Pereiti prie turinio

Anaviti

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    5
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Anaviti sureagavo į zawe Kaip pradeti vystyti FB fanpage ir didinti nariu skaiciu?   
    Su tais pačiais katilais, reikia žiūrėti per prizmę kokią pridėtinę vertę jie kuria namams ir žmonėms. Šiuo atveju šiluma, jaukumas, komfortas. Taigi patarimas "kaip sušilti" nėra tik "pirk mūsų katilus", tačiau ir pablevyzgojimas "bjaurus oras, taip ir norisi numesti katę nuo radiatoriaus ir atsigulti pačiam", taip pat patarimai ką daryti merginoms jei žiemą šąla rankos ir oda darosi šiurkšti, t.y. papliurpti apie voneles rankoms. Tiesiog sukti kalbą apie komfortą, o jau retkarčiais priminti, jog dar ir katilais prekiauji. Visi žinome, jog FB katilų neparduosi, tačiau vardo kūrimui ir žinomumo didinimui FB gali pasitarnauti.
  2. Patinka
    Anaviti sureagavo į Andrejus Fanų puslapio plėtros patarimai...   
    Jie bus rodomi naujienų sraute žmogui, jokių pranešimų jis negaus papildomai.
  3. Patinka
    Anaviti sureagavo į adomasb Facebook Reklama: nuo A iki Z   
    Sveiki!
     
    Šis įrašas gimė kaip atsakas į forumo temą, Facebook Legaliai Parduoda Fiktyvius Fanus: Faktais Paremtas Video. Nesivelsiu į dideles diskusijas kodėl, mano nuomone, pats formulavimas "legaliai parduoda fiktyvius fanus" yra klaidingas, tačiau pasistengsiu pateikti kitą Facebook reklamos pusę ir pasidalinsiu visomis savo žiniomis, kaip tai geriausia įgyvendinti.
     
    O tiems, kas nežino, apie kokį čia faktais paremtą video kalbama, pradedame čia:
     


    http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag

    Trumpai apie video: įdomiausias dalykas - pagrindiniai argumentai paremti BBC žurnalisto atliktu tyrimu 2012-ais metais. Pats Veritasium bandė tuos pačius senus metodus ir stebisi, kad rezultatai irgi tokie patys. Realybė yra ta, kad per paskutinius metus FB reklama pasikeitė nežmoniškai.
     
    Visada sakiau ir sakysiu: pats svarbiausias dalykas Facebooko marketinge - the most relevant target audience, arba kuo labiau susijusi ir suinteresuota auditorija. 1000is aukštos kokybės fanų yra šimtąkart geriau už milijoną fanų, kurie nesuinteresuoti ir kurių net nepasieksite.
     
    Girdžiu, girdžiu… klausiate, o kaip su visais tais fake account'ais? Taip, jų yra, tikriausiai niekada pilnai ir nedings, bet visai tai galima protingai apeiti. Nėra jokios magijos, nėra jokių apgavysčių, tereikia pasukti savo galvą ir išnaudoti visas FB funkcijas.
     
    ______
     
    Update 2015-11-14:
    Per pusantrų metų Facebook reklama labai atsinaujino - ne tik reklamos įrankių išvaizda, bet ir įvairios galimybės: remarketingo atnaujinimas, Lead Ads, Instagram Ads, ir t.t. Šiame straipsnyje informacija aktuali, nors funkcijų išvaizda ir skirsis.
    Keletas naujų straipsnių apie Facebook ir reklamą:

    7-ios priežastys, kodėl jūsų įmonei NEreikia Facebook puslapio Kaip sukurti pirmą Facebook reklamos kampaniją 5-ios dažniausiai pasitaikančios Facebook reklamos klaidos
    Sėkmės!
    ____

    Šiame įraše būtent ir aptarsiu, kaip tai geriausiai įgyvendinti, apžvelgdamas šias pagrindines temas:
     
    FB Puslapio Pagrindai
    Page Info Settings Visuals FB Puslapio Auginimas
    Žodynėlis Basics "Invite Email Contacts" Custom Audiences Lookalike Audiences Website Custom Audiences Get More Likes/Promoted Page Likes Targeting TrackingConversion Pixels UTM Links [*]Optimising[*]Bonus
    Graph Search Custom Tab Placement Call-to-Action Buttons (added: 04/03/2014)
    Komunikacija
    Post Targeting Best time to post OK, pradedam...
    PAGRINDAI
     
