Pereiti prie turinio

Sts

Nariai
  • Pranešimai

    9
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Sts Pranešimai

  1. Tai vat būtent, kad jei galvočiau kaip jų išvengti, dirbčiau tokių būdu kokį aprašiau.

    Bet šioj vietoj noriu oficialiai, kad nebūtų papildomų problemų ateityje.

     

    Mokesčius susimažinti galima visada, bet aš turėjau omenyje, kad ką daryti tokiu atveju, kai imdamas prekes iš tiekėjų (normalių) su dokumentais ir kita, gaunu kainą lygią kitų parduotuvių kainai, tai užsidėti nebėra ko. Nebelieka konkurencingumo paprasčiausiai.

  2. Tai vat būtent, kad jei galvočiau kaip jų išvengti, dirbčiau tokių būdu kokį aprašiau.

    Bet šioj vietoj noriu oficialiai, kad nebūtų papildomų problemų ateityje.

     

    Mokesčius susimažinti galima visada, bet aš turėjau omenyje, kad ką daryti tokiu atveju, kai imdamas prekes iš tiekėjų (normalių) su dokumentais ir kita, gaunu kainą lygią kitų parduotuvių kainai, tai užsidėti nebėra ko. Nebelieka konkurencingumo paprasčiausiai.

  3. Sveiki. Vis ieškau būdų, kaip atidaryti internetinę parduotuvę, kuri veiktų efektyviai ir pelningai, bet vis susiduriu su begale problemų, kurių vis nepavyksta išspręsti. Tad nusprendžiau paklausti Jūsų:)

     

    Sakykime nusprendžiu prekiauti kompiuteriais, įvairių tipų bei modelių.

    Turiu keletą tiekėjų (žmonių) iš kurių gaunu tuos kompiuterius, tačiau, kadangi jie yra ženkliai pigesni nei parduotuvėse, viskas vyksta iš rankų į rankas, be jokių popierių ir panašiai.

    Atsidarau el. parduotuvę, gaunu užsakymą, gaunu pavedimą iš žmogaus, jam išsiunčiu, procentas, kurį užsidėjau nuo savikainos, lieka man. Atrodo paprasta ir pelninga, bet.

    Kiekvienas pavedimas, nepriklausomai nuo nurodytos mokėjimo paskirties, galiausiai bus fiksuojamas VMI (aišku nekalbu, kad būtų parduoti keli kompiuteriai per metus, kalbu apie didesnę apyvartą). Reiškia, po mokestinių metų, turiu pateikti pirkimo-pardavimo dokumentus, kuriuos fiksuojant, pajamos-išlaidos, gaunamas pelnas, kuris apsimokestina.

    Žiūrint iš tos pusės, kad įsigijimo dokumentų nėra, tada galima dalį pajamų apmokestinti tiesiog 30procentu mokesčiu, ir nebesukti galvos, bet žiūrint į tai, jog norint būti konkurencingu turi pasiūlyti "gerą kainą". Reiškia uždarbis siekia vos 200lt, iš kurių minusavus mokesčius nieko nebelieka(beveik). Plius kitos išlaidos, ir plius vistiek taip dirbti negalima.

    Elektroninės parduotuvės atidaryti taip pat neverta, jei ruošiamasi dirbti tokiu principu.

     

    Tai va, ieškau būdų, kaip padaryti viską oficialiai, gal kas turite kokių pasiūlymų, patarimų?

     

    Ačiū

     

    **Veikla nėra vykdoma. Veiklos kryptis yra sugalvota, ne mano planuojama vykdyti**

  4. Sveiki. Aš tokį klausimą turiu. Ieškojau, daug ir šitoje temoje ir kitoje, tačiau atsakymo konkretaus neradau.

    Indv. veiklą pradėjau sausio mėnesį, šiuo metu įplaukų į banko sąskaita yra 25k.

    Kaip jau supratau, nuo šios sumos galima imti 30proc. ir sumokėti 4000tukst. mokesčių. Ar yra kitokių būdu, kaip tą dalį sumažinti?

    Beje, kaip fiksuoti išlaidas ant indv veiklos pažymos? Ar mano atsiskaitymai kortele pvz degalinėje įeis į išlaidas ar ne, ir ar yra limitas, kiek tokių išlaidų galima pririnkti?

    Ačiū

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...