Pereiti prie turinio

malder

Nariai
  • Pranešimai

    6
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

malder Pranešimai

  1. Sveiki,

    Nesenai pradėjau prekes pardavinėti Amazon.com parduotuvėj. Ir susidūriau su tokia problema: Pirkėjas nupirko mano prekę, aš ją išsiunčiau, užregistravau Tracking ID ir amazon.com nuskaitė nuo pirkėjo pinigus. Susudūriau su problema norint tas lėšas pervesti į savo sąskaitą, nes pasirodo, amazon.com nepervedinėja pinigų į buyer sąskaitą, o reikia pardavėjo acounte pateikti deposit method- sąskaitą banke. Bėda ta, kad dabar jie perveda į bankus tik eurozonos šalyse ir UK bei USA. Lietuvos tame tarpe nėra ir aš negaliu išgryninti savo uždirbtų pinigų.

    Rašiau jiems laiškus, bet jie kartoja vis tą patį, kad po 14 dienų sąskaita bus peržiūrėta it .t.t, kai ateina laikas peržiūrėti vėl atsiunčia tą patį laišką, kad pateikti deposit method. Ir taip sukasi ratas.

    Gal kas esat su tokia pat bėda susidūrę ir žinot kaip ją išspręst? Ar būtinai db reikia prašyti draugų UK pasakyt savo sąskaitų visus duomenis, juk konfidencialu.

     

    Labas,

     

    Gal issisprendei problema? Nes ir man tas aktualu.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...