Pereiti prie turinio

Kashiro

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    236
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Kashiro Pranešimai

  1. Pats asmeniskai netikrinau tu visu battery limitu tik tai jog veiktu , garsas grazus todel nei nedvejodamas manau jog tai org. tiesiog gal papuole nekokybiska Refubished preke.

    Ne tik garse esme, Apple W1 chipas, kuris buna originaliose Powerbeats3 ausinese, turi daugiau privalumu, ypac tiem, kas naudojasi Apple ekosistemos produktais, bet mes ne apie tai. Visos tavo siulomos ausines su vienodu serijiniu numeriu, del to itarimo nekilo tau? Pirmajam aukcione rasei, kad ausines pirkai zmonai, bet jai netiko, o po beveik puses metu atsiranda dar vienas tu paciu ausiniu aukcionas. Na, nepyk, bet man viskas per daug itartinai atrodo. Toks jausmas, kad puikiai zinai, jog pardavineji klonus, bet ieskai kvailu.

  2. Sveiki, tikiuos nesupyksit uz mano isiterpima. Jei esu neteisus ir temos autorius kontraargumentuos, is anksto atsiprasau ir tikiuos, jog aukcionui nesutrukdziau.

    Siu metu birzelio menesi, sios temos autorius buvo surenges identisku ausiniu aukciona cia. Sakydamas identisku, turiu omeny ne tik ta pati ausiniu modeli, bet, kaip matau, jog net ir serijinis numeris sutampa su maniskiu ausiniu, kurios guli pas mane stalciuje. Esme tame, kad, kaip ir praeito aukciono, taip ir sio, ausines greiciausiai yra netikros (liaudiskai - padielkos), nes:

    1) iPhone battery widget nesimato kiek baterijos procentu like;

    2) prijungus su USB prie kompo ir nuejus i Beats Updater, programa neranda ju. bandziau tiek su Mac, tiek su Windows kompais - rezultatas tas pats;

    3) nuejus iPhone i Settings->General->About nera jokios info apie Powerbeats3;

    4) Na, ir zinoma, auksciau minetas identiskas serijinis numeris, manau, daug ka pasako.

    Visa tai parasiau temos autoriui, man buvo atsakyta, kad nezinojo, jog ausines netikros, patikejau, issisprendem. Su ausinem kaip ir viskas ok, groja (nors su originalu palygint negaliu, nes tokiu neturiu), taciau pamates si aukciona pradedu manyti, kad man buvo meluota.

    Tiesiog noriu apsaugoti kitus galimus pirkejus, nes skaitant aprasyma galima pamanyti, kad ausines originalios, ka maniau ir as pats. Jei buciau zinojes, jog ausines netikros, nebuciau dalyvaves aukcione.

  3. Elektrinis paspirtukas dar suprantamas, bet elektrinis dviratis tai kažkokia parodija. Taip tunka visi, tai dar pamint pedalo negali, kad nors kiek prajudintų lašinius.

    Kodel parodija? Yra zmoniu, kurie dvirati naudoja, kaip tu sakai, "prajudint lasinius", taciau kiti - kaip transporto priemone. Jei zmogus nori su dviraciu nuvykti i darba ir jam reikia iveikti daug ikalniu, negi labai blogai jei jis pasirenka elektrini dvirati su mynimo asistento funkcija? Ne visi darbuose turi dusus, o turbut niekas nenoretu atvykt i darbo vieta, kur tektu prasedet 8h, slapias ir smirdantis. Taip pat esu skaites internete labai daug teigiamu atsiliepimu is 50+ amziaus zmoniu, kurie sako, jog elektrinis dviratis priverte juos pasijausti vel 30-ties. Arba zmones su fizinem problemom del kuriu iprasta dvirati mint jiem per sunku elektrinius puikiai isnaudot galetu. Beje, ne visi elektriniai dviraciai turi gazo rankenele su kuria gali vaziuoti neminant, daugumoj reikia minti, kad isijungtu mynimo asistentas. Jei ir yra gazo rankenele labai didelio atstumo vien elektra neiveiksi, nebent perki rimtesni el. dvirati uz 2k-3k Eur, ka turbut ne kiekvienas galetu sau leisti.

    As asmeniskai tik uz elektra ir visai nesvarbu ar tai paspirtukas, dviratis ar koks cioperis, paziurekit kiek Vilniuj tu paspirtuku vazineja ir palieka automobilius namuose. Ne tik miestas svaresnis bus nuo juodais dumais apsipylusiu dyzeliu, bet gal ir viesajam transporte daugiau vietos.