    1. Page Info
    Pirmiausia užsipildykite visą puslapio informaciją, Page Info. Tai yra viešai prieinama informacija ir labai dažnai Google indeksuoja Facebook puslapius pagal šioje skiltyje esančią informaciją, kuriuos po to išmeta paieškose. Vienas iš svarbesnių dalykų: Facebook Web Address - sukurkite unikalų savo Facebook puslapio link'ą, kad atrodytumėt profesionaliau (vietoj facebook.com/pages/xyz/124219028410982740981…..).
     


    http://i.imgur.com/XGNp1Y3.png


    2. Settings
    Peržiūrėkite visus nustatymus, ir įsitikinkite, kad viskas gerai. Atkreipkite dėmesį į Post Targeting and Privacy, Similar Page Suggestions ir Replies - jie turėtų būti įjungti, kad turėtumėt daugiau galimybių targetinti fanus ir lengviau pasiekti reikiamus žmones.
     
    Mano dažniausi nustatymai:
     


    http://i.imgur.com/WBJ6e6Y.png


     
    3. Visuals
    Būtinai susitvarkykite bent jau Cover Photo (851x315px išmatavimai) ir Profile Picture (kelkite 180x180px arba 320x320px dydžio nuotraukas. Pačiame FB puslapyje nuotrauka bus rodoma mažesnė, 160x160px.)
     
    Cover Photo atsinaujinkite kas kelias savaites, nes tai taip pat padės sudominti ir pritraukti naujų fanų. Labai dažnai Facebook'as išmes Sponsored Stories (your friend liked this page…), kurių dėka galite gauti nemokamų fanų, jeigu tik Cover Photo ir Profile Picture bus efektingi.
     


    http://i.imgur.com/JcGu13u.png


    FB PUSLAPIO AUGINIMAS.
    Reklama ir ne tik.
     
    1. Žodynėlis
    Pradėkime nuo keletos svarbiausių terminų:
    CPC - cost per click - reklamos tipas, kai mokate už kiekvieną paspaudimą ant jūsų reklamos.
    CPM - cost per 1000 impressions - mokate už 1000 reklamos parodymų (nebūtinai 1000-iui unikalių žmonių, dažniausiai reklama bus matoma keletą kartų to paties žmogaus).
    oCPM - optimised cost per impression - Facebook'as optimizuos jūsų reklamą pagal tam tikrus tikslus, website clicks, page likes, engagement, website conversions, app actions…
    CTR - click-through rate - kiek iš viso kartų reklama buvo parodyta padalinta iš visų paspaudimų.
     
    Į ką labiausiai reikia orientuotis reklamuojant Facebook'e? - į gerą CTR. Kodėl?
     
    Facebook'as turi milijardą vartotojų ir milijardus apsilankymų per dieną. Tačiau reklamos vieta FB puslapyje ir stipriai suvaržyta: paraštės (sidebar) bei desktop/mobile news feed, todėl kiekvieną dieną jūsų reklama konkuruos su keliais šimtais kitų reklamuotojų.
     
    Situacija: jūsų reklama A prasta, iš 1000 impresijų gavote 1 paspaudimą. Konkurento reklama B žymiai geresnė: iš 1000 impresijų sulaukė 10 paspaudimų, nors reklamos plotas/užimama vieta Facebook'e buvo toks pats. Todėl kad Facebook'as iš abiejų reklamų uždirbtų tiek pat, jis chargins skirtingas sumas. Jeigu reklama B kainuos 0.1LT, reklama A kainuos dešimtkart daugiau. 1pasp.=1LT facebook'ui. 10pasp.*0.1LT=1LT. 5pasp.*0.2LT=1LT ir taip toliau.
     
    Facebook'as suinteresuotas gauti kuo daugiau paspaudimų, nes nuo to priklauso jų pajamos. Taigi kuo geresnis CTR, tuo mažiau teks mokėti už paspaudimą. Kad tai pasiektumėte, reikės testuotis skirtingas auditorijas, headlines, text, images.
     
    2. Basics:
    Nekviečiate savo draugų, kuriems yra dzin, ir neprašot, kad jie pasidalintų puslapiu, kuris visai nesusijęs su jų veikla/pomėgiais. Vienintelė išimtis - puslapis gali jiems tiesiogiai atnešti konkrečios naudos.
     
