logiškai arba kažkokia jungtimi sujungiant mintis. Priešingu atvėju stiliaus klaida garantuota, o dar gali atsirasti ir loginė/fakto klaida ir pan.
    c) Samprotauti - įžangoje pati temos pateikta problema išnagrinėjama ir iškeliama keli aspektai/atsakymai į klausimą, kurie pastraipose nagrinėjimi, bet svarbiausia yra ŽIEDINĖ stukrūra ir LOGIKA. Perašęs išvadas turi gauti atsakymą į klausimą kuris pateiktas ĮŽANGOJE
     
    Rytoj kaip ir visi keliausiu laikyti egzamino, ištiesų nepergyvenu. Nors tenka apgailestauti, kad ne visi kūriniai perskaityi, bet visada skaitydavau jų analizes ir santraukas, kurių jau per šį vakarą tikrai nesuspėsite įsisavinti, bet manau KELI AUTORIAI + KELI KONTEKSTAI + CITATOS/MINTYS ir jau tikrai nebus neišlaikytas. Dar kaip dėl lietuviu VBE tokia didelė sumaištis, manau tikrai bus vertinama į mokinių pusę siekiant išvengti apmaudžių nesusipratimų
  7. Patinka
    P1nky gavo reakciją nuo Fischer Lietuvių VBE 2013 metai   
    Trumpai, dėl egzamino:
     
    - Dėl kūrinių, teko šnekėti su mokytojais metodininkais ir kitais rimtais lituanistais. Dauguma jų vienbalsiai pasakė "Radvanas,Maironis,Škėma". Konkrečiai kalbant apie samprotavimo rašinį, kurį pats esu labiau linkęs rašyti, keli autoriai + keli kontekstai (istoriniai/biografiniai/kultūriniai)+ citata/perfrazavimas ir tai jau pusė darbo.
     
    - Dažnai daromos klaidos tai
     
    1) Žanrų sumaišymas - prie Anykščių šilelio parašo drama ir pan. Gerai žinoti tuos žanrus, o jei nežinai ar abėjoji tai kalbėti abstrakčiai <... A.Škėmos kūrinyje ir pan.>
    2) Blogai suprantama tema - teko ir pačiam per bandomuosius egzaminus kentėti ir likti nesuprastam. Svarbu temos pavadinime pasižymėti raktinius žodžius ir gavus tema "Kaip lietuvių literatorūoje žvelgiama į nostalgišką praeitį" nesugalvoti čia inception'o ar panašaus dalyko ir neiškoti pačiame kurinyje aprašomų veikėjų kurie žvelgia į praeitį nostalgiškai. Nes tai sunku ir beprasmiška
    3) Struktūra - turiu kopetencijos kalbėti tik apie samprotavimo rašinio struktūrą ir čia pasireiškia, tai, kad tokio "reiškinio" kaip tobula struktūra nėra ir išties išvengti klaidų neįmanoma. Čia tik keli hintai
    a) Proporcija - Įžanga=Išvadom, 1 pastraipa>=2 Pastraipa >3Pastraipa. 3 pastraipa net nėra būtina, bet yra ką pasakyti ir žodžių limitas nepasiektas tai tikrai bus +
    b) Minties šuolis - <..Šiame kūrinyje vaizduojami veikėjai yra pasiryžę pasiaukoti vardan visuotinės gerovės. A.Škėma savo kūrinyje pasakoja apie...> sakinys tiltas sujungiantis DU TEIGINIUS arba PAVYZDŽIUS yra svarbus, nes šiais metais pasak lituanistų minties šuolis buvo tikrai akcentuotas ir bus žymimas kaip stiliaus klaida. Jo išvengti galima logiškai arba kažkokia jungtimi sujungiant mintis. Priešingu atvėju stiliaus klaida garantuota, o dar gali atsirasti ir loginė/fakto klaida ir pan.
    c) Samprotauti - įžangoje pati temos pateikta problema išnagrinėjama ir iškeliama keli aspektai/atsakymai į klausimą, kurie pastraipose nagrinėjimi, bet svarbiausia yra ŽIEDINĖ stukrūra ir LOGIKA. Perašęs išvadas turi gauti atsakymą į klausimą kuris pateiktas ĮŽANGOJE
     
    Rytoj kaip ir visi keliausiu laikyti egzamino, ištiesų nepergyvenu. Nors tenka apgailestauti, kad ne visi kūriniai perskaityi, bet visada skaitydavau jų analizes ir santraukas, kurių jau per šį vakarą tikrai nesuspėsite įsisavinti, bet manau KELI AUTORIAI + KELI KONTEKSTAI + CITATOS/MINTYS ir jau tikrai nebus neišlaikytas. Dar kaip dėl lietuviu VBE tokia didelė sumaištis, manau tikrai bus vertinama į mokinių pusę siekiant išvengti apmaudžių nesusipratimų
  8. Patinka
    P1nky gavo reakciją nuo Fischer Lietuvių VBE 2013 metai   
    Trumpai, dėl egzamino:
     
