Pereiti prie turinio

0607

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    1.889
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    5
  • Atsiliepimai

    100%

0607 Pranešimai

  1. Jums reikia suprasti, kad pasikeisti brandingą pasaulinei korporacijai reikia nežmogiškai daug darbo laiko, bei reikia suderinti pakeitimą visame pasaulyje. Pats corporate identity ir logotipo kūrimas yra tik pirmas žingsnis, kuris tuo pačiu yra apgalvotas iki menkiausių detalių ir pritaikytas įvairiems sprendimams 5-10 metų į priekį.

     

    Iš esmės požiūris į šiuos skaičius skiriasi tik pagal your level of ignorance kas vyksta pasaulyje

  2. Iš esmės pažymiai tik antraeilis dalykas, svarbiausia motyvacinis laiškas, interviu ir portfolio. Portfolio turi parodyti tavo domėjimasį grafiniu dizainu, tai, kad tu supranti, ką studijuosi ateityje. Taip pat idėjos sketchbook'uose, bei piešimo įgūdžiai.

  3. Toks dalykas kaip stojamasis egzaminas išviso neturėtų egzistuoti.

     

    Turėtų vykti individualūs/grupiniai interviu su portfolio peržiūromis, o ne akademinio (pats piešimas iš esmės svarbus dalykas, bet būtent akademinis piešimas yra absoliutus blogis) piešimo egzaminas. Dėl kompozicijos viskas ok, bet akademinis piešimas, kuriam žmonės ruošiais tiek laiko... tiesiog neteisingai paruošia žmogų studijoms

  4. Bet mokėti plaukti, kai esi laivo kapitonas - tai būtinybė ar ne? :)

    Spekuliuoti čia galima daug, surasti kraštutinius variantus, kurie paremtų vieną ar kitą nuomonę taipogi nesudėtinga. Bet faktas, kad tai yra tik privalumas, kad ir koks jis svarbus būtų - nesikeičia

  5. Parduodu iphone 4s 16gb baltą.

     

    Pilnas komplektas, man atrodo pririštas prie t-mobile.

     

    kaip naujas, nė vieno įbrėžimo

     

    1130lt

     

    Blackberry 9700 bold, pririštas prie o2

     

    Labai geros būklės, minimalūs naudojimo požymiai, su usb pakrovėju

     

    200lt

     

     

    Nuotraukas sudėsiu vėliau, norėčiau parduoti į rankas Vilniuje

  6. jėga! :) much better! jeigu apačioje galiniame viršelyje sudėsi dar visus formalius dalykus viskas atrodys labai neblogai:) o gal dar kojnę vieną pratęsti ir leisti jai iš apačios išlysti galiniame ir susiraityti ant žemės (galbūt labiau pasijaus ta erdvė, kurią bandai sukurti šešėliais, bei sukursi dar stipresni ryšį tarp pusių).

     

    Beje dar patį pepės žvilgsnį išnaudoti taipogi galima būtų :) vizualinis elementas (žvilgsnis) dažniausiai nukreipia žmogaus žvilgsnį atitinkama linkme ir jei šiuo atveju pepė žiūrėtų į apatinį dešnį kampą žmogus greičiau perskaitytų knygos pavadinimą ;) (dabar žmogaus žvilgsnis yra išvedamas iš už viršelio ribų į kairę). Tiesa pavadinimą manau dar reikėtų didinti. Gal tekstą didinti iki tiek, kad jis dar pasikištų po kėdes koja ir prasitęstų toliau po kėde? Kėdės koja uždengtų daugiau mažiau vos vieną raidę nuo kuo nenukentėtų legibility, bet taip gal atsirastų stipresnis ryšys tarp iliustracijos ir tipografijos ;) arba dėti šešėlį nuo raidžių ant kedės

