Pereiti prie turinio

EnemyLT

Nariai
  • Pranešimai

    31
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo Marvin Renkami nariai skype grupei padiskutuoti lazybu tematika ir ne tik.   
    Sveiki,
     
    Pagalvojau, kad reikia skype grupes kurioje visi galetu diskutuoti apie statymus, lazybas, prognozes ir ne tik.
    Pradzioje visiems pasiuntinejau AZ bet pamaciau, kad labai daug cia domisi lazybomis todel kuriu nauja tema.
    Kas norit prisijungti parasykit man AZ arba papostinkite temoje savo skype nika, pridesiu prie grupes.
     
    Laukiu nariu.
  2. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo sets Virtualus sportas (pasidalinkit patirtim)   
    Sveiki,
     
    Neradau temos apie lazybas statant ant virtualaus sporto... arba nemoku ieskot :)
     
    Beveik visos populiariausios lazybu bendroves turi skilti su virtualiai simuliuojamomis sporto sakomis: arkliu begimas, sunu lenktynes, tenisas, futbolas, F1...
     
     
    Mano nuomone virtualaus sporto pagrindinis privalumas toks:
    Tarkim virtualaus futbolo rungtynes vyksta kas 3min, o tai reiskia kad per para 480 skirtingu futbolo rungtyniu, o tuo tarpu realiu rungtyniu ant kuriu apsimoka statyti per para buna 5-10. Is to ispaukia, kad galima statyti zymiai mazesnemis sumomis ir ant daugiau ivykiu taip sumazinant rizika (gal ir klystu). Lygiai tas pats ir tarkim su tenisu kas 3min naujos rungtynes.
     
    Nu ir sugalvojau sistemele tokia:
    Pasirinkau virtualu tenisa. Pastebejau kad tarkim bet365 svetaineje virtualaus teniso kofai buna uz viena zaideja labai mazi (1.15-1.25), o uz kita labai dideli (4-6) ir tai kartojasi be jokiu isimciu beveik.
    Geras dalykas, kad yra visu pries tai buvusiu zaidimu razultatu duombaze. Taigi pradziai per kelias valandas susivedziau vienos paros virtualaus teniso rezultatus i exceli. Pastebejau kad zaidejas su didesniu kofu laimi gana daznai, per mano pasirinkta para is 480 rungtyniu didziausias tarpas, per kuri nelaimejo didesni kofa turintis zaidejas buvo 20 kartu is eiles. o vidurkis mazdaug kas 6-10 karta laimi didesnis kofas.
     
    Taigi turint statistika galima priimti rizika ir panaudoti tarkim visiems placiai zinoma martingale sistemos modifikacija.
     
    viskas atrodo mazdaug taip:
    xxA xxx B xxx C=A/B
    0,50 xx 3,9 xx 0,13
    0,63 xx 3,9 xx 0,16
    0,79 xx 3,9 xx 0,20
    0,99 xx 3,9 xx 0,25
    1,25 xx 3,9 xx 0,32
    1,57 xx 3,9 xx 0,40
    1,97 xx 3,9 xx 0,50
    2,47 xx 3,9 xx 0,63
    3,10 xx 3,9 xx 0,80
    3,90 xx 3,9 xx 1,00
    4,90 xx 3,9 xx 1,26
    6,16 xx 3,9 xx 1,58
    7,74 xx 3,9 xx 1,98
    9,72 xx 3,9 xx 2,49
    12,21 xx 3,9 xx 3,13
    15,34 xx 3,9 xx 3,93
    19,28 xx 3,9 xx 4,94
    24,22 xx 3,9 xx 6,21
    30,43 xx 3,9 xx 7,80
    38,24 xx 3,9 xx 9,80
     
    A-stulpelyje irasoma suma, kuria norime laimeti, siuo atveju ivedziau 0,5 svaro.
    Toliau eina 0,63 tai pralaimejimo atveju ivedama 0,5+0,13=0,63 kad atsilostu pirmu statymu pralaimeta 0,13 ir plius laimetume 0,5 svaro.
    Toliau 0,79 tai 0,63+0,16 kad atsilostu pralaimeti statymai ir plius laimetume 0,5 svaro. Excelyje pasidariau formules ir pasidare tokia lentele.
     
    B-stulpelio formule tokia: (koeficientas ivykio ant kurio statoma minus 1) as siuo atveju paimiau visu 480 ivykiu didesni kofa turincio zaidejo visu kofu vidurki jis gavosi 4,9 ir minus 1 tai 3,9 (man taip patogiau vidurki isivedi ir ramu)
    .
    C-stulpelio formule tokia: A/B=suma, kuria turime pastatyti kad laimetume tuos 0,5 svaro ir atsilostume pries tai pralaimetus.
    Matome kad pralaimejus 20 kartu is eiles reiketu pastatyti tik 9,8 svaro kad atsilostume visus pries tai pralaimetus pinigus ir laimetume ta 0,5 svaro :) turint omeny kad per para is 480 ivykiu pasitaike tik vienas kartas, kad didesni kofa turintis zaidejas pralaimejo 20 kartu is eiles rizika tikrai nedidele, dar reikia ivertinti kad nezaisime visa para nes reikia pamiegot :) gali tas 20 kartu is eiles iskristi tau miegant pvz :D
     
    Reziume: Zinoma reiktu remtis statistika bent viso menesio ar keliu menesiu, o ne paros bet manau atitinkamas prielaidas galime daryti.
    Galima i lenteles pirma pozicija isistatyti ne 0,5 svaro o tarkim 3 svarus tada 20 karta reiktu statyti 58 svarus. Salyginai ir tai nera didele suma. Sedint kelias kelias valandas per para manau nesunkiai galima pasidaryti 15 svaru i diena, tai per menesi 450 svaru arba 1800lt. Norint sumazinti rizika dar labiau galima psirinkti ir tarkim 0,25 svaro laimejima tai tada ir 40 kartu is eiles nelaimejimas nesudarytu labai dideles sumos.
     
    Prideciau excel lentele kad butu paprasciau bet neturiu teisiu tam :(
     
    Laukiu Jusu nuomoniu ir tuo paciu sudarineju idomumo deliai menesio virtualaus teniso rezultatu statistika. Gausis mazdaug 14400 ivykiu is eiles.
  3. Patinka
    EnemyLT sureagavo į ZeroOneZeroNine Pasidalinkime savo blog`ais   
    Mano filmų blogas
     
    Šiame bloge trumpai aptariu žiūrėtus filmus, duodu savo balą.
  4. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo ZaibaZ Gamyba Kinijoje   
    Sveiki,
     
    Dirbu imoneje kuri nuo 2006 metu savo visa gamyba perkelusi i Kinija, turiu nemazai patirties ir deja neigiamos.
    Gaminame elektronikai skirtus produktus.
     
    Pagrindiniai minusai dirbant su kinija.
     
    *Yra tukstanciai perpardavinetoju kurie save ale vadina fabrikais , susikuria grazu tinklapi su gamyklos nuotraukomis ir t.t o tu ieskodamas fabriko savo produkcijai uzsirauni ant tokio ir prasideda bedos...
    Perpardavinetojas kinietis tiesiog gaves is taves uzsakyma suranda kinijoje gamykla kuri jam pagamintu pigiai tavo produkta ir tau parduoda sau uzsidejas marza, bet islieka konkurencingas, pagrindine beda yra tame kad jis visada iesko skirtingu gamyklu ir tavo produktas kiekviena karta gaminamas ksirtingoje gamykloje todel skiriasi kokybe, atspalis gali buti kitoks, gamybos laikas skirtis ir.t.t
    Mes turime pasisamde europieti kinijoje kuris nuvaziuoja ir audituoja ar tikrai egzistuoja toks fabrikas patikrina kokybe ir t.t be ofiso kinijoje arba be rysiu neisivaizduoju kaip imanoma dirbti reiktu paciam i ten vazineti. bilietas i kinija nuo 2500 euru biski kastai susidaro.
     
    *Jie visada ima isankstini apmokejima t.y tik kaip pervedi visa uzsakymo suma jie pradeda gamyba, tu rizikuoji kad jis viena diena gaves tavo pinigus tiesiog dings nes bus perpardavinetojas. Dar viena beda kai is anksto sumoki pinigus jis gali prigaminti broko ir atgal pinigu neissimusi. Si problema sprendziama uzsakant mazom serijom ir ziurint kokybe ir t.t Fabrikai po metu bendro darbo pradeda duoti apmokejimo atidejimus t.y kad gali sumoketi tik gaves prekes.
     
    *Fabrikams kurie gamina auksta kokybe ir produkcija europai ir greitai gamina idomus klientai kurie gali uzsakyti produkcijos per metus uz 1kk usd, jei tavo uzsakymai mazi jie gamins ilgai tarkim 5-6 savaites ir negalesi issimusti gero serviso ir aptarnavimo.
     
    *Logistikos problemos ir muitine: Yra begale kompaniju kuriu pagalba gali atsigabenti savo krovini tarkim i vilniu taciau reikia nemazai patirties atsirinkti geriausias. Ir krovinys gali keliauti nuo 3 dienu iki 30 dienu.
    Galioja ta pati taisykle kuo didesnis srautas kroviniu tuo gereja aptranavimas ir mazeja gabenimo kaina. Muitinei reikia moketi impoto PVM mokesti 21 proc atrodo nuo sumos taigi vel isauga tavo produkcijos savikaina, be to tavo krovinys atkeliaves i Vilniu keliauja visu pirma i muitine ten gali prastoveti savaite kol issimuitins. Yra galimybe gauti supaprastinta muitinima t.y kai krovinio netikrina muitine o pasitiki tavim tik dokumentus paziuri ir ismuitina reikia praeiti nemazai kelio gol gauni ta supaprastinima. Viska sudejas kartais nesigauna taip jau pigu toj Kinijoje gaminti kaip is pradziu atrodo.
     
    *nenumatytos problemos: Tarkim sniego audra ir nekyla europoje lektuvai uztrunka krovinys iki savaites ar dvieju tas tikrai kartais sukelia problemu. Tarkim puse krovinio netycia nuvyko i dubaju nes kazkoks kinietis sumaise lipdukus klijuodamas tu gaves puse krovinio negali jo parduoti nes negali uzsipajamuoti sandelio. vel lauki iki menesio. Gali gauti ir apgadintas prekes nes muitineje su tavo dezem kazkas pazaide fufbola ir t.t......
     
    *Kinieciai turi nemazai svenciu tarkim naujus metus jie trunka dvi savaites nedirba jokie fabrikai 2 savaites po to dar menesis ir ilgiau kol grista i normalu darba usakymo gali tekti laukti 7-8 savaites. Jie tik pasakys sorry sorry...
     
    Ir dar yra begale dalyku laiku skirtumas, kinieciu mentalitetas, dolerio kursas, ir t.t....
    Reikia daug darbo ir patirties kol pradedi viska kontroliuoti ir atsirenki tikrus fabrikus bei zmones su kuriais gali dirbti.
     
    Del konfidencialumo sutarciu su savo darbdaviu negaliu daugiau teikti asmeniniu kolsultavimo paslaugu.
  5. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo iPauL Gamyba Kinijoje   
    As tau apie darba Online vakar parasiau, labai didele tikimybe uzsirauti ant perpardavinetoju.
     
    Jeigu bandai online tai paskaitinek nuomones forumuose apie ta fabrika, butina pasikonsultuoti kas gamina is europos tame fabrike kokia patirtis ju tada gali bandyti mazom serijom uzsakineti. Turi labai gerai ismanyti savo produkto specifikacijas ir jeigu pardavinesi europoje turi atitikti IPC ten kazkokius standartus ir t.t
     
    Kaip suprantu Kinijoje bandysite organizuotis viska nuo komponentu iki pacio gaminio surinkimo?
    Minejau, kad uz surinktu gaminiu importa nemazai pasikelsite savikaina susimokedami moescius valstybei, pigiau surinkineti lietuvoje tokiose imonese kaip selteka, trikdis, eldess,
     
     
    Siusti tiesiai klientui nerekomenduojama, nes:
    Butina patikrinti ar kinieciai broko nepadare istestuoti gamini pries parduodant.
    Reiktu perpakuoti i dezutes su tavo imones rekvizitais ir logo, o ne su kinietiskais dantirasciais :)
    Kitoks vardas tipo jus gaminat kinijoje bet darote savo audita patikrinima testavima ir bla bla bla kitaip klientai galvos apie jus, o ne kai tiesiai kaip tarpininkai parduosite klientui, gali gautis cia net trisale prekyba tada vel kazkokie mokesciai pareina.
  6. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo ZaibaZ Gamyba Kinijoje   
    Sveiki,
     
    Dirbu imoneje kuri nuo 2006 metu savo visa gamyba perkelusi i Kinija, turiu nemazai patirties ir deja neigiamos.
    Gaminame elektronikai skirtus produktus.
     
