Pereiti prie turinio

RoyalG

Nariai
  • Pranešimai

    5
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

RoyalG Pranešimai

  1. Štai, partizaninis marketingas:

     

    http://farm4.static.flickr.com/3470/3848107583_d134f74bd5_z.jpg?zz=1

     

    (Pasitikrinkite savo prabangos ženklelį. Gali būti, kad baigėsi jo galiojimas)

     

    http://farm4.static.flickr.com/3128/3848899610_25cfe69eed_z.jpg?zz=1

     

    (Jūsų ėjimas, BMW)

     

    http://farm3.static.flickr.com/2618/3848108235_9a23ee36ca_z.jpg?zz=1

     

    (Šachas ir matas)

     

    Tada BMW pereina į puolimą:

     

    http://cdn.egmcartech.com/wp-content/uploads/2006/08/bmw_audi_subaru_1.jpg?9707a5

     

    Audi atsako:

     

    http://cdn.egmcartech.com/wp-content/uploads/2006/08/bmw_audi_subaru_2.jpg?9707a5

     

    Į kovą įsitraukia Subaru:

     

    http://cdn.egmcartech.com/wp-content/uploads/2006/08/bmw_audi_subaru_3.jpg?9707a5

     

    Na, o viską užbaigia Bentley valdybos pirmininkas:

     

    http://cdn.egmcartech.com/wp-content/uploads/2006/12/bentley_bmw_audi_subaru.jpg?9707a5

     

    Štai čia - partizaninis marketingas. Agresyvus, tiesmukiškas, pašiepiantis konkurentus. Nesutikčiau su temos autoriumi, kad "reikia mažo biudžeto" ir t.t. Stendai Santa Monica bulvare, Los Andžele, tikrai reikalauja nemažai lėšų. Svarbu ne partizaninio marketingo kaina, o jo efektas. Su stendais, pvz., Audi marketingo specialistai galvojo, jog pašieps BMW. Gavosi atvirkščiai. Paprastai, tokioje kovoje, kas puola - pralaimi. Tačiau būna ir išimčių. O štai mūsų bananų respublikoje už tokią kampaniją gali greičiau į dudą gauti nei atsaką ir gražią marketingo kovą...

    paskaicius sita tema iskilo klausimas, ka zmones laiko partizaniniu marketingu ?

    mano supratimu partizaninis marketingas skirtas imonems su ribotu biudzetu reklamai, siekiant pigiai pasiekti sako tiksline auditorija, o kadangi lesos ribotos delto reikia pasiteikti vaizduote, kad reklama vartotojas tikrai pastebetu ir susidometu.

    Manau pagrindinis "partizaninio marketingo" principas tai reklama kuo pigiau su kuo didesniu poveikiu. Nes gi kekvienas gali nusipirkti reklama per tv, internete ir t.t bet tai nemazai kainuoja.

    Kazin ar sita audi ir bmw reklama butu galima priskirti partizaninem marketingui. Sitas stendas tik maza dalis audi marketingo su dideliu biudziatu, juolab pats stendas gi nieko nenustebins, o del dialogo tarp audi ir bmw tai kekviena reklama stengiasi issiskirti bet tai nereiskia kad tai jau "partizaninis marketingas"

    Lankydamasis danijoje pastebejau labai gera partizaninio marketingo pavyzdi. kai viena ryta visi kopenhagos tiltai, bei didesnes sienos buvo aprasynetos dideliais grafiti uzrasais su vienos internetines svetaines adresu, kuriu buvo tiesiog neimanoma nepastebeti. Gal tai radikalu bet apie tai ir yra partizaninis marketingas.

    Beje partizaninis marketingas tikrai tinka ne visoms prekems ar paslaugoms

  2. Tam, apie ką tu kalbi, yra skirti angel investors. Nueini, pristatai idėją, ir jeigu tinka - finansuoja. Tačiau vėl sugrįžtame prie to fakto, kad nuėjęs tuščiom rankom nieko nepeši, turi kartu atsinešti verslo planą bei rinkos tyrimus. O pastaruosius bet kuriuo atveju turi atlikti, jei tai ir nauja prekė. Tik Steve Jobs gali sau leisti prabangą sakyti "aš geriau žinau, ko žmonės nori". :)

    na pagaliau mes susikalbam :)

    gal gali placiau paaiskint apie angel investors, ir kokiu budu padaryti rinkos tyrimus naujai prekei (kokiu straipsniu paskaityt)?

