Pereiti prie turinio

lauris101

Nariai
  • Pranešimai

    4
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    lauris101 sureagavo į JohnSmith VBE rezultatai   
    Absurdas, kad egzaminas vertinamas taip nenuspėjamai bei subjektyviai ir taip žlugdomi protingų, raštingų abiturientų planai bei svajonės. :|
     
     
    Va todėl ir nereikia daryt daugiau privalomų egzaminų. Tiesą sakant, jų išvis nereikia, išskyrus lietuvių kalbą be lietuvių literatūros. Egzaminų skaičiaus didinumu bandoma ištaisyt aukštojo mokslo problemą, kad atseit ateina per kvaili studentai. Iš tikro, problemos slypi pačiuose universitetuose, kurių yra per daug ir kurie siūlo nereikalingas, nekokybiškas studijų programas, priima bet ką.
     
    Nereikia daugiau egzaminų, reikia mažiau valstybinių universitetų ir visiškai reformuoti lietuvių kalbos mokymą.
  2. Patinka
    lauris101 gavo reakciją nuo Kamile VBE rezultatai   
    Na, baigėsi ir mano egzaminų rezultatu laukimas :) Fizika 100 (99 taskai) o chemija 94 (87)
  3. Patinka
    lauris101 gavo reakciją nuo Kamile VBE rezultatai   
    Na, baigėsi ir mano egzaminų rezultatu laukimas :) Fizika 100 (99 taskai) o chemija 94 (87)
  4. Patinka
    lauris101 gavo reakciją nuo Kamile VBE rezultatai   
    Na, baigėsi ir mano egzaminų rezultatu laukimas :) Fizika 100 (99 taskai) o chemija 94 (87)
  5. Patinka
    lauris101 gavo reakciją nuo SauliusK 2014m bendrojo stojimo į universitetus sąlygos   
    Na pabandysiu ir aš pateikti savo argumentus šia tema:
    1. Mano nuomone tai yra labai gera reforma gabiausiems mokiniams. Bus daug lengviau atrinkti tuos, kurie sugeba susidoroti su dideliais krūviais ir pasiekti aukštų rezultatų, bei tuos, kurie to nesugeba. Kaip minėjo Saulius, universitete krūviai tik didėja, todėl jei mokykloje žmogus nesugeba organizuoti laiko, tai didelė tikimybė kad to nesugebės ir universitete. Todėl gabiausiems mokiniams, tai yra proga išsiskirti, mat jei žmogus gabus, jam nebus didelės problemos pasiruošti dar vienam egzaminui ( Ypač turint galvoje kad iki 11 klasės visi mokiniai mokosi tą patį).
     
    2. Per daug žmonių po 12 klasės stoja į universitetus. Lietuvoje yra tarsi prestižo reikalas turėti universitetinį išsilavinimą, todėl net mokslui negabūs žmonės siekia bet kokia kaina įstoti į universitetą (arba kolegiją), o profesinės mokyklos yra lyg "žemesnė klasė", nors įgijus "lempinį" universitetinį išsilavinimą darbą susirasti kartais būna sudėtingiau nei baigus "profkę". Todėl, mano nuomone, ši reforma gabiausių mokinių nepaveiks, o ne tokie gabūs bus priversti pasirinkti kitokį, ne universitetinį, kelią.
     
    3. Vis dėlto manau kad ši reforma įsigalioja metais per anksti, nes dabartiniai vienoliktokai jau yra pasirinkę A ir B lygius, o pakeisti beveik visus tvarkaraščius jau prasidėjus mokslo metams yra velniškai sunku. Be to 11-12 klasės tvarkaraštis yra nepritaikytas tokioms reformoms, nes pasirinkdamas dar vieną dalyką A lygiu tu dažniausiai viršiji numatytą 32 valandų maksimumą (ypač jei pagrindinė kryptis yra tiksliųjų mokslų: pvz aš 11 klasėje turėjau 34 valandas(Fizika, chemija, matematika, anglų, lietuvių A lygiais, geografija, automobilio priežiūra informatika B + moduliai), iš kurių 2 lankiau neoficialiai, bet prie to man dar reikėtų pasirinkti +1 A lygį tai susidarytų 35-36 valandos per savaitę). Manęs šios reformos nepaveiks, tačiau tikrai manau kad jų įgyvendinimas turėtų būti atidėtas vieneriems metams.
  6. Patinka
    lauris101 sureagavo į SauliusK 2014m bendrojo stojimo į universitetus sąlygos   
    Don't hate. Žinai, kuo palies mane ir tave tokios naujovės? Bus mažiau verkšlenimo. Kiekvieną dieną girdžiu kaip blogai Lietuvoje, kaip nėra darbo. Kas nori dirbti, tas randa. Su naujom stojimo sąlygom visus tokius būsimus verksnius suvarys į profkes ir amatų mokyklas, ir galės dirbt nekvalifikuotą darbą. O tokių darbo vietų tikrai netrūksta. Ir patys bus laimingesni, ir kiti turės mažiau verkimo klausyti.
     
    Dar kartą pasikartosiu, jeigu jaunimas pats nesusivokia kur turi stoti, valstybė turi padėti apsispręsti. Jeigu 90% pabaigusių verslo vadybą Alytaus Kolegijoje išvažiuoja dažyt namus į Norvegiją, tai kodėl jiems verčiau neįgyti apdailininko specialybės? Ir taip akivaizdu, kad dalis pabaigusiųjų universitetus/kolegijas nedirbs kvalifikuoto darbo pagal specialybę, ir net geriau būtų jei nedirbtų. Vienintelė priežastis, kodė jie stoja į universitetus/kolegijas - lengva įstoti. Uždaryk tokiems kelius į kvalifikuotas specialybes, ir lai eina į amatų mokyklas, profkes ar rengimo centrus.
  7. Patinka
    lauris101 sureagavo į SauliusK 2014m bendrojo stojimo į universitetus sąlygos   
    1) O kodėl turėtų? Moksleiviai šiuo atveju yra suinteresuoti gauti kuo mažesnį krūvį ir kuo geresnes galimybes įstoti, tad jų požiūris yra ne objektyvus.
    2) Mokslo metai dar tik prasidejo, pasikeisti tvarkaraštį tikrai nėra problemų.
    3) Problema lengvai išsprendžiama pasunkinant egzaminą.
    4) Aš mokiausi 34 valandas per savaitę (nors 32 irgi buvo maximumas) ir nenumiriau. :)
    5) Mokinių krūvis yra niekinis palyginus su krūviu universitete, ar juo labiau su krūviu darbe. Būtų mano valia, tai dar dvigubai padidinčiau krūvį, nes paskui ateina moksleiviai į universitetą ir nesuvokia, kaip galima į savaitę mokytis po 60h.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...