    Pagrindiniai minusai dirbant su kinija.
     
    *Yra tukstanciai perpardavinetoju kurie save ale vadina fabrikais , susikuria grazu tinklapi su gamyklos nuotraukomis ir t.t o tu ieskodamas fabriko savo produkcijai uzsirauni ant tokio ir prasideda bedos...
    Perpardavinetojas kinietis tiesiog gaves is taves uzsakyma suranda kinijoje gamykla kuri jam pagamintu pigiai tavo produkta ir tau parduoda sau uzsidejas marza, bet islieka konkurencingas, pagrindine beda yra tame kad jis visada iesko skirtingu gamyklu ir tavo produktas kiekviena karta gaminamas ksirtingoje gamykloje todel skiriasi kokybe, atspalis gali buti kitoks, gamybos laikas skirtis ir.t.t
    Mes turime pasisamde europieti kinijoje kuris nuvaziuoja ir audituoja ar tikrai egzistuoja toks fabrikas patikrina kokybe ir t.t be ofiso kinijoje arba be rysiu neisivaizduoju kaip imanoma dirbti reiktu paciam i ten vazineti. bilietas i kinija nuo 2500 euru biski kastai susidaro.
     
    *Jie visada ima isankstini apmokejima t.y tik kaip pervedi visa uzsakymo suma jie pradeda gamyba, tu rizikuoji kad jis viena diena gaves tavo pinigus tiesiog dings nes bus perpardavinetojas. Dar viena beda kai is anksto sumoki pinigus jis gali prigaminti broko ir atgal pinigu neissimusi. Si problema sprendziama uzsakant mazom serijom ir ziurint kokybe ir t.t Fabrikai po metu bendro darbo pradeda duoti apmokejimo atidejimus t.y kad gali sumoketi tik gaves prekes.
     
    *Fabrikams kurie gamina auksta kokybe ir produkcija europai ir greitai gamina idomus klientai kurie gali uzsakyti produkcijos per metus uz 1kk usd, jei tavo uzsakymai mazi jie gamins ilgai tarkim 5-6 savaites ir negalesi issimusti gero serviso ir aptarnavimo.
     
    *Logistikos problemos ir muitine: Yra begale kompaniju kuriu pagalba gali atsigabenti savo krovini tarkim i vilniu taciau reikia nemazai patirties atsirinkti geriausias. Ir krovinys gali keliauti nuo 3 dienu iki 30 dienu.
    Galioja ta pati taisykle kuo didesnis srautas kroviniu tuo gereja aptranavimas ir mazeja gabenimo kaina. Muitinei reikia moketi impoto PVM mokesti 21 proc atrodo nuo sumos taigi vel isauga tavo produkcijos savikaina, be to tavo krovinys atkeliaves i Vilniu keliauja visu pirma i muitine ten gali prastoveti savaite kol issimuitins. Yra galimybe gauti supaprastinta muitinima t.y kai krovinio netikrina muitine o pasitiki tavim tik dokumentus paziuri ir ismuitina reikia praeiti nemazai kelio gol gauni ta supaprastinima. Viska sudejas kartais nesigauna taip jau pigu toj Kinijoje gaminti kaip is pradziu atrodo.
     
    *nenumatytos problemos: Tarkim sniego audra ir nekyla europoje lektuvai uztrunka krovinys iki savaites ar dvieju tas tikrai kartais sukelia problemu. Tarkim puse krovinio netycia nuvyko i dubaju nes kazkoks kinietis sumaise lipdukus klijuodamas tu gaves puse krovinio negali jo parduoti nes negali uzsipajamuoti sandelio. vel lauki iki menesio. Gali gauti ir apgadintas prekes nes muitineje su tavo dezem kazkas pazaide fufbola ir t.t......
     
    *Kinieciai turi nemazai svenciu tarkim naujus metus jie trunka dvi savaites nedirba jokie fabrikai 2 savaites po to dar menesis ir ilgiau kol grista i normalu darba usakymo gali tekti laukti 7-8 savaites. Jie tik pasakys sorry sorry...
     
    Ir dar yra begale dalyku laiku skirtumas, kinieciu mentalitetas, dolerio kursas, ir t.t....
    Reikia daug darbo ir patirties kol pradedi viska kontroliuoti ir atsirenki tikrus fabrikus bei zmones su kuriais gali dirbti.
     
    Del konfidencialumo sutarciu su savo darbdaviu negaliu daugiau teikti asmeniniu kolsultavimo paslaugu.
  7. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo ZaibaZ Gamyba Kinijoje   
    Sveiki,
     
    Dirbu imoneje kuri nuo 2006 metu savo visa gamyba perkelusi i Kinija, turiu nemazai patirties ir deja neigiamos.
    Gaminame elektronikai skirtus produktus.
     
    Pagrindiniai minusai dirbant su kinija.
     
    *Yra tukstanciai perpardavinetoju kurie save ale vadina fabrikais , susikuria grazu tinklapi su gamyklos nuotraukomis ir t.t o tu ieskodamas fabriko savo produkcijai uzsirauni ant tokio ir prasideda bedos...
    Perpardavinetojas kinietis tiesiog gaves is taves uzsakyma suranda kinijoje gamykla kuri jam pagamintu pigiai tavo produkta ir tau parduoda sau uzsidejas marza, bet islieka konkurencingas, pagrindine beda yra tame kad jis visada iesko skirtingu gamyklu ir tavo produktas kiekviena karta gaminamas ksirtingoje gamykloje todel skiriasi kokybe, atspalis gali buti kitoks, gamybos laikas skirtis ir.t.t
    Mes turime pasisamde europieti kinijoje kuris nuvaziuoja ir audituoja ar tikrai egzistuoja toks fabrikas patikrina kokybe ir t.t be ofiso kinijoje arba be rysiu neisivaizduoju kaip imanoma dirbti reiktu paciam i ten vazineti. bilietas i kinija nuo 2500 euru biski kastai susidaro.
     
    *Jie visada ima isankstini apmokejima t.y tik kaip pervedi visa uzsakymo suma jie pradeda gamyba, tu rizikuoji kad jis viena diena gaves tavo pinigus tiesiog dings nes bus perpardavinetojas. Dar viena beda kai is anksto sumoki pinigus jis gali prigaminti broko ir atgal pinigu neissimusi. Si problema sprendziama uzsakant mazom serijom ir ziurint kokybe ir t.t Fabrikai po metu bendro darbo pradeda duoti apmokejimo atidejimus t.y kad gali sumoketi tik gaves prekes.
     
    *Fabrikams kurie gamina auksta kokybe ir produkcija europai ir greitai gamina idomus klientai kurie gali uzsakyti produkcijos per metus uz 1kk usd, jei tavo uzsakymai mazi jie gamins ilgai tarkim 5-6 savaites ir negalesi issimusti gero serviso ir aptarnavimo.
     
    *Logistikos problemos ir muitine: Yra begale kompaniju kuriu pagalba gali atsigabenti savo krovini tarkim i vilniu taciau reikia nemazai patirties atsirinkti geriausias. Ir krovinys gali keliauti nuo 3 dienu iki 30 dienu.
    Galioja ta pati taisykle kuo didesnis srautas kroviniu tuo gereja aptranavimas ir mazeja gabenimo kaina. Muitinei reikia moketi impoto PVM mokesti 21 proc atrodo nuo sumos taigi vel isauga tavo produkcijos savikaina, be to tavo krovinys atkeliaves i Vilniu keliauja visu pirma i muitine ten gali prastoveti savaite kol issimuitins. Yra galimybe gauti supaprastinta muitinima t.y kai krovinio netikrina muitine o pasitiki tavim tik dokumentus paziuri ir ismuitina reikia praeiti nemazai kelio gol gauni ta supaprastinima. Viska sudejas kartais nesigauna taip jau pigu toj Kinijoje gaminti kaip is pradziu atrodo.
     
    *nenumatytos problemos: Tarkim sniego audra ir nekyla europoje lektuvai uztrunka krovinys iki savaites ar dvieju tas tikrai kartais sukelia problemu. Tarkim puse krovinio netycia nuvyko i dubaju nes kazkoks kinietis sumaise lipdukus klijuodamas tu gaves puse krovinio negali jo parduoti nes negali uzsipajamuoti sandelio. vel lauki iki menesio. Gali gauti ir apgadintas prekes nes muitineje su tavo dezem kazkas pazaide fufbola ir t.t......
     
    *Kinieciai turi nemazai svenciu tarkim naujus metus jie trunka dvi savaites nedirba jokie fabrikai 2 savaites po to dar menesis ir ilgiau kol grista i normalu darba usakymo gali tekti laukti 7-8 savaites. Jie tik pasakys sorry sorry...
     
    Ir dar yra begale dalyku laiku skirtumas, kinieciu mentalitetas, dolerio kursas, ir t.t....
    Reikia daug darbo ir patirties kol pradedi viska kontroliuoti ir atsirenki tikrus fabrikus bei zmones su kuriais gali dirbti.
     
    Del konfidencialumo sutarciu su savo darbdaviu negaliu daugiau teikti asmeniniu kolsultavimo paslaugu.
  8. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo ZaibaZ Gamyba Kinijoje   
    Sveiki,
     
    Dirbu imoneje kuri nuo 2006 metu savo visa gamyba perkelusi i Kinija, turiu nemazai patirties ir deja neigiamos.
    Gaminame elektronikai skirtus produktus.
     
    Pagrindiniai minusai dirbant su kinija.
     
    *Yra tukstanciai perpardavinetoju kurie save ale vadina fabrikais , susikuria grazu tinklapi su gamyklos nuotraukomis ir t.t o tu ieskodamas fabriko savo produkcijai uzsirauni ant tokio ir prasideda bedos...
    Perpardavinetojas kinietis tiesiog gaves is taves uzsakyma suranda kinijoje gamykla kuri jam pagamintu pigiai tavo produkta ir tau parduoda sau uzsidejas marza, bet islieka konkurencingas, pagrindine beda yra tame kad jis visada iesko skirtingu gamyklu ir tavo produktas kiekviena karta gaminamas ksirtingoje gamykloje todel skiriasi kokybe, atspalis gali buti kitoks, gamybos laikas skirtis ir.t.t
    Mes turime pasisamde europieti kinijoje kuris nuvaziuoja ir audituoja ar tikrai egzistuoja toks fabrikas patikrina kokybe ir t.t be ofiso kinijoje arba be rysiu neisivaizduoju kaip imanoma dirbti reiktu paciam i ten vazineti. bilietas i kinija nuo 2500 euru biski kastai susidaro.
     
    *Jie visada ima isankstini apmokejima t.y tik kaip pervedi visa uzsakymo suma jie pradeda gamyba, tu rizikuoji kad jis viena diena gaves tavo pinigus tiesiog dings nes bus perpardavinetojas. Dar viena beda kai is anksto sumoki pinigus jis gali prigaminti broko ir atgal pinigu neissimusi. Si problema sprendziama uzsakant mazom serijom ir ziurint kokybe ir t.t Fabrikai po metu bendro darbo pradeda duoti apmokejimo atidejimus t.y kad gali sumoketi tik gaves prekes.
     
    *Fabrikams kurie gamina auksta kokybe ir produkcija europai ir greitai gamina idomus klientai kurie gali uzsakyti produkcijos per metus uz 1kk usd, jei tavo uzsakymai mazi jie gamins ilgai tarkim 5-6 savaites ir negalesi issimusti gero serviso ir aptarnavimo.
     