    - Dėl kūrinių, teko šnekėti su mokytojais metodininkais ir kitais rimtais lituanistais. Dauguma jų vienbalsiai pasakė "Radvanas,Maironis,Škėma". Konkrečiai kalbant apie samprotavimo rašinį, kurį pats esu labiau linkęs rašyti, keli autoriai + keli kontekstai (istoriniai/biografiniai/kultūriniai)+ citata/perfrazavimas ir tai jau pusė darbo.
     
    - Dažnai daromos klaidos tai
     
    1) Žanrų sumaišymas - prie Anykščių šilelio parašo drama ir pan. Gerai žinoti tuos žanrus, o jei nežinai ar abėjoji tai kalbėti abstrakčiai <... A.Škėmos kūrinyje ir pan.>
    2) Blogai suprantama tema - teko ir pačiam per bandomuosius egzaminus kentėti ir likti nesuprastam. Svarbu temos pavadinime pasižymėti raktinius žodžius ir gavus tema "Kaip lietuvių literatorūoje žvelgiama į nostalgišką praeitį" nesugalvoti čia inception'o ar panašaus dalyko ir neiškoti pačiame kurinyje aprašomų veikėjų kurie žvelgia į praeitį nostalgiškai. Nes tai sunku ir beprasmiška
    3) Struktūra - turiu kopetencijos kalbėti tik apie samprotavimo rašinio struktūrą ir čia pasireiškia, tai, kad tokio "reiškinio" kaip tobula struktūra nėra ir išties išvengti klaidų neįmanoma. Čia tik keli hintai
    a) Proporcija - Įžanga=Išvadom, 1 pastraipa>=2 Pastraipa >3Pastraipa. 3 pastraipa net nėra būtina, bet yra ką pasakyti ir žodžių limitas nepasiektas tai tikrai bus +
    b) Minties šuolis - <..Šiame kūrinyje vaizduojami veikėjai yra pasiryžę pasiaukoti vardan visuotinės gerovės. A.Škėma savo kūrinyje pasakoja apie...> sakinys tiltas sujungiantis DU TEIGINIUS arba PAVYZDŽIUS yra svarbus, nes šiais metais pasak lituanistų minties šuolis buvo tikrai akcentuotas ir bus žymimas kaip stiliaus klaida. Jo išvengti galima logiškai arba kažkokia jungtimi sujungiant mintis. Priešingu atvėju stiliaus klaida garantuota, o dar gali atsirasti ir loginė/fakto klaida ir pan.
    c) Samprotauti - įžangoje pati temos pateikta problema išnagrinėjama ir iškeliama keli aspektai/atsakymai į klausimą, kurie pastraipose nagrinėjimi, bet svarbiausia yra ŽIEDINĖ stukrūra ir LOGIKA. Perašęs išvadas turi gauti atsakymą į klausimą kuris pateiktas ĮŽANGOJE
     
    Rytoj kaip ir visi keliausiu laikyti egzamino, ištiesų nepergyvenu. Nors tenka apgailestauti, kad ne visi kūriniai perskaityi, bet visada skaitydavau jų analizes ir santraukas, kurių jau per šį vakarą tikrai nesuspėsite įsisavinti, bet manau KELI AUTORIAI + KELI KONTEKSTAI + CITATOS/MINTYS ir jau tikrai nebus neišlaikytas. Dar kaip dėl lietuviu VBE tokia didelė sumaištis, manau tikrai bus vertinama į mokinių pusę siekiant išvengti apmaudžių nesusipratimų
  9. Patinka
    P1nky gavo reakciją nuo Fischer Lietuvių VBE 2013 metai   
    Trumpai, dėl egzamino:
     
    - Dėl kūrinių, teko šnekėti su mokytojais metodininkais ir kitais rimtais lituanistais. Dauguma jų vienbalsiai pasakė "Radvanas,Maironis,Škėma". Konkrečiai kalbant apie samprotavimo rašinį, kurį pats esu labiau linkęs rašyti, keli autoriai + keli kontekstai (istoriniai/biografiniai/kultūriniai)+ citata/perfrazavimas ir tai jau pusė darbo.
     
