Pereiti prie turinio

Schtekker

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    177
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Schtekker Pranešimai

  1. Sveiki,

    parduodu iPhone 4s 16GB. atrištas. jailbreakintas, 7.0.4 iOS versija. Visos funkcijos veikia.

    nuotraukose gal nesimato, bet šonai tokie patrinti nuo dėklo.

    Veiksmas Vilniuje

    kaina 720Lt

    post-62543-0-61634000-1390826098_thumb.jpg

    post-62543-0-47254200-1390826131_thumb.jpg

    post-62543-0-83086800-1390826156_thumb.jpg

    post-62543-0-04018400-1390826206_thumb.jpg

  2. O su iPhone ten kiek kitaip - jie neremontuojami, jiems paprasčiausiai nėra originalių atsarginių detalių (bet kur Lietuvoj pas ką nors remontuojant garantuotai gausit neoriginalias detales). Nenustebčiau, jei Omnitel davė nurodymą kuo mažiau keitimų į naujus, tad labai daug būna tų drėgmės pripaišymų.

    su iphone situacija tokia, kad ten nelabai yra ką ir keist pagal garantiją, na buvo ketvirtiem su garsu problemos, tai jau gamyklinis brokas, nežinau kaip jie su tais elgėsi, turbūt, jei nerado drėgmės, keitė visą telefoną. o daugiau kas sugenda, tai arba nuo drėgmės arba nuo smūgio, lieka tik akumuliatorius garantiškai keičiamas.

  3. Bet dabar tai panašu jog tiesiog MTTC turi daug darbo ar panašiai ir net nebandė gilintis. Įtariu kad telefonas net nebuvo atidarytas. Savaitę laiko statusas nepasikeitė, kai jau turėjo būti pataisę - rado "drėgmės" ir gražino.

    yra tokia tikimybė, kad užsivertę. čia reiktų pasidomėt kokiose vartotojų teisėse ar ne maisto produktų inspekcijoje (nežinau kas tuo užsiima)kaip elgtis. Turėtų būt tokia galimybė nunešt tarkim į mobilią taisyklą, kad apžiūrėtų ir išrašytų defektacijos aktą, patrvirtinantį arba paneigiantį mttc išvadas. patys mttc tai daro berods už 20Lt, bet klausimas ar jie žinodami kad kitas padalinys padarė vienokią išvadą imsis ją paneiginėt

  4. MTTC už garantinio telefono remontą iš gamintojo gauna pinigus, taigi jiem nėra jokio tikslo anuliuot garantiją dėl drėgmės pažeidimų, kurių nėra. Jie tokiu atveju tiesiog neuždirbs nieko, nebent paliksit pogarantiniam remontui, bet kiek žinau plokščių jie neplauna. Kartais jei randa mažai drėgmės, į tai nekreipia dėmesio ir vistiek tvarko, nes jie iš to uždirba.

    Dėl šlapio telefono remonto, tai kiekvienas atvejis unikalus. tik apžiūrėjus po mikroskopu galima sakyt, ar jis po remonto veiks ilgai ir tvarkingai, ar bus neprognozuojamas, ar išvis neturi vilčių toliau gyvent. O tokie pasakojimai, kaip: "sutvarkė man šlapią telefoną, nulupo solidžią sumą pinigu, o kitą dieną jis numirė", arba "išdžiovinau ant radiatoriaus, ir po to man dar kelis metus veikė be problemų" tinka tik tam konkrečiam atvejui, ir tokiais pasakojimais negalima vadovautis.

  5. Aš tai nesuprantu kitų, dėl kiekvieno š*do atsiprašant kuriat temas! Taigi susirandi taisyklu emailus ir parašai ir paklausi kiek kainuos, ir jie greit atsakys. O db atrodo kad kiti zmones pirma čia tema sukuria, poto tik galvoja, arba googlina

    kad forumas nemirtų, ir kitam, kuriam iškils toks klausimas, nereiktų rašyt į dešimtį servisų, ir jis galėtų informaciją rast čia.

  6. Supranti kas yra, taves kazko paklausi, tu kaip mergaite isizeidi. Ir logiska, kad visi iesko pigiau/geriau ir nori zinoti apie darbo kokybe. O tu triedi del visko, pergyveni ir kaip mociute apie kazkokius prietarus paistai. Na nebahuriska cia, pripazink. Surimtek, buk vyras pagaliau! Jau isivaizduoju tavo atsakyma lapo ilgio - nesivargink, neidomu niekam, nueik i kampa paverkt jei prietarai leidzia ir gal ramesnis busi ;)

    dirbu su telefonais daugiau kaip septynis metus, turiu patirties daug ir, patikėk, per tiek laiko apturėjau daug tokių apkiautusių klientų, kuriem, jeigu jau pakeitei bateriją, tai užsikabini ant galvos amžiną garantiją (jei po metų suges ausinė, tai jis jau ateis ir burnosis, kad dėl mano pakeistos baterijos, jis pašnekovo nebegirdi, tai per laiką pradedi atsirinkt adekvačiai mąstančius klientus, o jei dar neatlikus paslaugos klientas pradeda prie jos kabinėtis, tai apie jį tai daug pasako - geriau su tokiais neprasidėt

  7. Nerekomenduoju pas sita nari Schtekker keistis ekranu stiklu, labai keistas ir prietaringas, jautrus zmogus su savo priciudais, viena diena vienaip sneka, kita kitaip, kol galu gale nebesugeba atrasyti. NERIMTAS

    apie tamystą galiu pasakyt tą patį. pradžiai išsilazdavoja dėl kainos, po to atsibudęs po poros dienų, jau bando išsiprašyt paslaugos, su begale pedantiškų niuansų (ar nesaimatys, kad keistas stiklas ir panašiai). kas norės ir gilinsis, žinoma matys, kad stiklas keistas. čia taspats kas sudaužytą mašiną atkalinėt - atkaltą ji tikrai nebus tokia, kaip kad buvo nauja, ir kas supranta ir kas nori pastebėt - tas pastebės. aš gal ir jautrus, bet tamsta, pasirodo dar jautresnis, nes kad jau taip įsižeist, dėl to, kad nesutikau padėt, ir savo nuoskaudas pradėt taškyt kur tik proga papuola. žodžiu pseudonimas "niekadėjas" puikiai atitinka asmenį.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...