    *Logistikos problemos ir muitine: Yra begale kompaniju kuriu pagalba gali atsigabenti savo krovini tarkim i vilniu taciau reikia nemazai patirties atsirinkti geriausias. Ir krovinys gali keliauti nuo 3 dienu iki 30 dienu.
    Galioja ta pati taisykle kuo didesnis srautas kroviniu tuo gereja aptranavimas ir mazeja gabenimo kaina. Muitinei reikia moketi impoto PVM mokesti 21 proc atrodo nuo sumos taigi vel isauga tavo produkcijos savikaina, be to tavo krovinys atkeliaves i Vilniu keliauja visu pirma i muitine ten gali prastoveti savaite kol issimuitins. Yra galimybe gauti supaprastinta muitinima t.y kai krovinio netikrina muitine o pasitiki tavim tik dokumentus paziuri ir ismuitina reikia praeiti nemazai kelio gol gauni ta supaprastinima. Viska sudejas kartais nesigauna taip jau pigu toj Kinijoje gaminti kaip is pradziu atrodo.
     
    *nenumatytos problemos: Tarkim sniego audra ir nekyla europoje lektuvai uztrunka krovinys iki savaites ar dvieju tas tikrai kartais sukelia problemu. Tarkim puse krovinio netycia nuvyko i dubaju nes kazkoks kinietis sumaise lipdukus klijuodamas tu gaves puse krovinio negali jo parduoti nes negali uzsipajamuoti sandelio. vel lauki iki menesio. Gali gauti ir apgadintas prekes nes muitineje su tavo dezem kazkas pazaide fufbola ir t.t......
     
    *Kinieciai turi nemazai svenciu tarkim naujus metus jie trunka dvi savaites nedirba jokie fabrikai 2 savaites po to dar menesis ir ilgiau kol grista i normalu darba usakymo gali tekti laukti 7-8 savaites. Jie tik pasakys sorry sorry...
     
    Ir dar yra begale dalyku laiku skirtumas, kinieciu mentalitetas, dolerio kursas, ir t.t....
    Reikia daug darbo ir patirties kol pradedi viska kontroliuoti ir atsirenki tikrus fabrikus bei zmones su kuriais gali dirbti.
     
    Del konfidencialumo sutarciu su savo darbdaviu negaliu daugiau teikti asmeniniu kolsultavimo paslaugu.
  9. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo ZaibaZ Gamyba Kinijoje   
    Sveiki,
     
    Dirbu imoneje kuri nuo 2006 metu savo visa gamyba perkelusi i Kinija, turiu nemazai patirties ir deja neigiamos.
    Gaminame elektronikai skirtus produktus.
     
    Pagrindiniai minusai dirbant su kinija.
     
    *Yra tukstanciai perpardavinetoju kurie save ale vadina fabrikais , susikuria grazu tinklapi su gamyklos nuotraukomis ir t.t o tu ieskodamas fabriko savo produkcijai uzsirauni ant tokio ir prasideda bedos...
    Perpardavinetojas kinietis tiesiog gaves is taves uzsakyma suranda kinijoje gamykla kuri jam pagamintu pigiai tavo produkta ir tau parduoda sau uzsidejas marza, bet islieka konkurencingas, pagrindine beda yra tame kad jis visada iesko skirtingu gamyklu ir tavo produktas kiekviena karta gaminamas ksirtingoje gamykloje todel skiriasi kokybe, atspalis gali buti kitoks, gamybos laikas skirtis ir.t.t
    Mes turime pasisamde europieti kinijoje kuris nuvaziuoja ir audituoja ar tikrai egzistuoja toks fabrikas patikrina kokybe ir t.t be ofiso kinijoje arba be rysiu neisivaizduoju kaip imanoma dirbti reiktu paciam i ten vazineti. bilietas i kinija nuo 2500 euru biski kastai susidaro.
     
    *Jie visada ima isankstini apmokejima t.y tik kaip pervedi visa uzsakymo suma jie pradeda gamyba, tu rizikuoji kad jis viena diena gaves tavo pinigus tiesiog dings nes bus perpardavinetojas. Dar viena beda kai is anksto sumoki pinigus jis gali prigaminti broko ir atgal pinigu neissimusi. Si problema sprendziama uzsakant mazom serijom ir ziurint kokybe ir t.t Fabrikai po metu bendro darbo pradeda duoti apmokejimo atidejimus t.y kad gali sumoketi tik gaves prekes.
     
    *Fabrikams kurie gamina auksta kokybe ir produkcija europai ir greitai gamina idomus klientai kurie gali uzsakyti produkcijos per metus uz 1kk usd, jei tavo uzsakymai mazi jie gamins ilgai tarkim 5-6 savaites ir negalesi issimusti gero serviso ir aptarnavimo.
     
    *Logistikos problemos ir muitine: Yra begale kompaniju kuriu pagalba gali atsigabenti savo krovini tarkim i vilniu taciau reikia nemazai patirties atsirinkti geriausias. Ir krovinys gali keliauti nuo 3 dienu iki 30 dienu.
    Galioja ta pati taisykle kuo didesnis srautas kroviniu tuo gereja aptranavimas ir mazeja gabenimo kaina. Muitinei reikia moketi impoto PVM mokesti 21 proc atrodo nuo sumos taigi vel isauga tavo produkcijos savikaina, be to tavo krovinys atkeliaves i Vilniu keliauja visu pirma i muitine ten gali prastoveti savaite kol issimuitins. Yra galimybe gauti supaprastinta muitinima t.y kai krovinio netikrina muitine o pasitiki tavim tik dokumentus paziuri ir ismuitina reikia praeiti nemazai kelio gol gauni ta supaprastinima. Viska sudejas kartais nesigauna taip jau pigu toj Kinijoje gaminti kaip is pradziu atrodo.
     
    *nenumatytos problemos: Tarkim sniego audra ir nekyla europoje lektuvai uztrunka krovinys iki savaites ar dvieju tas tikrai kartais sukelia problemu. Tarkim puse krovinio netycia nuvyko i dubaju nes kazkoks kinietis sumaise lipdukus klijuodamas tu gaves puse krovinio negali jo parduoti nes negali uzsipajamuoti sandelio. vel lauki iki menesio. Gali gauti ir apgadintas prekes nes muitineje su tavo dezem kazkas pazaide fufbola ir t.t......
     
    *Kinieciai turi nemazai svenciu tarkim naujus metus jie trunka dvi savaites nedirba jokie fabrikai 2 savaites po to dar menesis ir ilgiau kol grista i normalu darba usakymo gali tekti laukti 7-8 savaites. Jie tik pasakys sorry sorry...
     
    Ir dar yra begale dalyku laiku skirtumas, kinieciu mentalitetas, dolerio kursas, ir t.t....
    Reikia daug darbo ir patirties kol pradedi viska kontroliuoti ir atsirenki tikrus fabrikus bei zmones su kuriais gali dirbti.
     
    Del konfidencialumo sutarciu su savo darbdaviu negaliu daugiau teikti asmeniniu kolsultavimo paslaugu.
  10. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo ZaibaZ Gamyba Kinijoje   
    Sveiki,
     
    Dirbu imoneje kuri nuo 2006 metu savo visa gamyba perkelusi i Kinija, turiu nemazai patirties ir deja neigiamos.
    Gaminame elektronikai skirtus produktus.
     
    Pagrindiniai minusai dirbant su kinija.
     
    *Yra tukstanciai perpardavinetoju kurie save ale vadina fabrikais , susikuria grazu tinklapi su gamyklos nuotraukomis ir t.t o tu ieskodamas fabriko savo produkcijai uzsirauni ant tokio ir prasideda bedos...
    Perpardavinetojas kinietis tiesiog gaves is taves uzsakyma suranda kinijoje gamykla kuri jam pagamintu pigiai tavo produkta ir tau parduoda sau uzsidejas marza, bet islieka konkurencingas, pagrindine beda yra tame kad jis visada iesko skirtingu gamyklu ir tavo produktas kiekviena karta gaminamas ksirtingoje gamykloje todel skiriasi kokybe, atspalis gali buti kitoks, gamybos laikas skirtis ir.t.t
    Mes turime pasisamde europieti kinijoje kuris nuvaziuoja ir audituoja ar tikrai egzistuoja toks fabrikas patikrina kokybe ir t.t be ofiso kinijoje arba be rysiu neisivaizduoju kaip imanoma dirbti reiktu paciam i ten vazineti. bilietas i kinija nuo 2500 euru biski kastai susidaro.
     
    *Jie visada ima isankstini apmokejima t.y tik kaip pervedi visa uzsakymo suma jie pradeda gamyba, tu rizikuoji kad jis viena diena gaves tavo pinigus tiesiog dings nes bus perpardavinetojas. Dar viena beda kai is anksto sumoki pinigus jis gali prigaminti broko ir atgal pinigu neissimusi. Si problema sprendziama uzsakant mazom serijom ir ziurint kokybe ir t.t Fabrikai po metu bendro darbo pradeda duoti apmokejimo atidejimus t.y kad gali sumoketi tik gaves prekes.
     
    *Fabrikams kurie gamina auksta kokybe ir produkcija europai ir greitai gamina idomus klientai kurie gali uzsakyti produkcijos per metus uz 1kk usd, jei tavo uzsakymai mazi jie gamins ilgai tarkim 5-6 savaites ir negalesi issimusti gero serviso ir aptarnavimo.
     
    *Logistikos problemos ir muitine: Yra begale kompaniju kuriu pagalba gali atsigabenti savo krovini tarkim i vilniu taciau reikia nemazai patirties atsirinkti geriausias. Ir krovinys gali keliauti nuo 3 dienu iki 30 dienu.
    Galioja ta pati taisykle kuo didesnis srautas kroviniu tuo gereja aptranavimas ir mazeja gabenimo kaina. Muitinei reikia moketi impoto PVM mokesti 21 proc atrodo nuo sumos taigi vel isauga tavo produkcijos savikaina, be to tavo krovinys atkeliaves i Vilniu keliauja visu pirma i muitine ten gali prastoveti savaite kol issimuitins. Yra galimybe gauti supaprastinta muitinima t.y kai krovinio netikrina muitine o pasitiki tavim tik dokumentus paziuri ir ismuitina reikia praeiti nemazai kelio gol gauni ta supaprastinima. Viska sudejas kartais nesigauna taip jau pigu toj Kinijoje gaminti kaip is pradziu atrodo.
     
    *nenumatytos problemos: Tarkim sniego audra ir nekyla europoje lektuvai uztrunka krovinys iki savaites ar dvieju tas tikrai kartais sukelia problemu. Tarkim puse krovinio netycia nuvyko i dubaju nes kazkoks kinietis sumaise lipdukus klijuodamas tu gaves puse krovinio negali jo parduoti nes negali uzsipajamuoti sandelio. vel lauki iki menesio. Gali gauti ir apgadintas prekes nes muitineje su tavo dezem kazkas pazaide fufbola ir t.t......
     
    *Kinieciai turi nemazai svenciu tarkim naujus metus jie trunka dvi savaites nedirba jokie fabrikai 2 savaites po to dar menesis ir ilgiau kol grista i normalu darba usakymo gali tekti laukti 7-8 savaites. Jie tik pasakys sorry sorry...
     
    Ir dar yra begale dalyku laiku skirtumas, kinieciu mentalitetas, dolerio kursas, ir t.t....
    Reikia daug darbo ir patirties kol pradedi viska kontroliuoti ir atsirenki tikrus fabrikus bei zmones su kuriais gali dirbti.
     
    Del konfidencialumo sutarciu su savo darbdaviu negaliu daugiau teikti asmeniniu kolsultavimo paslaugu.
  11. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo iPauL Gamyba Kinijoje   
    As tau apie darba Online vakar parasiau, labai didele tikimybe uzsirauti ant perpardavinetoju.
     
    Jeigu bandai online tai paskaitinek nuomones forumuose apie ta fabrika, butina pasikonsultuoti kas gamina is europos tame fabrike kokia patirtis ju tada gali bandyti mazom serijom uzsakineti. Turi labai gerai ismanyti savo produkto specifikacijas ir jeigu pardavinesi europoje turi atitikti IPC ten kazkokius standartus ir t.t
     
    Kaip suprantu Kinijoje bandysite organizuotis viska nuo komponentu iki pacio gaminio surinkimo?
    Minejau, kad uz surinktu gaminiu importa nemazai pasikelsite savikaina susimokedami moescius valstybei, pigiau surinkineti lietuvoje tokiose imonese kaip selteka, trikdis, eldess,
     
     
    Siusti tiesiai klientui nerekomenduojama, nes:
    Butina patikrinti ar kinieciai broko nepadare istestuoti gamini pries parduodant.
    Reiktu perpakuoti i dezutes su tavo imones rekvizitais ir logo, o ne su kinietiskais dantirasciais :)
    Kitoks vardas tipo jus gaminat kinijoje bet darote savo audita patikrinima testavima ir bla bla bla kitaip klientai galvos apie jus, o ne kai tiesiai kaip tarpininkai parduosite klientui, gali gautis cia net trisale prekyba tada vel kazkokie mokesciai pareina.
  12. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo ZaibaZ Gamyba Kinijoje   
    Sveiki,
     
    Dirbu imoneje kuri nuo 2006 metu savo visa gamyba perkelusi i Kinija, turiu nemazai patirties ir deja neigiamos.
    Gaminame elektronikai skirtus produktus.
     