    - Dažnai daromos klaidos tai
     
    1) Žanrų sumaišymas - prie Anykščių šilelio parašo drama ir pan. Gerai žinoti tuos žanrus, o jei nežinai ar abėjoji tai kalbėti abstrakčiai <... A.Škėmos kūrinyje ir pan.>
    2) Blogai suprantama tema - teko ir pačiam per bandomuosius egzaminus kentėti ir likti nesuprastam. Svarbu temos pavadinime pasižymėti raktinius žodžius ir gavus tema "Kaip lietuvių literatorūoje žvelgiama į nostalgišką praeitį" nesugalvoti čia inception'o ar panašaus dalyko ir neiškoti pačiame kurinyje aprašomų veikėjų kurie žvelgia į praeitį nostalgiškai. Nes tai sunku ir beprasmiška
    3) Struktūra - turiu kopetencijos kalbėti tik apie samprotavimo rašinio struktūrą ir čia pasireiškia, tai, kad tokio "reiškinio" kaip tobula struktūra nėra ir išties išvengti klaidų neįmanoma. Čia tik keli hintai
    a) Proporcija - Įžanga=Išvadom, 1 pastraipa>=2 Pastraipa >3Pastraipa. 3 pastraipa net nėra būtina, bet yra ką pasakyti ir žodžių limitas nepasiektas tai tikrai bus +
    b) Minties šuolis - <..Šiame kūrinyje vaizduojami veikėjai yra pasiryžę pasiaukoti vardan visuotinės gerovės. A.Škėma savo kūrinyje pasakoja apie...> sakinys tiltas sujungiantis DU TEIGINIUS arba PAVYZDŽIUS yra svarbus, nes šiais metais pasak lituanistų minties šuolis buvo tikrai akcentuotas ir bus žymimas kaip stiliaus klaida. Jo išvengti galima logiškai arba kažkokia jungtimi sujungiant mintis. Priešingu atvėju stiliaus klaida garantuota, o dar gali atsirasti ir loginė/fakto klaida ir pan.
    c) Samprotauti - įžangoje pati temos pateikta problema išnagrinėjama ir iškeliama keli aspektai/atsakymai į klausimą, kurie pastraipose nagrinėjimi, bet svarbiausia yra ŽIEDINĖ stukrūra ir LOGIKA. Perašęs išvadas turi gauti atsakymą į klausimą kuris pateiktas ĮŽANGOJE
     
    Rytoj kaip ir visi keliausiu laikyti egzamino, ištiesų nepergyvenu. Nors tenka apgailestauti, kad ne visi kūriniai perskaityi, bet visada skaitydavau jų analizes ir santraukas, kurių jau per šį vakarą tikrai nesuspėsite įsisavinti, bet manau KELI AUTORIAI + KELI KONTEKSTAI + CITATOS/MINTYS ir jau tikrai nebus neišlaikytas. Dar kaip dėl lietuviu VBE tokia didelė sumaištis, manau tikrai bus vertinama į mokinių pusę siekiant išvengti apmaudžių nesusipratimų
  10. Patinka
    P1nky gavo reakciją nuo Fischer Lietuvių VBE 2013 metai   
    Trumpai, dėl egzamino:
     
    - Dėl kūrinių, teko šnekėti su mokytojais metodininkais ir kitais rimtais lituanistais. Dauguma jų vienbalsiai pasakė "Radvanas,Maironis,Škėma". Konkrečiai kalbant apie samprotavimo rašinį, kurį pats esu labiau linkęs rašyti, keli autoriai + keli kontekstai (istoriniai/biografiniai/kultūriniai)+ citata/perfrazavimas ir tai jau pusė darbo.
     
