Pereiti prie turinio

renvika

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    28
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

renvika Pranešimai

  1. Nuo lapkričio 1d. naujos kainos...

     

     

    Kur Jūs matot tas naujas kainas ??? Kainos tos pačios, tik buvo pakeisti korespondencijos matmenys. Jei neatitiko naujų išmatavimų, reikėjo siųsti kaip siuntinį. Vat ir visa naujovė nuo lapkričio 1 d. Šiuo metu paskelbta , kad laikinai stabdomi nauji matmenų ribojimai korespondencijai. Reiškia kol nepaskelbta kitaip šiuo metu korespondenciją laikoma siunta iki 2 kg ir seni matmenys ( didžiausi: ilgio, pločio ir storio suma lygi 90 cm. Didžiausias matmuo – ne didesnis kaip 60 cm, )

  2. bet tai pasirasius sutarti su pastu koki siuntiniu matmenys lieka? ar pagal sena tvarka ar nauji?

     

    Lieka seni matmenys.Korespondencijos siuntinio visų kraštinių suma neturi viršyti 90 cm, ilgiausia kraštinė turi būti ne daugiau 60 cm. Svoris iki 2 kg

    Kainos kaip ir pašto puslapyje +PVM už siuntas Lietuvoje

  3. (Lietuvos pašto administracija J.Jasinskio g. 16, 03500 Vilnius).

     

    Kaina bus tokia, kokia yra dabar, jei per mėn korespondencinių siuntų bus virš 1000 - kaina atitinkamai mažėja. Kaip pasirašinėjai sutartį, jei ten viskas parašyta? Tikriausiai net neskaitei:)

     

     

    pasirašinėjau prieš kelis metus, o dabar tai tikrai jos neatsiverčiau ir neskaičiau iš naujo. :):):)

  4. Oki tarkim as pasirasau sutarti su pastu ir gaunu geresnias kainas.

    Tai galioja tik tam tikrame paste ar visoje Lietuvoje?

     

    Kuo atsiskaitymas pasikeicia? Igaunu koki nors vartotojo koda? Ar pasto darbuotoja suvedus mano duomenis jau mato, kad as turiu sudares sutarti?

    Na kainų gal geresnių ir negausit jei siųsit nedaug. Kainos matyt derybų klausimas ;)

     

    Pasirenkat 3 jums patogius pašto skyrius iš kurių galėsit siųsti kaip sutartinis klientas. Galima mokėti grynais arba gaunat sąskaitą už praėjusį mėnesį suteiktas paslaugas ir sumokat . Pašto darbuotojai mato, kad jūs sutartinis, bet aš dar visada primenu ;)

     

    Kai aš sudarinėjau sutartį, tai ją galima buvo pasirašyt ne bet kuriame pašto skyriuje o važiuot kažur reikėjo. Nepamenu koks gatvės pavadinimas ( Vilniuje ) , bet tikrai ne Gedimino pr

  5. Ghm...na tada logikos aš nematau visiškai jų kainų didinime...sutartis yra neterminuota ir be jokių įsipareigojimų, tai bet koks žmogus, siunčiantis kažkiek daugiau gali ją pasirašyti - kokia nauda? JOKIOS:) Keistas poelgis tada...

     

    Pritariu, logikos nėr . Taip pat skambinausi šiandien pašto nurodytu telefonu. Klausiu ar bet kokia Lietuvos močiutė gali pasirašyt sutartį, atskakymas -gali

     

    Taigi, sutartį pasirašyt gali bet kuris gyventojas, prie kainų prisideda PVM, siuntų skaičius neribojamas. Pasirašius sutartį sumokamas avansas, sumos nepasitikslinau. Kai aš kažkada mokėjau, lyg buvo 100 lt. Vieną kart susimoki tą avansą, vėliai mokėt nereikia. Sumokėtas avansas užskaitomas už suteiktas paslaugas

    Pasirašę sutartis gali siųsti korespondenciją didesnių išmatavimų t.y korespondencijos siuntinio visų kraštinių suma neturi viršyti 90 cm, ilgiausia kraštinė turi būti ne daugiau 60 cm. , o svoris 2 kg

  6. Kopinu savo žinutę iš kito forumo ;)

     

    Žiūrėkit prie pašto naujienų rašo, kad sutartiniams sąlygos nesikeičia nuo lapkričio 1 d

     

    Toliau jei žiūrim VERSLAS-KORESPONDENCIJA rašo:

    Pašto korespondencija vadinamos nedidelės siuntos, kuriose galima siųsti įvairius dokumentus, sąskaitas, ataskaitas, smulkius daiktus ir pan.