    Pagrindiniai minusai dirbant su kinija.
     
    *Yra tukstanciai perpardavinetoju kurie save ale vadina fabrikais , susikuria grazu tinklapi su gamyklos nuotraukomis ir t.t o tu ieskodamas fabriko savo produkcijai uzsirauni ant tokio ir prasideda bedos...
    Perpardavinetojas kinietis tiesiog gaves is taves uzsakyma suranda kinijoje gamykla kuri jam pagamintu pigiai tavo produkta ir tau parduoda sau uzsidejas marza, bet islieka konkurencingas, pagrindine beda yra tame kad jis visada iesko skirtingu gamyklu ir tavo produktas kiekviena karta gaminamas ksirtingoje gamykloje todel skiriasi kokybe, atspalis gali buti kitoks, gamybos laikas skirtis ir.t.t
    Mes turime pasisamde europieti kinijoje kuris nuvaziuoja ir audituoja ar tikrai egzistuoja toks fabrikas patikrina kokybe ir t.t be ofiso kinijoje arba be rysiu neisivaizduoju kaip imanoma dirbti reiktu paciam i ten vazineti. bilietas i kinija nuo 2500 euru biski kastai susidaro.
     
    *Jie visada ima isankstini apmokejima t.y tik kaip pervedi visa uzsakymo suma jie pradeda gamyba, tu rizikuoji kad jis viena diena gaves tavo pinigus tiesiog dings nes bus perpardavinetojas. Dar viena beda kai is anksto sumoki pinigus jis gali prigaminti broko ir atgal pinigu neissimusi. Si problema sprendziama uzsakant mazom serijom ir ziurint kokybe ir t.t Fabrikai po metu bendro darbo pradeda duoti apmokejimo atidejimus t.y kad gali sumoketi tik gaves prekes.
     
    *Fabrikams kurie gamina auksta kokybe ir produkcija europai ir greitai gamina idomus klientai kurie gali uzsakyti produkcijos per metus uz 1kk usd, jei tavo uzsakymai mazi jie gamins ilgai tarkim 5-6 savaites ir negalesi issimusti gero serviso ir aptarnavimo.
     
    *Logistikos problemos ir muitine: Yra begale kompaniju kuriu pagalba gali atsigabenti savo krovini tarkim i vilniu taciau reikia nemazai patirties atsirinkti geriausias. Ir krovinys gali keliauti nuo 3 dienu iki 30 dienu.
    Galioja ta pati taisykle kuo didesnis srautas kroviniu tuo gereja aptranavimas ir mazeja gabenimo kaina. Muitinei reikia moketi impoto PVM mokesti 21 proc atrodo nuo sumos taigi vel isauga tavo produkcijos savikaina, be to tavo krovinys atkeliaves i Vilniu keliauja visu pirma i muitine ten gali prastoveti savaite kol issimuitins. Yra galimybe gauti supaprastinta muitinima t.y kai krovinio netikrina muitine o pasitiki tavim tik dokumentus paziuri ir ismuitina reikia praeiti nemazai kelio gol gauni ta supaprastinima. Viska sudejas kartais nesigauna taip jau pigu toj Kinijoje gaminti kaip is pradziu atrodo.
     
    *nenumatytos problemos: Tarkim sniego audra ir nekyla europoje lektuvai uztrunka krovinys iki savaites ar dvieju tas tikrai kartais sukelia problemu. Tarkim puse krovinio netycia nuvyko i dubaju nes kazkoks kinietis sumaise lipdukus klijuodamas tu gaves puse krovinio negali jo parduoti nes negali uzsipajamuoti sandelio. vel lauki iki menesio. Gali gauti ir apgadintas prekes nes muitineje su tavo dezem kazkas pazaide fufbola ir t.t......
     
    *Kinieciai turi nemazai svenciu tarkim naujus metus jie trunka dvi savaites nedirba jokie fabrikai 2 savaites po to dar menesis ir ilgiau kol grista i normalu darba usakymo gali tekti laukti 7-8 savaites. Jie tik pasakys sorry sorry...
     
    Ir dar yra begale dalyku laiku skirtumas, kinieciu mentalitetas, dolerio kursas, ir t.t....
    Reikia daug darbo ir patirties kol pradedi viska kontroliuoti ir atsirenki tikrus fabrikus bei zmones su kuriais gali dirbti.
     
    Del konfidencialumo sutarciu su savo darbdaviu negaliu daugiau teikti asmeniniu kolsultavimo paslaugu.
  13. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo ZaibaZ Gamyba Kinijoje   
    Sveiki,
     
    Dirbu imoneje kuri nuo 2006 metu savo visa gamyba perkelusi i Kinija, turiu nemazai patirties ir deja neigiamos.
    Gaminame elektronikai skirtus produktus.
     
    Pagrindiniai minusai dirbant su kinija.
     
    *Yra tukstanciai perpardavinetoju kurie save ale vadina fabrikais , susikuria grazu tinklapi su gamyklos nuotraukomis ir t.t o tu ieskodamas fabriko savo produkcijai uzsirauni ant tokio ir prasideda bedos...
    Perpardavinetojas kinietis tiesiog gaves is taves uzsakyma suranda kinijoje gamykla kuri jam pagamintu pigiai tavo produkta ir tau parduoda sau uzsidejas marza, bet islieka konkurencingas, pagrindine beda yra tame kad jis visada iesko skirtingu gamyklu ir tavo produktas kiekviena karta gaminamas ksirtingoje gamykloje todel skiriasi kokybe, atspalis gali buti kitoks, gamybos laikas skirtis ir.t.t
    Mes turime pasisamde europieti kinijoje kuris nuvaziuoja ir audituoja ar tikrai egzistuoja toks fabrikas patikrina kokybe ir t.t be ofiso kinijoje arba be rysiu neisivaizduoju kaip imanoma dirbti reiktu paciam i ten vazineti. bilietas i kinija nuo 2500 euru biski kastai susidaro.
     
    *Jie visada ima isankstini apmokejima t.y tik kaip pervedi visa uzsakymo suma jie pradeda gamyba, tu rizikuoji kad jis viena diena gaves tavo pinigus tiesiog dings nes bus perpardavinetojas. Dar viena beda kai is anksto sumoki pinigus jis gali prigaminti broko ir atgal pinigu neissimusi. Si problema sprendziama uzsakant mazom serijom ir ziurint kokybe ir t.t Fabrikai po metu bendro darbo pradeda duoti apmokejimo atidejimus t.y kad gali sumoketi tik gaves prekes.
     
    *Fabrikams kurie gamina auksta kokybe ir produkcija europai ir greitai gamina idomus klientai kurie gali uzsakyti produkcijos per metus uz 1kk usd, jei tavo uzsakymai mazi jie gamins ilgai tarkim 5-6 savaites ir negalesi issimusti gero serviso ir aptarnavimo.
     
    *Logistikos problemos ir muitine: Yra begale kompaniju kuriu pagalba gali atsigabenti savo krovini tarkim i vilniu taciau reikia nemazai patirties atsirinkti geriausias. Ir krovinys gali keliauti nuo 3 dienu iki 30 dienu.
    Galioja ta pati taisykle kuo didesnis srautas kroviniu tuo gereja aptranavimas ir mazeja gabenimo kaina. Muitinei reikia moketi impoto PVM mokesti 21 proc atrodo nuo sumos taigi vel isauga tavo produkcijos savikaina, be to tavo krovinys atkeliaves i Vilniu keliauja visu pirma i muitine ten gali prastoveti savaite kol issimuitins. Yra galimybe gauti supaprastinta muitinima t.y kai krovinio netikrina muitine o pasitiki tavim tik dokumentus paziuri ir ismuitina reikia praeiti nemazai kelio gol gauni ta supaprastinima. Viska sudejas kartais nesigauna taip jau pigu toj Kinijoje gaminti kaip is pradziu atrodo.
     
    *nenumatytos problemos: Tarkim sniego audra ir nekyla europoje lektuvai uztrunka krovinys iki savaites ar dvieju tas tikrai kartais sukelia problemu. Tarkim puse krovinio netycia nuvyko i dubaju nes kazkoks kinietis sumaise lipdukus klijuodamas tu gaves puse krovinio negali jo parduoti nes negali uzsipajamuoti sandelio. vel lauki iki menesio. Gali gauti ir apgadintas prekes nes muitineje su tavo dezem kazkas pazaide fufbola ir t.t......
     
    *Kinieciai turi nemazai svenciu tarkim naujus metus jie trunka dvi savaites nedirba jokie fabrikai 2 savaites po to dar menesis ir ilgiau kol grista i normalu darba usakymo gali tekti laukti 7-8 savaites. Jie tik pasakys sorry sorry...
     
    Ir dar yra begale dalyku laiku skirtumas, kinieciu mentalitetas, dolerio kursas, ir t.t....
    Reikia daug darbo ir patirties kol pradedi viska kontroliuoti ir atsirenki tikrus fabrikus bei zmones su kuriais gali dirbti.
     
    Del konfidencialumo sutarciu su savo darbdaviu negaliu daugiau teikti asmeniniu kolsultavimo paslaugu.
  14. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo ZaibaZ Gamyba Kinijoje   
    Sveiki,
     
    Dirbu imoneje kuri nuo 2006 metu savo visa gamyba perkelusi i Kinija, turiu nemazai patirties ir deja neigiamos.
    Gaminame elektronikai skirtus produktus.
     
    Pagrindiniai minusai dirbant su kinija.
     
    *Yra tukstanciai perpardavinetoju kurie save ale vadina fabrikais , susikuria grazu tinklapi su gamyklos nuotraukomis ir t.t o tu ieskodamas fabriko savo produkcijai uzsirauni ant tokio ir prasideda bedos...
    Perpardavinetojas kinietis tiesiog gaves is taves uzsakyma suranda kinijoje gamykla kuri jam pagamintu pigiai tavo produkta ir tau parduoda sau uzsidejas marza, bet islieka konkurencingas, pagrindine beda yra tame kad jis visada iesko skirtingu gamyklu ir tavo produktas kiekviena karta gaminamas ksirtingoje gamykloje todel skiriasi kokybe, atspalis gali buti kitoks, gamybos laikas skirtis ir.t.t
    Mes turime pasisamde europieti kinijoje kuris nuvaziuoja ir audituoja ar tikrai egzistuoja toks fabrikas patikrina kokybe ir t.t be ofiso kinijoje arba be rysiu neisivaizduoju kaip imanoma dirbti reiktu paciam i ten vazineti. bilietas i kinija nuo 2500 euru biski kastai susidaro.
     
    *Jie visada ima isankstini apmokejima t.y tik kaip pervedi visa uzsakymo suma jie pradeda gamyba, tu rizikuoji kad jis viena diena gaves tavo pinigus tiesiog dings nes bus perpardavinetojas. Dar viena beda kai is anksto sumoki pinigus jis gali prigaminti broko ir atgal pinigu neissimusi. Si problema sprendziama uzsakant mazom serijom ir ziurint kokybe ir t.t Fabrikai po metu bendro darbo pradeda duoti apmokejimo atidejimus t.y kad gali sumoketi tik gaves prekes.
     
    *Fabrikams kurie gamina auksta kokybe ir produkcija europai ir greitai gamina idomus klientai kurie gali uzsakyti produkcijos per metus uz 1kk usd, jei tavo uzsakymai mazi jie gamins ilgai tarkim 5-6 savaites ir negalesi issimusti gero serviso ir aptarnavimo.
     