    - Dažnai daromos klaidos tai
     
    1) Žanrų sumaišymas - prie Anykščių šilelio parašo drama ir pan. Gerai žinoti tuos žanrus, o jei nežinai ar abėjoji tai kalbėti abstrakčiai <... A.Škėmos kūrinyje ir pan.>
    2) Blogai suprantama tema - teko ir pačiam per bandomuosius egzaminus kentėti ir likti nesuprastam. Svarbu temos pavadinime pasižymėti raktinius žodžius ir gavus tema "Kaip lietuvių literatorūoje žvelgiama į nostalgišką praeitį" nesugalvoti čia inception'o ar panašaus dalyko ir neiškoti pačiame kurinyje aprašomų veikėjų kurie žvelgia į praeitį nostalgiškai. Nes tai sunku ir beprasmiška
    3) Struktūra - turiu kopetencijos kalbėti tik apie samprotavimo rašinio struktūrą ir čia pasireiškia, tai, kad tokio "reiškinio" kaip tobula struktūra nėra ir išties išvengti klaidų neįmanoma. Čia tik keli hintai
    a) Proporcija - Įžanga=Išvadom, 1 pastraipa>=2 Pastraipa >3Pastraipa. 3 pastraipa net nėra būtina, bet yra ką pasakyti ir žodžių limitas nepasiektas tai tikrai bus +
    b) Minties šuolis - <..Šiame kūrinyje vaizduojami veikėjai yra pasiryžę pasiaukoti vardan visuotinės gerovės. A.Škėma savo kūrinyje pasakoja apie...> sakinys tiltas sujungiantis DU TEIGINIUS arba PAVYZDŽIUS yra svarbus, nes šiais metais pasak lituanistų minties šuolis buvo tikrai akcentuotas ir bus žymimas kaip stiliaus klaida. Jo išvengti galima logiškai arba kažkokia jungtimi sujungiant mintis. Priešingu atvėju stiliaus klaida garantuota, o dar gali atsirasti ir loginė/fakto klaida ir pan.
    c) Samprotauti - įžangoje pati temos pateikta problema išnagrinėjama ir iškeliama keli aspektai/atsakymai į klausimą, kurie pastraipose nagrinėjimi, bet svarbiausia yra ŽIEDINĖ stukrūra ir LOGIKA. Perašęs išvadas turi gauti atsakymą į klausimą kuris pateiktas ĮŽANGOJE
     
    Rytoj kaip ir visi keliausiu laikyti egzamino, ištiesų nepergyvenu. Nors tenka apgailestauti, kad ne visi kūriniai perskaityi, bet visada skaitydavau jų analizes ir santraukas, kurių jau per šį vakarą tikrai nesuspėsite įsisavinti, bet manau KELI AUTORIAI + KELI KONTEKSTAI + CITATOS/MINTYS ir jau tikrai nebus neišlaikytas. Dar kaip dėl lietuviu VBE tokia didelė sumaištis, manau tikrai bus vertinama į mokinių pusę siekiant išvengti apmaudžių nesusipratimų
  11. Patinka
    P1nky gavo reakciją nuo Fischer Lietuvių VBE 2013 metai   
    Trumpai, dėl egzamino:
     
    - Dėl kūrinių, teko šnekėti su mokytojais metodininkais ir kitais rimtais lituanistais. Dauguma jų vienbalsiai pasakė "Radvanas,Maironis,Škėma". Konkrečiai kalbant apie samprotavimo rašinį, kurį pats esu labiau linkęs rašyti, keli autoriai + keli kontekstai (istoriniai/biografiniai/kultūriniai)+ citata/perfrazavimas ir tai jau pusė darbo.
     
    - Dažnai daromos klaidos tai
     
    1) Žanrų sumaišymas - prie Anykščių šilelio parašo drama ir pan. Gerai žinoti tuos žanrus, o jei nežinai ar abėjoji tai kalbėti abstrakčiai <... A.Škėmos kūrinyje ir pan.>
    2) Blogai suprantama tema - teko ir pačiam per bandomuosius egzaminus kentėti ir likti nesuprastam. Svarbu temos pavadinime pasižymėti raktinius žodžius ir gavus tema "Kaip lietuvių literatorūoje žvelgiama į nostalgišką praeitį" nesugalvoti čia inception'o ar panašaus dalyko ir neiškoti pačiame kurinyje aprašomų veikėjų kurie žvelgia į praeitį nostalgiškai. Nes tai sunku ir beprasmiška
    3) Struktūra - turiu kopetencijos kalbėti tik apie samprotavimo rašinio struktūrą ir čia pasireiškia, tai, kad tokio "reiškinio" kaip tobula struktūra nėra ir išties išvengti klaidų neįmanoma. Čia tik keli hintai
    a) Proporcija - Įžanga=Išvadom, 1 pastraipa>=2 Pastraipa >3Pastraipa. 3 pastraipa net nėra būtina, bet yra ką pasakyti ir žodžių limitas nepasiektas tai tikrai bus +
    b) Minties šuolis - <..Šiame kūrinyje vaizduojami veikėjai yra pasiryžę pasiaukoti vardan visuotinės gerovės. A.Škėma savo kūrinyje pasakoja apie...> sakinys tiltas sujungiantis DU TEIGINIUS arba PAVYZDŽIUS yra svarbus, nes šiais metais pasak lituanistų minties šuolis buvo tikrai akcentuotas ir bus žymimas kaip stiliaus klaida. Jo išvengti galima logiškai arba kažkokia jungtimi sujungiant mintis. Priešingu atvėju stiliaus klaida garantuota, o dar gali atsirasti ir loginė/fakto klaida ir pan.
    c) Samprotauti - įžangoje pati temos pateikta problema išnagrinėjama ir iškeliama keli aspektai/atsakymai į klausimą, kurie pastraipose nagrinėjimi, bet svarbiausia yra ŽIEDINĖ stukrūra ir LOGIKA. Perašęs išvadas turi gauti atsakymą į klausimą kuris pateiktas ĮŽANGOJE
     
