Pereiti prie turinio

facemark

Nariai
  • Pranešimai

    356
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    94.4%

facemark Pranešimai

  1. Tai kam tada išvis prasidėti su tom daužtom? Ar net ir su +7000Lt ji vis tiek pigiau gaunasi?

     

     

    Tai ir tegul gauna latviai tuos pinigus. Gaudavo jau ir iš krovininių magiškai paverčiant į keleivines įvairius minivenus anksčiau.

    Tiesa, pas juos su mirtimis kelyje statistika, regis, stipriai geresni reikalai nei pas mus? Mano akimis, daužta mašina yra daužta ir tiek, niekas 100% jai nesugrąžins struktūrinio vientisumo ir tvirtumo, koks buvo jai išvykus iš gamyklos lyginant po remontų "šalinant" avarijos pasekmes.

     

    Na tai pagal jus kaip suprantu, tai jūs už tai kad mašinos būtų tik iš salonų naujos, ir jeigu bent kaip įdauži mašina, meti ją į savartyna ir perki kitą iš SALONO. Patys apie tai pagalvojat kaip taip kalbat? :)

  2. Tai kaip tik, šis įstatymas ir priimtas dėl saugumo. Jeigu keistas stogas, tu manai, ši mašina avarijoje bus tokia pat saugi, kaip nelipdyta? Aiškiai gi parašyta, jeigu taip viskas gerai padaryta, ir saugiai, išsikvieti ekspertą iš Vokietijos ir viskas bus čiki piki.

     

    Ir mokėt 3000lt už tai , kad galėtum dar sumokėt 1000lt jeigu praeis tavo mašina jam pro akis? tai prie mašinos kainos +4000lt mažiausiai neskaitant atgabenimo, tai bendrai viską sudėjus gaunas kad jeigu perki mašiną iš Amerikos tai turi mokėt Mašinos kaina+ 7000lt.

     

     

    Ir vistiek Lietuvos valdžia apgailėtina, Išleido įstatyma, negalvodami , kad betkuriuo atveju jis jiems bus nepalankus, kadangi dabar pristojo, bet vėliau vėl pradės tos mašinos eit, tik muitą ir viską mokės ne Lietuvai, o tarkim Kaimynei Latvijai, ten viska susitvarko, atsivaro mašina į lietuvą ir perregistruoja kaip į Lietuvišką. Taigi pasekmės tik tokios kad bus kaip yra, tik Lietuva prašiks daug pinigų nuo mašinų muito ;)

  3. Bet kadangi Lietuva biznierių kraštas, tai turbūt mažuma būna tokių, kurie tempia sveikas, palankstytu šonu. Dažniausia tempia visokius šrotus, 15 kartų virtusius, nes gi nuo jų daugiau galima uždirbt. Ko pasekoje ir išeina, kad pilna lipdytų automobilių gatvėse. Tad tą ir turime :)

     

    Taip pat autorius gi paminėjo būdus, kaip galima užregistruot:

     

    Paklausus ar yra įmanoma priregistruoti dar mašiną regitros darbuotojas paminėjo 2 variantus.

    * Pravarai ekspertizes visas, technikinę, susimoki visus mokęsčius, viso gaunas apie ±1000lt ir tuomet jie pasakys ar galbūt galima bus priregistruoti ( bet perspėjo jog čia labai maža galimybė.)

    * Sumoki tarkim Vokietijai už ekspreto atvykimą ir peržiūrėjimą mašinos ±900eurų ir jeigu ji atitinką jų reikalavimus jie išduodą sertifikatą , kad tai Vokietijos mašina, o jeigu bet kiek neatitinka jų reikalavimų kaip kad tarkim TA būna prisikabina dėl netokios lemputės spalvos, turėsi antrą kartą mokėti tuos pačius eurus ir vėl kviestis ekspertą. Gausi Vokiečio pažymėjimą - tik tada galėsi registruoti Lietuvoje.

     

     

    man tai ištikrųjų yra graudu žiūrėt į žmones , kurie visiškai tarkim nieko nesupranta apie amerikos aukcionus ir kalba apie šrotus ;).