    Ir net nekalbu apie nelegalų fanų pirkimą... nusipirkt neuždrausiu, tik po to nesiskųskit, jeigu stebuklingai surinkti fanai 'neįsitraukia'. :)
     
    3. Invite Email Contacts:
    Jei turite visų savo klientų emailus, einate į savo Facebook puslapį, "Build Audience" -> "Invite Email Contacts" ir pakviečiate visus juos tapti fanais (reikės .csv failo, kuriame tik vienas stulpelis su visais email'ais).
     


    http://i.imgur.com/feHK8iR.png







    http://i.imgur.com/sjOrzi3.png

    4. Custom Audience:
    Jeigu turite bent 200-300 email'ų, sukuriate Custom Audience per Facebook.com/ads/manage -> Audiences -> Create Audience. Kas yra Custom Audience?
     
    Facebook'as kiekvieną iš jūsų email'ų stengiasi susieti su Facbook'o profiliu pagal registracijoje naudotą email'ą (žinoma, anonimiškai - jūs tų asmenų vardų nematysite) ir iš rastų profilių sukuria naują auditoriją. Ją galite targetinti su bet kuria reklama, kviesti tapti fanais arba vesti juos į svetainę ir taip skatinti pardavimus.
     
    Kuo daugiau email'ų, tuo geriau, tačiau tą patį sąrašą galima sukurti ir iš mobiliųjų telefonų ir Facebook ids, jeigu turite savo FB apps'ą. Ypač pravartu visoms e-parduotuvėms ir panašiems projektams.
     


    http://i.imgur.com/w1YIew5.png





    http://i.imgur.com/gFZvU8l.png

    5. Lookalike Audiences:
    Iš Custom Audience galit sukurti Lookalike Audiences, tiesa, tam reikės naudotis Facebook Power Editor Tool (geriausiai veikia su Google Chrome naršykle).
     


    http://i.imgur.com/EAAS3uo.png

    Pagal Custom Audience sąraše esančius žmones ir jų profilius, Facebook'as sukurs naują sąrašą iš labiausiai panašių FB vartotojų. O tam turite dvi galimybes: Similarity ir Reach.
     
    Similarity būdu sukurta auditorija bus top 1% iš visų labiausiai panašių profilių. Reach: top 5%. Štai jums ir nauja auditorija, kurią sudaro žmonės, labiausiai panašūs į jau esamus klientus - argi ne įspūdinga?
     


    http://i.imgur.com/6afZAjm.png

    6. Website Custom Audiences:
    Website Custom Audiences - vienas naujausių FB reklamos įrankių, paleistas tik prieš geras dvi-tris savaites (irgi rasite per Facebook.com/ads/manage -> Audiences). Instaliuojate į savo svetainę FB tracking code ir (anonimiškai) auginate sąrašą visų jūsų svetainėje apsilankiusių žmonių, kuriuos vėliau galite targetinti su savo reklama.
     
    Jiems galite rodyti Page Likes reklamą, kviesti tapti fanais ir tęsti komunikaciją už svetainės ribų. Jeigu jie lankėsi jūsų svetainėje, aišku, kad jie turėtų būti vieni iš labiausiai suinteresuotų jūsų paslaugomis/prekėmis. Anksčiau šis remarketing'as buvo galimas tik per third-party apps, dabar integruotas pačiame Facebook'e - aweeeesooome!
     


    http://i.imgur.com/5Ls0gvm.png

    7. Get More Likes/Promoted Page Likes/Promoted Posts:
    Nenaudokite Promoted Post/Boost Post/Get More Likes tik šiaip sau, kad gautumėte daugiau reach. Jau rašiau, kodėl get more likes yra pinigų išmetimas, ir, nors atsirado daugiau targetinimo galimybių pagal pomėgius, tai vis tiek nebus pats efektyviausias būdas.
     
    Didžiausia puslapių problema - jeigu fanai buvo surinkti belekaip, tai ir promoted posts rodys įrašus tiems belekaip surinktiems žmonėms ir jų draugams, kurie dažniausiai nėra iš jūsų target auditorijos - pinigai metami į balą.
     
    8. Targeting:
    Grįžtant konkrečiai prie Page Likes ir fanų pritraukimo, tiesiog naudokit normalų targetinim'ą... Stenkitės visada rinktis 'precise interests', vietoj 'topic' (topics būna platesnės su hashtag'o simboliu). Galite netgi targetinti kitus FB puslapius, savo konkurentus, panašius brand'us ir t.t. - galimybių rinktis tikrai pilna.
     