    *Logistikos problemos ir muitine: Yra begale kompaniju kuriu pagalba gali atsigabenti savo krovini tarkim i vilniu taciau reikia nemazai patirties atsirinkti geriausias. Ir krovinys gali keliauti nuo 3 dienu iki 30 dienu.
    Galioja ta pati taisykle kuo didesnis srautas kroviniu tuo gereja aptranavimas ir mazeja gabenimo kaina. Muitinei reikia moketi impoto PVM mokesti 21 proc atrodo nuo sumos taigi vel isauga tavo produkcijos savikaina, be to tavo krovinys atkeliaves i Vilniu keliauja visu pirma i muitine ten gali prastoveti savaite kol issimuitins. Yra galimybe gauti supaprastinta muitinima t.y kai krovinio netikrina muitine o pasitiki tavim tik dokumentus paziuri ir ismuitina reikia praeiti nemazai kelio gol gauni ta supaprastinima. Viska sudejas kartais nesigauna taip jau pigu toj Kinijoje gaminti kaip is pradziu atrodo.
     
    *nenumatytos problemos: Tarkim sniego audra ir nekyla europoje lektuvai uztrunka krovinys iki savaites ar dvieju tas tikrai kartais sukelia problemu. Tarkim puse krovinio netycia nuvyko i dubaju nes kazkoks kinietis sumaise lipdukus klijuodamas tu gaves puse krovinio negali jo parduoti nes negali uzsipajamuoti sandelio. vel lauki iki menesio. Gali gauti ir apgadintas prekes nes muitineje su tavo dezem kazkas pazaide fufbola ir t.t......
     
    *Kinieciai turi nemazai svenciu tarkim naujus metus jie trunka dvi savaites nedirba jokie fabrikai 2 savaites po to dar menesis ir ilgiau kol grista i normalu darba usakymo gali tekti laukti 7-8 savaites. Jie tik pasakys sorry sorry...
     
    Ir dar yra begale dalyku laiku skirtumas, kinieciu mentalitetas, dolerio kursas, ir t.t....
    Reikia daug darbo ir patirties kol pradedi viska kontroliuoti ir atsirenki tikrus fabrikus bei zmones su kuriais gali dirbti.
     
    Del konfidencialumo sutarciu su savo darbdaviu negaliu daugiau teikti asmeniniu kolsultavimo paslaugu.
  15. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo ZaibaZ Gamyba Kinijoje   
    Sveiki,
     
    Dirbu imoneje kuri nuo 2006 metu savo visa gamyba perkelusi i Kinija, turiu nemazai patirties ir deja neigiamos.
    Gaminame elektronikai skirtus produktus.
     
    Pagrindiniai minusai dirbant su kinija.
     
    *Yra tukstanciai perpardavinetoju kurie save ale vadina fabrikais , susikuria grazu tinklapi su gamyklos nuotraukomis ir t.t o tu ieskodamas fabriko savo produkcijai uzsirauni ant tokio ir prasideda bedos...
    Perpardavinetojas kinietis tiesiog gaves is taves uzsakyma suranda kinijoje gamykla kuri jam pagamintu pigiai tavo produkta ir tau parduoda sau uzsidejas marza, bet islieka konkurencingas, pagrindine beda yra tame kad jis visada iesko skirtingu gamyklu ir tavo produktas kiekviena karta gaminamas ksirtingoje gamykloje todel skiriasi kokybe, atspalis gali buti kitoks, gamybos laikas skirtis ir.t.t
    Mes turime pasisamde europieti kinijoje kuris nuvaziuoja ir audituoja ar tikrai egzistuoja toks fabrikas patikrina kokybe ir t.t be ofiso kinijoje arba be rysiu neisivaizduoju kaip imanoma dirbti reiktu paciam i ten vazineti. bilietas i kinija nuo 2500 euru biski kastai susidaro.
     
    *Jie visada ima isankstini apmokejima t.y tik kaip pervedi visa uzsakymo suma jie pradeda gamyba, tu rizikuoji kad jis viena diena gaves tavo pinigus tiesiog dings nes bus perpardavinetojas. Dar viena beda kai is anksto sumoki pinigus jis gali prigaminti broko ir atgal pinigu neissimusi. Si problema sprendziama uzsakant mazom serijom ir ziurint kokybe ir t.t Fabrikai po metu bendro darbo pradeda duoti apmokejimo atidejimus t.y kad gali sumoketi tik gaves prekes.
     
    *Fabrikams kurie gamina auksta kokybe ir produkcija europai ir greitai gamina idomus klientai kurie gali uzsakyti produkcijos per metus uz 1kk usd, jei tavo uzsakymai mazi jie gamins ilgai tarkim 5-6 savaites ir negalesi issimusti gero serviso ir aptarnavimo.
     
    *Logistikos problemos ir muitine: Yra begale kompaniju kuriu pagalba gali atsigabenti savo krovini tarkim i vilniu taciau reikia nemazai patirties atsirinkti geriausias. Ir krovinys gali keliauti nuo 3 dienu iki 30 dienu.
    Galioja ta pati taisykle kuo didesnis srautas kroviniu tuo gereja aptranavimas ir mazeja gabenimo kaina. Muitinei reikia moketi impoto PVM mokesti 21 proc atrodo nuo sumos taigi vel isauga tavo produkcijos savikaina, be to tavo krovinys atkeliaves i Vilniu keliauja visu pirma i muitine ten gali prastoveti savaite kol issimuitins. Yra galimybe gauti supaprastinta muitinima t.y kai krovinio netikrina muitine o pasitiki tavim tik dokumentus paziuri ir ismuitina reikia praeiti nemazai kelio gol gauni ta supaprastinima. Viska sudejas kartais nesigauna taip jau pigu toj Kinijoje gaminti kaip is pradziu atrodo.
     
    *nenumatytos problemos: Tarkim sniego audra ir nekyla europoje lektuvai uztrunka krovinys iki savaites ar dvieju tas tikrai kartais sukelia problemu. Tarkim puse krovinio netycia nuvyko i dubaju nes kazkoks kinietis sumaise lipdukus klijuodamas tu gaves puse krovinio negali jo parduoti nes negali uzsipajamuoti sandelio. vel lauki iki menesio. Gali gauti ir apgadintas prekes nes muitineje su tavo dezem kazkas pazaide fufbola ir t.t......
     
    *Kinieciai turi nemazai svenciu tarkim naujus metus jie trunka dvi savaites nedirba jokie fabrikai 2 savaites po to dar menesis ir ilgiau kol grista i normalu darba usakymo gali tekti laukti 7-8 savaites. Jie tik pasakys sorry sorry...
     
    Ir dar yra begale dalyku laiku skirtumas, kinieciu mentalitetas, dolerio kursas, ir t.t....
    Reikia daug darbo ir patirties kol pradedi viska kontroliuoti ir atsirenki tikrus fabrikus bei zmones su kuriais gali dirbti.
     
    Del konfidencialumo sutarciu su savo darbdaviu negaliu daugiau teikti asmeniniu kolsultavimo paslaugu.
  16. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo ZaibaZ Gamyba Kinijoje   
    Sveiki,
     
    Dirbu imoneje kuri nuo 2006 metu savo visa gamyba perkelusi i Kinija, turiu nemazai patirties ir deja neigiamos.
    Gaminame elektronikai skirtus produktus.
     
    Pagrindiniai minusai dirbant su kinija.
     
    *Yra tukstanciai perpardavinetoju kurie save ale vadina fabrikais , susikuria grazu tinklapi su gamyklos nuotraukomis ir t.t o tu ieskodamas fabriko savo produkcijai uzsirauni ant tokio ir prasideda bedos...
    Perpardavinetojas kinietis tiesiog gaves is taves uzsakyma suranda kinijoje gamykla kuri jam pagamintu pigiai tavo produkta ir tau parduoda sau uzsidejas marza, bet islieka konkurencingas, pagrindine beda yra tame kad jis visada iesko skirtingu gamyklu ir tavo produktas kiekviena karta gaminamas ksirtingoje gamykloje todel skiriasi kokybe, atspalis gali buti kitoks, gamybos laikas skirtis ir.t.t
    Mes turime pasisamde europieti kinijoje kuris nuvaziuoja ir audituoja ar tikrai egzistuoja toks fabrikas patikrina kokybe ir t.t be ofiso kinijoje arba be rysiu neisivaizduoju kaip imanoma dirbti reiktu paciam i ten vazineti. bilietas i kinija nuo 2500 euru biski kastai susidaro.
     
    *Jie visada ima isankstini apmokejima t.y tik kaip pervedi visa uzsakymo suma jie pradeda gamyba, tu rizikuoji kad jis viena diena gaves tavo pinigus tiesiog dings nes bus perpardavinetojas. Dar viena beda kai is anksto sumoki pinigus jis gali prigaminti broko ir atgal pinigu neissimusi. Si problema sprendziama uzsakant mazom serijom ir ziurint kokybe ir t.t Fabrikai po metu bendro darbo pradeda duoti apmokejimo atidejimus t.y kad gali sumoketi tik gaves prekes.
     
    *Fabrikams kurie gamina auksta kokybe ir produkcija europai ir greitai gamina idomus klientai kurie gali uzsakyti produkcijos per metus uz 1kk usd, jei tavo uzsakymai mazi jie gamins ilgai tarkim 5-6 savaites ir negalesi issimusti gero serviso ir aptarnavimo.
     
    *Logistikos problemos ir muitine: Yra begale kompaniju kuriu pagalba gali atsigabenti savo krovini tarkim i vilniu taciau reikia nemazai patirties atsirinkti geriausias. Ir krovinys gali keliauti nuo 3 dienu iki 30 dienu.
    Galioja ta pati taisykle kuo didesnis srautas kroviniu tuo gereja aptranavimas ir mazeja gabenimo kaina. Muitinei reikia moketi impoto PVM mokesti 21 proc atrodo nuo sumos taigi vel isauga tavo produkcijos savikaina, be to tavo krovinys atkeliaves i Vilniu keliauja visu pirma i muitine ten gali prastoveti savaite kol issimuitins. Yra galimybe gauti supaprastinta muitinima t.y kai krovinio netikrina muitine o pasitiki tavim tik dokumentus paziuri ir ismuitina reikia praeiti nemazai kelio gol gauni ta supaprastinima. Viska sudejas kartais nesigauna taip jau pigu toj Kinijoje gaminti kaip is pradziu atrodo.
     
    *nenumatytos problemos: Tarkim sniego audra ir nekyla europoje lektuvai uztrunka krovinys iki savaites ar dvieju tas tikrai kartais sukelia problemu. Tarkim puse krovinio netycia nuvyko i dubaju nes kazkoks kinietis sumaise lipdukus klijuodamas tu gaves puse krovinio negali jo parduoti nes negali uzsipajamuoti sandelio. vel lauki iki menesio. Gali gauti ir apgadintas prekes nes muitineje su tavo dezem kazkas pazaide fufbola ir t.t......
     
    *Kinieciai turi nemazai svenciu tarkim naujus metus jie trunka dvi savaites nedirba jokie fabrikai 2 savaites po to dar menesis ir ilgiau kol grista i normalu darba usakymo gali tekti laukti 7-8 savaites. Jie tik pasakys sorry sorry...
     
    Ir dar yra begale dalyku laiku skirtumas, kinieciu mentalitetas, dolerio kursas, ir t.t....
    Reikia daug darbo ir patirties kol pradedi viska kontroliuoti ir atsirenki tikrus fabrikus bei zmones su kuriais gali dirbti.
     
    Del konfidencialumo sutarciu su savo darbdaviu negaliu daugiau teikti asmeniniu kolsultavimo paslaugu.
  17. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo ZaibaZ Gamyba Kinijoje   
    Sveiki,
     
    Dirbu imoneje kuri nuo 2006 metu savo visa gamyba perkelusi i Kinija, turiu nemazai patirties ir deja neigiamos.
    Gaminame elektronikai skirtus produktus.
     
    Pagrindiniai minusai dirbant su kinija.
     
    *Yra tukstanciai perpardavinetoju kurie save ale vadina fabrikais , susikuria grazu tinklapi su gamyklos nuotraukomis ir t.t o tu ieskodamas fabriko savo produkcijai uzsirauni ant tokio ir prasideda bedos...
    Perpardavinetojas kinietis tiesiog gaves is taves uzsakyma suranda kinijoje gamykla kuri jam pagamintu pigiai tavo produkta ir tau parduoda sau uzsidejas marza, bet islieka konkurencingas, pagrindine beda yra tame kad jis visada iesko skirtingu gamyklu ir tavo produktas kiekviena karta gaminamas ksirtingoje gamykloje todel skiriasi kokybe, atspalis gali buti kitoks, gamybos laikas skirtis ir.t.t
    Mes turime pasisamde europieti kinijoje kuris nuvaziuoja ir audituoja ar tikrai egzistuoja toks fabrikas patikrina kokybe ir t.t be ofiso kinijoje arba be rysiu neisivaizduoju kaip imanoma dirbti reiktu paciam i ten vazineti. bilietas i kinija nuo 2500 euru biski kastai susidaro.
     
