Pereiti prie turinio

Fakktas

Nariai
  • Pranešimai

    1.192
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    3
  • Atsiliepimai

    100%

Fakktas Pranešimai

  1.  

    Visiška nesąmonė, išiminėti reikia tik H6 variklius, H4 nei vieno išiminėti nereikia. Ir varikliai nesiskiria pre-FL ir FL.

     

    Iki facelifto motoras yra SOHC, po facelifto eina DOHC - tad motorai skiriasi. SOHC paprasta sureguliuoti vožtuvus neišėmus variklio, DOHC įmanoma padaryti neišėmus, bet sudėtinga, todėl tiesiog lupamas motoras lauk ir niekas nesiknisa.

     

     

    Taip, garso izoliacijos trūksta, bet tikrai ne nulis, būna ir blogiau. Bendro komforto irgi mažai, bet mašina ir nesukurta komfortui. Salonas gal ir ne iš premium medžiagų padarytas, bet surinkimo kokybė tikrai gera, niekas nebarška. Jei pas tave barškėjo reiškia jau buvo šimtą kartų perrinktas perekūpų.

     

    Aišku su izoliacija blogiau gali būt, bet tai bus kokiam miesto mažylyje. Surinkimas nėra pats blogiausias, bet tikrai tikrai nereikia sakyt, kad niekas nebarška.

     

     

     

    Net 2020m. yra pilna naujų mašinų kurios neturi šių dalykų ir turės dar mažiau komplektacijos nei Legacy, kad ir irklus langams. Nepamiršk, kad Legacy yra 2003m. modelis ir tai nėra premium klasė.

    Apie kokia premium klases kalbam, ketvirtas golfas (jo pigesni atitikmenys skoda ir seat) toli iki premium ir pradėtas 1997 jau turi tokius dalykus.

     

    Dar kartą įrodo, kad turėjai lavoną su suplyšusiom gumom arba kreivu kėbulu, nes pro langus tikrai vėjas nešvilpia.

    Paimk subaru ir tikriausiai bet kokią panašaus segmento ir metų mašiną - prie 100+ km/h skirtumas tikrai ne subariko naudai.

    Susireguliuoji vožtuvus, pasikeiti tarpines už keliolika-keliasdešimt € ir važiuoji toliau. Daugelis kitų tokio amžiaus auto turi gerokai daugiau ir gerokai brangesnių techninių ligų.

     

    Keli šimtai € už DOHC variklių vožtuvų reguliavimą tikrai nėra keliolika-keliasdešimt €.

    Apie kokias dalis šneki? Tepalus ir stabdžių kaladėles? Mašiną reik pirkt geros būklės, o ne lavoną, kad po to surinkinėt iš dalių.

     

    Pvz.: babinas, lambda zondus visi subaristai rekomenduos imt naudotus. Granatų net nekeist į naujas, o visus pusašius imt naudotus. Jo, ir detalėmis tikrai vadinu tepalus - siūlau ir tau naudotus susipilt. Ir filtrai naudoti labai gerai dar.

     

    Ne dažnam, o tik OBK ir Forester su Self Leveling automatinio aukščio galine važiuokle. Vieną kartą mašinos gyvenime pasikeiti į paprastus amortus su spyruoklėm ir pamiršti.

     

    Tikrai ne tik Self Leveling susėdusiais galais važinėja. Pažiūrėk iki pre fl legacius universalus tų metų, net sudėjus naujas KYB spyruokles vaizdas nepasikeičia ir velnias žino kodėl taip yra. O ir Self Leveling keičiant į paprastus faktiškai visi deda ne stock, o pastiprintas spyruokles, kad galas nebūtų susėdęs.

    Jei kartais nežinojai - Outback tai nėra kitas modelis, Outback yra Legacy, tiesiog iš gamyklos paaukštintas, su didesniais ratais ir su kitokia apdaila, visa kita tas pats.

    Tai tik dėl to ir svarstyčiau OBK, nes paaukšintas ir tas atpirktų kitus trūkumus. O jei ieškočiau paprasto sedano/universalo tikrai nebežiūrėčiau į legacy.

     

    Jeigu pas tave kažkas išklero ir supuvo, tai nereiškia, kad tai yra šių modelių problema. Priekinių valytuvų nesu matęs nei karto, galinį gal tik kokius porą kartų.

     

    Pasidomėk, prieš sakydamas. Priekiniai dažniausiai nebenusileidžiai iki galo, o galinis užpūna nuo nenaudojimo.

     

    O kas verčia pirkt puveką? Rinkoje dar galima rast be rūdelės, nusiperki tokį, pasidarai antikoroziją ir važinėji. Mūsų klimate labai daug mašinų pūva, net ir vokiečiai.

