buhas
-
Pranešimai
24 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
buhas Pranešimai
-
-
Tai niekas ir nesako, kad blogai yra išankstinis čekis! Jis aišku yra labai naudingas.
Esmė ta, kad atnešus grąžą atneša tą patį nefiskalinį čekį - o tai jau pažeidimas.
Iki pinigų priėmimo reikia išsiaiškinti, ar vienas kvitas, ar 3 turi būti, o jei dar kažką valgyt norės, tai naują čekį išmuš.
-
Dar ir kaip tikrina:) po darbo gali su įmonės mašina važinėti tada kai moka berods 0,75 proc nuo automobilio vertės. kas mėn. tada galėsi automobilį naudoti asmeninėms reikmėms nes kitu atveju mokesčiai gali tavo auto naudojimasi pripažinti kaip pajamoms natūra ir apmokestina GPM SODRA ir tt.
O darbo inspekcijai ir konkurentai gali paskūsti (realus atvejis yra) :) apie pajamomis natūra pripažinimą
Jei dirbi daugiau nei 8 val, formini viršvalandžius
Aš minėjau konkrečiai DIREKTORIŲ!
Taip, eiliniams darbuotojams išpaišys pajamas natūrą už auto po darbo, bet ne direktoriui!
Direktorius daro verslą, todėl dėl verslo gali tekti važinėti bet kuriuo paros metu.
Paieškosiu, kai laiko bus nuorodos į VMI.
-
Darbo inspekcija niekada netikrina administracijos šiaip, nebent kokia buhalterė pasiskųs, o direktoriaus - niekada, jam net visokios išimtys galioja (pvz. gali su darbo mašina važinėti po darbo ir tai įsiskaitys į įmonės sąnaudas).
Jei direktorius yra savininkas, tai jis pats savęs juk neskųs :)
O direktorius dažniausiai dirba daugiau nei 8val. per mėn.
-
Na mano manymu direktorius turėtų dirbti mažiausiai bent 1val/d mnimalus valandinis uždarbis 4.85 LT, tad 50 LT mažoka suma.
Ne, gali dirbti ir 1val. per mėn.!
Aš taip ir dirbu savo įmonėje, ir išsimoku 50Lt., sodra nieko nesakė. Nėra privaloma dirbti bent 1val. per dieną, galima 1val. per savaitę, ar mėn. Svarbu tinkamai laiko apskaitos žurnale pažymėti.
-
Galima naudoti mišrios buhalterinės apskaitos principą.
Buh. įmonė duoda nemokamai buh. programą ir pamokina atlikti
elementariausias operacijas joje (SF išrašymas, banko pavedimas), tada sutaupai pinigų, nes nebereikia mokėti už šias operacijas! Taigi nesvarbu, ar 10 ar 1000 SF! Gaunasi fiksuotas mokestis, koks 100-300Lt. (priklauso nuo darbų pasidalijimo).
Buhalterio turėti nebūtina, tiesiog VMI pateiksi deklaraciją FR0791, kurioje parašysi, kad tvarkys apskaitą, ar fiz. ar juridinis asmuo.
Šiaip pradžioje net pats direktorius neprivalo įsiregistruoti kaip darbuotojas, kol nevykdo veiklos. O kai vykdai, gali įsidarbinti kokiu 50Lt./mėn.
-
Kas teisybė, tas ne melas... Kol kas verčiamės trise, be jokių sekretorių ir pan., tai su visokiom ligom, dikretinėm ir pan. nėra bėdų.
Aišku, jokių biudžetų nesudarinėjam.
Bet pradžioj jokia įmonė neįsikuria su iškart min 10 darbuotojų.
Aš niekad ir neminėjau, kad niekada nesamdysiu buhalterio. Tiesiog pradžioj galima puikiai patiems išsiversti, ir nauda dar tame, kad po to vadovas supranta kaip skaičiukai balanse gulasi :)
Na, o taršos, pakuotės ir pan. mokesčiai specifiniai, jei įmonė nevykdo tam tikros veiklos, tai jų ir nereikia žinoti.
Paprastai įmonei - perka pigiau, parduoda brangiau, ar teikiančiai paslaugą mokesčiai tik sodrai, GPM ir PVM, na, dar akcizai, jei prekiauja alkoholiu ir cigaretėmis.
-
Praėjo keli mėnesiai, ir ką, buhalterija visai nesikandžioja, puikiai susitvarkau pats!
Jei kas išdrįsit verslo pradžioj bandyti patys susitvarkyti buhalteriją, rašykit čia, aš padėsiu. Pasakysiu, kokie popieriai būtini, deklaracijos ir pan. ar dėl buhalterinių įrašų.
Bent kol kas tai visa buhalterija suryja kokias 4val. per mėnesį, o sutaupau ~300Lt. (maždaug tiek kainuotų analogiškos paslaugos pirkimas).