    Pagal internete rastą info išmatavimai: korespondencijos siuntinio visų kraštinių suma neturi viršyti 90 cm, ilgiausia kraštinė turi būti ne daugiau 60 cm. Išmatavimų info gali būti sena. Jei kas turit kitą informaciją, patikslinkit ;)

     

    O prie PRIVATIEMS-LAIŠKŲ IR ATVIRUKŲ SIUNTIMAS rašo :

    Pašto korespondencija vadinamos nedidelės siuntos – laiškas, atvirukas, aerograma, sekograma, spaudinys, smulkusis paketas

    Pagal šiomis dienomis pašto pateiktą informaciją korespondencijos išmatavimai negali viršyti 35×26×2 cm

     

    Prie privačių neparašyta , kad kaip korespondenciją galima siųsti daiktus.

    Čia paaiškinimas kas yra smulkus paketas.

    Pasaulinė pašto sąjunga

    PAŠTO KORESPONDENCIJOS REGLAMENTAS

     

    6. Smulkieji paketai

     

    6.2. Į smulkiuosius paketus leidžiama dėti bet kokius asmeninio susirašinėjimo pobūdžio dokumentus. Tačiau tokie dokumentai gali būti adresuoti tik šio smulkiojo paketo gavėjui ir tik jo siuntėjo. Be to, suinteresuotos administracijos vidaus taisyklės turi neprieštarauti, kad tokie dokumentai būtų dedami į smulkiuosius paketus. Ar įdėtas dokumentas arba dokumentai atitinka šias sąlygas, sprendžia išsiuntimo administracija. Administracija nustato ir kitas galimas sąlygas, susijusias su leidžiamais įdėti priedais.

     

     

    Pagal tai manau yra dvi skirtingos sąvokos korespondencijai : verslui galimos nedidelės siuntos, kurios skirtos siųsti daiktams, o privatiems-smulkus paketas, kuris leidžia siųsti tik dokumentus.

     

    Dėl kainų

    Prisegu savo kaip sutartinio kliento sąskaitą. Galbūt kas daugiau siunčia turi kokias nuolaidas. Aš ,kai pasirašinėjau sutartį, jei gerai pamenu nurodžiau , kad siunčiu apie 50-70 siuntinių per mėnesį. :)

    post-70735-0-36733900-1381870526_thumb.jpg

  7. Susisiekiau su paštu. Senosios kainos liks pasirašiusiems sutartis, aišku jos bus šiek tiek didesnės, nes prisidės PVM, bet tų apie 70 lt tikrai nebus.

     

    Prisidės PVM tik nuo Lietuvoje siunčiamų siuntinių ;)

    Pasirašius sutartis nereik stovėt eilėse. Atnešam siuntinukus, paduodam sąrašą, apmokam pagal gautą sąskaitą 1 kart per mėnesį.

  8.  

    Kaip tu galėjai pralošti bylą? Nejaugi PayPal / eBay neprašė trackinimo numerio? Reportink kaip scammerį būtinai tada.

    Siuntos sekimo nr visada įrašau tam skirtame langelyje tą pačią dieną, kai tik išsiunčiu. Nesuprantu ir aš kas čia daros

    Kai gavau atsakyt į iškeltą bylą , ten buvo tas siuntimo nr jau įrašytas. Manau bėda tame, kad durniuoja USPS paieška jau kuris laikas. Ne visada pilnai rodo kaip tiksliai keliauja siuntinys. Ta prasme nerodo tarpinių stočių kartais. Ilgą laiką rodo "Origin Post is Preparing Shipment" ir po to jau įteikta :( Va ir dabar pagal tą siuntos sekimo nr statusas siuntos Origin Post is Preparing Shipment pagal USPS paiešką

     

    Reportink kaip scammerį O kaip tai padaryt ?

  9. reikia pagalbos

    Pirkėja iškėlė bylą Ebay, tipo negauta prekė. Aš jai išsiunčiau gruodžio 3 d. ir parašiau sekimo nr. Ebay šiandien išsiunčiau net kelis laiškus, tiksliau ten užpildžiau visą formą į atsiūsta užklausimą. Dabar jau gavau atsakymą, kad viskas išspręsta pirkėjo naudai ir nuo mano sąskaitos paypa-e jai grąžinti 75 usd

    ar galiu kur nors apskūsti šia operaciją . Gi dabar visur vėluoja tie siuntiniai, o šiandien tik praėjo nepilnos 3 savaitės

    Aš net parašiau laišką į USA muitinę, ale jie kol atsakys

     

    Kas įdomiausia USPS paieškoje pagal siuntos nr rodo, kad Origin Post is Preparing Shipment, o

    http://www.17track.net/ paieska raso kad 12/04/2012 15:15 Arrived to OE Import, New York,New York,UNITED STATES

     

    Ką patartumėt daryt man šiuo atveju? Laukt kol pirkėja gaus prekes ir tikėtis jos malonės, kad gavus jas ji man sumokės ? Ar vis dėlto galiu kažkur apskūst tą sprendimą ?