  7. Jeigu kažką pasiūlyti: tai papraščiausias sprendimas išdidinti iliustraciją, scale it up. Aišku jeigu čia ne photoshopinė iliustracija, bet gal vistiek turi didesnį piešinį :) Didink, cropink ir žiūrėk gal tam tikra iliustracijos dalis padaro viršelį idomesniu. Susiek abi viršelio puses, galbūt padaryk pereinantį iš vienos į kitą, ar tai iliustracijos būdu ar panaudodama tipografija - nes šiuo metu abi pusės galėtų būti dviejų skirtingų knygų

  8. Viršelis iš esmės neatlieka paskirties ir šiek tiek yra nuobodus kompoziciškai. Spalvinis pasirinkimas nelabai geras, nes atspausdinus įsivaizduoju turėtų būti gana blankios spalvos. Geltona ir mėlyna veikia kontrastingai, bet ar tą patį galima pasakyti, kai šalia prisijungia ruda? kaip toliau knygoje derintum šias spalvas? Dėl tipografijos - akivaizdžiai palikai widow ir pasirinkai prastai skaitomą šriftą. Ir šiaip jeigu jau nori ranka rašyto šrifto tai geriau pati parašyk ant popieriaus ir nuskanuok :) Jeigu atsakysi pati sau į keletą šių klausimų pati suprasi, kur ir ką galėtum padaryti geriau ar priimti atitinkamą sprendimą

  9. Sveiki

     

    Nežinau kokioje temoje reikėjo tai klausti, manau dizaineriai labiau su tuom susiję.

    Taigis ieškau bet kokios informacijos apie spausdinimas ant marškinėlių. Gal kam teko domėtis šitokia veikla ir kaip tai veikia pats printingas. Gal esat susidūrę kokia įranga reikalinga, gal Lietuvoje yra kas pardavinėja tokius printerius ar kažka panašaus.

     

    P.S. prašau neteršti temos su bereikalingais pasisakymais kad pilna tu marškinėlių gamintoju yra, domiuosi tiktais kaip tai veikia...

     

    kaip ir radau tema tokia

    Tu ieškai šilkografijos spausdinimo būdo. Tam reikia ne tik įrangos ir dažų, bet ir įgūdžių išmanant šilkografijos procesa ;) namų sąlygomis imanoma, bet ganėtinai brangus malonumas ;) nebent būtų spausdinama pastoviai.

     

    Aiškinti procesą užtruktų nemažai laiko, geriau va pirmas rezultatas googlės

    ir permečiau akimis, tai daugiau mažiau susipažinti su procesu galima
  10. Hebra mąstykit racionaliai, puslapis - kelionių agentūros. Ką užsakovė turėjo omenyje apie 'jaunatviškas' tai daugiau yra šiuolaikiškas, o ne vaikiškas (mėdaus mėnuo, kruizai, automobilio nuoma...). Drįstu teigti, kad padarius rinkos tyrimą tikslinė auditorija būtų 24-32 metų. Nebent jie taiko specialų marketingą nutaikytą į jaunimą, kas būtų visiškai nelogiška

  11. Šiek tiek pats konkurso autorius nori to kas neįmanoma. Nori jaunatviško dizaino, o reikalauja daryti griozdišką meniu. Reikalauja daug elementų vien tituliniam puslapyje, kas mano manymu yra peilis pačiam puslapiui. Kodėl? Todėl, jog jei bent koks sutrikimas serverį bus, prasidės ilgi puslapio krovimai, vartotojai erzintis patys pradės, jog to ar to neužkrauna jiems. Plius prisiminkit, ne visi vartotojai, tuo labiau jaunimas, gali girtis dideliais interneto greičiais. Jaunimas mokės susirasti sau norimą kelionę, tai kam daryti tuos palengvinimus ir viską kišti į pagrindinį puslapį?

     

    Norit jaunatviško puslapio dizaino, vadinasi jums reikia kuo lengvesnio puslapio, bet jūs reikalaujat atvirkščio dalyko, nei norit jūs patys.

