Pereiti prie turinio

EnfantTerrible

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    26
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

EnfantTerrible Pranešimai

  1. Sveiki,

     

    Negaliu padaryti one-time payments, kad sumoketi pardavejo mokescius ebay.co.uk. (Akauntas registruotas ebay.co.uk ir fees skaiciuojami GBP valiuta).

     

    Automatiskai is Paypal man si menesi jie neatskaite, tik atsiunte laiska: We are writing to alert you that your balance is not paid, because PayPal declined eBay's attempt to deduct your payment from your PayPal account.The payment failed because PayPal has indicated that the agreement authorizing payment to eBay needs to be updated.

     

    Ok, padariau update, bet kas dabar? Kaip sumoketi ebay fees? Nes one-time payments neveikia ir visa laika rodo sia zinute:

    Unable to Process Request

    -

    Sorry, we only support USD,EUR currency for one time PayPal payment.

  2. O as siandien stai ka gavau:''.. It looks like your AAAAAA account is associated with another account BBBBB, which is currently restricted on eBay. As a result, we’ve restricted the AAAAAA until you can resolve or concerns.'' ir cia jie duoda pasirinkti tris variantus (rasau savo zodziais): 1) I know this account its mine 2) this is not my acc but I can explain ir 3) I don't know this acc at all.

     

    AAAAA akaunta (mano vardu) turiu 3 metus iki vakar jis buvo gyvas sveikas 100% positive ir t.t. o BBBBB akauntas (tevo vardu, turi skirtingus duomenis: adresas, pp, korteles) sukurtas pries metus, bet pries 4 menesius ''nuzudytas'', nes neatitko standartu.

     

    Gal kas turejo panasia situacija ar girdejo tokia pat istorija?

     

    Gali gi kiekvienas seimos narys tureti savo akaunta? Mano tevas turi ir pardavineja sau, as lankausi tevu namuose, prisijungiu prie savo ebay acc is SAVO kompo, na taip IP gal ir tas pats(bet jis visam namui tas pats gali buti).

  3. Sveiki,

     

    registravausi ebay.com, turiu personal accaunt, pardavinėjau ebay.com ir ebay.co.uk 2 metus be problemų, prieš menėsį pabandžiau parduoti vokiškame ebay.de naudotus daiktus, pardaviau. Neseniai bandžiau įkelti dar porą tokių pat aukcionų po 1 EUR, bet man išmetė tokį pranešimą:

     

    English Version:

     

    Please register your eBay account as a business to continue trading on eBay.de. To help our members comply with applicable EU laws and provide good service to buyers, we ask all PowerSellers to register their account as a business on eBay.

     

    As an eBay PowerSeller, you are regularly offering goods and services at a volume of trade that can reasonably only be reached by a professional seller.

     

    To continue selling on eBay.de as a PowerSeller, you need to upgrade your account to a business. Here's how:

     

    1. Go to My eBay > Personal Information > My Account > User ID and Password.

    2. Click 'Edit' alongside the Account Type (you may be asked to sign in again).

    3. Select 'Business Account' and click 'Submit'.

     

    Šio metu galiu pardavinėti tik ebay.com ir ebay.uk, bet norėčiau tęsti pardavymą ebay.de. bet tada reikia pereiti į business acc.

     

    Kas turi bussines accaunt? Kokie reikalavimai pardavėjui? gali buti, kad vieną dieną ebay paprašys kokio nors liudijimo, kad turi teisį pardavinėti ir iš to užsidirbti?

  4. Ačiū už atsakymus.

     

    Esu Ebay.com, o ten tik skambinti galima. Na, tas dabar nesvarbu, nes šiandien iš ryto, kai patikrinau ebay, byla buvo uždaryta. Nei žinučių nuo ebay support apie tai, ką jie nuprendė, nei žinutės apie tai, kad pirkėjas pats uždarė bylą. Nieko. Bylos nėra, negativus balansas paypal'e pašalintas. Nežinau, ar džiaugtis ar laukti tęsinio.

     

    Jei turi tracking numberi ir ji irases esi i case tai customers supportas turetu uzdaryti byla tavo naudai, del viso pikto siulyciau aiti i http://ocsnext.ebay.co.uk/ocs/cusr?query=1652 ir spausti "Chat with us" desineje puseje ir paaiskinti padeti, jie tave patikins jog viskas pasibaigs tavo naudai arba bent jau paliks komentara tiems kas priimines ta sprendima.

     

    Taip, sekimo numeris buvo įrašytas į bylą.

     

    Visu pirma nereikia pardavineti prekes kam papuola, as daznai nucancelinu man nepatikusius pirkejus, ir isvis uzblokuoju nuo savo aukcionu..Niekada nieko nesiryzciau parduoti kazkokiam romunui.

     

    Reikia tiketis jog turi pakankamai patirties tokiuose reikaluose, ir sugebesi itikinti ebay jog siuntini tikrai issiuntei, nes siuo metu persvara pirkejo puseje. Sekmes

     

    Jeigu spręsti pagal raitingus, atsiliepimus, šiš pirkėjas iš Rumunijos, turi 300 teigiamų, taip pat parduoda savo ''chlama'' ir turi gerą raitingą.

     

    Nors, po šito įvykio Rumuniją užblokuosiu.

     

    O kartą man pasitaikė pirkėjas trader-jay iš Jav. Jis laimejo pas mane 36 aukcionus po $1-5, po 2 savaičių gal 5 prekes apmokėjo, kitus 15 ar 18 paprašė atšaukti, o kiti liko kaboti, dar iš jo gavau 2 neigiamus, mat ponas ilgai laukė prekių (laukė jis jų 19 dienų iš LT). Ir,taip, dar- tas 5 prekes jis man gražino. Paprašiau ištaisyti neigiamus-sutiko, bet neištaisė. O pas patį 3000 ar daugiau teigiamų ir raitingas visur 5.0, tik vienam 4.9.