    Precise Interests: dažniausiai bus konkretūs Facebook puslapiai. Pvz, Harry Potter, BMW-Motorrad, Red Bull...
    Topics: temos, kartais dubliuojasi su precise interests. Pvz., #basketball, #cooking, #Harry Potter, #Red Bull… Skirtumas - targetinant precise interests, pasieksite žmones, kurie yra tų puslapių fanai. Targetinat topics, pasieksti žmones, kurie tiesiog apie tai dažnai kalba savo news feed'e arba yra kitaip susiję su ta tema.
    Broad Categories: platesnės kategorijos, kaip Family Status, Travel, Retail/Shopping, Politics…
     
    PATARIMAS: dažniausiai rinkitės Precise Interests, tai yra, targetinkite pagal tuos puslapius, kuriuos žmonės jau seka. Kaip apsidraudimą, galite nurodyti ir Broad Categories, kurios dažnai padės išvengti netikrų fanų. Plius, targetinkite pagal kalbą, galbūt netgi šeimos statusą, išsilavinimą ir t.t. - kuo konkretesnis targetinimas, tuo aukštesnės kokybės auditoriją pritrauksite (ir mažiau fake account'ų).
     
    9. Tracking:
    A) Conversion Pixels: einate į Ads Manager, kur kairėje pusėje rasite Conversion Tracking. Svarbiausiuose puslapiuose, kuriuose įvyksta konversijos (dažniausiai koks nors thank you page arba checkout page) įkeliate specialų Facebook kodą. Jo pagalba galėsite konkrečiai matyti, kuriuos reklamos vedė į tam tikras konversijas.
     
    Kuo įrankis ypatingas: per Facebook Ad reports matysite ne tik iškart įvykusias konversijas, bet ir tas, kurios Facebook reklamos dėka įvyko per 28-ias dienas nuo paspaudimo.
     
    Be to, kurdami reklamą galite rinktis "Website Conversions" tipą, o Facebook automatiškai optimizuos reklamą ir ją parodys tiems, kurie yra labiausiai linkę konvertuotis (pagal anksčiau įvertintus traffic ir konversijų duomenis).
     
    B) Google UTM kodai: jeigu naudojatės Google Analytics, tai šis URL Builder įrankis yra auksas. Pasinaudokite juo kiekvieną kartą, kai Facebook'e dalinatės kokia nuors nuoroda, ir galėsite konkrečiai matyti, kurie įrašai ir reklamos kampanijos atneša daugiausiai naudos. Kaip pavyzdys:
     
    Campaign source: Facebook
    Campaign medium: news_feed/sidebar/mobile/desktop/post….cpc/cpm/ocpm...
    Campaign name: uzdarbis/adomas/pinigai… (ivardinkite kampanijos varda, kad lengvai atpazintumete Google analytics)
     
    Gali atrodyti taip:

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=uzdarbis&utm_medium=forum&utm_campaign=FBtips

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=FBtips&utm_campaign=uzdarbis
     
    Labai išsamų tutorial'ą galite rasti čia: How To: Track Facebook Ad Goals with Google Analytics.
     
    10. Optimising:
    Svarbu žinoti, jeigu kuriate vieną reklamos kampaniją su daug skirtingų variacijų, Facebook'as automatiškai įvertins visų reklamų efektyvumą ir pradės daugiau pinigų skirti geriausiai einančiai reklamai. Pvz.: penkios reklamos, bet viena iš jų performina geriausiai - Facebook'as po kažkiek laiko pradės skirti didžiausią dalį biudžeto tik tai vienai reklamai.
     
    Jeigu norite pasidaryti rimtą split-test, tuomet reikia kurti visiškai atskiras kampanijas, kurios skiriasi tik mažomis variacijomis: tarkim, skirtinga antraštė ar tekstas, skirtingas targetinimas pagal pomėgius, arba CPC vs oCPM.
     
    Svarbiausia, išnaudokite Facebook Ad Reports (juos taip pat rasite per Ads Manager).
     
    Nebereikia split-testint pagal lytį, amžių, lokaciją ar net reklamos vietą Facebook'e, nes FB reports kuo puikiausiai viską pateikia. Turėdami šią informaciją galite puikiai optimizuoti savo reklamas ir susikoncentruoti ties ta auditorija, kuri geriausiai konvertuojasi. Tiesiog spauskite and Edit Columns, ir išsirinkite, kokios informacijos norite.
     


    http://i.imgur.com/hhuP65k.png


    11. BONUS:
     
    A) Facebook Graph Search
    Ar esate girdėję apie šį įrankį, genialią Facebook paieškos sistemą? Ar jau išbandėte ją? O galbūt net neturite prie jos priėjimo? Ne bėda! :)
     
    Pirmiausia nueikite į savo Facebook account'o nustatymus ir tiesiog pakeiskite Language į US English - voilà!
     