  10. Jau gal nuo penktadienio, kai bandau peržiūrėt pirkėjo siuntimo adresą man rašo:

     

    System Unavailable. We're having trouble processing your request. Please try again later.

     

     

    parašiau pirkėjui, kol kas neatsako . ką daryt ? Siūst adresu koks nurodytas paypal ? Nors dažnokai būna , kad siuntimo lape nurodo kitą adresą

     

     

    Visos funkcijos daugiau veikia Ebay, atsiliepimai, galiu įdėt ar išimt prekę, rašyt žinutes Tik va tas Print shipping label neveikia :(

  11. O tavo limitas labai mažas, tos 25 prekės. Tai tu jokių dokumentų eBay nesiuntes? Nes vien pasą nusiuntus pakelia iki 50 limitą, o išbunus selleriu 90 dienų ir turint ar 20+ feedback'ų - iki 100.

     

     

    Turiu limitą 30 vnt, teigiamų atsiliepimų 120. Nusiučiau paso kopiją, bet limito nepakėlė :) gavau štai tokį atsakymą:

     

    Thank you for contacting eBay Customer Support about your request for a higher selling limit.

     

    First, please accept my apologies for the late response to your email. Due to the high volume of emails we receive everyday; we ensure that every concern is being attended to accordingly. Thus, delays to our responses can happen. I appreciate your patience on this.

     

    After reviewing your email , I understand that you wanted to request for a higher selling limit. I understand that this is a important matter to you , so I will resolve this with utmost urgency .

     

    Upon investigating on this matter , I was able to confirm that you are eligible for requesting a higher selling limit . I would be more than happy to provide you the steps on how you can request for a higher selling limit .

     

    Here are the steps :

     

    1. Click on My eBay in the top right hand corner of the screen.

     

     

    2. Under Activity, select Sell and then All Selling.

     

     

    3. Under your monthly selling limits, click on the Request Higher Selling Limits link.

     

     

    4. Choose one of the two options. (Note that an Established Seller Account is if you have an additional eBay Selling Account, already verified, with higher limits.

     

     

     

    In summary , I was able to inform you the steps on how you can request for a higher selling limit.

     

     

     

    Sandra , upon checking on your account , I noticed that you’ve been an eBay member for a year now . We appreciate you as one of our Valued customer .

     

     

     

    Thank You For choosing eBay and have a great day !

  12. Situacija tokia:

     

    Gavau prekę ne tokios spalvos, kokios užsisakiau. Pardavėjas labai atsiprašinėja ir reikalauja, kad siųsčiau atgal. Siųst atgal vargu ar man apsimoka, nes pašto išlaidos juk ne centus kainuoja.

    Kaip ir susitaikiau su esama situacija, bet pardavėjas neduoda ramybės ir spam'ina man į paštą kas 10 min dėl to negative feedback.

     

     

    Ką tokiu atveju daryti? Juk pats yra kaltas.

     

    EDIT: Seller'is padarė " Full Refund " nors neprašiau. :D

     

    O tai kam iškar rašyt neigiamą atsiliepimą ? Juk visko būna. Pardavėjas nesutiko apmokėt siuntimo atgal išlaidų ? Ar net neklausėt ? Ką pirkot ? Jei nedidelio svorio , tai registruotas siuntimas kainuoja apie 10 lt. Gal pardavėjas būt sutikęs apmokėt.

  13. Tai koks tau verslas, jei turi limitą 30 vienetų? Būtum pateikęs eBay IV pažymėjimą ar UAB'o pažymėjimą, plius tai, jog esi PVM mokėtojas, sėdėtum be limitų ir suktum verslą. Kai tai padarysi, tada ir galėsi pagalvot apie kažkokią parduotuvę eBay.

     

    paypal prašė, pateikiau. Į ebay skambinau ir rašau pastoviai laiškus, jokio atsakymo

     

    Bet tai jokio konkretaus atsakymo nėr kokia nauda iš tos parduotuvės. :):):):) Išskyrus tai, jog pastoviai rašai , kad nauda yra. Galbūt , nesiginčiju. Bet jei nėr noro konkrečiau parašyt, tai gal ir nereik....

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...