    Visu pirma iš ten niekad neveža šudinų mašinų kaip Lietuvos 70% su tokiom važinėja, kadangi jei ten nori pirkti mašiną, tai už konteinerį gabenimą mašinos, plukdymą, aukciono mokęsčius jau turėsi mokėt ±1300Dolerių. + mašinos muitas, tai ir taip aišku kad nepirks koks vaikas ar taip koks medis eilinio bmw už 1000dolerių, nes jam bus žiaurus minusas.Pagrinde ten perka brangias, geresnes mašinas. O dėl daužimo? Ką tu pjauni? Kai mašinos nematai ji yra už tūkstančių kilometrų. Tu nežinai kas gali būt, todėl visi žmonės , kurie prekiaujia rimtos brangiom mašinom perka geriau nesmarkiai daužtas, nes žino kas yra ir dėl ko parduoda, o dažniausiai kiek perka sveikų, atrodo liux. Sumoki kaip už sveiką mašiną, o kaip gryžta pamatai kad ten viskas byra, griuva, užia ir buvo padaryta tik pardavimui kad atlaikytų.

     

    Žodžiu esmė tokia, kad ne tai kad sugadino lietuvos automobilių plitimą, kam patinka reti, gražus, vertingi modeliai, tai jų jau smarkaii sumažės Lietuvoje dėl šio įstatymo, bet ir susitrumpino savo biudžeta.

     

    ir dar variantas. Sakot reikia taip kad priimtu mašinoms iš visų šalių? taigi tada taip gautusi, kad žmonės galėtu pirkt tik lietuvoje tarpusavyje mašinas, kurios ankščiau ar vėliau lūžtų ir tada turėtų pirkt tik sveikas mašinas , kas beveik prilygsta tik salonams. Tai ne pas kiekviena žmogelį manau bus pinigų nelendant į lizingus ir paskolas nusipirkti mašiną naują iš salono, kadangi salone nerasi 2005m mašinos :)

  4. Baigsis važinėjimai su mašinomis "frankenšteinais" kai iš kokių trijų mašinų sukonstruoja vieną "ledinę" ir parduoda vos ne kaip naują.

    Bent vienas geras Lietuvos įstatymas, apsaugantis nuo tokių "biznierių" kaip temos autorius

     

    matau nesupranti , kad Amerikoje gali nupirkti beveik sveika su palankstytu šonų seną vertingą mašina daug daug pigiau negu kitoje šalyje. :)

  5. Šiandien sužinojus galutinai priimtus Liepos pirmosios Lietuvos importo automobilių iš Amerikos naujas nuostatas negaliu tiesiog nepapasakot ant kiek Lietuvos valdžioje sėdi Dur*iu kompanijos.

     

    Pagal priimtus naujus įstatymus mašinos, kurios yra gabenamos iš Amerikos į Lietuvą ir turi menkiausia daužimą (pavyzdžiui įlenktas sparnas ar sulaužytas buferis ir t.t. manau supratot) dokumentuose pažymimos kaip daužtos ir su tokiu žymėjimu negali būti priregistruotos Lietuvoje. Šiandien patys įsitikinome kaip bandėme vežti dalinai priregistruoti automobilį , kad galima būtų gabenti atlikti Alytuje ekspertizę. Tarkim daužimo pavizdys:

     

    http://images.copart.com/website/data/pix/20140305/16569694_2X.JPG

     

    Defektas netgi kur kas silpnesnis, ir pagal tokį daužima , tokia transporto priemonė negali būt registruojama Lietuvoje, jeigu yra gabenama iš Amerikos. (Jei parsivesi mašina daužta vos ne ant gabalų iš bet kurios šalies tu galėsi ją laisvai registruoti).

     

    Paklausus ar yra įmanoma priregistruoti dar mašiną regitros darbuotojas paminėjo 2 variantus.

    * Pravarai ekspertizes visas, technikinę, susimoki visus mokęsčius, viso gaunas apie ±1000lt ir tuomet jie pasakys ar galbūt galima bus priregistruoti ( bet perspėjo jog čia labai maža galimybė.)

