Pereiti prie turinio

Sneijder

Nariai
  • Pranešimai

    445
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Sneijder Pranešimai

  1. Man padėjo vienintelis būdas, t.y atsisakyti tam tikrų produktų. Susidariau tam tikrų produktų sąrašą, kurie turi daugiausiai cukraus ir kurių galima atsisakyti. Tai visų pirma iš raciono dingo gazuoti gėrimai ir sultys. Kad nebūtų baisus perėjimas pirkdavau kubush waterrr ar koks ten būdavo, kur cukraus mažiau, bet saldžiau nei paprastas vanduo. Vėliau atsisakiau surelių ir įvairių pyragų. Dar iki dabar karts nuo karto nusiperku kokio šokolado, bet paskaičiavus suvartojamą cukraus kiekį, jis nukrito daugiau nei dvigubai ir dabar laikosi apie 30-35 g į dieną, kas jei neklystu yra dar normos ribose. Bet aišku yra ir taip, kad jei koks nors pobūvis, tai neatsisakau deserto.

  2. Atkreipk demesi i read write greicius, palygink su kitais tiesiog. Cia visi sneka kad tipo samsung evolution diskai labai geri, bet senam kompui brangaus ssd deti turbut neapsimoka

     

     

    Supratau, greičio čia tikrai nereikia, aš čia labiau klausiu ar apskritai man tinka tas SSD iš nuorodos. Nenoriu nusipirkti ir paskui pamatyti kad netinka pajungimas ar pan.

  3. Pasidomėk kas yra SSD diskas ir kodėl jį naudoti geriau negu HDD diską.

    Seną ir nurašyta kompą, dažniausiai dar galima atgaivinti tiesiog idėjus SSD

     

     

    Turiu laptope SSD, kompas yra 2008 metu, nezinau ar jam tiks SSD? Jei taip, kaip teisingą nusipirkti?

     

    Čia mano vienas dabartinių HDD:

     

    post-68857-0-74099800-1570207275_thumb.jpg

    post-68857-0-87071500-1570207455_thumb.jpg

     

    Čia teisingai manau kad SATA 3 jungtis? Tada pagal viską toks turetų tikti? Ar dar į kažką būtina atkreipti dėmesį?

    https://pigu.lt/lt/kompiuterine_technika/kompiuteriu_komponentai/vidiniai_kietieji_diskai?id=19737840&feat=search&keyword=ssd

    post-68857-0-74099800-1570207275_thumb.jpg

    post-68857-0-87071500-1570207455_thumb.jpg

  4. Sveiki, tokia situacija, yra senas kompas, labai letai veikia, letai ijungia ir letai viska vykdo. Itariu kad gali buti nusilpes HDD, nes seniau situacija tokia sunki nebuvo. Atidares deze, supratau kad ten yra 2 diskai po 500gb. Kompui pilnai uztektu ir 500gb vietos, nes jis naudojamas tik narsymui, kilo mintis pataupyti ir palikti viena diska, ant jo irasyti naujai OS ir ziureti ar greitis pagereja.

     

    Jei teisingai galvoju, OS yra irasomas ant vieno disko, tai kaip suprantu tas diskas ir yra (galimai ne, bet noriu patikrinti) nusilpes, jeigu as ji isimciau ir instaliuociau OS ant kito disko, tada galimai beda susitvarkytu, taciau nerandu info kaip patikrinti kuris is tu dvieju disku siuo metu naudoja OS? Kaip suprantu, galeciau atjungi viena diska ir ziureti ar windowsai uzsikrauna? Ar yra koks paprastesnis budas?

  5. Gali būti, minėjo kažką apie kolbas.

     

    Žodžiu, noriu tada paklausti, čia skaičiau internete apie panašius atvejus, sakė kad plovė variklį ir nebeveikė 1 cilindras. Aš galvoju, nežinau ar sutapimas, bet šitas problemas ėmiau matyti po apsilankymo savitarnos plovykloje. Yra šansų, kad man kažkas kažkur apibėgo ir užtrumpino, todėl kažkas neveikia?

