Pereiti prie turinio

edruig

Nariai
  • Pranešimai

    6
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

edruig Pranešimai

  1.  

     

    Sveiki,

    turiu gan nemažą problema su savo telefonu ir jo garantiniu aptarnavimu.

    Viskas prasidėjo nuo to, jog man pradėjo nebeveikti GPS (važiuojant autostrada pro Elektrėnus rodydavo kad aš esu pačiuose Elektrėnuose, o google maps sakydavo GPS signal lost), tada nešiau į garantinį centrą "MTTC", ten man pakeitė pagrindinę modulinę plokštę, tačiau problema išliko. Nešiau dar kartą į "MTTC" tada jie sakė, kad gedimų nėra, bet man vistiek neveikia korektiškai GPS. Keliavau į Omnitel iš kur buvo jis ir pirktas, pasiūlė kreiptis į kitą garantinio remonto centrą "Mobili taisykla". Ten nunešęs sulaukiau atsakymo, jog reikia nenaudoti 4G ryšio, norint, kad veiktu GPS ryšys, nors aš pirkau telefoną su ta intenciją, kad man tas 4G ryšys yra begalo aktualus ir tai yra nesamonė, kad GPS darbui trukdo 4G ryšys, ant kitų telefonų šios problemos nėra. Aš parašęs prašymą, kad man grąžintu pinigus už ta telefoną, nes jis akivaizdžiai yra brokuotas.

     

    P. S. to telefono atstovybė Lietuvoje (LG) sakė, kad to tikrai neturi būti ir viskas kuo puikiausiai turi veikti.

     

    Kokie turėtų būti mano veiksmai, kad galėčiau susigrąžinti pinigus už nekokybišką telefoną, kurio nenori pripažinti kaip nekokybiško?

     

    Beje "Mobili taisykla" parašė tokį komentarą taisymo istorijoj: Nenaudoti 4G; Prekė testuota, pagal gedimo aprašymą nurodytas gedimas nenustatytas.

     

    Tai kaip aš galiu jo nenaudoti jei telefonas turi tą 4G ryšį, ir man jo reikia?

     

    Turiu visus išrašus iš "MTTC" ir "Mobili taisykla" kas buvo daryta ir pan.

    P. S. 2. Vis dar garantiniam "Mobili taisykla" nuo 2015.07.01...

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...