Pereiti prie turinio

apieviska

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    2.608
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    3
  • Atsiliepimai

    100%

apieviska Pranešimai

  1. Sveiki. Ar kam teko atšaukti neapmokėtą WizzAir skrydį? Klajodamas po paieška norint suzinuoti galutinę kainą netikėtai užsakiau skridį bė apmokėjimo panaudojus 10 eu iš vidinės sąskaitos. Dabar kaba bookintas skrydis su prašymu jį apmokėti. Live supprot'as sako nieko negali padaryt - rašyk į email. Parašiau, tačiau gal kas jau yra turėjęs panašia situaciją?

  2. prieš 1 valandą, erne456 parašė:

    Anuitetas - visada ta pati įmoka visą paskolos laikotarpį, todėl palūkanų pradžiai daug moki, vėliau mažiau. Dabar jeigu 125k pasiimi su dabartiniu euribor bankui turi apie 100k palukanu išmokėt, kai be euribor buvo ~30k. Įnešus pinigų turi persiskaičiuot likutis ir įmoka sumažėt likusiam laikotarpiui kažkiek, tai logiškai mažiau ir palūkanų sumokėsi.
    Linijinis - moki nuo paskolos likučio palukanas, tai įmoka pastoviai kinta nes mažėja paskola tau mokant. Pradžiai įmoka didelė, vėliau su laiku mažėja. Bet kai euribor 4% mokėsi belenkiek palukanu nuo sumos jeigu šviežia paskola (šiaip marža buna banko 1.8-2.1 tai dabar su euribor 6)

    Ne visa, bet nuo/iki perskaičiavimo palūkanų.

  3. Sveiki. Turiu linijinio tipo būsto paskolą. Karts nuo karto įmėtu šiek tiek daugiau pinigų kad ją greičiau išmokėti. Kaip ir viskas ok, tačiau po paskutinio įmėtimo kredito dalis sumažėjo 5 eu, o palūkanos atvikščiai pakilo 6 eu - tai bendrai paemus menėsinė įmoka po išankstinio grąžinimo vietoj sumažėjimo padidėjo. Palūkanu perskaičiavimo nebuvo.

    Užmėtu jau N kartų ir iki šiol viskas buvo gerai - bendra įmoka mažėjo, tačiau šį kartą viskas atvirkščiai - padidėjo. 

  4. 2023-03-12 22:09, adrenalinas parašė:

    Man lygiai tas pats nesenai pasidare. Tik lombarde pirkau nauja su dezute.

    Sim 2 veikia, Sim 1 uzblokuota.

    Jei kokias informacijos kas turi, idomu butu suzinoti ka daryti tokiu atveju.

    Su android'u programiškai pakeisti IMEI yra papraščiau. Tau butent to ir reikia. Kitų atvėjų nera. Arba nešk atgal.

     

  5. Sveiki. Paskutini karta su RyanAir/WizzAir buvau skrides dar pries covid'a. Kokia dabar reali situacija su bagazu? Anksciau galejau pasiimti su savimi vidutinio didzio kuprine nemokamai, bet dabar kiek paziurejau/pamatavau nemokamai leidzia tik rankinuka moteriska... Ar labai kimba prie ismeru?

  6. Prieš 1 minutę, Blofeld parašė:

    Tai niekas tau nepasakys ar verta ar ne, nes viskas priklauso nuo darbuotojo ir jo vadovo nuotaikos. Vienam galėjo priimti, kitam gali ir nepriimti. Pasitelkdamas vartotojų teises iškart pasidarysi 95% tikimybę, kad niekas nebepriims iš principo ? Eini ir bandai tartis, kad priimtų, kito varianto nėra.

    Jau savaite buvo bandyta aiškintis. Nieko gero.

     

  7. Prieš 2 minutes, Blofeld parašė:

    Tu vis dar nesupranti situacijos. Niekam ten (ir net čia) nėra įdomu, kad routerį pirkai būtent dėl jų paslaugos. Tą routerį tu gali naudoti su bet kuria SIM ir jis visada yra parduodamas kaip paprasta elektronikos prekė, jeigu nenori, gali jo neimti ir naudoti tą SIM telefone. Čia nėra routerio nuoma, čia yra paprasta elektronikos prekė, kurią tu nusipirkai, ir dabar nori grąžinti, nes ji tau nebeaktuali (ir čia neturi įtakos tai, kad ryšio kokybė netenkino). 

    Pavyzdys, kad routerius jie atsiima atgal išbandymo laikotarpiui irgi netinka, kadangi jis būna grąžinamas įprastai per 2 savaites, ir tai yra skirta būtent išbandymui. Net ir įstatymai tvarkingų elektronikos prekių, pirktų online, neleidžia grąžinti vėliau nei po 2 savaičių (dėl termino galiu klysti, nepamenu, bet jis nėra ilgas), o jei pirkta vietoje, iš viso pardavėjas gali jų nepriimti. Visi elektronikos prekių priėmimai vyksta tik iš geros širdies (jeigu prekės tvarkingos).

