Pereiti prie turinio

GretaGr

Nariai
  • Pranešimai

    2
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

GretaGr Pranešimai

  1. Sveiki, turiu klausimą. Ne pirmas kartas, kai iš ioffer negaunu daikto, bet šį kartą viskas truputį kitaip. Kai pardavėjas 'išsiuntė' prekę, parašė blogą tracking, na tiesiog visuose puslapiuose rodė errorus, kad toks neegzistuoja. Palaukiau mėnesį, prekės negavau. Iškėliau bylą paypal'ę, parašiau, kad negavau prekės, pardavėjas nurodė blogą tracking numerį.. Pardavėjas po kokios savaitės parašė visai kitą numerį, kuris ir vėl neegzistuoja. Ir dabar paypal'e claim'o būsena: Requiring your action.

    Po pardavėjo atsakymo žinutė skamba taip:

     

    "Status

     

    The seller has responded to our request for tracking information. We haven’t confirmed the tracking information yet but wanted to share it with you.

     

    http://intmail.183.com.cn/ tracking # RA567622589CN

     

    What happens next

     

    Please review the information and let us know how you would like to proceed.

     

    If you've resolved this problem, you can cancel this claim anytime.

     

    If you received the item but it's different than you expected, you can change your reason for this claim."

     

    Tai darbar man laukti kol paypal'as patvirtins tracking number ar imtis jau pačiai kažkokių veiksmų vėl? Ir jei imtis, tai kokių? Nes kaip suprantu, yra tik du sprendimai: byla atšaukiama, jei viskas ok arba gavau siuntinį, bet jis blogas. Tačiau nei vienas sprendimas netinka, nes siuntinio negavau, o tracking blogas:/

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...