     

    O labiau i tema, tai as pats praeitos vasaros gale isigyjau Segway Ninebot Kickscooter ES1. Esu aukstas zmogus tai ir svoris atitinkamas - ~95kg. Siek tiek bijojau, kad prastai mane temps, bet tempe normaliai. 20km/h maksimalus greitis, kuri gan greit isvysto. Pagrinde pirkau vazinejimui vasara i/is darbo - 4,5km. Uztekdavo nuvaziuot praktiskai 10km, tai viena kelione pirmyn-atgal ir jau reikdavo paspirtuka kraut. Taciau pastebejau, kad griztant namo, o pas mane gan stacios ikalnes, paspirtukas tempdavo 13-14km/h plius pradedavo mirkset lempute, kad kaista baterija. Pradejau googlintis ir suzinojau kad siam modeliui galima nusipirkti papildoma baterija su kuria siek tiek padides max greitis + nuvaziuojamas atstumas + ne taip kais baterijos, nes visa apkrova dalinsis per jas abi. Isigyjau ja (200Eur ir paspirtukas transformavosi ES1->ES3) ir viskas pasikeite. Max greitis 25km/h, trauka is vietos geresne, i stacias ikalnes vaziuoju 18km/h ir baterijos niekad nekaista, kas man ir buvo svarbiausia. Dabar nuvaziuot galiu 2 keliones i darba (pirmyn-atgal) ir lieka apie 8%. Speju, jog zmogui, kuris sveria kiek as ir vazinejant panasiom kelio salygom pilnai pakrautos baterijos turetu uztekti 22-25km. Aisku, gal isspausciau ir daugiau jei nevazineciau visalaik su sportiniu rezimu + iki galo nuspausta gazo rankenele. Bet mano tikslas yra greit nusigaut iki darbo/namu, o ne vaziuot didelius atstumus su juo. Su automobiliu i darba is ryto per didelius kamscius nuvaziuoju per 30min (su paspirtuku 14min-15min), o atgal namo per ~20min (paspirtuku ~16-17min). Siaip esu patenkintas pirkiniu, bet turi tie paspirtukai ir minusu. Man asmeniskai didziausi - kiekvienas saligatvio nelygumas turi but pastebetas, kitaip gali arba virst arba sulaukt didelio bum. Visi smugiai eina i vaira, nors mano modelis su priekiniu amortizatorium, vistiek jis nesugeria visu smugiu taip, kaip noretusi (ratai beoriai). Na, ir zinoma labai nervina kai privaziuoji borta, jog kirstum gatve, o jame ner nuolydzio. Tada kiekviena karta reik stabdyt, nulipt, nusinest, nueit iki kitos puses, uzsikelt paspirtuka ir vel vaziuot. Tikrai gyvent galima, bet jei to nereiktu daryt prie kiekvieno borto butu idealu :) maniskio rida siuo metu 130km ir, tfu tfu tfu, kolkas nieko jam nenutiko.

  4. Nu yra kokia tai politika, kad apple pay veikia ten kur ji leidžia ir su kuo leidžia. Tokia jų politika.

    Atsiverti sąrašą ir žiūri, Lietuvos nėra, vadinasi čia neveikia, tas pats n26 - italijoj veikia, UK - neveikia

    Sąrašas čia https://support.apple.com/en-gb/HT206637

    Na taip, bet zmones yra padare gidus ir sekmingai Lietuvoj naudoja Boon aplikacija. Ji irgi Lietuvoj pagal Apple nera palaikoma, bet galima per pati telefona pasikeist regiona i kita, kur ta Boon kortele Apple Pay supportina, ir tada prisidet sau i Wallet, o paskui galima ir atgal regiona atsikeist. Pamaniau, kad gal ir su N26 veikia sitas triukas, taciau niekur nerandu info, galvojau gal is cia bus kas bandes :)

  5. Parduodamas praktiskai nenaudotas kompiuteris, ijungtas tik pora kartu.

    Procesorius: Intel i3-540 3.06gHz

    Operatyvioji atmintis: 2x2GB 1333mHz DDR3

    Kietasis diskas: 1TB 7200RPM 32MB SATA2

    Vaizdo plokštė: RHD5670 1024MB DDR3 DVI

    Yra ideta papildoma WiFi plokste

    Pagal pageidavima galiu irasyti bet kokia operacine sistema

    Kaina uzdarbieciam 950Lt, derybos proto ribose.

    Veiksmas Vilniuje.

     

    Kontaktuojam PM, skype (kashiro1) arba numeriu nurodytu siame skelbime - http://www.skelbiu.lt/skelbimai/intel-i3-540-3-06ghz-4gb-1tb-15796098.html

    post-8515-0-10589900-1363016712_thumb.jpg

    post-8515-0-80516100-1363016719_thumb.jpg

  6. Sveiki, ieškau PHP/MySQL programuotojo dirbančio su framework. Pirmenybę teikiu patyrusiems, ar bent jau išmanantiems savo darbą. Reikia sukurti nesudėtingą sistemą, PHP/MySQL bus naudojama, gal dar koks js,priklausys nuo jūsų. Rašom į šią temą skype name ir kiek laiko dirbat su PHP. Suma ne 20lt bet ir ne 800. Reikia 2 dienų bėgyje.

     

    Pagarbiai,

    Mantas

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...