    *Jie visada ima isankstini apmokejima t.y tik kaip pervedi visa uzsakymo suma jie pradeda gamyba, tu rizikuoji kad jis viena diena gaves tavo pinigus tiesiog dings nes bus perpardavinetojas. Dar viena beda kai is anksto sumoki pinigus jis gali prigaminti broko ir atgal pinigu neissimusi. Si problema sprendziama uzsakant mazom serijom ir ziurint kokybe ir t.t Fabrikai po metu bendro darbo pradeda duoti apmokejimo atidejimus t.y kad gali sumoketi tik gaves prekes.
     
    *Fabrikams kurie gamina auksta kokybe ir produkcija europai ir greitai gamina idomus klientai kurie gali uzsakyti produkcijos per metus uz 1kk usd, jei tavo uzsakymai mazi jie gamins ilgai tarkim 5-6 savaites ir negalesi issimusti gero serviso ir aptarnavimo.
     
    *Logistikos problemos ir muitine: Yra begale kompaniju kuriu pagalba gali atsigabenti savo krovini tarkim i vilniu taciau reikia nemazai patirties atsirinkti geriausias. Ir krovinys gali keliauti nuo 3 dienu iki 30 dienu.
    Galioja ta pati taisykle kuo didesnis srautas kroviniu tuo gereja aptranavimas ir mazeja gabenimo kaina. Muitinei reikia moketi impoto PVM mokesti 21 proc atrodo nuo sumos taigi vel isauga tavo produkcijos savikaina, be to tavo krovinys atkeliaves i Vilniu keliauja visu pirma i muitine ten gali prastoveti savaite kol issimuitins. Yra galimybe gauti supaprastinta muitinima t.y kai krovinio netikrina muitine o pasitiki tavim tik dokumentus paziuri ir ismuitina reikia praeiti nemazai kelio gol gauni ta supaprastinima. Viska sudejas kartais nesigauna taip jau pigu toj Kinijoje gaminti kaip is pradziu atrodo.
     
    *nenumatytos problemos: Tarkim sniego audra ir nekyla europoje lektuvai uztrunka krovinys iki savaites ar dvieju tas tikrai kartais sukelia problemu. Tarkim puse krovinio netycia nuvyko i dubaju nes kazkoks kinietis sumaise lipdukus klijuodamas tu gaves puse krovinio negali jo parduoti nes negali uzsipajamuoti sandelio. vel lauki iki menesio. Gali gauti ir apgadintas prekes nes muitineje su tavo dezem kazkas pazaide fufbola ir t.t......
     
    *Kinieciai turi nemazai svenciu tarkim naujus metus jie trunka dvi savaites nedirba jokie fabrikai 2 savaites po to dar menesis ir ilgiau kol grista i normalu darba usakymo gali tekti laukti 7-8 savaites. Jie tik pasakys sorry sorry...
     
    Ir dar yra begale dalyku laiku skirtumas, kinieciu mentalitetas, dolerio kursas, ir t.t....
    Reikia daug darbo ir patirties kol pradedi viska kontroliuoti ir atsirenki tikrus fabrikus bei zmones su kuriais gali dirbti.
     
    Del konfidencialumo sutarciu su savo darbdaviu negaliu daugiau teikti asmeniniu kolsultavimo paslaugu.
  18. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo ZaibaZ Gamyba Kinijoje   
    Sveiki,
     
    Dirbu imoneje kuri nuo 2006 metu savo visa gamyba perkelusi i Kinija, turiu nemazai patirties ir deja neigiamos.
    Gaminame elektronikai skirtus produktus.
     
    Pagrindiniai minusai dirbant su kinija.
     
    *Yra tukstanciai perpardavinetoju kurie save ale vadina fabrikais , susikuria grazu tinklapi su gamyklos nuotraukomis ir t.t o tu ieskodamas fabriko savo produkcijai uzsirauni ant tokio ir prasideda bedos...
    Perpardavinetojas kinietis tiesiog gaves is taves uzsakyma suranda kinijoje gamykla kuri jam pagamintu pigiai tavo produkta ir tau parduoda sau uzsidejas marza, bet islieka konkurencingas, pagrindine beda yra tame kad jis visada iesko skirtingu gamyklu ir tavo produktas kiekviena karta gaminamas ksirtingoje gamykloje todel skiriasi kokybe, atspalis gali buti kitoks, gamybos laikas skirtis ir.t.t
    Mes turime pasisamde europieti kinijoje kuris nuvaziuoja ir audituoja ar tikrai egzistuoja toks fabrikas patikrina kokybe ir t.t be ofiso kinijoje arba be rysiu neisivaizduoju kaip imanoma dirbti reiktu paciam i ten vazineti. bilietas i kinija nuo 2500 euru biski kastai susidaro.
     
    *Jie visada ima isankstini apmokejima t.y tik kaip pervedi visa uzsakymo suma jie pradeda gamyba, tu rizikuoji kad jis viena diena gaves tavo pinigus tiesiog dings nes bus perpardavinetojas. Dar viena beda kai is anksto sumoki pinigus jis gali prigaminti broko ir atgal pinigu neissimusi. Si problema sprendziama uzsakant mazom serijom ir ziurint kokybe ir t.t Fabrikai po metu bendro darbo pradeda duoti apmokejimo atidejimus t.y kad gali sumoketi tik gaves prekes.
     
    *Fabrikams kurie gamina auksta kokybe ir produkcija europai ir greitai gamina idomus klientai kurie gali uzsakyti produkcijos per metus uz 1kk usd, jei tavo uzsakymai mazi jie gamins ilgai tarkim 5-6 savaites ir negalesi issimusti gero serviso ir aptarnavimo.
     
    *Logistikos problemos ir muitine: Yra begale kompaniju kuriu pagalba gali atsigabenti savo krovini tarkim i vilniu taciau reikia nemazai patirties atsirinkti geriausias. Ir krovinys gali keliauti nuo 3 dienu iki 30 dienu.
    Galioja ta pati taisykle kuo didesnis srautas kroviniu tuo gereja aptranavimas ir mazeja gabenimo kaina. Muitinei reikia moketi impoto PVM mokesti 21 proc atrodo nuo sumos taigi vel isauga tavo produkcijos savikaina, be to tavo krovinys atkeliaves i Vilniu keliauja visu pirma i muitine ten gali prastoveti savaite kol issimuitins. Yra galimybe gauti supaprastinta muitinima t.y kai krovinio netikrina muitine o pasitiki tavim tik dokumentus paziuri ir ismuitina reikia praeiti nemazai kelio gol gauni ta supaprastinima. Viska sudejas kartais nesigauna taip jau pigu toj Kinijoje gaminti kaip is pradziu atrodo.
     
    *nenumatytos problemos: Tarkim sniego audra ir nekyla europoje lektuvai uztrunka krovinys iki savaites ar dvieju tas tikrai kartais sukelia problemu. Tarkim puse krovinio netycia nuvyko i dubaju nes kazkoks kinietis sumaise lipdukus klijuodamas tu gaves puse krovinio negali jo parduoti nes negali uzsipajamuoti sandelio. vel lauki iki menesio. Gali gauti ir apgadintas prekes nes muitineje su tavo dezem kazkas pazaide fufbola ir t.t......
     
    *Kinieciai turi nemazai svenciu tarkim naujus metus jie trunka dvi savaites nedirba jokie fabrikai 2 savaites po to dar menesis ir ilgiau kol grista i normalu darba usakymo gali tekti laukti 7-8 savaites. Jie tik pasakys sorry sorry...
     
    Ir dar yra begale dalyku laiku skirtumas, kinieciu mentalitetas, dolerio kursas, ir t.t....
    Reikia daug darbo ir patirties kol pradedi viska kontroliuoti ir atsirenki tikrus fabrikus bei zmones su kuriais gali dirbti.
     
    Del konfidencialumo sutarciu su savo darbdaviu negaliu daugiau teikti asmeniniu kolsultavimo paslaugu.
  19. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo iPauL Gamyba Kinijoje   
    Planuojate Kinijoje surinkima daryti?
     
    Jei importuosit jau surinkta elektronika tai prisideda kazkokie mokesciai ir nemazi tiksliai nezinau.
     
    Dazniausiai visi susiimportuoja PCB plokstes komponentus ir surinkima daro Lenkijoje ten labai didele elektronikos pramone. Nors Lenkuose galima ir komponentu rasti.
     
    Butent kokio tarpininkavimo ieskot? Importo? Surinkimo? Projektavimo?
    Jusu gaminiui bus reikalingos PCB plokstes? Galiu pasiulyti PCB ploksciu tiekima.
     
    Kaip suprantu produktas jau yra tik Lietuvoje nekonkurencinga ji gaminti taip?
  20. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo ZaibaZ Gamyba Kinijoje   
    Sveiki,
     
    Dirbu imoneje kuri nuo 2006 metu savo visa gamyba perkelusi i Kinija, turiu nemazai patirties ir deja neigiamos.
    Gaminame elektronikai skirtus produktus.
     
    Pagrindiniai minusai dirbant su kinija.
     
    *Yra tukstanciai perpardavinetoju kurie save ale vadina fabrikais , susikuria grazu tinklapi su gamyklos nuotraukomis ir t.t o tu ieskodamas fabriko savo produkcijai uzsirauni ant tokio ir prasideda bedos...
    Perpardavinetojas kinietis tiesiog gaves is taves uzsakyma suranda kinijoje gamykla kuri jam pagamintu pigiai tavo produkta ir tau parduoda sau uzsidejas marza, bet islieka konkurencingas, pagrindine beda yra tame kad jis visada iesko skirtingu gamyklu ir tavo produktas kiekviena karta gaminamas ksirtingoje gamykloje todel skiriasi kokybe, atspalis gali buti kitoks, gamybos laikas skirtis ir.t.t
    Mes turime pasisamde europieti kinijoje kuris nuvaziuoja ir audituoja ar tikrai egzistuoja toks fabrikas patikrina kokybe ir t.t be ofiso kinijoje arba be rysiu neisivaizduoju kaip imanoma dirbti reiktu paciam i ten vazineti. bilietas i kinija nuo 2500 euru biski kastai susidaro.
     
    *Jie visada ima isankstini apmokejima t.y tik kaip pervedi visa uzsakymo suma jie pradeda gamyba, tu rizikuoji kad jis viena diena gaves tavo pinigus tiesiog dings nes bus perpardavinetojas. Dar viena beda kai is anksto sumoki pinigus jis gali prigaminti broko ir atgal pinigu neissimusi. Si problema sprendziama uzsakant mazom serijom ir ziurint kokybe ir t.t Fabrikai po metu bendro darbo pradeda duoti apmokejimo atidejimus t.y kad gali sumoketi tik gaves prekes.
     
    *Fabrikams kurie gamina auksta kokybe ir produkcija europai ir greitai gamina idomus klientai kurie gali uzsakyti produkcijos per metus uz 1kk usd, jei tavo uzsakymai mazi jie gamins ilgai tarkim 5-6 savaites ir negalesi issimusti gero serviso ir aptarnavimo.
     
    *Logistikos problemos ir muitine: Yra begale kompaniju kuriu pagalba gali atsigabenti savo krovini tarkim i vilniu taciau reikia nemazai patirties atsirinkti geriausias. Ir krovinys gali keliauti nuo 3 dienu iki 30 dienu.
    Galioja ta pati taisykle kuo didesnis srautas kroviniu tuo gereja aptranavimas ir mazeja gabenimo kaina. Muitinei reikia moketi impoto PVM mokesti 21 proc atrodo nuo sumos taigi vel isauga tavo produkcijos savikaina, be to tavo krovinys atkeliaves i Vilniu keliauja visu pirma i muitine ten gali prastoveti savaite kol issimuitins. Yra galimybe gauti supaprastinta muitinima t.y kai krovinio netikrina muitine o pasitiki tavim tik dokumentus paziuri ir ismuitina reikia praeiti nemazai kelio gol gauni ta supaprastinima. Viska sudejas kartais nesigauna taip jau pigu toj Kinijoje gaminti kaip is pradziu atrodo.
     