     

    Kur link suku - ar gali šitas gedimas būti pigiai ištaisomas? Gal ką galėčiau pats pasibandyti netingėdamas? Nes galvoju jei remontas virš 500 eurų tai tikrai neverta man ir beprasidėti.

  6. Nežinau džiaugtis ar ne, bet turbinai nieko blogo nerado. Vienintelis dalykas - grįžtamasis tepalo vamzdelis iš turbinos. Sakė ten kažkas seniau yra pridirbta, kad vietoje to vamzdelio uždėta šlanga ir ta šlanga susispaudus buvo. Tai sakė perdarė, kad taip nebeatsitiktų.

     

    Nežinau ar sutapimas tiesiog ar ne, bet kol grįžau namo, jokių dūmų nepastebėjau.

     

    Bet sakė - vienas variklio cilindras neveikia, todėl variklis netolygiai dirba. Tik per kompą nemato kuris, tai sakė reikėtų ardyti ir dėti ant stendo, norint patikrinti. Tai dabar galvosiu kaip elgtis, čia spėju nepigiau nei turbinos keitimas toks remontas.

  7. Man keitė turbina iš turbobaltic, bet ne patys turbobaltic o mano meistras. Tai išimė meistras turbina, nuvežė jiems, atidavė seną blogą, pasiimė iš jų iš kart tokią pačią restauruotą pilnai ir viskas. Meistras tą pačią dieną pastatė restauruotą turbiną ir vakare jau pasiimiau auto. Tai turbina, tepalai, filtras, tarpinės (jei tokios buvo) ir keitimas kainavo 400.

     

    Aišku, dėkui. Kaip ir viskas aišku tada, pasakysiu kaip viskas baigsis jei dar kam čia įdomu

  8. Aš tik pirmadienį mašiną nuvarysiu, nes tik tada jie gali. Tai čia tiesiog klausiau kiek kainuotų, tai sakė labai įvairiai, priklauso kas tai turbinai, tai pasiteiravau koks būtų brangiausias variantas. Tai šitą ir pasakė ir išvardino ką darytų už tuos 450eu.

     

    Matau, kad jų puslapyje turbina mano modeliui kainuoja 279 eurus. Spėju jei eina restauruoti tai restauruos ir pigiau tada restauravimas nei nauja?

     

    Per daug neklausinėjau ką jie darys, nes spėju vistiek jiems reikia pirma išardyti ir pažiūrėti kokia būklė ir koks geriausias variantas.

     

    Tai spėju jeigu sakys jog galima restauruoti, tai imt šitą variantą, jog restauruot dabartinę?

  9. Gal galite pakomentuoti, ar normali kaina už turbinos diagnostiką, turbinos pakeitimą, tepalų, filtro, tarpinių pakeitimą 450 eurų? (duoda 1 metų garantiją). Čia turbobaltic servisas. Čia nesakau kad man viską reikia daryti, bet sakė čia brangiausias įmanomas remontas pas juos.

     

    Man siūlo vienas pažįstamas kažkokį jauną vaikinuką, kuris surinko jam variklį už 150 eurų. Man klausimas ar turbinos darbus gali atlikti žmogus kuris neturi spec įrangos? Ten kaip suprantu tą turbiną dar reikia balansuoti ir sureguliuoti. Žodžiu, ar verta čia bandyt sutaupyt ar imt tą patikrintą variantą servise brangesnį?

  10. Supratau.

     

    Klausimas dar butu, ar pakeitus turbina nereikia visokiu pravalimu atlikti variklyje ir pan? Jei ten tepalu privare, nebus kad pakeitus turbina jinai vel gali greiciau nusibaigt? Zinau, kad nepigu butu varikli ardyti, bet jei ir antifryzas man dingineja tai gal prie to paties viska vertetu pasidaryti? t.y paziuretu ir galvos tarpine? Ar cia butu pinigu svaistymas nebutinas?

  11. Pats meistras neapsiėmė, pasakė kad degina tepalą visgi. Sakė arba turbina arba tepalų žiedai. Tai nurodė nuvežti i turbinų servisą, kad patikrintu turbiną.

