Pereiti prie turinio

Nedoleris

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    599
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Nedoleris Pranešimai

  1. Tinkas, tam, kad atrodytų tvarkingiau, reikėtų aplink visus plyšius apsidaužyti šiek tiek daugiau, ir tada su elastingu tinko mišiniu užtinkuoti, tačiau vis tiek teks dažyti sienas, jeigu nori kad atrodytų gražiau. Ten kur didelis įtrūkimas yra, ten greičiausiai teks visą didelį lopą išsidaužyti ir tada užtinkuoti, nes jis greičiausiai irgi iškris greitai. Daužyti turi tiek ploto, kiek lengvai daužosi, jeigu trenki su plaktuku ir krenta atšokę nuo sienos gabalai - daužyk toliau, iki kol nuo sienos nesidaužys, o skils tik ten kur trenki.

  2. 1. Skirtumas yra kokie palaikomi, pagal loptopo pagrindines plokstes modeli gali suzinoti kokius palaiko tavo motinine plokste. Problemu del skirtingo dydzio ramu nelabai atsiras, taciau patartina yra deti vienodo kiekio ram. 2x2gb, 4x4gb, 2x4gb, 2x8gb ir t.t.

    2. Perkant ram turi atkreipti demesi i tai kokie jie yra: pvz: DDR2/DDR3 (nemanau kad ten pas tave bus DDR), be to turi atkreipti demesi i ju veikimo dazni.. t.y. jeigu ddr2 - 400/533/800 mhz... jeigu DDR3 - 800/1066/1333/1600/1866/2133.... Ju dazniau butu gerai kad sutaptu... Dazniai ne visada buna parasyti ant Ramu kortos.. Jie gali buti isreksti kitokiais numeriais tarkim DDR3 - PC3-8500/PC3-10600/PC3-12800.....

  3. Tu rimtai? Nebejuokyk žmonių su tokiomis kainomis purkštukų. A6 C6 3 litrų visus purkštukus pakeisti ~6k lt nauji o čia virš 20 gabalų sakai :D

    Zmones, prasau pasidomekite pries rasydami... Sutinku kad A6 c6 3l purkstukai po 1,5k lt eina... Bet ne 96 kw 3b3 passat...

    http://www.ebay.co.uk/itm/Fuel-Pump-Injector-and-Nozzle-Unit-VW-PASSAT-3B3-1-9-TDI-Saloon-130-BHP-Top-Ge-/201177791127?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AVW&hash=item2ed7217a97

    http://www.sparepartstore24.co.uk/676704-bosch

    Dar imeciau foto is lietuviu tiekeju....

    Nerasiau virs 20k, tiesiog zinau, kad tie klientai pas kuriuos buvo problemu su tais purkstukais, jie skambinosi patys ieskotis ju, kainos svyravo nuo 2.7 iki 5k.... O juos turi keisti arba visus, arba jeigu tik vienas blogai veikia, tai gali bandyti viena keisti pagal koda, bandyt juos pririst viena su kitu.. Na ir tai ne visi sake prisirisa...

     

    Vectra B - solidžiai atrodantis limuzinas... Only in America Uždarbis.lt.

    Va cia tai zmones nusisneka... Jeigu cia apie mano uzrasus.. As taip nerasiau...

    post-57776-0-33338500-1419427345_thumb.jpg

  4. Atsakant į autoriaus temą - nėra idealių auto kurie niekada negenda. Imk tai kas tau patinka, kuo geresnės būklės nupirksi tuo mažiau reikės po to remontuoti. Sunku patarti tokią auto kuri bus naudojama ir mieste ir trasoje. Tą kuri bus komfortiška ir ekonomiška trasoje, mieste valgys daug ir bus nepatogi ir atvirkščiai. Aš tavo vietoje imčiau vidutinės klasės galingesnį benziną ir dėčiau dujas. Pagrindiniai kriterijai būtų kruizo kontrolė ir gera garso izoliacija. Į pavarų skaičių nekreipk dėmesio, nes neretai 5 pavarų būna ilgesnės už 6 pavarų. Aišku dar klausimas kokiu greičiu planuoji važinėt autostradoj.