-
Pasidomėjau tuo EVRK, tai čia jūs šiek tiek painiojatės.
Šiame statistikos dokumente yra APSKRITAI visos veiklos rūšys, kurias
pasirenka kiekviena įmonė.
O su verslo liudijimu galima verstis tik TAM TIKROM veiklos rūšimis iš EVRK,
kurios yra pateiktos čia:
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=373102
Gale yra veiklos rūšys (EVRK kodai), kuriais galima verstis su verslo liudijimu,
deja, jame nėra 63...
-
Na, buhas tai nuo buhalteris :)
-
Manau, paskui tiesiog uždės kažkokį mokestį - programa gi pas juos serveryje, tu nieko negauni, tai kažkada tiesiog nebegalėsi prisijungti ir viskas.
Jei jau reikia nemokamos, tada geriau rinktis opensourcą, kurį pats pas save pasihostini, čia jau tikrai turėsi.
Suneraminai čia truputį, susisiekiau su jais, tai tu tiesa sakai, kad jie nauji dar, bet garantavo, kad tiems, kurie dabar užsiregistruoja nemokamai, tai nemokamai visada ir bus, tik ateity atsiras oficialios mokamos versijos, tai galima bus pereit, arba likti su nemokamu. Čia kaip kokia antivirusinė, min. būna nemokamai, o jei nori kažko šustriau, tai moki.
O žinai, kokių opensource? Žiauriai norėčiau! Bet tik web'inį, nes dirbu iš kelių vietų, ir nesinori naudot windows terminalo, įmonei jis žiauriai brangiai kainuoja, jei legaliai darytis...
-
Na, prisijungiau, dabar bandau likučius sukelti.
Bet lygiagrečiai bandau ir kitas programas.
-
O yra koks lietuviškas e-shop'o, ar buh.programos sprendimas, kuris komunikuotu su ebay?
T.y., kad galėčiau užpajamuoti prekes, ir jos matytųsi eshop'e ir ebay?
Ten visgi didelė rinka, norėtųsi pabandyti paprekiauti platesniuose vandenyse.
-
Kaip suprantu verslo liudijimas netinkamas internetinei veiklai legalizuoti...
Jei taip, tai INDIVIDUALIOS VEIKLOS, KURIA GALI BŪTI VERČIAMASI TURINT
VERSLO LIUDIJIMĄ, KLASIFIKATORIUS ką pasirinkti?
Čia įeitų pajamos iš reklamos (adsense), programavimas.
-
-
Jungiama per POS sistemą
Nors esu programeris, nelabai suprantu...
POS sistema yra tokia programa, kuri dirba su fiziniu kasos aparatu.
Ta programa yra desktopinė (gali būti tinklinė), bet ne web'inė.
Jei naudojate edraną, kuri yra web'inė, tai ir pos sistema yra web'inė?
Ar visgi ji yra desktopinė, tik naudoja tą pačią duomenų bazę kaip web'inė edrana?
juk web'as neaptarnauja kompe esančių kasos aparatų draiverių!
-
As naudoju Centas, kainavo 800 litu visam laikui licensija + gali sujungt su kasos aparatu. Todel manau kad WEB neapsimoka metams einant.
O nėra jokio fiksuoto metinio palaikymo mokesčio?
kiek žinau, kad gali jo atsisakyti, bet tada negauni programų atnaujinimų.
O būna kai kurios programos, kad pasikeitus mokesčiams, pats negali jos adaptuoti,
ir tada reikia atnaujinimo.
Šiaip dekstopinių nauda didelė: viena svarbiausių yra greitis, ir gal kiek didesnis saugumas,
bet web'o pagrindinis privalumas (man būtinas), kad veikia iš bet kurio kompo!
Aš ją planuoju naudoti ir jungti su kasos aparatų vienoj gėrimų parduotuvėj
O kaip tai daroma?
Juk ji web'inė, o kasos aparatas juk stacionarus!
Tai kaip iš aparato eina informacija į web'ą?
-
Radau dar edraną, kad web'e galima, bet jų puslapyje labai neaiškiai išdėstytos versijos, neaišku, kuri iš jų yra normali buhalterinė apskaita. Ir siutina, kai nėra aiškiai kainų parašyta...
Pvz. dinetoj aiškiai kainos yra, ir jos gana nesikandžioja.
Yra smulkių verslininku, kurie jas išbandę?
-
Arturioko pasiūlyta Nemokama apskaitos programa visai nieko, tik kad ją reik susiinstaliuoti...o aš norėjau webinės.
Šiaip kol kas ji tenkina visus poreikius, kol kas bandinėju. Bet neapleidžiu paieškos ir web'inės, žinau užsienietiškų, bet brangokos... ir sudėtingokos turinčiam tik bazines buhalterijos žinias.