     

    Man tik vienas klausimas, jei man tą turbiną pakeistų, ar nepasidarytų ta pati bėda vėl greitu metu? Turiu omenyje, jei čia bėda kažkur kitur.

     

    Beje, meistras taip pat patarė daug nevažinėti, kad neivyktų Stanley minėtas raznosas :rolleyes:

     

    EDIT:

     

    Dar noreciau paklausti ar turbinai gali pakenkti prastas kuras ar netinkamas tepalas?

     

    Netinkamas tepalas, turiu omenyje visiškai sintetinis 5w30. Nes pagal auto manual, tai piltis turėtų 0w30, bet kai tik nusipirkau mašiną ir vežiau keist visus tepalus ir filtrus, tai man sakė naudoti 5w30. Nežinau kiek čia įtakos gali tas turėti (nežinau ar tas meistras čia buvo nekompetetingas ar nėra didelio skirtumo šitoje vietoje), bet būtų gerai sužinoti jei tai gali turėti įtakos ateityje.

  12. Stanley, tai sakai cia visiskas briedas?

     

    With the spark plug reinstalled wait until the engine is cool and then remove the radiator cap. If the head gasket has failed and is allowing combustion gases into the cooling system they can be detected by removing the radiator cap and observing the liquid while checking for a continuous stream of bubbles while the engine is running.

     

    Saltinis:

  13. Nuo masinos nusipirkimo reikia grubiai tariant kas menesi siek tiek papildyti ausinimo skysti iki max. Pazistamu tarpe sake kad ausinimo skystis nugaruoja tai cia gan normalu, kad reikia vis papildyti. Lauksiu kol variklis atves ir bandysiu atidares radiatoriaus dangteli paleisti varikli. Skaiciau kad jei beda galvos tarpineje, tada matysis kylantys burbuliukai.

     

    Asteroidas, nesureiksminciau jeigu nebutu reikeje vaziuot apipylus uzpakaline masina baltais dumais, per veidrodeli net nesimate normaliai kas vaziuoja uz nugaros.

  14. Pastebejau vaziuodamas, kad is duslintuvo eina balti dumai. Tai vyksta tik ant didesniu apsuku, t.y uzkurus masina ir stovint vietoje dumu nera, arba vaziuojant laisva pavara irgi dumu nematyti.

     

    Dabar ieskau galimu priezasciu ir mastau, ar gali buti sito priezastis ta, kad pries savaite keiciant tepalus nebuvo iki gali uzsuktas tepalo filtras ir apibego variklis tepalais? (Bandau susieti su nesenais ivykiais, nes iki tol lyg ir viskas buvo gerai)

     

    EDIT:

     

    Pabandziau vietoje stovint pagazuot, tai irgi nera jokiu dumu. Kas gali skirtis, jog tik vaziuojant dumai atsiranda?

     

     

    O gal cia gali buti beda, jog buvo keisti stabdziu diskai ir kaladeles galiniai ir rankinis tvarkytas? T.y cia tie dumai eina is ratu ne is duslintuvo (gal kas nedadaryta ir efektas gaunasi kaip ziema palikus rankini prisala stabdziai)? Vaziuojant sunku suprasti tikslia vieta.

     

    Zodziu cia mano speliones, bet kaip suprantat nesu masinu guru, tai gal kas labiau patyres galetu pakomentuoti?

  15. Parašyk koks modelis. Simptomai panašūs į kuro siurblį. Arba jeigu starteriu sukant griebia ne visi cilindrai iš karto ir užkūrus dūmija mėlynai tai bus jau pats variklis pavargęs, sumažėjus kompresija.

     

     

    O dar stebisi žmonės kodėl nerekomenduoju Lietuvoje pirkti mašinų :D :D

     

    Volvo S60 2.4D 96kilovatai. Sakė man pabandyti užpilti pilną baką ir žiūrėti ar padės. Bet tas pats ar pilnas bakas ar mažiau nei puse.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...