Pereiti prie turinio

Povilas St

Nariai
  • Pranešimai

    1
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Povilas St sureagavo į BrainStorm Patarkit dviraciu parduotuvei del reklamos   
    Beje dėl tos idėjos, keletą pastebėjimų:
     
    Ją galima rengti esant geram orui ar bent nelyjant. Priežastis, kodėl tokia reklama gali neturėti jokios įtakos:
     
    Esant blogam orui (šalta, lyja, sninga) - dažnas Lietuvis atsainiai pažiūrės į reklamą arba tokia reklama tiesiog sukels neigiamų emocijų, kaip: "Judėti su dviračiu galima greičiau, bet dabar lyja ir aš sėdžiu šiltai bei sausai... Tai kam man kankintis?"
     
    Tikrai patariu į kampaniją įtraukti brangstančius degalus. Jeigu Jūs esate aktyvūs virtualioje erdvėje, pasistenkite žmones "pajudinti". Tai yra, suduokite vadinamą "smegenų šoką". Tai emocija, kai žmogus staiga susiduria su tikrove/realybe, kuri iš tiesų ji baugina, tačiau dėl įvairių faktorių asmuo jau yra su ja susitaikęs. Kaip pavyzdys: kylančios degalų kainos. Daugeliui buvo sunku, kai kuro kaina peržengė 5litų riba. Šiuo metu, dažniau girdžiu tik tokią frazę: "O ką daryti? Važiuoti vis vien reikia?" Konkretūs skaičiai, skaičiuoklės ir t.t. pastatytų asmeny prieš realybės vaizdą. Toks šokas gali atnešti gerų rezultatų.
     
    Lygiai taip pat galima pasielgti su asmenimis sėdinčiais ofise. Viena iš didžiausių problemų - nutukimas. Sėdimas darbas turi daugybę minusų, kurių kai kurie asmenys nemato. Galima būtų sužaisti su įmonėmis, kuriuose darbo pobūdis - sėdimas darbas. Viena iš idėjų, speciali kampanija nukreipta prieš nutukimą, skatinanti daugiau judėti.
     
    Čia tik keli pastebėjimai ;)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...