Pereiti prie turinio

Profass

Nariai
  • Pranešimai

    13
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Profass Pranešimai

  1. dar vienas nemalonumas su skrill. Nusiunciau dokumentus uzdare man saskaita , del to kad buvau gaves nesvariu pinigu tai buvo 32lt kuriuos pirkau is kito forumo nario.

    saskaitoje pas mane buvo 500lt , poto jie parase kad mes uzdarome saskaita issimk pinigus.

    Padariau ismokejima i savo banko saskaita gavau i email laiska kad "Your withdrawal has been processed"

    Ismokejima padariau vasario 13 diena taciau iki siol jie neduoda man jokiu ziniu. Gal galite patarti ka man daryti?

  2. GAVAU IS SKRILL TOKIUS NURODYMUS :

    _______________________________________________________________________________________________________

    Your account is locked for all transactions therefore we cannot complete this transaction. To unlock your account, you must send a VERIFIED copy of your passport or national identity card to the following address:

     

    Welken House

    10-11 Charterhouse Square

    London EC1M 6EH

    United Kingdom

    _____________________________________

    Gal zinote ar man reike dokumentus siusti pastu nudorytu adresu , ar galiu tai padaryti per Email support?

    Dekui uz atsakymus.

  3. Supportas skrill yra apgailetinas. Uzsalde saskaita del to ir net patys nezino del ko .

    Rasiau jiems laiskus i juos nereguoja, kelis kartus skambinau sake 5min begyje atsakysime i jusu laiskus.

    per 5 dienas gavau tik viena atsakyma kuriame parasyta , kad buciau kantrus.

    Mano skrill saskaitoje buvo pinigu , ir noriu paklausti ar man yra kazkokia galimybe bent jau atgauti tuos pinigus? Nes nei siusti nei ismoketi pinigu negaliu . gal kas galetu patarti ka daryti?

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...