    Rasti galima, bet tai užima daug laiko + jei subarikas be rūdelės tai kaina jau būna palyginus labai aukšta ir niekas ieškodamas jau pirmo gyvenime subariko net nežiūrės į tokios "kosminės kainos", kai yra dvigubai pigesnių. Dar legacy gana gerai laikosi šito vietoj palyginus su forikais, kur galiniai stakanai atsiskiria nuo kėbulo.

     

    Didžioji dalis Subaru Lietuvoje yra uždujinti. Nori pasakyti jie visi turi problemų su TA? Jeigu tu vienas nepraėjai TA nereiškia, kad visi tokie.

     

    Visų pirma, tavo teiginiai prasideda tuo, kad "šlamštą nusipirkau", nors kalbu apibendrindamas legacio problemas, o ne konkrečiai apie saviškį. Ne visi turi problemų, bet sudėjus dujas išdega katalizatoriai, pradeda mėtyt klaidas dėl antros lambdos.

  2.  

    Kaip tik turiu dabar 2005 legacy. Tai ką galiu pasakyti. Tikriausiai tik du pliusus matau: gerą 4wd sistemą ir patikimumą. Po facelifto geriau nepirkti 2.0 121kw motoro, nes vožtuvų reguliavimas jam eina jau išėmus variklį, kai tuo tarpu iki facelifto 2.0 101kw ir 2.5 to nereikia. 3.0 h6 bus priežiūra brangesnė. Dabar į legacy net nebežiūrėčiau, imčiau iškart Outbacką.

     

    2.0 101kW automato dujų sąnaudos mieste ~14l, užmiestyje 9,5l.

     

    Daugiau viskas nuvilia:

    Garso izoliacijos ir komforto nulis, visiškas barškalas.

    Vietos nekažką... Net golfe patogiau įsitaisyt galima... O ir bagažinė ne per didžiausia.

    Visų subaru didžiausia problema yra rūdys. Visi kiti mazgai laikytų dar šimtą metų, bet kėbulai surūdyja, o senam auto nei antikorozinio nei rimto kėbulo remonto daryt finansiškai nelabai apsimoka daryt, nebent labai ilgai planuoji turėt.

    Visiškai atsilikęs modelis, nėra net tokių elementarių dalykų, kaip minimalaus skysčių (tepalo, antifryzo, langų skysčio) lygio daviklių.

    Berėmiai durų stiklai atrodo šauniai, bet praktiškai tik blogiau su jais: vėjas švilpia, reikia atsargiai daryt duris, kad kur neįtrenkti stiklo ir pastebėjau, kad labiau susibraižo nuo langų darinėjimo (gal tik man taip atrodo, nežinau). Tiesa vienas berėmių durų pliusas, kad labai lengva atrakinti užkišus vielą, nes stiklas lengvai atsilenkia.

    Dažna problema, bėgantis tepalas pro vožtuvų dangtelio tarpines. Aišku, jas keiti, kai reguliuoji vožtuvus, bet vėl tik originalios laiko normaliai, pigesni analogai greit pradeda leist.

    Dalis geriau pirkt naudotas originalias, nei naujas, nes geriau laiko.

    Dažnam subarikui būna susėdęs galas ir atrodo durnai.

    Valytuvų mechanizmas taip pat nereta problema, nes išklera.

    Galinio lango valytuvą geriau iškart naikinti, nes užkirmyja ir po to TA kabinasi.

    Spynelių užrakinimo motorai kelia problemų, kartais užtenka tik išrinkt ir išvalyt, kartais reikia keist.

    Sudujinti subarikai mėgsta kliūti TA dėl išmetamų dujų netilpimo į normas.

    Veidrodėlių šildymas labai prastai veikia.

    Durų kišenės ypač mažos, skudūrėlis telpa, o jei langų grandiklis su labiau lenkta rankena tai jau sunkiai.

    Atbulinio lempa tik viena ir ta šviečia ypač silpnai, tai naktį sunkus reikalas būna, ypač kokiam miške.

     

     

    Ar pirkčiau dabar Legacy? Atsakymas NE. Galbūt pagalvočiau apie Outbacką, bet ir tai ant klaustuko. Geriau pasirinkčiau kažką brangiau išlaikomo, bet komfortiškesnio.

     

    Ar pirkčiau ateityje Subaru? Net nežinau, su naujesniais neteko pavažinėt, bet vis kokia info papuola į akiratį, tai vis tiek visiškas barškalas. O po lygtai 2015 visus benzininius motorus reikia lupt lauk dėl vožtuvų reguliavimo, o tai labai sumažina dujų įrangos suteikiamą ekonominę naudą. Galbūt pagalvočiau apie naujesnį dyzelį jau su ištaisytu alkūninio nelaikymu.