    *nenumatytos problemos: Tarkim sniego audra ir nekyla europoje lektuvai uztrunka krovinys iki savaites ar dvieju tas tikrai kartais sukelia problemu. Tarkim puse krovinio netycia nuvyko i dubaju nes kazkoks kinietis sumaise lipdukus klijuodamas tu gaves puse krovinio negali jo parduoti nes negali uzsipajamuoti sandelio. vel lauki iki menesio. Gali gauti ir apgadintas prekes nes muitineje su tavo dezem kazkas pazaide fufbola ir t.t......
     
    *Kinieciai turi nemazai svenciu tarkim naujus metus jie trunka dvi savaites nedirba jokie fabrikai 2 savaites po to dar menesis ir ilgiau kol grista i normalu darba usakymo gali tekti laukti 7-8 savaites. Jie tik pasakys sorry sorry...
     
    Ir dar yra begale dalyku laiku skirtumas, kinieciu mentalitetas, dolerio kursas, ir t.t....
    Reikia daug darbo ir patirties kol pradedi viska kontroliuoti ir atsirenki tikrus fabrikus bei zmones su kuriais gali dirbti.
     
    Del konfidencialumo sutarciu su savo darbdaviu negaliu daugiau teikti asmeniniu kolsultavimo paslaugu.
  21. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo ZaibaZ Gamyba Kinijoje   
    Sveiki,
     
    Dirbu imoneje kuri nuo 2006 metu savo visa gamyba perkelusi i Kinija, turiu nemazai patirties ir deja neigiamos.
    Gaminame elektronikai skirtus produktus.
     
    Pagrindiniai minusai dirbant su kinija.
     
    *Yra tukstanciai perpardavinetoju kurie save ale vadina fabrikais , susikuria grazu tinklapi su gamyklos nuotraukomis ir t.t o tu ieskodamas fabriko savo produkcijai uzsirauni ant tokio ir prasideda bedos...
    Perpardavinetojas kinietis tiesiog gaves is taves uzsakyma suranda kinijoje gamykla kuri jam pagamintu pigiai tavo produkta ir tau parduoda sau uzsidejas marza, bet islieka konkurencingas, pagrindine beda yra tame kad jis visada iesko skirtingu gamyklu ir tavo produktas kiekviena karta gaminamas ksirtingoje gamykloje todel skiriasi kokybe, atspalis gali buti kitoks, gamybos laikas skirtis ir.t.t
    Mes turime pasisamde europieti kinijoje kuris nuvaziuoja ir audituoja ar tikrai egzistuoja toks fabrikas patikrina kokybe ir t.t be ofiso kinijoje arba be rysiu neisivaizduoju kaip imanoma dirbti reiktu paciam i ten vazineti. bilietas i kinija nuo 2500 euru biski kastai susidaro.
     
    *Jie visada ima isankstini apmokejima t.y tik kaip pervedi visa uzsakymo suma jie pradeda gamyba, tu rizikuoji kad jis viena diena gaves tavo pinigus tiesiog dings nes bus perpardavinetojas. Dar viena beda kai is anksto sumoki pinigus jis gali prigaminti broko ir atgal pinigu neissimusi. Si problema sprendziama uzsakant mazom serijom ir ziurint kokybe ir t.t Fabrikai po metu bendro darbo pradeda duoti apmokejimo atidejimus t.y kad gali sumoketi tik gaves prekes.
     
    *Fabrikams kurie gamina auksta kokybe ir produkcija europai ir greitai gamina idomus klientai kurie gali uzsakyti produkcijos per metus uz 1kk usd, jei tavo uzsakymai mazi jie gamins ilgai tarkim 5-6 savaites ir negalesi issimusti gero serviso ir aptarnavimo.
     
    *Logistikos problemos ir muitine: Yra begale kompaniju kuriu pagalba gali atsigabenti savo krovini tarkim i vilniu taciau reikia nemazai patirties atsirinkti geriausias. Ir krovinys gali keliauti nuo 3 dienu iki 30 dienu.
    Galioja ta pati taisykle kuo didesnis srautas kroviniu tuo gereja aptranavimas ir mazeja gabenimo kaina. Muitinei reikia moketi impoto PVM mokesti 21 proc atrodo nuo sumos taigi vel isauga tavo produkcijos savikaina, be to tavo krovinys atkeliaves i Vilniu keliauja visu pirma i muitine ten gali prastoveti savaite kol issimuitins. Yra galimybe gauti supaprastinta muitinima t.y kai krovinio netikrina muitine o pasitiki tavim tik dokumentus paziuri ir ismuitina reikia praeiti nemazai kelio gol gauni ta supaprastinima. Viska sudejas kartais nesigauna taip jau pigu toj Kinijoje gaminti kaip is pradziu atrodo.
     
    *nenumatytos problemos: Tarkim sniego audra ir nekyla europoje lektuvai uztrunka krovinys iki savaites ar dvieju tas tikrai kartais sukelia problemu. Tarkim puse krovinio netycia nuvyko i dubaju nes kazkoks kinietis sumaise lipdukus klijuodamas tu gaves puse krovinio negali jo parduoti nes negali uzsipajamuoti sandelio. vel lauki iki menesio. Gali gauti ir apgadintas prekes nes muitineje su tavo dezem kazkas pazaide fufbola ir t.t......
     
    *Kinieciai turi nemazai svenciu tarkim naujus metus jie trunka dvi savaites nedirba jokie fabrikai 2 savaites po to dar menesis ir ilgiau kol grista i normalu darba usakymo gali tekti laukti 7-8 savaites. Jie tik pasakys sorry sorry...
     
    Ir dar yra begale dalyku laiku skirtumas, kinieciu mentalitetas, dolerio kursas, ir t.t....
    Reikia daug darbo ir patirties kol pradedi viska kontroliuoti ir atsirenki tikrus fabrikus bei zmones su kuriais gali dirbti.
     
    Del konfidencialumo sutarciu su savo darbdaviu negaliu daugiau teikti asmeniniu kolsultavimo paslaugu.
  22. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo ZaibaZ Gamyba Kinijoje   
    Sveiki,
     
    Dirbu imoneje kuri nuo 2006 metu savo visa gamyba perkelusi i Kinija, turiu nemazai patirties ir deja neigiamos.
    Gaminame elektronikai skirtus produktus.
     
    Pagrindiniai minusai dirbant su kinija.
     
    *Yra tukstanciai perpardavinetoju kurie save ale vadina fabrikais , susikuria grazu tinklapi su gamyklos nuotraukomis ir t.t o tu ieskodamas fabriko savo produkcijai uzsirauni ant tokio ir prasideda bedos...
    Perpardavinetojas kinietis tiesiog gaves is taves uzsakyma suranda kinijoje gamykla kuri jam pagamintu pigiai tavo produkta ir tau parduoda sau uzsidejas marza, bet islieka konkurencingas, pagrindine beda yra tame kad jis visada iesko skirtingu gamyklu ir tavo produktas kiekviena karta gaminamas ksirtingoje gamykloje todel skiriasi kokybe, atspalis gali buti kitoks, gamybos laikas skirtis ir.t.t
    Mes turime pasisamde europieti kinijoje kuris nuvaziuoja ir audituoja ar tikrai egzistuoja toks fabrikas patikrina kokybe ir t.t be ofiso kinijoje arba be rysiu neisivaizduoju kaip imanoma dirbti reiktu paciam i ten vazineti. bilietas i kinija nuo 2500 euru biski kastai susidaro.
     
    *Jie visada ima isankstini apmokejima t.y tik kaip pervedi visa uzsakymo suma jie pradeda gamyba, tu rizikuoji kad jis viena diena gaves tavo pinigus tiesiog dings nes bus perpardavinetojas. Dar viena beda kai is anksto sumoki pinigus jis gali prigaminti broko ir atgal pinigu neissimusi. Si problema sprendziama uzsakant mazom serijom ir ziurint kokybe ir t.t Fabrikai po metu bendro darbo pradeda duoti apmokejimo atidejimus t.y kad gali sumoketi tik gaves prekes.
     
    *Fabrikams kurie gamina auksta kokybe ir produkcija europai ir greitai gamina idomus klientai kurie gali uzsakyti produkcijos per metus uz 1kk usd, jei tavo uzsakymai mazi jie gamins ilgai tarkim 5-6 savaites ir negalesi issimusti gero serviso ir aptarnavimo.
     
    *Logistikos problemos ir muitine: Yra begale kompaniju kuriu pagalba gali atsigabenti savo krovini tarkim i vilniu taciau reikia nemazai patirties atsirinkti geriausias. Ir krovinys gali keliauti nuo 3 dienu iki 30 dienu.
    Galioja ta pati taisykle kuo didesnis srautas kroviniu tuo gereja aptranavimas ir mazeja gabenimo kaina. Muitinei reikia moketi impoto PVM mokesti 21 proc atrodo nuo sumos taigi vel isauga tavo produkcijos savikaina, be to tavo krovinys atkeliaves i Vilniu keliauja visu pirma i muitine ten gali prastoveti savaite kol issimuitins. Yra galimybe gauti supaprastinta muitinima t.y kai krovinio netikrina muitine o pasitiki tavim tik dokumentus paziuri ir ismuitina reikia praeiti nemazai kelio gol gauni ta supaprastinima. Viska sudejas kartais nesigauna taip jau pigu toj Kinijoje gaminti kaip is pradziu atrodo.
     
    *nenumatytos problemos: Tarkim sniego audra ir nekyla europoje lektuvai uztrunka krovinys iki savaites ar dvieju tas tikrai kartais sukelia problemu. Tarkim puse krovinio netycia nuvyko i dubaju nes kazkoks kinietis sumaise lipdukus klijuodamas tu gaves puse krovinio negali jo parduoti nes negali uzsipajamuoti sandelio. vel lauki iki menesio. Gali gauti ir apgadintas prekes nes muitineje su tavo dezem kazkas pazaide fufbola ir t.t......
     
    *Kinieciai turi nemazai svenciu tarkim naujus metus jie trunka dvi savaites nedirba jokie fabrikai 2 savaites po to dar menesis ir ilgiau kol grista i normalu darba usakymo gali tekti laukti 7-8 savaites. Jie tik pasakys sorry sorry...
     
    Ir dar yra begale dalyku laiku skirtumas, kinieciu mentalitetas, dolerio kursas, ir t.t....
    Reikia daug darbo ir patirties kol pradedi viska kontroliuoti ir atsirenki tikrus fabrikus bei zmones su kuriais gali dirbti.
     
    Del konfidencialumo sutarciu su savo darbdaviu negaliu daugiau teikti asmeniniu kolsultavimo paslaugu.
  23. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo ZaibaZ Gamyba Kinijoje   
    Sveiki,
     
    Dirbu imoneje kuri nuo 2006 metu savo visa gamyba perkelusi i Kinija, turiu nemazai patirties ir deja neigiamos.
    Gaminame elektronikai skirtus produktus.
     
    Pagrindiniai minusai dirbant su kinija.
     
    *Yra tukstanciai perpardavinetoju kurie save ale vadina fabrikais , susikuria grazu tinklapi su gamyklos nuotraukomis ir t.t o tu ieskodamas fabriko savo produkcijai uzsirauni ant tokio ir prasideda bedos...
    Perpardavinetojas kinietis tiesiog gaves is taves uzsakyma suranda kinijoje gamykla kuri jam pagamintu pigiai tavo produkta ir tau parduoda sau uzsidejas marza, bet islieka konkurencingas, pagrindine beda yra tame kad jis visada iesko skirtingu gamyklu ir tavo produktas kiekviena karta gaminamas ksirtingoje gamykloje todel skiriasi kokybe, atspalis gali buti kitoks, gamybos laikas skirtis ir.t.t
    Mes turime pasisamde europieti kinijoje kuris nuvaziuoja ir audituoja ar tikrai egzistuoja toks fabrikas patikrina kokybe ir t.t be ofiso kinijoje arba be rysiu neisivaizduoju kaip imanoma dirbti reiktu paciam i ten vazineti. bilietas i kinija nuo 2500 euru biski kastai susidaro.
     