  3. Pati idėja (kaip sakinys ar paragrafas) yra nieko verta. Visa vertė yra jos įgyvendinime. Neparašęs verslo plano tu niekaip negali pereikti ilgalaikės vizijos, o neatlikęs rinkos tyrimu negali pagrįsti idėjos ekonominės vertės. Bet kuri idėja tampa vieša, ir jeigu ji yra pelninga, gali būti tikras, kad savaičių bėgyje sulauksi konkurencijos. Vizija, kaip tavo produktas sėkmingai konkuruos su pasekėjais ir yra pati svarbiausia tavo idėjos dalis. Deja, viename sakinyje to neperteiksi.

    Siūlyčiau keisti požiūrį, kad "daugeli atveju ideja yra svarbesme uz ideta darba". Jei pats nepakeisi, rinka pakeis - pristatysi idėją, pasirodys pelninga niša, ir po poros savaičių jau bus perpildyta. Paliksi su ketvirtadaliu pelno, ir sėdėsi užsifrustravęs. :) Aš tą patyriau, daugumą forumiečių tą patyrė, bet sukandi dantis ir dirbi toliau, bandydamas tapti pagrindiniu. Tada ir suvoki, kad pati idėja yra nieko verta, viską lemia konkurencingumas.

    kaip atlikti rinkos tyrimus prekei kurios nera rinkoje ? tai nera butinoji preke

    "pristatysi idėją, pasirodys pelninga niša, ir po poros savaičių jau bus perpildyta" as butent apie tai ir kalbu, kad jaigu kaska pradeti kurti nuo pradziu zmogui kuris tai daro pirma karta, tikrai neapsieisi be klaidu, o su kekviena klaida dides ir rizika. aisku verslas be rizikos neimanomas, tik noretusi rizikuot kuo maziau, del to ir norisi ieskoti zmoniu kurie turi patirties ir zino ka daro

    Esmei problema ta kad igivendint mano ideja reikia dideles reklamos pradzioje kas aisku kainuoja didelius pinigus, net nekalbu apie gamybos pradzia ir t.t turiu nemazai santaupu, bet tikrai baisu kaska pradeti be profesionalo nuomones ir viskuo rizikuoti del zmogiskos klaidos

    kitas dalykas yra patentas kuris tikiu 99% garantuotu kad konkurentai negales gaminti tokio paties gaminio, aisku isradingumui ribu nera tikiu kad atsirastu kaskas panasaus

  4. Visada bus rizika bet kokią idėją įgyvendinant. Idėja yra 0. Kiekvienas veikiantis verslas yra veikianti idėja. Gali imt ir kopijuot bet kurią. Visa esmė ta, kad jos išpildyme, pateikime, pažintyse, bendradarbiavime ir t.t ir t.t visa idėjos sėkmė arba nesėkmė slypi.

    taip ideja dar ne viskas, bet paskaites sita foruma siektiek, pastebejau kad visi kaip susitare aiskina jog pati ideja nieko neverta, manau tai nevisiskai teisinga, taip ideja neverta nieko kol ji tavo galvoje, bet niekas neprasideda be idejos (sumanimo), daugeli atveju ideja yra svarbesme uz ideta darba

    kitas klausimas ka zmones laiko "ideja", siou atveju kalbu apie visiskai nauja daikta

    jaigu jus kalbate apie ideja kaip tarkim "perparduoti kaska brangiau" tai aisku tokia ideja verta tik tiek kiek darbo i ja idesi.

    taigi gryztu prie savo pirmojo klausimo, kaip paverst ideja realia, ar imanoma ja parduoti

    ir praleiskit dali apie verslo planus, rinkos tyrimus ir t.t aciu ;)

  5. googlindamas ce uzklydau :)

    teip teip verslo plana rasyt bet kas po to, ? siuliti visiem iseiles kol kaskas tavo ideja pasisavins? juolab jaigu ideja ne lietuvos mastu o pasauline ???

    taigi esmeja yra taip, turiu ideja ir ji man atrodo tikrai nebloga aisku gal as ir klystu, parasyt verslo plana atlikt rinkos tyrimus palei mano galimybes neimanoma, tai klausimas butu gal yra kokiu imoniu kurios tuo uzsiema, pasaulio mastu, nekalbu apie lietuva? ir kaip pateikti ta ideja kaskam nerizikuojant buti apgautam?

    laukiu patarimu ^_^

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...