     

    Tiesa, yra vartotojų (lankytojų) standartai, todėl su schemomis siūlyčiau neprisižaisti, nes tai lankytojams gali nepatikti. Visgi patogumas yra labai svarbus dalykas.

     

    Čia tik mano nuomonė, galbūt klystu, bet jūs bandot išradinėti naują dviratį :)

    Nusišneki

     

    Kad pas jaunus zmones letas internetas tai pasigincyciau :)

     

    Taciau, kas liecia konkurso autore, tai siek tiek tikrai juokinga skaityti jos komentarus kaip, kad sitie:

     

    Nebandysiu spėti nuo kurio puslapio "nukopijotas" darbas

    Perskaitykit dar kartą mano prašymus -

    - naujoviškas - nereikia "kopijoti" 5 metų senumo puslapių.

    - neįprastas

    - jaunatviškas

    - jokių iškrentančių langų

    _pabuskit iš letargo - nejaugi jaunimas taip greit suseno?

    Paskutinis argumentas tai isvis mano manymu nesamoningas, kaip kazkokia schema braizydamas gali isreiksti savo kuribinguma? Nu gal ir gali jei ten prades viskas is visu pusiu atvazinet, sokinet ir t.t., bet jus reikalaujate patogios navigacijos.

     

    Taip pat galiu pasakyti, kad logo nepanasus i jaunatviska, netgi labai, spalvos saltos, ir pilnas pavadinimas neaiskus.. "Tur"? Kaip zinia svetaines dizainas prasideda nuo logo, jei reikes naudoti tokias spalvas manau taip pat nieko gero nebus.

    Schematiskai perteikti busima svetaine kuria lankys jaunimas tikrai nemazas issukis gaunasi, pateikiat rusiska svetaines schema, kas bent jau man kaip jaunuoliui nesimokusiam rusu kalbos nelabai gelbeja. O panasumu rasite visada ir visur, tuo labiau, kad yra siokie tokie standartai, o jeigu ju nesilaikysi kaip ir minejo gausis nepatogi ir paini svetaine. Mano pasiulymas pradekite viska is naujo ir jeigu norite, kad atsiskleistu zmoniu kuribingumas tai ir leiskite jiems daryti o ne braizyti schemas, arba pateikite savo tikslia schema ar bent tikslius modulius kokie turi buti, manau daugiau zmoniu sudalyvautu ir atsirastu jus labiau tenkinantis variantas, nes dabar galbut atsiras jums priimtina schema, o dizainas neatitiks jusu lukesciu, nes ji pies vienas zmogus.

    Užsakovas nėra dizaineris ir jis net neturi jums tokių gairių duoti, kurias jau suteikė užsakovė. Čia vos ne gaunasi, kad tu tampi tik vizualizatoriumi. Jums ką viską ant lėkštutės padėti reikia? Su savo argumentais taipogi nusišneki visiškai. Toliau net skaityti neverta, kas antrą žodį ginčyti reikėtų...

     

     

    Užsakovui - jeigu jau pasirinkote kurti megėjišką dizaino konkursą sudėtingai svetainei, o ne kreiptis į specialistą tai būkite pasiruošę, kad Jums reikės išnaudoti kur kas daugiau laiko ir jėgų, kad pasiekti bent jau kažkiek norimą rezultatą, kurio buvo tikėtasi, o gal netgi ir nusivilti. Ir tie Jūsų paskatinami 'prizai' į kairę į dešnę yra nelogiški - jau geriau tai sudėtumėte į motyvacinį konkurso nugalėtojui, kad gauti rezultatą bent kažkiek į teigiamą pusę ir galbūt patenkinti savo lukesčius.

     

    Dar vienas patarimas, kad reikalaukite dizainerių jog pagrįstų savo dizaino sprendimus ir kaip tai padėtų puslapio konversacijai t.y pardavimams - taip bus patiem lengviau nuspręsti ir atskirti pelus nuo grudų

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...