    * Sumoki tarkim Vokietijai už ekspreto atvykimą ir peržiūrėjimą mašinos ±900eurų ir jeigu ji atitinką jų reikalavimus jie išduodą sertifikatą , kad tai Vokietijos mašina, o jeigu bet kiek neatitinka jų reikalavimų kaip kad tarkim TA būna prisikabina dėl netokios lemputės spalvos, turėsi antrą kartą mokėti tuos pačius eurus ir vėl kviestis ekspertą. Gausi Vokiečio pažymėjimą - tik tada galėsi registruoti Lietuvoje.

     

    Iškart pasakau kaip būdavo iki Liepos pirmos. Parsigabeni mašiną , kad ir vos ne per pusę lūžusią, tvarginai sutvarkai ją, pravarai ekspertizes, gauni TA, priregistruoji, nusiperki draudimą, gauni numerius , VSIO. Važiuoji. (lygiai taip pat visose europos šalyse, bet tokį naują įstatyma priemė tik Lietuva, kadangi mes esame protingiausi).

     

     

     

    Kuom tai stipriai liečia Lietuvą? Kiek asmeniškai žinau vienos įmonės, kuri gabena mašinas iš Amerikos į Lietuvą, tai jau vien dabar per savaitę iš 3 konteinerių mašinų sumažėjo iki vieno konteinerio. Nuo kiekvieno gautos mašinos mokamą muitą gauna valstybė. Tai grubiai ir greitai primetus , kas metus vien nuo tos įmonės muitų valstybė praranda ~10mln lt. Bet tai tik viena įmone. Nemanau , kad lietuvoje tokių nebus daugiau.

     

    Ir paaiškinkit man, kur Lietuvos valdžios protas? Ką mūsų valstybė tokia stipri ir turi tiek daug pinigų , kad nereikia tų papildomų 10 ar 20mln lt biudžete? :)

     

     

    Atsiprašau už klaidas, rašiau naktį ir pavargęs, bet tiesiog norėjau pasidalinti dar vienu baisiu Lietuvos Feilu.

     

     

    P.S Jei ne į tą temą parašiau, perkelkit.

  6. Taigi turiu tokią problemėlę. Negaliu prikti daug reikalingų įrankių, tinklapio reklamai, nes neturiu pasitvirtinęs kaip suprantu savo paypalo. Nes kaip jau užtvirtinu mokėjimą, prašo įvesti savo debit ar panašią kortelę, korios neturiu, ir kolkas banke buvau,kalbėjau, taigi neturiu galimybės jos gauti. Tai kaip man reikėtų pasitvirtinti paypalą?

     

    Ir girdėjau tokių klausimu gali padėti VCC, ir kas tai yra? Kur ją gauti? Kiek ji kainuoja?

     

    Padėkitm kadangi paypale visiškai nesigaudau.

  7. Sveiki, nusipirkau naują laptopą ir dabar mąstau kaip geriau daryti, ar laikyti PC kur tik įmanoma su laidu ir nenaudoti baterijos ar geriau pakauti ir laikyti kol jau PVZ 10 proc. bus baterijos ir tik tada pradėti krauti. Seną PC laikiau visą laiką su laidu, todėl kažkaip man baterija visiškai sugedo, net minutės neišbudavo be pakrovėjo. Tai ar čia turi kažkokios reiškmės ar ne. Noriu išsaugoti baterijos veikimo trukmę. Patarkit kaip geriau tą padaryti.

     

    Labai priklauso koks kompoiuteris, nes kiek žinau kolkas tik apple mac'kai laiko gerai. Po metus nusiima 20% laikymo tik, ir niekad nebus taip , kad nelaikytų bent 10min.

    O realiai daryk ką nori, 3-4metai ir bus ragas paprastai baterijai. Čia šitais iškrovimais per laika ir laido laikymu tu ją max pratempsi kokiam mėnesiui.

  8. Laba, taigi nusipirkau nauja PC ir esu visiškai žalias, kokių programų man reikia norint programuoti, prisijungti prie FTP serverio. Niekad nesu turėjas jokio MAC, vien Windowsus.

     

    Taigi gal kam nors būtų nesunku pasakyti kokia programa būtų gera - analogiška WINscp, kad galėčiau prisijungti prie serverio? Ir lygiai taip pat, ką naudoti vietoj notepad++?

    Būčiau labai dėkingas!

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...