  3. Jei ieskai kazko tokio grynai savaitgali per miesta prasilekt, labai siulyciau pasiziureti i Mazda RX-8. Super smagus masiniukas, taciau reikalaujantis tikrai daug prieziuros, bet jei kaip antra masina ir nesuksi su juo tukstantiniu ridu, manau liktum patenkintas. Teko toki paturet is USA neilgai, tai paliko gera ispudi, bet gyvu rasti labai sunku, visi kebulai supuve, arba rotoriniu motoru ivairiausios problemos, bet butent del variklio ir yra idomus sitas modelis.

     

    Na tokios egzotikos tikrai atkrenta... Auto bus naudojamas savaitgaliais, kadangi mėgstu po Lietuvą pasisukiot, į kokį driftą pažiūrėt nuvažiuot, prie jūros ir pan. Tad, kadangi galimybės leidžia norėtųsi kažko labiau į akį krentančio, bet pakankamai patikimo įsigyti. Garažiuke galima žiemą krapšytis, kai sniego nėra. :D

  4. Dėl MX-5 patvirtinsiu, kad pūna labai. Arba pirkt supuvusią ir virint kėbulą, ko jau nespėsi iki vasaros, arba pirkt iš šiltų kraštų, kur rūdžių bus mažiau, bet reikės prikelinėti techniškai.

    BMW e36/e46 labai smagiai važiuoja, bet atsibos nuolatiniai gedimai. Jei turi garažą ir mėgsti krapštytis tada ok, kitaip mašina ilgiau servise prakabės nei važinėsi.

    Šiaip imčiau kokį Chryslerį, atrodo įdomiai, kainuoja pigiai, iš techninės pusės viskas paprasta, tik nepalakstysi, nes ta barža ant kelio plaukioja, valdomumo nulis :) Pvz.: https://suchen.mobil...ml?id=293401478

     

    Pasikrapšyt mėgstu, bet tikrai nenoriu vasaros garaže, o važinėt su subariku (su kuriuo ši "žiema" nesmagi). biggrin.gif Ir šiaip BMW, man ne prie širdies, na išskyrus e30.

    Tai vat ir žiūriu, kad viskas ko norėčiau supuvę ir dingę iš skelbimų, o visi kabrikai vos ne opel astros. :D

  5. Sveiki,

     

    Pradedu žiūrėtis kažkokio fun, šiek tiek išskirtinesnio automobilio tik vasaros sezonui (jei patiks su galimybę pasilikti ne vienam sezonui).

    Biudžetas iki 3000€.

     

    Ko konkrečiai noriu dar neapsisprendžiau, labiau linkstu prie coupe/cabrio bet ir kitų variantų neatmesčiau. Bandau ieškotis, kas per vasarą stipriai nenuvertėtų.

     

    Kol kas žiūrint skelbimus, labiausiai už akių kliūna MX-5 ir Audi TT (bet šitai jaučiu biudžetas per mažas), ir visada norėjau Eclipse 2Gen, bet dabar jų už pigiai nebėra.

     

    Tad gal kas turi kokių minčių, kas man neužkliuvo už akių ar šiaip nuomonių apie minėtus auto.

  6. Koks tolkas čia moralizuoti, kad neimtų tos efkės. Nori žmogus tegu perka, kiekvienas mąsto savaip ir mokosi iš savo patirčių. Vieniems reikia prašmatnių vestuvių, kitiem prabangaus auto, treti nori daug keliauti, kitiems būtina savo būstą įsigyt, dar kiti alko ir tūsams per metus daugiau išleidžia nei automobilis kainuoja ir t.t.. Svarbu žmogus laimingas bus, manau supranta, kad jei norės per tris metus išsimokėt paskolą jam reiks beveik visko atsisakyt, nes vos ne visa alga už auto nueis.. O jei pamatys, kad ne jo kišenei ta efkė ar šiaip nebedžiugina ir parduos po kelių metų ar mėnesių, nueis į minusą, toliau važinės su slyva ir bus įgijęs gyvenimiškos patirties.

     

     

     

    O patarimas paprastas, išsiųsk užklausas visur, pažiūrėk kur geriausias sąlygas pasiūlys iš ten ir pasiimk paskolą.

  7. Turėti bendrą biudžetą ir bendrus biudžeto tikslus yra tikriausiai geriausias sprendimas, bet vienas dalykas, mano nuomone, yra būtinas - asmeniniai pinigai. Na tiesiog hobiui ar kokiam "šūdniekiui", kurio pirkimui antroji pusė nelabai pritartų, o tau labai norisi ir visiškai negaila pinigų nelogiškam, neracionaliam ir pan pirkiniui.

