Pereiti prie turinio

artrox

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    2
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%
  1. Aš Google, kaip pavyzdį pateikiau. Nes beje kaip bebūtų gaila, yra žmonių kurie bandydami parduoti save, naudojasi būtent tik paieška. Nesenas įvykis. Ieškojome specialisto darbui su Kanados rinkos. Ir viena iš užduočių kurią reikėjo padaryti per antrą mūsų interviu, galima net taip apsakyti tam tikro segmento rinkos lengvą įvertinimą, aš netgi tai pavadinčiau galimybių analize. Reziume, pasinaudota tik google. Tad visos rekomendacijos, kad labai rimtas marketingo specialistas nuėjo velniop :)))
  2. Kaip darbdavys šios srities, galiu pasakyti jog Brainstorm' as teisus. Svarbus yra antras faktorius ( patirtis su projektais) , tačiau 3 metai šioje sferoje yra visiškas nulis,taip kad ir pirmas punktas pasidaro labai svarbus. Sudaryti tikrai gerą marketingo planą gali tik žmogus išmanantis konkrečią sritį. Vien google neužtenka. Tarkim prekyba muilu Indijoje, kokiam nors egzotiškam regione :)) Reikia žmogaus, tiksliau visos komandos kurie žino viską praktiškai, pradedant įstatymais, papročiais ir t.t
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...