Pereiti prie turinio

Svarbu

Nariai
  • Pranešimai

    3
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Svarbu gavo reakciją nuo StunGun Partizaninis marketingas   
    Na, berniukai, isileiskite moteriską filosofiją, kol nesusimušėt:) Partizaninio marketingo, kaip tokios rūšies išskirto marketingo, nerasite jokioje rimtoje mokslinėje literatūroje. Moksliškai jis yra negrindžiamas ir gali būti strateginio, holistinio ar kokio tik nori marketingo dalis, pagrįsta kūrybiškumu. Yra keletas interpretacijų ta tema, išskirtinai kaip aliuzija į karinę strategiją- puolimo iš pasalų, didesnio priešo triuškinimas mažomis pajėgomis. Čia nekalbu apie "Guerrila marketing", knygą, kurią tikriausiai visi besidomintys rinkodara skaite. Atsiverskite nors vieną rinkodaros vadovėlį ir raskite nors eilute apie partizaninį marketingą... Teisingai. Nerasite. Galima netgi daryti prielaidą, kad pats partizaninis marketingas yra rinkodaros triukas. Atsirado dėdė, savo reikalo profas, kuris sudėtingus dalykus aprašė paprastai, visi pagaliau suprato, atsivėrė akys ir ėmė garbinti. Pirkdami, suprantama, partizaninio marketingo "bibliją" ir su kiekvienu egzempliorium kaupdami dėdei pensijinį fondą.
    NRM ir iivoncius, jus kalbate apie skirtingus dalykus. Bet kokia rinkodara turi biudžetą, kaip ją bepavadinsi- negalima visos verslo rinkodaros statyti vien ant emocijų, neturint supratimo, kiek ta reklama yra paveiki vartotojui ir kokie jos realūs kaštai. Cia iivoncius teisus. Bet reklama yra vis tiek reklama, net jei ji neturi matematinio pagrindimo, bet turi vilti būti pamatyta, išgirsta, suprasta. Reklamos neefektyvumas ar efektyvumas yra niekaip nesusijęs su terminologija. Manyčiau taip. :)
  2. Patinka
    Svarbu gavo reakciją nuo StunGun Partizaninis marketingas   
    Na, berniukai, isileiskite moteriską filosofiją, kol nesusimušėt:) Partizaninio marketingo, kaip tokios rūšies išskirto marketingo, nerasite jokioje rimtoje mokslinėje literatūroje. Moksliškai jis yra negrindžiamas ir gali būti strateginio, holistinio ar kokio tik nori marketingo dalis, pagrįsta kūrybiškumu. Yra keletas interpretacijų ta tema, išskirtinai kaip aliuzija į karinę strategiją- puolimo iš pasalų, didesnio priešo triuškinimas mažomis pajėgomis. Čia nekalbu apie "Guerrila marketing", knygą, kurią tikriausiai visi besidomintys rinkodara skaite. Atsiverskite nors vieną rinkodaros vadovėlį ir raskite nors eilute apie partizaninį marketingą... Teisingai. Nerasite. Galima netgi daryti prielaidą, kad pats partizaninis marketingas yra rinkodaros triukas. Atsirado dėdė, savo reikalo profas, kuris sudėtingus dalykus aprašė paprastai, visi pagaliau suprato, atsivėrė akys ir ėmė garbinti. Pirkdami, suprantama, partizaninio marketingo "bibliją" ir su kiekvienu egzempliorium kaupdami dėdei pensijinį fondą.
    NRM ir iivoncius, jus kalbate apie skirtingus dalykus. Bet kokia rinkodara turi biudžetą, kaip ją bepavadinsi- negalima visos verslo rinkodaros statyti vien ant emocijų, neturint supratimo, kiek ta reklama yra paveiki vartotojui ir kokie jos realūs kaštai. Cia iivoncius teisus. Bet reklama yra vis tiek reklama, net jei ji neturi matematinio pagrindimo, bet turi vilti būti pamatyta, išgirsta, suprasta. Reklamos neefektyvumas ar efektyvumas yra niekaip nesusijęs su terminologija. Manyčiau taip. :)
  3. Patinka
    Svarbu gavo reakciją nuo StunGun Partizaninis marketingas   
    Na, berniukai, isileiskite moteriską filosofiją, kol nesusimušėt:) Partizaninio marketingo, kaip tokios rūšies išskirto marketingo, nerasite jokioje rimtoje mokslinėje literatūroje. Moksliškai jis yra negrindžiamas ir gali būti strateginio, holistinio ar kokio tik nori marketingo dalis, pagrįsta kūrybiškumu. Yra keletas interpretacijų ta tema, išskirtinai kaip aliuzija į karinę strategiją- puolimo iš pasalų, didesnio priešo triuškinimas mažomis pajėgomis. Čia nekalbu apie "Guerrila marketing", knygą, kurią tikriausiai visi besidomintys rinkodara skaite. Atsiverskite nors vieną rinkodaros vadovėlį ir raskite nors eilute apie partizaninį marketingą... Teisingai. Nerasite. Galima netgi daryti prielaidą, kad pats partizaninis marketingas yra rinkodaros triukas. Atsirado dėdė, savo reikalo profas, kuris sudėtingus dalykus aprašė paprastai, visi pagaliau suprato, atsivėrė akys ir ėmė garbinti. Pirkdami, suprantama, partizaninio marketingo "bibliją" ir su kiekvienu egzempliorium kaupdami dėdei pensijinį fondą.
    NRM ir iivoncius, jus kalbate apie skirtingus dalykus. Bet kokia rinkodara turi biudžetą, kaip ją bepavadinsi- negalima visos verslo rinkodaros statyti vien ant emocijų, neturint supratimo, kiek ta reklama yra paveiki vartotojui ir kokie jos realūs kaštai. Cia iivoncius teisus. Bet reklama yra vis tiek reklama, net jei ji neturi matematinio pagrindimo, bet turi vilti būti pamatyta, išgirsta, suprasta. Reklamos neefektyvumas ar efektyvumas yra niekaip nesusijęs su terminologija. Manyčiau taip. :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...