Logotipo konkursas dviračių parduotuvei "Velodro". 240 Lt Dizaino konkursai Atrašyta Lapkričio 9, 2011 Cituoju:mūsų marketingo idėjos bus įgyvendinamos per tam tikrą personažą vardu "Dro". Jis - "Dviračių Miesto" pagrindinis dviratininkas, entuziastas. Štai Dro - nereliausias pasaulyje entuziastas, gyvenantis Londone ir mėgstantis lakstyti po miestą su paspirtuku.Paspirtukas - nebanali dviračio aliuzija. Kiekvienam vyrui (viduje dar besijaučiančiam berniukui) paspirtukas yra gerų atsiminimų simbolis. Taigi, ženkle yra miestas, konkrečiau Londonas, ir herojus, neaprėmintas ir nenuspėjamas.Drąsusis visų marketingo idėjų realizatorius. :)))
Logotipo konkursas dviračių parduotuvei "Velodro". 240 Lt
Dizaino konkursai
Atrašyta
Cituoju:
mūsų marketingo idėjos bus įgyvendinamos per tam tikrą personažą vardu "Dro". Jis - "Dviračių Miesto" pagrindinis dviratininkas, entuziastas.
Štai Dro - nereliausias pasaulyje entuziastas, gyvenantis Londone ir mėgstantis lakstyti po miestą su paspirtuku.
Paspirtukas - nebanali dviračio aliuzija. Kiekvienam vyrui (viduje dar besijaučiančiam berniukui) paspirtukas yra gerų atsiminimų simbolis.
Taigi, ženkle yra miestas, konkrečiau Londonas, ir herojus, neaprėmintas ir nenuspėjamas.
Drąsusis visų marketingo idėjų realizatorius. :)))