     

    Beje, tikiuosi nekreipi dėmesio į Nedolerio komentarus? Nes jis čia tik anekdotus rašinėja :D

    Stanley, kodel anekdotus?

     

    Nedoleris, su tokiom tavo automobiliu sanaudom, tai jei esi turejes 530d, tai irgi turbut drasiai tilpdavai i 5,5 litro mieste? :D Purkstuku remontas 12-20k ? Seriously? :D 74kw variklis irgi kiek zinau jau pumpaduzas, tai idomu butu isgirst, kodel 74kw labai geras motoras o 96kw jau begt nuo tokio reikia pagal tave.. Taip pat, nelabai suprantu, kodel kiekvienam poste kalbi apie "nucipavima" , cia ta prasme per daug galios tau automobilyje buna, kad reikia "nucipuot" ? Nes neteko iki siol girdet kad kasnors "nucipuoja" automobilius.

    530d ne mano, svogerio.. Neitin patenkintas jis tuo automobiliu, tik tiek kad rieda jis smagiai... O apie 530d kuro sanaudas nieko nerasiau, man jos per dideles.... kiek pamenu svogeris sake 7-9 l/100km... Cia zinoma protingai vaziuojant.. O 74 kw senesnis variklis tiesiog turi maziau problemu...

    Del kuro sanaudu... Kuom tau cia jos tokios ispudingos???? Naujesne skoda telpa i 3.6-3.9l/100km.... Va cia tai jau pakankamai ispudingos sanaudos...

    Del purkstuku - ne purkstuku remontas, o nauji purkstukai tiek kainuoja.. Tu purkstuku restauravimas kiek zinau kainuoja apie 1000-1300 LT/vnt

    Del "nucipavimo" - matau per daug tiesiogiai supratai... Pasitaisysiu - cipavimas.

    Temos autoriui reikejo bent 100+kw galios po kapotu.. Kiek matei, zmogus net nezinojo kas tai yra ir kad yra tokia galima kaip padidinti variklio galia... Apie variklio galios didinima jau anksciau parasiau savo nuomone...

  5. Kas ta važiavimo kokybė? Kas liečia komfortą volvo tiesiog sukurtas ilgoms kelionėms, sėdynės patogios, vairas ir bėgių svirtis patogioj padėtyje, originali garso aparatūra viena iš geriausių. Kai po v70 atsisėdau į opel signum pasijaučiau kaip ant taburetės sėdėdamas, tas pats lyginant ir su kitais išvardintais variantais. Remontas iš asmeninės patirties vienodai skaudus tiek volvo, tiek opel, reikia nepagailėt pinigų tvarkingam automobiliui ir nebus skaudu po to.

    Na as kaip ir rasiau kad nepriestarauju del volvo, esu vairaves ir s60 ir s80 - kaip rasiau "is asmenines patirties" tai man labiau patiko tiek vectra tiek signum... Cia skonio reikalas o ne principu kazkokiu... As taigi zmogaus neikalbineju pirkti viena o nepirkti kito... Rasau asmeninius potyrius vairuojant ivairius automobilius...

  6. rasei kad turi servisa, bet kad jau tokias masinas siulai tai..........

     

    pasats tai pasatas gerai, tautovezis bet paprastas. o toliau tai tie triperiai pilna silpnu vietu kur vardinai

     

    volvo s80 2.5 tdi pasiimk ir rami galva bus uz tokia kaina

    Nepriestarausiu... Volvo tiek s60 tiek s80 2.5d... ar ne 2.4d??? geri variantai.... Taciau vaziavimo kokybe prastesne negu kai kuriu isvardintu... Taciau kalbant apie volvo remonta... Per daug skaudus kisenei...