    O dabar, pats smagumas… Nežinote, pagal kokius pomėgius targetinti naujus fanus? Nežinote, kokius kitus puslapius jūsų arba konkurento fanai seka? Tiesiog įveskite šį sakinį į paieškos laukelį:
     
    Pages people who like XYZ like
    Pages liked by people who like XYZ and ABC
     
    Pvz., Pages people who like uždarbis.lt like arba Pages liked by people who like uždarbis.lt and ekonomika.lt
     


    http://i.imgur.com/GlFste7.png







    http://i.imgur.com/5Z05dBr.png

    Dar daugiau - galite ir sukonkretizuoti paiešką: Pages people from Vilnius, Lithuania who like Uždarbis.lt like ir panašiai...
     
    Dar nenunešė stogo?
     
    B) Custom Tab:
    Kurdami reklamą galite nustatyti "Landing View", ar tai būtų Timeline, Photos ar koks nors kitas tab'as, į kurį bus vedami visi potencialūs fanai.
     


    http://i.imgur.com/2pu6gc6.png


    Savo rezultatus žymiai pagerinsite su nauju Custom Tab, kuriame įkeliate stiprų call-to-action, paaiškinantį kodėl tie žmonės turėtų tapti jūsų fanais. Kadangi tab'e jie turės tik vieną pasirinkimą, arba tapti fanais, arba grįžti į Timeline, žymiai didesnė tikimybė, kad jie konvertuosis į fanus.
     
    Geras tutorialas, kaip susikurti Custom Tab: How To: Creating a Custom Facebook Tab (nors įrašas šiek tiek ir pasenęs, visas procesas išliko panašus) arba pasinaudokite tokiais įrankiais, kaip www.shortstack.com.
     
    Pavyzdys:
    Paprastas Labas! skirtukas Neptūno puslapyje:
     


    http://i.imgur.com/eDJaNal.png


    C) Placement:
    Kurdami reklamą taip pat galite pasirinkti jos placement (desktop, sidebar, mobile news feed, su Power Editor įrankiu yra netgi daugiau galimybių), arba kurioje Facebook'o vietoje jis bus rodoma. Eksperimentuokite su skirtingais placement, kad rastumėt efektyviausią reklamos vietą.
     
    Tačiau matykite ir bendrą vaizdą: ar jūsų svetainė optimizuota mobiliems/išmaniesiems telefonams? Jei ne, tai kokio velnio naudojate mobile news feed placementą? Jei jie tapo fanais per FB aplikaciją mobiliajame telefone, milžiniška tikimybė, kad dažniausiai FB per ten ir tikrins, taip pat ir visus link'us, kuriais dalinatės - galų gale pralošite, net jei reklama ir buvo pigesnė :)
     
    D) Call-to-Action Buttons:
    Visai neseniai Facebook'as pradėjo leisti call-to-action mygtukus (tokius kaip Learn More, Shop Now, Download, Sign Up, Book Now), kuriais galima papildyti desktop news feed reklamines nuorodas. Tai galite padaryti su Create Ads įrankiu:


    http://i.imgur.com/S15WCUI.png

     
    Tačiau nedaugelis žino, jog call-to-action mygtukus galima pridėti ne tik prie reklamuojąmų nuorodų, tačiau ir į nuorodas pačiame FB puslapyje. Tiesa, tam reikia pasinaudoti Power Editor įrankiu.
     
    Einate į Power Editor (geriausia su Google Chrome), spaudžiate 'Download to Power Editor', tada spaudžiate ant šalia jo esančio mygtuko ir išsirenkate 'Manage Pages'.


    http://i.imgur.com/1GGf6rD.png





    Tada belieka suvesti visą informaciją apie nuorodą, spausti Create Post, tada spaudžiate Publish Post ir Upload Changes. Šiek tiek užtruks priprasti prie įrankio, bet tikrai verta.






    http://i.imgur.com/fYIj6NL.png

     
    KOMUNIKACIJA
    Ilgai čia nesiplėsiu, tiesiog du trumpi patarimai.
     
    1. Post Targeting
    Protingas įrašų targetinim'as: kiekvieną įrašą, kuriuo dalinatės, galite targetinti pagal: "Gender, relationship status, educational status, interested in, age, location, language". Tai jeigu dalinatės įrašu apie aukštakulnius batelius panelėms, būkit mieli, jas ir targetinkit :)
     
    Jeigu funkcija neįjungta, einat: Edit Page -> Edit Settings -> Post Targeting and Privacy: ON
     


    http://i.imgur.com/4SXBeAm.png


    2. Best Time to Post
    Užeskite akį į Facebook Page Insights ir sužinokite, kuriuo dienos metu daugiausiai jūsų fanų būna online. Žinodami tai, galėsite pakoreguoti savo komunikaciją, kad įrašai pasiektų kuo daugiau fanų.
     