    *Jie visada ima isankstini apmokejima t.y tik kaip pervedi visa uzsakymo suma jie pradeda gamyba, tu rizikuoji kad jis viena diena gaves tavo pinigus tiesiog dings nes bus perpardavinetojas. Dar viena beda kai is anksto sumoki pinigus jis gali prigaminti broko ir atgal pinigu neissimusi. Si problema sprendziama uzsakant mazom serijom ir ziurint kokybe ir t.t Fabrikai po metu bendro darbo pradeda duoti apmokejimo atidejimus t.y kad gali sumoketi tik gaves prekes.
     
    *Fabrikams kurie gamina auksta kokybe ir produkcija europai ir greitai gamina idomus klientai kurie gali uzsakyti produkcijos per metus uz 1kk usd, jei tavo uzsakymai mazi jie gamins ilgai tarkim 5-6 savaites ir negalesi issimusti gero serviso ir aptarnavimo.
     
    *Logistikos problemos ir muitine: Yra begale kompaniju kuriu pagalba gali atsigabenti savo krovini tarkim i vilniu taciau reikia nemazai patirties atsirinkti geriausias. Ir krovinys gali keliauti nuo 3 dienu iki 30 dienu.
    Galioja ta pati taisykle kuo didesnis srautas kroviniu tuo gereja aptranavimas ir mazeja gabenimo kaina. Muitinei reikia moketi impoto PVM mokesti 21 proc atrodo nuo sumos taigi vel isauga tavo produkcijos savikaina, be to tavo krovinys atkeliaves i Vilniu keliauja visu pirma i muitine ten gali prastoveti savaite kol issimuitins. Yra galimybe gauti supaprastinta muitinima t.y kai krovinio netikrina muitine o pasitiki tavim tik dokumentus paziuri ir ismuitina reikia praeiti nemazai kelio gol gauni ta supaprastinima. Viska sudejas kartais nesigauna taip jau pigu toj Kinijoje gaminti kaip is pradziu atrodo.
     
    *nenumatytos problemos: Tarkim sniego audra ir nekyla europoje lektuvai uztrunka krovinys iki savaites ar dvieju tas tikrai kartais sukelia problemu. Tarkim puse krovinio netycia nuvyko i dubaju nes kazkoks kinietis sumaise lipdukus klijuodamas tu gaves puse krovinio negali jo parduoti nes negali uzsipajamuoti sandelio. vel lauki iki menesio. Gali gauti ir apgadintas prekes nes muitineje su tavo dezem kazkas pazaide fufbola ir t.t......
     
    *Kinieciai turi nemazai svenciu tarkim naujus metus jie trunka dvi savaites nedirba jokie fabrikai 2 savaites po to dar menesis ir ilgiau kol grista i normalu darba usakymo gali tekti laukti 7-8 savaites. Jie tik pasakys sorry sorry...
     
    Ir dar yra begale dalyku laiku skirtumas, kinieciu mentalitetas, dolerio kursas, ir t.t....
    Reikia daug darbo ir patirties kol pradedi viska kontroliuoti ir atsirenki tikrus fabrikus bei zmones su kuriais gali dirbti.
     
    Del konfidencialumo sutarciu su savo darbdaviu negaliu daugiau teikti asmeniniu kolsultavimo paslaugu.
  24. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo ZaibaZ Gamyba Kinijoje   
    Sveiki,
     
    Dirbu imoneje kuri nuo 2006 metu savo visa gamyba perkelusi i Kinija, turiu nemazai patirties ir deja neigiamos.
    Gaminame elektronikai skirtus produktus.
     
    Pagrindiniai minusai dirbant su kinija.
     
    *Yra tukstanciai perpardavinetoju kurie save ale vadina fabrikais , susikuria grazu tinklapi su gamyklos nuotraukomis ir t.t o tu ieskodamas fabriko savo produkcijai uzsirauni ant tokio ir prasideda bedos...
    Perpardavinetojas kinietis tiesiog gaves is taves uzsakyma suranda kinijoje gamykla kuri jam pagamintu pigiai tavo produkta ir tau parduoda sau uzsidejas marza, bet islieka konkurencingas, pagrindine beda yra tame kad jis visada iesko skirtingu gamyklu ir tavo produktas kiekviena karta gaminamas ksirtingoje gamykloje todel skiriasi kokybe, atspalis gali buti kitoks, gamybos laikas skirtis ir.t.t
    Mes turime pasisamde europieti kinijoje kuris nuvaziuoja ir audituoja ar tikrai egzistuoja toks fabrikas patikrina kokybe ir t.t be ofiso kinijoje arba be rysiu neisivaizduoju kaip imanoma dirbti reiktu paciam i ten vazineti. bilietas i kinija nuo 2500 euru biski kastai susidaro.
     
    *Jie visada ima isankstini apmokejima t.y tik kaip pervedi visa uzsakymo suma jie pradeda gamyba, tu rizikuoji kad jis viena diena gaves tavo pinigus tiesiog dings nes bus perpardavinetojas. Dar viena beda kai is anksto sumoki pinigus jis gali prigaminti broko ir atgal pinigu neissimusi. Si problema sprendziama uzsakant mazom serijom ir ziurint kokybe ir t.t Fabrikai po metu bendro darbo pradeda duoti apmokejimo atidejimus t.y kad gali sumoketi tik gaves prekes.
     
    *Fabrikams kurie gamina auksta kokybe ir produkcija europai ir greitai gamina idomus klientai kurie gali uzsakyti produkcijos per metus uz 1kk usd, jei tavo uzsakymai mazi jie gamins ilgai tarkim 5-6 savaites ir negalesi issimusti gero serviso ir aptarnavimo.
     
    *Logistikos problemos ir muitine: Yra begale kompaniju kuriu pagalba gali atsigabenti savo krovini tarkim i vilniu taciau reikia nemazai patirties atsirinkti geriausias. Ir krovinys gali keliauti nuo 3 dienu iki 30 dienu.
    Galioja ta pati taisykle kuo didesnis srautas kroviniu tuo gereja aptranavimas ir mazeja gabenimo kaina. Muitinei reikia moketi impoto PVM mokesti 21 proc atrodo nuo sumos taigi vel isauga tavo produkcijos savikaina, be to tavo krovinys atkeliaves i Vilniu keliauja visu pirma i muitine ten gali prastoveti savaite kol issimuitins. Yra galimybe gauti supaprastinta muitinima t.y kai krovinio netikrina muitine o pasitiki tavim tik dokumentus paziuri ir ismuitina reikia praeiti nemazai kelio gol gauni ta supaprastinima. Viska sudejas kartais nesigauna taip jau pigu toj Kinijoje gaminti kaip is pradziu atrodo.
     
    *nenumatytos problemos: Tarkim sniego audra ir nekyla europoje lektuvai uztrunka krovinys iki savaites ar dvieju tas tikrai kartais sukelia problemu. Tarkim puse krovinio netycia nuvyko i dubaju nes kazkoks kinietis sumaise lipdukus klijuodamas tu gaves puse krovinio negali jo parduoti nes negali uzsipajamuoti sandelio. vel lauki iki menesio. Gali gauti ir apgadintas prekes nes muitineje su tavo dezem kazkas pazaide fufbola ir t.t......
     
    *Kinieciai turi nemazai svenciu tarkim naujus metus jie trunka dvi savaites nedirba jokie fabrikai 2 savaites po to dar menesis ir ilgiau kol grista i normalu darba usakymo gali tekti laukti 7-8 savaites. Jie tik pasakys sorry sorry...
     
    Ir dar yra begale dalyku laiku skirtumas, kinieciu mentalitetas, dolerio kursas, ir t.t....
    Reikia daug darbo ir patirties kol pradedi viska kontroliuoti ir atsirenki tikrus fabrikus bei zmones su kuriais gali dirbti.
     
    Del konfidencialumo sutarciu su savo darbdaviu negaliu daugiau teikti asmeniniu kolsultavimo paslaugu.
  25. Patinka
    EnemyLT gavo reakciją nuo ZaibaZ Gamyba Kinijoje   
    Sveiki,
     
    Dirbu imoneje kuri nuo 2006 metu savo visa gamyba perkelusi i Kinija, turiu nemazai patirties ir deja neigiamos.
    Gaminame elektronikai skirtus produktus.
     
    Pagrindiniai minusai dirbant su kinija.
     
    *Yra tukstanciai perpardavinetoju kurie save ale vadina fabrikais , susikuria grazu tinklapi su gamyklos nuotraukomis ir t.t o tu ieskodamas fabriko savo produkcijai uzsirauni ant tokio ir prasideda bedos...
    Perpardavinetojas kinietis tiesiog gaves is taves uzsakyma suranda kinijoje gamykla kuri jam pagamintu pigiai tavo produkta ir tau parduoda sau uzsidejas marza, bet islieka konkurencingas, pagrindine beda yra tame kad jis visada iesko skirtingu gamyklu ir tavo produktas kiekviena karta gaminamas ksirtingoje gamykloje todel skiriasi kokybe, atspalis gali buti kitoks, gamybos laikas skirtis ir.t.t
    Mes turime pasisamde europieti kinijoje kuris nuvaziuoja ir audituoja ar tikrai egzistuoja toks fabrikas patikrina kokybe ir t.t be ofiso kinijoje arba be rysiu neisivaizduoju kaip imanoma dirbti reiktu paciam i ten vazineti. bilietas i kinija nuo 2500 euru biski kastai susidaro.
     
    *Jie visada ima isankstini apmokejima t.y tik kaip pervedi visa uzsakymo suma jie pradeda gamyba, tu rizikuoji kad jis viena diena gaves tavo pinigus tiesiog dings nes bus perpardavinetojas. Dar viena beda kai is anksto sumoki pinigus jis gali prigaminti broko ir atgal pinigu neissimusi. Si problema sprendziama uzsakant mazom serijom ir ziurint kokybe ir t.t Fabrikai po metu bendro darbo pradeda duoti apmokejimo atidejimus t.y kad gali sumoketi tik gaves prekes.
     
    *Fabrikams kurie gamina auksta kokybe ir produkcija europai ir greitai gamina idomus klientai kurie gali uzsakyti produkcijos per metus uz 1kk usd, jei tavo uzsakymai mazi jie gamins ilgai tarkim 5-6 savaites ir negalesi issimusti gero serviso ir aptarnavimo.
     
    *Logistikos problemos ir muitine: Yra begale kompaniju kuriu pagalba gali atsigabenti savo krovini tarkim i vilniu taciau reikia nemazai patirties atsirinkti geriausias. Ir krovinys gali keliauti nuo 3 dienu iki 30 dienu.
    Galioja ta pati taisykle kuo didesnis srautas kroviniu tuo gereja aptranavimas ir mazeja gabenimo kaina. Muitinei reikia moketi impoto PVM mokesti 21 proc atrodo nuo sumos taigi vel isauga tavo produkcijos savikaina, be to tavo krovinys atkeliaves i Vilniu keliauja visu pirma i muitine ten gali prastoveti savaite kol issimuitins. Yra galimybe gauti supaprastinta muitinima t.y kai krovinio netikrina muitine o pasitiki tavim tik dokumentus paziuri ir ismuitina reikia praeiti nemazai kelio gol gauni ta supaprastinima. Viska sudejas kartais nesigauna taip jau pigu toj Kinijoje gaminti kaip is pradziu atrodo.
     
    *nenumatytos problemos: Tarkim sniego audra ir nekyla europoje lektuvai uztrunka krovinys iki savaites ar dvieju tas tikrai kartais sukelia problemu. Tarkim puse krovinio netycia nuvyko i dubaju nes kazkoks kinietis sumaise lipdukus klijuodamas tu gaves puse krovinio negali jo parduoti nes negali uzsipajamuoti sandelio. vel lauki iki menesio. Gali gauti ir apgadintas prekes nes muitineje su tavo dezem kazkas pazaide fufbola ir t.t......
     
    *Kinieciai turi nemazai svenciu tarkim naujus metus jie trunka dvi savaites nedirba jokie fabrikai 2 savaites po to dar menesis ir ilgiau kol grista i normalu darba usakymo gali tekti laukti 7-8 savaites. Jie tik pasakys sorry sorry...
     
    Ir dar yra begale dalyku laiku skirtumas, kinieciu mentalitetas, dolerio kursas, ir t.t....
    Reikia daug darbo ir patirties kol pradedi viska kontroliuoti ir atsirenki tikrus fabrikus bei zmones su kuriais gali dirbti.
     
    Del konfidencialumo sutarciu su savo darbdaviu negaliu daugiau teikti asmeniniu kolsultavimo paslaugu.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...