    Suprantu aš tą situaciją ko puikiausiai ir būtent ir šneku apie geros širdies variantą, tačiau žinau kad pagal standartinius protokolus visada bandoma pasakyti iš pradžių NE, o vat kas buna veliau neaišku. Tad ir klausiu ar kažkam buvo panšių situacijų ir ar verta aplamai prasidėti ar ne.

     

  8. prieš 6 valandas, l781 parašė:

    parasyti skunda i RRT arba i vartotoju teisiu tyrimo tarnyba - realiai nieko nekainuoja - parasai skunda, prisegi susirasinejimus, sutarti ar kitus tavo skunda pagrindziancius dokumentus - ir lauki ju isaiskinimo.

    Parasius skunda tau nuo to nieko blogiau nebus - tarnyba arba palaikys tavo skunda-prasyma, ir ipareigos operatoriu priimti modema, arba blogiausu atveju tarnyba parasys savo sprendima, kad jos nuomone - tavo skundas yra neteisingas, ir ji nepalaiko tavo skundo - taigi busi tik sugaises laika skundo parasymui.

    ir visai kas kitas butu - jeigu tu nusprestum Tele2 paduoti i teisma -tuomet ir ieskini turesi parasyti, ir advokatui susimoketi, ir zymini mokesrti inesti - bet manau apie teismus realiai tu net nemastai...

    parašyta ir ten ir ten iš karto. Dėl teismų teisingai sakai, nežadu kreiptis. Blogiausiu atvėju pasiimsiu 5 turimus numėrius ir perėisiu į kitą tinklą, bet iš pradžių bent biški pakovosiu.

     Tesiog buvo įdomu ar kas turėjo panašią situaciją ar ne.  

  9. prieš 2 valandas, Blofeld parašė:

    Tokie routeriai pas visus yra parduodami lizingu ir tiek, nes į jį gali kišti bet kurią SIM ir internetas veiks. Įprato visi, kad prie šviesolaidžio ar DSL nuomoja routerius ir tikisi, kad visur taip bus ? Tele2 tau interneto SIM galėjo duoti ir be routerio, tik ką su ja būtum veikęs?

    Buvo idėja pirkti pačiam su 5G palaikimu, tačiau viskas greitai susisuko ir emiau ne pats. Taip ir gavosi.

  10. Su sutartimi problemos nėra, jinai yra nutraukta, tačiau pasiimti routerį atgal jie atsisako. Aš neprašau jų grąžinti jau sumokėtų pinigų, tesiog nutraukti šio momentu pirkimo iššimokėtinai sutarti ir toliau nemokėti kadangi routeris buvo pirktas iš jų būtent dėl jų viešai reklamuojamų paslaugų naudojimo, kad sparčiausiais internetas ir t.t., o realybėje yra visiškai kitaip. Aš pukiai suprantu kad ten nėbus to, ką jie viešai skelbia, tačiau visiško 0 irgi nesitikėjau. Jeigu man jie iš pat pradžių pasakytų, kad už menesio intikas nebeveiks - tai aš ir neimčiau nei to routerio, nei tos paslaugos ir visi būtumėme ramūs. O dabar gaunasi taip, kad aš patiriu išlaidas, kadangi dirbu vakarais ir nuo greičio priklauso mano pajamos, o jie maža to kad mažina man mano pajamas, bet dar ir bando įkišti papildomai nereikalingą dalyką. Jeigu jie suteiktu tai ką turėtų - problemos nebūtų, tačiau sako kad nieko padaryti negali. Tai kodėl aš turiu mokėti už įsigytą įrangą pagal jų reikavimus, o jie man nesuteikia paslaugos?

    Tuo labiau kai jie dalina ruoterius pabandimams visiškai naujus, o tada jos pasiima atgal, jeigu vartotoją netenkina jų internetas. Jis gi irgi yra išpakuotas. Tas pats ir pas mane + dalinai jau apmokėtas, ko aš nereikalaujų atgal.

    prieš 8 valandas, kloppy parašė:

    Ar dabar nusiperki sulčiaspaudę, bet obuoliai supuvę, ir sultys gavno, tai imi ir grąžini sulčiaspaudę? 

    Palyginimas tikrai geras, nes tuo pat metu kaip tik sudegė Philips HR 1858 ir įsigijau Philips HR1919/70 kuri spaudžia šiek tiek praščiau, tačiau jos grąžinti minčių nekila, nes ėmiau tikslingai, savo reikmėm ir geriu pagamintus sulčius, nors ir šiek tiek prastesnė kokybė. Anoje likučiai buvo sausėsni. Taip, jeigu ją nupirkus iš 1kg obuolių man pradėtų begti vien tirė vietoi sulčių - eičiau aškintis, nes pirkau sulčiaspaudę sultims gaminti, o  tirei yra blenderis.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...