    Jeigu jau turite naujo tipo Page Insights, tai rasite: Insights -> Posts -> When Your Fans Are Online.
    ----
     
    Ūchhh…. Taigi, sąrašas tikrai nemenkas...
     
    Ar sekant šiuos žingsnius viskas ims ir magiškai išsispręs? Tikriausiai ne.
     
    Ar vis dar pasitaikys fake sekėjų? Tikriausiai taip.
     
    Bet vietoj to, kad kaltintumėte Facebook'ą dėl kažkokių įsivaizduojamų nusikaltimų, galbūt pats laikas užsičiaupti ir susipažinti su visomis jo funkcijomis, a? ;)
     
    Įrodykite, kad išbandėte visus iki vieno būdus, kuriuos čia išvardinau, pritraukti tinkamą ir aukštos kokybės auditoriją. O jeigu po viso šito vis tiek negaunate naudos iš Facebook…. na, galbūt jums net neverta ten būti? Galbūt pats jūsų verslas turėtų orientuotis į kitus reklamos šaltinius, o ne tikėtis stebuklų iš Facebook, ypač jei neišnaudojate visų jo teikiamų galimybių?
     
    Arba… pats laikas kreptis profesionalios pagalbos. :)
     
    Sėkmės!
     
    P.S. jeigu kažką labai svarbaus pamiršau, pasidalinkite komentaruose, o aš įtrauksiu tai į pagrindinį įrašą.
  4. Patinka
    Anaviti sureagavo į Andrejus Fanų puslapio plėtros patarimai...   
    Sveiki,
     
    Senai ką berašiau, visi su tuo konkursu pakvaišę tiesiog, tai sugalvojau ir aš įnešti kažkiek naudos, laimėti kažko nesitikiu, nors tas medinis 100 dolerių vilioja :)
     
    Trumpai apie ką aš
    Surašysiu papunkčiui savo sukauptas žinias apie Facebook fanus (savo asmeninius ir klientų), jų manieras, kaip jie reaguoja į pokyčius ir pan. Dėl konfidencialumo, pateiksiu skaičius tik savo fanų puslapių, o klientų paliksiu kaip XX - XXX simbolika. Tikiuosi nerašysiu perdaug, tai visiems sutaupysiu laiko, trumpai ir aiškiai parašęs.
     
    EdgeRank algoritmas
    EdgeRank algoritmą naudoja Facebook (toliau - FB) atfiltruoti naujienas kurios yra svarbios žmogui sekančiam tam tikrą puslapį. Po 2010 metų vykusios f8 konferencijos įsigaliojus šiam algoriktui, puslapiai pradėjo rodyti apie 20 procentų savo naujienų žmonėms. Kodėl? Nes pateikiama puslapio medžiaga buvo laikoma niekine, nors ne bereikalo. Dabar visokie "Noriu, bet neturiu su kuo" fanų puslapiai (ne ta kvaila grupė) prašo žmonių juos rodyti naujienu sraute per nustatymus tai leidžiant. Nors jei to nebūtų daroma, tas 0 vertas turinys nepamatytu nė vieno iš mūsų.
     
    Plačiau apie veikimą - What is EdgeRank?
     
    Nerašynėk dažnai...atsibosi
    Pirma daroma klaida susijusi su rašymu yra per daug ir per dažnai viskas kišama fanui. Vieni tai daro nes galvoja, kad taip jie dalinsis ir atsiras naujų fanu, kiti mėgina rasti aukso vidurį kada reikia rašyti naujienas, kad žmonės matytu. Antru atvėju, sutinku, eksperimentuoti reikia, bet tam FB pristatė įrankį(aprašau jį žemiau). Su apibrėžimu atisbosi turiu omenyje ne fanus, o FB algoritmą kuris tiesiog menkins parašomą informaciją kol jos visai niekas nebematys. Galėsite, kas ir savo nuogo nuotraukas dėti, ir kol kas nepasidalins to, niekas nematys daugiau.
     
    Einame į savo fanų puslapį -> Admin panel (jei nesimato - spaudžiame "Show"), ir jame bus Insights (http://imgur.com/5djGtyy kas nesupranta apie ką aš).
    Jame einame į Posts -> When Your Fans Are Online ir apačioje ties Times matome, kiek žmonių ir kada matė mano pranešimą.
     
