Pereiti prie turinio

Syskim

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    6
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Syskim sureagavo į 24bazar Kaip valdyti sėkmę?   
    Šiandien skaičiau žmonių komentarus Musk`o biografijoje ir visi tie pasiteisinimai man priminė mano pirmąją viešą kalbą sakytą Makedonijoje ES rūmuose, kur buvo susirinkę daugybė žmonių su tikslu išgirsti pasiūlymus iš tarptautinės delegacijos dėl jaunimo užimtumo didinimo ir nedarbo regione.
     
    Man pačiam buvo labai keista sužinoti, kad Lietuva nėra skurdžiausia ES valstybė, o minimalus darbo užmokestis nėra pats mažiausias (pvz. Makedonijoje tuo metu buvo 150€/mėn). Visų šalių atstovai siūlė įvairiausias priemones, bet niekas nesiūlė keisti požiūrio.
     
    Kalba visada pradedu nuo istorijos, kuri labiausiai mane ikvepia apie paprastą žmogų, kuris:
    1. Jis kilo iš paprastos darbininkų šeimos, SSSR laikais.
    2. Pirmus savo pinigus uždirbo dar būdamas darželyje, pardavinėdamas tėvui savo rankdarbius.
    3. 14 metų jis jau turėjo savo versliuką, kuris generavo didesnį pelną, nei uždirbdavo jo mokytojai.
    4. 18 metų jis jau turėjo savo įmonę, kuri užsiėmė Nekilnojamojo turto prekyba ir projektų vystymu.
    5. 20 metų uždirbo pirmą milijoną.
    6. 23 metų jau turėjo visą įmonių grupę.
    7. 24 metų bankrutavo :)
    8. Istorija nesibaigė ir 25metų jis vėl įkūrė įmonę.
    9. 26 metų vėl bankrutavo :) Neskaitant to, verslo kelionės metu buvo paimtas įkaitu ir per plauką išgyveno.
    10. 27 metų sukūrė visiškai kitokią įmonę, kuri tapo pirmuoju verslu, kur pačiam nereikia dirbti.
    11. 28 metų sukūrė dar keletą įmonių, investavo į kelis startupus
    12. 29 metų pradėjo kurti kitokią švietimo sistemą.
    Ši istorija man neleidžia pamiršti, kad neturiu teisės pasiduoti.
     
    Siūlau padaryti sau testą, kurį verčiau daryti žmones, tam kad atrastų sėkmės formulę. Testas nėra skirtas tik finansinei sėkmei, tačiau mano pavyzdžiai pagrinde bus iš verslo.
    Dabar įsivaizduok, kad esi salėje, kurioje aš prašau pakelti rankas:
    1. Kas iš jūsų norėtų būti sėkmingas?
    Apsidairyk aplinkui, kiek matai rankų? Beveik visi aplinkiniai pakėlė rankas, nes jie visi nori būti sėkmingi.
    2. Kas iš jūsų mano, kad jums pasiseks?
    Tu pakėlei ranką? Kiek žmonių aplinkui tave pakėlė rankas? Jau nebe visi... įdomu, kodėl jie netiki, kad jiems pasiseks?
    3. Kas iš jūsų tiki, kad pasieks savo tikslus?
    Tu pakėlei ranką? Kiek žmonių aplinkui tave pakėlė rankas? Jų dar mažiau... kuo konkretesnis klausimas, tuo žmonės mažiau savim pasitiki.
    4. Kas iš jūsų kasdien padaro kažką, kad priartėtų prie savo tikslo?
    Tu pakėlei ranką? Kiek žmonių aplinkui tave pakėlė rankas? Jų dar mažiau...
    5. Kas iš jūsų turi planą kaip pasiekti savo tikslus?
    Tu pakėlei ranką? Kiek žmonių aplinkui tave pakėlė rankas? Jų dar mažiau... Konkrečiu atveju iš minios liko 3 rankos.
    6. Kas iš jūsų turi parašytą planą ant popieriaus/kompiuterio dokumente, kaip pasiekti savo tikslu?
    Tu pakėlei ranką? Kiek žmonių aplinkui tave pakėlė rankas? Jų dar mažiau... Konkrečiu atveju buvo 1 mergina Manuela iš Rumunijos.
     