  7. Vectra B limuzino klasės... Gal išsiblaivyk pirma prieš tokius vėjus rašydamas.

    Uoj kokiu cia nepatenkintu pilna :) As vaziavau, man baisei patiko.. Na jeigu tai pagelbes - rasydamas limuzino klases turejau omeny: Erdvus, komfortiskai vaziuoja - minkstai, solidziai atrodo, daug telpa i ji, komplektacija tikrai gera... Jeigu "Stanley" savokomis tai neatitinka limuzino klases, tada atsiprasau uz toki issireiskima... Na bet man tai atrode tikrai klasiskas automobilis, ir patiko tiek mano merginai, tiek man, tiek ir tikrai visiems aplinkiniams... Ir rinkausi ta automobili paskatintas kitu to automobilio savininku... Ir tikrai nepatarineciau jo, jeigu nebuciau isitikines jo kokybes kainos santykiu... Man uz siuos patarimus niekas nemoka, o as jau ir ne vaikas, kad rasineciau kazkokias nesamones.. Taip kad patiems jums sprest ar patiket mano zodziais ar ne...

     

    gerai ekspertai, komentaru apie sita man nekuriant nauju temu http://www.autogidas.lt/saab-9-3-ii-sedanas-2004-0126455131.html

    Pats labiausiai pasisekes Saab modelis kalbant apie vaziuokle... Nezinau kodel renkiesi benzina, nes dyzelinas taip pat yra sio modelio, kuris yra puikus... Sita masinuka reiketu taip pat itraukti i alternatyvu sarasa... Detaliu jam pilna, remontas nera is brangiausiu, ir nera daznai reikalaujantis remonto...

     

    Mano nuomone opel vectra/signum privalumas yra tas, kad už tokius pinigus tai pakankamai šiuolaikiškai atrodantis automobilis, visi vw, audi ir ypač visų taip mėgstamas bmw 530 atrodo senesnės kartos, nors skirtumas gal tik keli metai. O šiaip tai normalus vidutinės klasės automobilis. Vienintelis durnas dalykas, kad magnetola eina kartu su borto kompu ir klimos valdymu tai nelabai išeina jį pakeisti kažkuo kitu.

    Nezinau apie kieno magnetola rasiai, bet jeigu tai apie Vectra/Signum, tai magnetola galima pakeisti naujesne, valdymas viskas isliekia veikianti, pliusas toks, kad naujoje magnetoloje yra AUX jungtis... Jeigu apie BMW 530 - kaimynas turi, lengvas sprendimas su fm radijo bangu transliuotoju - nuo prikurkes..

  8. Dar kartą dėkoju už informaciją. :)

    Dabar įdomu:

     

    Čia gal koks retesnis variantas? Kiek permečiau skelbimus Lietuvoje, tai visur 5 bėgiai. Ar čia tiesiog skelbimų portalai kreivi, ir vienintelis būdas sužinoti, klausti tiesiai pas pardavėją? :D

     

    Tarp kitko, aš turiu šiek tiek negerą savybę rinktis daiktą pagal grožį. Jei man nepatinka išvaizda, tampa labai sunku (netoli neįmanoma) prisiversti tą daiktą naudoti. Passat'o išvaizda šiuo atžvilgiu nėra atmestina, kažkur per viduriuką. Bet būtų įdomu ir išgirsti apie alternatyvas - kad ir vien tik išvaizdos įvertinimui, be detalių. Pavyzdžiui, Mercedes E klasę iškart atmečiau. :lol:

    Del mano passat - tai taip, vienas retesniu variantu... Bet nesibaidyk ir tu 5 begiu - Jie 120km/h vaziuoja taupiai... Del alternatyvu - Turejau taip pat Opel Vectra 2003m 2l nepamenu ten ar 74 ar 76 kw... Bet butent 2l varikliukas grandininis. buvo 5 begiu pilnos komplektacijos - pilna elektra, autopilotas, laisvu ranku iranga ir t.t.... Tikrai buvo saunus variantas - vaziavom i Austrija 4 zmones, prisideje pilna tasiu, bagazine ant stogo prigrusta pilna.... Trumpiau sakant - svorio buvo labai daug... Kilometru pirmyn atgal apie 4000km gal siek tiek daugiau net... Vidurkis 5.9L na ir zinoma cia ziema.... Mieste vidurki su Opel vectra isejo palaikyti apie 5.5l, zinoma autostradoje apie 4.2-4.5 l/100km... Problemu su Opel neturejau naturaliai atsirandanciu.. Pirkau su jau "panesiota" sankaba, taigi tiesiog kai jau atejo laikas pasikeiciau ja... Del opel tai tik viena - detales brangios, taciau nereikia ju taip daznai keisti... labai patvari vaziuokle... Cia butent kalbu apie 2002+ opeliukus... Jie maziau rudija, nes kebulas is cinkuotos skardos... O del gedimu tai jau kaip ir rasiau, lyginant su passat, zymiai retesni... Na bet nzn... cia zinai - kiek seimininku tiek nuomoniu... Kai as pirkau masina, taip pat domejausi kad nenusipirkti galvos skausmo...