    P.S. Norint matyti tokią statistiką reikia būti parašysius pranešimą, bent kartą nuo 2013 04 mėnesio.
     
    Žmonių įtraukimas, arba kaip gauti dėmesio
    Žmonių įtraukimas yra būtinas EdgeRank kėlimui, dabar neberandu League of legends seniau rašydavo "If Ashe could shot anyone, I will wish she show _____". Ir prisijungia visi su savo norais, dalinasi su kitais, like'ina kitų žinutes ir taip kelia jus aukščiau. Žinoma, reikia ir pačiam prisijungti į diskusiją, bendrauti su fanais, atsakinėti į jų klausimus komentaruose ir rodyti savo susidomėjimą.
     
    Asmeninis patarimas, naujienas dėkite su paveikslėliais arba filmukais (vine arba youtube), pastebėjimas pakyla ženkliai.
     
    Nusileidžiame, ir paprašome pagalbos...
    Kartais tenka ir nusileisti, paprašyti, kad fanai pasikeistu rodymo nustatymus ir jus matyti visada. Kaip pvz. atsimenu Juodo Humoro puslapį, ne kartą jis yra "Report'ed" todėl jo EdgeRank niekinis, ir fanai norėdami matyti naujausią turinį turi daryti taip:
    http://i.imgur.com/APvCOUU.png
    Kaip tai perteiksite ir nuteikiste savo fanus priklauso tik nuo Jūsų.
    P.S. Tai tinka labiau dažnų naujienų fanų puslapiams, verslo puslapiai dėl to nerimauti neturi.
     
    Promote your post...what na?
    Gal tai ir atrodo brangu, bet gerai iškeltas pranešimas gali atnešti daug daugiau fanų už tuos 5-60+ dolerių negu, bet kokia reklamos kompanija per FB Ads.
    http://i.imgur.com/mzMJ9xh.png
    Tinkamai suvedus visus taikinius, parašomas apytikslis fanų pasiekimas yra ganėtinai tikslus. O su naujuoju FB dizainu, sunku nepamatyti tokių reklamų.
    (Kaip tyčia neturiu šiuo metu pvz., kai atrasiu įmesiu nuotrauką)
     
    Smagūs paveikslėliai, video ir kitas...
    Visi mėgsta smagias nuotraukas, ar smagų video (nekalbu apie russian car crash fails...). Karts nuo karto galima ir Jums taip su fanais pabendrauti, gal gražus užrašas ant pateikiamos nuotraukos su Jūsų ar firmos idėja. Smagus video su užrašu "O ką Jums tai primena?" Citatos ir panašūs dalykai, kurie sujudina fanus bendrauti, dalintis, prisiminti ir komentuoti. Patinka, dalintis ir komentarai = didesnis % EdgeRank'e.
     
    Trumpos žinutės
    Aš esu tinginys kai reikia skaityti litanijas iš vieno ar kito brando, kai nuėmė limitą tekstui, visi pradėjo rašyti poemas. Būkim realistai tinginių kaip aš daug ir grįžęs iš darbo nenoriu aš tų litanijų skaityti, geriau va Petras įmetė video kur katinas šoka pagal dubstep. Reikia rašyti trumpas ir aiškias žinutes, plius paveiksėlį arba video pridėti. Paveikslėlis ir trumpa tekstas suveiks daug geriau negu ilga sausa litanija. Twitter turi limitą 160 simbolių, na kagi tada FB limitas žinutei turėtų būti 320 simbolių. Kuo trumpiau, tuo geriau.
     
    Pasidalinate video kuriame kalbama apie naują žaidimą, taip ir rašote "Žaidimo apžvalga" viskas, reikia tos žaidimo info niekam, pamatau ilgą teksta automatiškai nebenoriu žiūrėti.
     
    Targeting'as...muhahahahah
    Asmeniškai turbūt smagiausia funkcija visame FB fanų puslapių tinkle, kas nežino kas tai, mažas paveikslėlis:
    http://i.imgur.com/P5uvx7b.png
    Ką tai reiškia, mes turime galimybę rašyti žmonių grupei kurią išsirenkame patys, pvz.: Labai mielo šūniuko reklamą rodysime tik moterims nuo 16 iki 36 metų kurios kalba tik lietuviškai. Ir mano pranešimą matyti turėtų (priklauso nuo EdgeRank) 8'563 moterys.
    Turi rimtą pasiūlymą savo aprduotuvėje tikriems vyrams, Alaus batas tik 35.99 Lt, na tai ko lauki, skelbk reklamą tik vyrams.
     