    Mano nuomone, nereikia šeimoje visiškai supanašėti, daryti/pirkti/domėtis tik tuo kas abiems priimtina ir patinka. Reikia leisti ir individualiai kiekvienam tobulėti, užsiimti veikla ir pirkti daiktus/potyrius, kurie jiems teikia džiaugsmą be jokio "bendro aptarimo". Nemanau, kad tik bendrų poreikių iškėlimas virš visko yra šimtaprocentinis gėris (kai visi pagrindiniai šeimos poreikiai yra patenkinti) ir kiekvienas šeimos narys turėtų turėti galimybę atsiskleist ir kaip asmenybė.

  8. Gerų pasiūlymų siūlo Tele2 Kalėdoms. Galioja ir su pildyk numeriais besinaudojančiais paslaugomis ilgiau nei 30 d. (nereikia tapti abonentu):

     

    https://tele2.lt/pri...e2-kaledos-2019

     

    Kas krito į akį, tai labai gera Samsung A40 kaina. Gaunasi ~135 Eur su laikmenos mokesčiu, nes kaina parduotuvėse prasideda nuo 200 Eur, o čia dar leidžia ir dalimis mokėti.

     

    Prie telefono galima pasirinkti dovaną už 1 ct:

     

    3D akiniai arba Xiaomi ausinės arba sonaras Deeper.

     

    Telefonus nurodytomis įmokomis galite įsigyti su bet kuriuo Tele2 planu nurodytu www.tele2.lt ir 24 mėn. sutartimi

  9. https://autoplius.lt...16-9554251.html

     

    Mąstau pirkti tokias padangas. Galima imti ramiai ar su padangomis irgi yra paprastiems pirkėjams mažai žinomų maklių? :)

     

    Perkant naudotas visada yra rizika ir visada didelė tikimybė, kad nepavyks gražinti atgal, jei bus su defektais.

     

    Geriau perki naują minkšto mišinio kinietį ir nesuki galvos. Bent jau aš taip manau.

  10. Pats ką tik pasiėmiau Legacy 2.0 101kW automatą. Iš šveicarijos, Lietuvoje 3 metai. Rūdelių tik ant galinių arkų šiek tiek (dėl durnų gumų, kurios eina originaliai, bet už jų kaupiasi purvas, o buvęs savininkas nepagalvojo/nežinojo, kad geriau jas nuplėšti) ir durų apačiose. Kadangi savininko šiek tiek užleista buvo, tai dabar baigiu susipirkt reikalingas dalis ir bus ledas.

     

    Bet jeigu pirksi, geriau žiūrėk modelį su 2.0 101kW - pigus vožtuvų reguliavimas. 121kW motorą jau reikia lupt iš mašinos, norint sureguliuot vožtuvus. 2.5 motorai ligoti ir jų geriau vengti.

     

    Maniškis užmiestyje iki 10€ dujų valgo.

  11. Prikeliu temą, nes kaip tik kažkas domėjosi.

     

     

    Keli papildymai:

     

    Avensis. Nėra konkrečios datos nuo kada prasidėjo 1.8 atnaujintas variklis, visi šaltiniai sako skirtingai, kaip suprantu kelis metus ėjo abu. Bet juos galima lengvai atskirt pagal droselinę sklendę - senesnis eina su trosu, naujesis elektroninis. Bet jeigu ieškočiau sau, tai radęs gerą būklę ir už atitinkamą kainą pirkčiau seną. Ne vieną esu pirkęs klientams, žmonės važiuoja bėdų nemato. Tiesiog reikia pilt tepalą virš normos arba įsidėti matuoklę nuo naujesnio variklio. Ir keist tepalus dažniau nei kas 10k km.

    Forumiečio atsiliepimas apie Avensį su 2.0 varikliu (kur patikimas, bet su tiesioginiu įpurškimu), automatą: dujų įranga kainavo 900€, mišrios sąnaudos 2,7l benzino + 9,5l dujų. Pagal dabartines kuro kainas gaunasi ~7,5€/100km.

     

    Accord. Rinkoje jų labai daug gimusių Lietuvoje. Kiek teko tokių žiūrėti - dauguma jau puvekai. Taigi reikia žiūrėti, kad būtų parvežtas iš užsienio ir būtų kuo mažiau rūdžių. Svarbu padaryti antikoroziją ir žiemą dažnai plauti, nes Lietuvos klimatas pats kenksmingiausias kėbulams.

     

    Mazda 6 kažin ar išvis šiais laikais dar įmanoma rast nesupuvusią. Nebent parvežta iš Ispanijos, pietų Italijos ar pietų Prancūzijos, kur saulė šviečia ištisus metus.

     

     

    AČIŪ. thumbsup.png Kažkaip neišmetė paieška šitos temos.

     

    Ne į temą, bet gal kažkas ir be šitų yra vertas dėmesio panašios kainos ribose (t.y. iki 4k €)?

    Benzinas ar dyzelis nėra labai svarbu, svarbu kad patikimas būtų ir automatas normalus.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...