Pereiti prie turinio

arnaz777

Nariai
  • Pranešimai

    23
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

arnaz777 Pranešimai

  1. Patarimų iš šalies buvo, bet realiai tai vienas sėdžiu prie developinimo vairo.

     

    Kiek laiko? Wow.. čia vienas iš tų klausimų į kurį atsakymą labai sunku rasti. Jei apytiksliai tai būtų "daug" :)

     

    Iš pradžių galvojau, kad užtruksiu pusmetį viską padaryti. Bet darai darai ir žiūri, kad čia dar galima patobulinti, šitą galima kitaip padaryti, o ir iš buvusių "feature" kas nors ima nebepatikti - tai perdarai. Vien kovos sistema turėjo tris versijas.

     

    Manau galėčiau suskirstyti žaidimo kūrimą į mažiausiai du etapus.

     

    Pirmas, kai žaidimo kūrimas buvo tik hobis - truko apie metus - kai buvo tiek programavimo, tiek aktyvus įdėjų ieškojimas ir visos žaidimo sistemos lipdymas į vieną gabalą :) O žinot kaip tie hobiai.. laiko neskaičiuoji. Kartais daugiau pasėdi, kartais užknisa ir atsibosta ir net nesinori į tą pusė žiūrėti :)

     

    Antras etapas - dabar jau tesiasi beveik 5 mėnesius, kai galiu susikoncentruoti ties žaidimo tobulinimu ir tai tapo pagrindiniu užsiemimu. Tai galima užskaityti kaip full-time.

     

    Tai nežinau kokią čia matematiką taikyti.. :)

     

    Esmė, kad žaidimo matomoji dalis - tai ką suprogramuoji/dizainas - yra tik dalis viso darbo. Daug daugiau laiko tenka praleisti su sąsiuviniu rankosi kuriant planus kaip "tai" darysi arba stengiantis subalansuoti esamą sistemą. Pvz iš pradžių žaidime norėjau turėti dideli skilų ir burtų pasirinkimą. Tai padariau ~250 skilų ir ~100 burtų (namuose dvi savaites mėtėsi keisti lapukai su skilų/burtų pavadinimas ir apibūdinimais). Tuo metu buvo wow, bet dabar jau per daug. Stengiuosi optimizuoti iki tiek, kad nebūtų "overhelming", kartu ir padarant juos įdomesnius, o kartu ir skirtingesnius.

     

    Dėkoju už išsamų atsakymą.

    Paklausiau tokio klausimo, tikėdamasis būtent tokio atsakymo, bet galima sakyti suradau atsakyme tai, ką ir norėjau rasti. :))

    O tokie klausimai atsirado ne be pagrindo - paskutiniu metu susidomėjau panašiais dalykais kaip web browser games. Iki tol pagrindinė veikla, kuria užsiemiau buvo valdiklių programavimas-robotika, keletas appsu. Taigi visiškai pažįstamas jausmas: lapukai, braukymai, modeliavimas sąsiuvinyje ir t.t. Taigi kaip minėjau susidomėjau tuo, ką darai tu ir svarstau nuo ko pradėti, kad kažką panašaus būtų įmanoma realizuoti. Tam savo viso laiko skirti nežadu, tačiau norisi judėti, kad ir iš lėto į priekį. Pradėjau kolkas XHTML & CSS žiūrinėtis. Ką galėtum rekomenduoti po to?

  2. 1 c

    2 b

    3 c

    4 a

    5 a

    6 a

    7 d

    8 a

    9 b

    10 b

    11 a

    12 d

    13 b

    14 d

    15 a

    16 c

    17 b

    18 b

    19 d

    20 b

    21 d

    22 c

    23 d

    24 c

    25 b

    26 a

    27 c

    28 a

    29 d

    30 b

     

    Su papildoma fizikos mokytoja taisem, nu tai daugmaz turetu but gerai visi :)

    6. B kosinusu teorema ismoksta tegul mokytoja

    13. D. nezinau kaip cia sugebejot taip suskaiciuot. bendra varza gaunasi su sita reiksme, kur jus nurodet 0.6R

    16. nemanau kad svies taip pat jeigu tekes pulsuojancioji srove

    18. kaip gali buti B, kas tada juos pagreitina jeigu ne elektrinis laukas taip katodo ir anodo?

    23. tiesiog susirandi kosinuso isvestine (cosx )' = -sin x. B grafikas jeigu ka

  3. 4 Uzduoties

    5. Jeigu prasiau tik elektronus bus gerai , nes kiek zinau tai skylutes nepernesa elektros kruvio.

    6. Parasiau neigiaumu , nes klausia kokiu kruvininku.

     

    Turetu uzskaityt ?

    Gal ir nepernesa, kas ten zino, bet mokyklelej mokina, kad kruvininkai puslaidininkiuose yra skyles ir elektronai. taigi tasku negausi, nebent puse sugalvos duoti. o del 6 tai slydus reikalas, pats sau priestarauji ir tuo paciu parodai, kad nelabai supranti, cia ne teksto suvokimas, bet jeigu vertintojas bus geros nuotaikos tai turetum gauti taska, esme visgi ta pati

  4. Kaip per centrą? Į žemę įsikasa iki kitos pusės? Aš dėjau 2R todėl tikslinuosi ar gerai.

    Aisku kad negerai, pi*r turi but, nes planeta ne staciakampio formos, neveltui buvo duotas spindulys o ne planetos ilgis. Beto impulsa reikejo skaiciuoti kaip judesio kiekio pokyti F*t= mv1-mv2, o kadangi v2 lygus v1 su minuso zenklu (nes pakeite krypti) tai gaunas kad susideda ir F*t=2mv1;

    Sakot elementariausi uzdaviniai buvo, bet ir ant tu sudeget :D

     

    galiu tik antros dalies ats pasidalint, nes apie 99% esu isitikines, kad bus gerai :D

    1. N*m

    2. m^-3

    3. T

    4. omai

    5. kg*m/s

    6. 9J

    7. 1.5eV

    8. 1.5 karto

    9. 1.7mm

    10. 20cm

     

    Na o siaip egzaminas kaip ir minejo, is teorines puses praktiskai viskas :D skaiciavimai gana vaikiski, net juoka paeme, kai "rimciausias" uzdavinys, vienintelis vertinamas 4pts, o naudoti reikejo tiktais klasikine greicio formule S=vt :D ir taip sita formule 2 ar 3 kart egzamine reikejo naudot, pamirstant praktiskai judejima su pagreiciu :/

    Viskas teisingai, ka matau

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...