    Dideli brandai kaip Coca-Cola, Fanta ir t.t. jau senai naudoja targeting'ą jie per dieną parašo po vieną naujieną atrodo, bet per visas šalis.
     
    Hashtag's...#YOLO (laikinai man neberodo nė vieno #hashtag...)
    Priminė kolega per skype, hastag (#) naudoti reiktu ne visur, bet kaip pvz.: "Šiandien #samsung produktams #nuolaida iki 20 procentų" - mes paimame du hastag's samsung ir nuolaida, žmonės paspaudę ant hastag'ų šių bet kur kitur matys Jūsų žinutę taip pat, o jei ko išmokome, kad paveikslėlis duoda labai daug naudos. Kaip atrodo hastag's langas - https://www.facebook.com/hashtag/sale
    Puiki proga griebti šią funkciją už ragų :)
     
    Pabaiga?..
    Kokios sėkmės fanų psulapį turite/turėsite, priklauso tik nuo Jūsų, ar tai bus el. parduotuvės fanų puslapis, ar tai kuponų puslapis kuris per dieną viską tik spamina ir kas 10 žinutė pamato žmonės. Kaip kilsite čia jau Jūsų reikalas, aš pateikia kas jau yra ir ką galima dar padaryti norint pasiekti trupučio daugiau.
     
    Svarbu ne kiekybė, o kokybė. Pardavimų nepadidinsite turėdami 15'000 fanų kurie net nemato naujienų Jūsų.
     
    Turi klausimą? Kažkas neaišku? Pirmyn, klausk, mėginsiu atsakyti
     
    P.S. Klaidų tikiu daug, aš rašau tai ką galvoju būtent tą akimirką, lituanistai - nepeikit, o į AŽ klaidas surašykite, bent naudos bus (:
    P.S.S. Su FB dirbu tik kai klientams reikia, taip pat ir su SEO - visas mano darbas yra susijęs tik su el. komercija, kitų projektų nedarau, tai ką parašiau taikoma mano fanų puslapiams (for fun) ir klientų puslapiams (pirkimai = pinigai).
  5. Patinka
    Anaviti sureagavo į minde0445 Jungtiniai skrydziai   
    as daug kartu pirkau is LT tarpininku ir viskas labai gerai, gera pagalba ir kita. Ir nereik ten angliskai ir tt rasyt, kalbet. Kas cia blogo ?
  6. Patinka
    Anaviti sureagavo į Frankenstein Galimybė ištrintį savo temą   
    Sveiki,
     
    Taigi buvau neseniai "pavaišintas" įspėjimu už tai, kad norėdamas ištrinti savo temą ją redagavau ir turinį su pavadinimu pakeičiau į minuso ženklus.
     
    Taip, pasirodo taisyklės draudžia tokį redagavimą.
     
    Pardavinėjau tam tikrą prekę su kolega, ir nusprendeme, kad per Uždarbį tos prekės nepavyks parduoti, ir nusprendeme pakeisti strategiją ir pardavinėti kitur.
     
    Jeigu bučiau redagavęs temą ir parinkęs "Baigta", aš žmones tiesiog suklaidinčiau, nes prekė neparduota, o jie galvos, kad jau parduota.
     
    Taipat, toks dalykas suglumintų pirkėją kuris norėdamas pasižiūrėti per google suvestų prekės pavadinimą ir matytų nesekmingus ir neaiškius bandymus parduoti prekę.
     
    Taigi keičiant strategiją reikėjo skubiai veikti, ir panaikinti senają temą, nes idėjus skelbimą skelbimų svetainese, jis gerai matomas dažnai buna neilgą laiką (kol nusistuma žemyn). Nes laukti kol naudojantis bilietukų sistema tema ištrins po dienos negalėjome.
     
    Manau uždarbis.lt bendruomenės nariai yra pakankamai kompetetingi patys nuspręsti, kada ištrinti temą, jeigu jos turinys neturi išliekamosios vertės.
     
    Kitas atvejis, jeigu žmogus netyčia parašo temą netoje skiltyje, tai suvokęs galėtų lengvai ištaisyt savo klaidą.
     
    Aišku reiktų apgalvoti, kad nebūtų piktnaudžiaujama, ištrinant ir kuriant naują temą, vien dėl to kad ją iškelt į paviršių, bet manau viskas suprogramuojama :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...