    Be ekonomiskumo ir remonto pigumo - taip pat gyvuoja dar toks faktorius kaip Komfortas... Va cia jau issiryskina butent (rasau is asmenines patirties) Opel Vectra B privalumas... Automobilio salonas labai erdvus, bagazine tikrai be galo didele, o vaziuokles minkstumas tai tikrai paliko ispudi, lyginant su kitais automobiliais uz tokius pinigus. Kaip man tuo metu sake, taip ir as tau dabar parasysiu "Tai jau limuzino klase".. Ir tikrai galiu tai patvirtinti...

     

    Kitos alternatyvos, kurios neturi tiek daug problemu - Seat ibiza, Seat Toledo, VW Jetta - apie naujesni modeli kalbu, ne apie ta senuka, Nissan Almera - jeigu patinka mazesnes masinytes, Honda Accord - pigus, neblogas variantas, Nissan Primera - man neispudingai patiko salonas ir vaziavimas, bet kalbant apie vaziuokle ir varikliuka - tikrai neprasti, Mercedes C klases, kaip kazkas jau ir rase BMW 530, neblogas varikliukas - galingas (Taciau del mercedes ir BMW turi pats nuspresti - galine asis varoma), taip pat BMW 320 (nuo 2002 metu), Opel Astra, Opel Sigma... Na as ne autopliusas, bet kiek lindo pirmu ideju i galva, tiek parasiau :D

  9. Kas juokingiausia, kad kaip tik šiandien kalbėjau su mechaniku autoservise, tai taip pat rekomendavo Passat. :lol:

     

    Juokas juokais. :)

    Dėkoju Nedoleris už išsamią nuomonę. Tik klausimas, kodėl vargas atsiranda su didesne galia? Ir kitas klausimas, kokios galimybės su čipavimu (nelabai nusimanau) ? :rolleyes:

    Didesnes galios varikliuose - Passat B5+(96 ir 110 kW) yra naujesnis variklio tipas... Jis nera tiek ekonomiskas kiek senesnis variklis... Ir sitiek laiko praejus islindo daug gamyklinio broko butent is tu varikliu.. Pagrindine problema - purkstukai... Per pusmeti pas mus apsilanke 5 tokie passat su tais varikliais - 3 is ju keitesi/restauravosi purkstukus... Tokia yra ju didziausia ir pagrindine problema... Vieno naujo purkstuko kaina svyruoja nuo 2.7 - 5k Litu... Tai variklio remonto kaina patampa 12-20k litu... Del to as ju ir nerekomenduoju...

     

    Cipavimas - prideda kw, apie 12-20 kw, priklausomai nuo automobilio... Taip pat sumazeja kuro sanaudos apie 0.5-1 l/100km... Taciau zinoma to pasekoje siek tiek patrumpeja variklio ilgaamziskumas - patartina dazniau keistis alyva (arba bent jau pilti "longlife" alyva) ir tiesiog priziuret varikli, kad nebutu vazinejama su permazai ausinimo skyscio ir t.t. Taciau tokiam kaip VW passat varikliukui - jis nera toks "lepus" , t.y. jis yra pakankamai neuzmusamas... Taip kad ji nucipavus, nebutu taip pavojinga kaip kad nusicipuot koki peugeot varikliuka ar dar kokios kitos "lepios" masinos varikli...

     

    Del alternatyvu... Zinoma ju yra, visad yra... Jeigu nepatiks VW Passat, galesiu dar kazka parekomenduot :)

  10. Kodėl kiekvienas servisas rekomenduoja passat ar analogišką kitos markės modelį? Nes jis jiems atneša daugiausiai pelno. Postas aukščiau ką tik tai patvirtino.

