Pereiti prie turinio

Crockett

Nariai
  • Pranešimai

    2
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    0%

Crockett Pranešimai

  1. Dėkui, visiems už nuomonę :) taigi trumpai atsakysiu į klausimus.

    Kaip supratau kitiems "neskamba" tas 15 minučių sutaupymas, tarsi tai nereikšmingas. Aš nesakau, kad šito appso dėka, vartotojas staiga gaus daugiau laiko ir gyvenimas bus gražesnis. Esmė - praktiškumas. Pavyzdžiui, visi mes turime bent po keturias nuolaidų korteles ir kai reikia pasinaudoti kažkuria, švelniai tariant, užknisa raustis po piniginę ir ieškoti reikiamos. O jeigu būtų viena nuolaidų kortelė, kurioje būtų galima registruoti nuolaidas, kuriomis naudojiesi? Atrodo nieko naujo neišrandama, bet tai yra praktiška. Praktiškumas ir yra šio Projekto "kablys".

    Dėl Lietuvos ir Amerikos rinkos pilnai pritariu, kad Lietuvos vartotojai nėra tokie imlūs naujovėms ir mėgstantys išbandyti naujoves. Aišku, jeigu būtų galimybė šitą Projektą norėčiau pradėti Amerikoje, nes kaip žinia Amerikos appsų rinką yra kritinė, kitaip tariant jeigu sugebėsi išgyvent ten, tai neturėtų kilti didelių problemų adaptuoti kituose šalyse, be to amerikiečiai mėgst naujoves :)

    Kita problema vartotojų įpratimas. Gal iš tiesų, tai skamba kiek netradiciškai, būtent taip daryti užsakymus, bet manau naudos siekimas (laiko sutaupymas) gali po kiek laiko pakeist vartotojų įpročius. Pavyzdžiui, elektroninės knygos iš pat pradžių irgi neskambėjo patraukliai, tačiau, kaip matome jos išsikovojo savo vietą rinkoje (ir gan neblogą). Aišku pavyzdys gal ir ne geriausias, bet svarbiausia pagauti esmę ir be to manau, kad tikros knygos geriau nei elektroninės :)

    Kiti labai gerai pastebėjo, kad vartotojas gali pabijoti išleisti pinigus už nežinią ką, panašiai, kaip drabužių pirkimas internete. Priminsiu, kad mes nesiūlysime jums naujų prekių ar paslaugų, mes norime, kad kasdieninės jūsų prekės ar paslaugos (kurias jūs vartojate ne pirmą kartą) jus pasiektų greičiau. Tikiuosi supratot esmę :)

    Kitas dalykas tai nenumatytos aplinkybės, kurios gali sutrukdyti įvykdyti užsakymą. Apie šitą irgi yra pagalvota. Tai deadline. Pavyzdys, jeigu aš užsisakau picą už 1 valandos ji nebus pradėta gaminti iškarto, nes man atėjus ji bus atšalusi. Manykim, jog picą padaryti trunką 10min. Taigi mano deadline yra už 40 minučių, tai reiškia, kad per tą laiką aš turiu dvi galimybes atšaukti užsakymą arba ji pratęsti ilgesniam laikui. Principą ,manau, turėjote pagaut.

    O dėl pačių verslo subjektų pritraukimo į šį Projektą, tai tikrai bus (o gal ir ne) nelengvą, tačiau esu numatęs planą, kuris lemtų jų pasirinkimą mūsų naudai (t.y. galima gamintojo/tiekėjo nauda)

    Ir tikrai šitame Projekte yra numatytą daug funkcijų, kurios tai paverstu sistema, kuri gali būti sėkminga, Nenorėčiau čia visas jas atskleisti, bet pasakysiu tiek, pabandykite tai įsivaizduoti plačiau. Pavyzdys su restoranais nusako Projekto principą, bet nereiškia, jog jis skirtas restoranams, jo taikymą aš esu numatęs platų. Pabandykite į tai pažvelgti plačiau ir turėtumėte suprasti mano viziją (gal ją aš tik vienas suprantu , gal ji nevykus, tai parodys laikas ;))

    Tai tikiuosi atsakiau į jūsų klausimus, dėkui už jūsų nuomonę ir palaikymą, tikrai malonu sulaukti tokios reakcijos (kritiškos, teigiamos, neigiamos ir t.t.) Ačiū

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...