    Rytoj kaip ir visi keliausiu laikyti egzamino, ištiesų nepergyvenu. Nors tenka apgailestauti, kad ne visi kūriniai perskaityi, bet visada skaitydavau jų analizes ir santraukas, kurių jau per šį vakarą tikrai nesuspėsite įsisavinti, bet manau KELI AUTORIAI + KELI KONTEKSTAI + CITATOS/MINTYS ir jau tikrai nebus neišlaikytas. Dar kaip dėl lietuviu VBE tokia didelė sumaištis, manau tikrai bus vertinama į mokinių pusę siekiant išvengti apmaudžių nesusipratimų
  12. Patinka
    P1nky gavo reakciją nuo Fischer Lietuvių VBE 2013 metai   
    Trumpai, dėl egzamino:
     
    - Dėl kūrinių, teko šnekėti su mokytojais metodininkais ir kitais rimtais lituanistais. Dauguma jų vienbalsiai pasakė "Radvanas,Maironis,Škėma". Konkrečiai kalbant apie samprotavimo rašinį, kurį pats esu labiau linkęs rašyti, keli autoriai + keli kontekstai (istoriniai/biografiniai/kultūriniai)+ citata/perfrazavimas ir tai jau pusė darbo.
     
    - Dažnai daromos klaidos tai
     
    1) Žanrų sumaišymas - prie Anykščių šilelio parašo drama ir pan. Gerai žinoti tuos žanrus, o jei nežinai ar abėjoji tai kalbėti abstrakčiai <... A.Škėmos kūrinyje ir pan.>
    2) Blogai suprantama tema - teko ir pačiam per bandomuosius egzaminus kentėti ir likti nesuprastam. Svarbu temos pavadinime pasižymėti raktinius žodžius ir gavus tema "Kaip lietuvių literatorūoje žvelgiama į nostalgišką praeitį" nesugalvoti čia inception'o ar panašaus dalyko ir neiškoti pačiame kurinyje aprašomų veikėjų kurie žvelgia į praeitį nostalgiškai. Nes tai sunku ir beprasmiška
    3) Struktūra - turiu kopetencijos kalbėti tik apie samprotavimo rašinio struktūrą ir čia pasireiškia, tai, kad tokio "reiškinio" kaip tobula struktūra nėra ir išties išvengti klaidų neįmanoma. Čia tik keli hintai
    a) Proporcija - Įžanga=Išvadom, 1 pastraipa>=2 Pastraipa >3Pastraipa. 3 pastraipa net nėra būtina, bet yra ką pasakyti ir žodžių limitas nepasiektas tai tikrai bus +
    b) Minties šuolis - <..Šiame kūrinyje vaizduojami veikėjai yra pasiryžę pasiaukoti vardan visuotinės gerovės. A.Škėma savo kūrinyje pasakoja apie...> sakinys tiltas sujungiantis DU TEIGINIUS arba PAVYZDŽIUS yra svarbus, nes šiais metais pasak lituanistų minties šuolis buvo tikrai akcentuotas ir bus žymimas kaip stiliaus klaida. Jo išvengti galima logiškai arba kažkokia jungtimi sujungiant mintis. Priešingu atvėju stiliaus klaida garantuota, o dar gali atsirasti ir loginė/fakto klaida ir pan.
    c) Samprotauti - įžangoje pati temos pateikta problema išnagrinėjama ir iškeliama keli aspektai/atsakymai į klausimą, kurie pastraipose nagrinėjimi, bet svarbiausia yra ŽIEDINĖ stukrūra ir LOGIKA. Perašęs išvadas turi gauti atsakymą į klausimą kuris pateiktas ĮŽANGOJE
     
    Rytoj kaip ir visi keliausiu laikyti egzamino, ištiesų nepergyvenu. Nors tenka apgailestauti, kad ne visi kūriniai perskaityi, bet visada skaitydavau jų analizes ir santraukas, kurių jau per šį vakarą tikrai nesuspėsite įsisavinti, bet manau KELI AUTORIAI + KELI KONTEKSTAI + CITATOS/MINTYS ir jau tikrai nebus neišlaikytas. Dar kaip dėl lietuviu VBE tokia didelė sumaištis, manau tikrai bus vertinama į mokinių pusę siekiant išvengti apmaudžių nesusipratimų
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...