    Mano servisas gyvuoja ne Lietuvoje... As rekomenduoju Passat del to, kad Lietuvoje nera problemu del detaliu, ir ju kainos yra palankios vidutiniskai uzdarbancio lietuvio kisenei... Tai nera kazkoks stereotipas ar "planas" isiulyti visiems Passat nes tai nesa daugiausiai pelno... Tai yra tiesiog taupus ir pigus automobilis... Turiu VW Passat 1999m 1.9 81 kw, 6 begiai... Vidutines kuro sanaudos 5-5.2 l... Pigiau grybo... Autostradoje 4.2-4.7 l/100km... Ir kodel gi tai nera ekonomiskas automobilis??? Mano net naujas passat kuri turiu Lt ryja daugiau kuro negu tas senukas...

  11. pisatas, gali nedekot.

    Pritariu... VW Passat - 1.9 l varikliukas B5 (66, 81 kW) arba B5+ (74kW - Neziurek 96kw ar 110 nes isigysi tikra beda...) Gali net nusicipuoti jeigu tau truksta galios... Taciau uz tokius pinigus neimciau turbut nieko kito... Zinoma dar yra toks variantas kaip mercedes E class 2.7 dyzeliukas... Taciau ten jau siek tiek su ekonomika nelabai... Pats turiu passat, kitiems irgi visai siulau... Tvarkyti paprasta... Na del tavo komentaru apie Audi nzn... Tevas turi mano Audi A6 2000m 1.9 l dyzelini... Investiciju nedaug, kuro sanaudos mazos.... Ir vaziuokle tikrai patvari.. Jei ka gali teirautis auto klausimais, turiu servisa, uzsiemu su automobiliais.. O patarimai pataupyt ir nusipirkt kazka geresnio - visada nupirksi kazka geresnio.. gali taupyt iki 50k lt :D ir vistiek bus patarimai pataupyk dar daugiau :D Taciau imant Lietuvos dabartine situacija, nemanau, kad reiketu sitiek pinigu investuoti i automobilio pirkima... Uztenka pigaus VW Passat - jo detaliu Lietuvoje pilna, tiek naudotu tiek nauju.. Su jais maziausiai problemu...

  12. Stačiakampio tūrį gali paskaičiuoti sudauginęs jo ilgį, plotį ir aukštį ( V=a*b*c ), o tada paskaičiuoji kamuoliuko tūrį, pagal formulę: V = 4/3 * pi * d^3/8 (d - kamuoliuko skersmuo). Tuomet patikrini, ar kamuoliuko tūris mažesnis už stačiakampio, jei taip - reiškia tilps:)

    Ka jus cia durninat zmogu :D Taigi parasiau teisinga atsakyma :D Kad staciakampio turis bus didesnis uz kamuoliuko tai nereiskia, kad kamuoliukas tilps i staciakampi.... Jeigu staciakampio matmenys bus 5000x20x6000, kaip tu i ji sukisi kamuoliuka kurio skersmuo 50????

     

    Pagal pateiktus temos kurejo duomenis, kamuoliukas tilps nes 100>70, 75>70, 80>70, nera ka cia apskaicuoti... Logiskai pamastykit truputi... O jeigu reik skaiciavimu, tai va koks atsakymas: Kamuoliukas i staciakampi tilps nes - 100>70, 75>70, 80>70

     

    ilgis 100 plotis 75 aukstis 80, o d(skersmuo) 70, bet rašo, kad tokie pavizdiniai duomenys čia tilpt turi. Nes čia bet kokie skaičiukai bus.

     

    V = 4/3 * pi * d^3/8 (d - kamuoliuko skersmuo)

     

     

    kas tas pi?

    pi - spindulys, suapvalinta sito skaiciaus konstanta yra - 3.14

  13. nu tai turbut paimk kamuoliuko skersmeni ir paziurek ar jis nera didesnis ne uz viena - auksti, ilgi, ploti.... Jeigu jo skersmuo nera didesnes nei uz ilgi, nei uz ploti, nei uz auksti staciakampio... Reiskiasi tilps... O jei didesnis bent uz viena, reiskiasi netilps...

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...