    Pagooglinau jį, ne tik aš nukentėjau nuo jo.

  5. Jei byla jau yra iskelta, tada tu laisvai gali daryti 'Respond'

     

    Bandyk skanuoti ta lapeli kur gavai su tracking numeriu, ir siusti ebay kaip irodyma, nes ant to lapelio turetu buti pasto kodas ir adresas uzrasytas, manau to uzteks pradziai irodyti kad siuntinys turejo pasiekti pirkeja.

     

    Ne. Kada byla tokiame statuse: ''The buyer has escalated the case to eBay Customer Support''.negali atsakyti, gali tik pinigus grazinti. Nuskanuociau lapeli, bet siusti nera kur.

  6. Sveiki, situacija tokia:

     

    Nupirko iš manes medalį už 100 usd vienas rumunas. Medalis jam buvo išsiustas iš JAV, nors ''item location'' Lietuva. Siusta registruotu paštu, buvo paaiškinta jam kodėl iš JaV siusta, daviau reg.numerį. Po kelių dienų jis pradėjo ''parintis'' kodėl iš Jav, kad viskas labai keista ir t.t. Galiausiai atidarė Case ir prašo Refund.

    Kai įvedu reg.numerį į siuntų paiešką jav saite, rašo ''delivered'', pirkėjas teigia, kad buvo pašte ir nieko ten nėra jam, dar pasakojo, kad prašė patikrinti jo V.P. o pašte jam pasakė, kad jo net nėra gavėjo sistemoje. Tad įtraukė Ebay į mūsų ginčą.

    Manau, kad pirkėjas meluoja, tiesiog atėjo į paštą, sužinojo, kad siuntinis laukia jo, bet jo neatsiėmė, atėjo namo, paprašė ebay išsiaiškinti, tikriausiai pasakė, kad daviau jam blogą reg.numerį, kuris rodo kad siunta pašte, bet siutos realiai nėra. Dabar tikisi gauti pinigus, o po pinigu atgavimo nueis atsiims siuntinį.

    Vienintelis įrodymas: čekis su jo vardu ir pavarde šalia reg.numerio, kurį jam daviau. Bet kur tą pridėti, kur išsiusti, kaip parodyti, jeigu Case dabar nepriima daugiau jokių komentarų, failų ir t.t. po 48 val.tas šudžius tikriausiai gaus pinigus, ir gal po 2 sav.tik atsiims prekę.

     

    Kas buvo panašioje situacijoje?

    Jeigu aš paskusiu jį dabar ebay'ui (report buyer) ar tai padės?

  7. Sveiki visi,

     

    Daug kartų skaičiau, kad kai kurie turi 10 ar 30 prekių pardavimo limitą eBay ir nori daugiau. Nesvarbu, ar jūsų sellerio acc yra 15 dienų, ar 5 mėnesių senumo, tiesiog nusiųskite savo pasą arba vairuotojo pažymėjimą į eBay ir jums iškart limitas bus pakeltas iki 50. Tiesa, turite turėti bent 5 teigiamus feedback'us už pardavimus.

     

     

    Sveiki,

     

    jus is savo patirties dalinates?

    Beje, kaip siusti? Faksu? Email'u?

  8. Pirmadienį (Gr.10) gavau porą laiškų nuo [email protected] į savo emailą:

     

    Confirm your bank account with PayPal

    Dear xxxxx,

     

    Now that you've linked your bank account, please confirm this account to:

    Make payments from your bank account.

    Transfer money between your bank and your PayPal account.

    Become verified and remove your spending limit.

     

    Kitas laiškas:

     

    Congratulations! You have added an account from a bank in the United States. You can now withdraw funds from your PayPal account to this bank account.

     

    Yours sincerely,

    PayPal

     

    Kitas:

     

    We're transferring money from PayPal to your bank

    You asked us to transfer $6.28 USD from PayPal to your bank account, and we're processing it now. It usually takes 3-4 business days for transfers like this to go through, so you should see the money in your bank account by Dec 14, 2012.

     

    Here are the details:Total amount transferred $6.28 USD

    Bank account Inter National Bank x-1067

    Transaction ID 33240196GJ9686524

     

    Aš nieko tokio nedariau, niekur nesiunčiau 6,28 USD. Bet mano pp account'e yra šita operacija jau 'completed'. Ir prie pp (kur yra "add/remove bank account) prijungtas kažkoks "Inter National Bank Checking Account".

    Parašiau PayPal'ui. Jie patvirtino, kad aš tai dariau.

     

    Gal kam taip buvo?

     

    p.s. laiškuose jokių nuorodų nespaudžiau.

  9. Sveiki,

     

    Vienas ebay pirkėjas laukė siuntinio. Nekantus papuolė- atidarė "case" PayPal'e ir parašė, kad negauna siuntinio.(Beje, jau gavo, bet neuždaro 'case'). PP minusavo man pinigus, dabar turiu minusinį balansą.

     

    Dabar turiu eiti į PP, ir parašyti siuntinio reg.kodą, kaip įrodymą, kad prekė išsiusta. Bet kai einu ten kur reikia parašyti numerį(tracking number) ir pristatymo kompaniją(Shipping company), pp neduoda man jo įrašyti, tiesiog nėra langelio, kur galėčiau įrašyti visą reikiamą informaciją.

     

    Gal kas buvo susidurės su panašią problemą?

    Ką daryti?

     

    Ačiū

     

    P.S. 'Case' atidaryta Rugpjūčio 29 d.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...