Na, statistika kol kas nekabina, tai nežinau, kaip ten, o finansinė atskaitomybė dar už jūrų marių :)
Bet tikiuosi programoje bus balanso ataskaita...
Neleidžiamų atskaitymų tikiuosi daug neturėti...
-
Na, tokių patarimų ir susilaukdavau...t.y., kad bus problemų su mokesčiais.
Bet pagalvokim, kas gręsia jaunai įmonei:
Deklaracijos yra sodrai ir VMI (plečiant veiklą atsiranda ir muitinei ir pan.).
1. Sodra - viskas ten dabar super atidirbta. Jei tik nepateiki deklaracijos, iškart skambina, jei tik nesumoki, iškart skambina :)
O ir nėra problemų deklaruoti: kiek priskaičiuoji algos darbuotojui, tiek ir deklaruoji. Su ligom dar nebuvo, bet nemanau, kad ten kažin kas baisaus bus.
SAM deklaracija ir viskas. Na, o priėmimas, atleidimas irgi elementarus.
2. VMI - na, mažai įmonei pateikti reikia tik FR0572, na, ten irgi viskas paprasta: kiek išmoki DU, tiek ir parašai.
Kol kas nesu PVM mokėtojas, tai nežinau tiksliai kaip su jo deklaravimu, bet jau domiuosi.
Tai bent einamųjų mokesčių nesumokėjimas/nedeklaravimas negresia. Aišku, aš nesakau, kad buhalterio niekada nereiks.
Tik kol esu vienas darbuotojas, ir tik Lietuvoje SF išrašinėju/gaunu, tai nematau reikalo buhalteriui mesti pinigus.
Beje, visai nesidroviu skambinėti į VMI ir klausinėti :)
-
Čia tiek daug temų, kad niekaip neišsirinkau, kur parašyti, tai sugalvojau naują temą užvesti.
Galbūt ji bus naudinga ir kitiems.
Žodžiu, turiu jauną firmelę. Dažniausiai prieš pradedant verslą, ieškomas buhalteris, aš kadangi bakalaure
turėjau buhalterijos kursą, nusprendžiau bent pradžioj nedidint pastovių kaštų, ir vesti buhalteriją pats.
Kol kas naudoju access'ą, bet jau norisi rimtesnio produkto.
1. Gal žinote, kokią pigią programėlę, kuria būtų galima vesti mažos įmonės apskaitą? access'as kažkaip netenkina...
Būtų super, jei ji būtų naršyklinė (dažnai sėdžiu prie skirtingų kompų, tai būtų labai patogu duomenis suvest).
2. Ir šiaip, kaip jums tokia idėja, kad pats direktorius vestųsi apskaitą?
Nes šiaip buhalteriai sukūrę mitą apie apskaitą yra, kad ji laaabai sudėtinga... ir už tai lupa didelius pinigus, kas nors kiek susipažinę su dvejybiniu įrašu, patvirtins, kad ten viskas gan logiška, bent mažoj įmonėj su standartinėm operacijom (tada mažiau mokesčių įstatymų niuansų prireikia).
Aišku, problemos prasideda, kai įsivažiuoja verslas ir prasideda mokesčių vingrybės, tada jau reikia daugiau domėtis, na, arba jau samdyti buhą.
Bet žodžiu, pradžioj visai neblogai sekasi taupyti (bent po 300lt. per mėn.)
Ieškojau panašios info buhalterių blogę, tai jie pasipiktino mano sumanymu ir nieko dorai nepasiūlė, sakė, kad neįmanoma (jautė, kad padai svyla, nelabai gerai jei direktoriai sugalvotų bent dalį apskaitos susivesti patys, ar bent sekretorei duoti, juk kristų buhų pajamos).
-
Sveiki,
užsiimu viskuo, kur kvepia pinigais :)
Esu programuotojas, jaunas verslininkas, buhalteris.
Kadangi pats noriu valdyti savo gyvenimą, tai tenka daug viskuo domėtis,
kad nuolat tobulėti ir išbandyti naujas sritis.
Tikiuosi čia rasti daug naudingos informacijos, ir kartu pasidalinsiu savąja.
Kiekviena įmonė savo tinklalapyje privalo nurodyti rekvizitus
Verslo kūrimas ir vystymas
Atrašyta
Tai labai paprasta išsiaiškinti, einat į http://www.domreg.lt/whois ir išsiaiškinat.
Konkrečiai šitas yra:
Juridinio asmens pavadinimas Hyvä huutomalli Oy
Kontaktinis asmuo Teemu Jarvinen
Adresas Luna House, Mannerheimintie 12 B, Helsinki, FIN-00100, fi
O jie kažką nelegaliai daro?