    Man nelabai svarbu, kurioj vietoj pasidavei tu, bet turi išlikti sąžiningas su savimi. Jei tu daugiau laiko praleidi planuodamas, ką veiksi savaitgalį ar ką šiandien apsirengti (merginų atveju), nei planuoji savo gyvenimą, tai tau pats laikas paaukoti vieną vakarą ir parašyti rašinėli, apie tai kur nori būti po 5 metų. Sakydamas kur, turiu galvoje ne stroikes Norvegijoje, kur lengvai uždirbsi 3000€/mėn ir nusipirksi M6 lizingu. Kalbu apie tai, kad pats laikas pamastyti apie savo paskirtį gyvenime, savo vertybes ir pagrindinius norus.
     
    Dabar pereikime prie sėkmės formulės:
    1. Sėkmės nėra. Kol tu to nesuprasi ir kaltinsi kažkieno gerą sėkmę ar savo blogą sėkmę, dėl rezultato kurį gavai, tol tu nieko nepasieksi.
    2. Visi tavo pasiekti rezultatai yra pasėkmės tavo veiksmų. Gali kaltinti sėkmę, kad vakar išmokai 10 klausimų, kurie turėjo būti egzamine, bet nei vieno iš jų nebuvo. Bet gal naudingiau būtų kaltinti save, kad neišmokai kitų 10 klausimų, kurie buvo tavo egzamine?
    3. Tu privalai prisiimti atsakomybę už savo veiksmus, už savo veiksmų padarinius. Mano darbuotojai, užimantys vadovaujančias pareigas pradžioje pykdavo, kad aš kaltinu juos, dėl jų pavaldinių padarytų klaidų. Kol jie tai darė, nė trupučio netobulėjo. Kai išmoko prisiimti atsakomybę, pradėjo tobulėti tiek kaip asmenybės, tiek kaip vadovai.
    4. Kaip verslininkas - tu neprivalai žinoti visko (dažnai žmonės sako, kad aš nežinau pakankamai, kad galėčiau pasiekti sėkmę versle). Kaip verslininkas tu turi žinoti po truputi, bet apie viską. Detaliai apie kiekvieną dalyką, turi žinoti tavo darbuotojai – tų sričių specialistai.
    5. Reikia nepamiršti, kad pagrindinis resursas – esi tu, tiksliau tavo protas. Jei tu įdarbinsi savo rankas ir kojas, kad jos statytų namą, tu užtruksi kurkas ilgiau, nei įdarbinęs brigada statybininkų, naudodamas savo protą.
    6. Reikia žiūrėti tiek į darbą, tiek į verslą, kaip į žaidimą. Jei tau nesiseka žaidime, tai dar ne pasaulio pabaiga. Todėl, reiktų neužsiciklinti ir nebijot pralošti. Iš patirties galiu pasakyt, kad bankrotas dažnai yra geriausia išeitis nesėkmingam verslui. Geriau greičiau, nei vėliau.
    7. Betkokiu atveju, jei nori pasiekti finansinę laisvę, darnius santykius šeimoje, gerą fizinę formą ar kitokią sėkmę – būtinas pasiaukojimas. Turi aukoti savo laiką ir energiją, tam, kad pasiektum rezultatą.
     
    Dabar kai jau žinai sėkmės formulę:
    1. Parašyk ant lapo 3 dalykus, kurių tikrai nori, bet manai, kad nesugebėtum pasiekti.
    2. Parašyk ant lapo 3 dalykus, kuriuos padarytum, jei būtum 100% įsitikinęs, kad tau pavyks.
     
    Ar tu bandei kažką panašaus? Kodėl manai, kad tau nepavyks? Kokios aplinkybės tau maišo pašalinti priežastį, dėl kurios gali nepavykti? Ar supranti, kad tik tu pats maišai sau pasiekti savo tikslus?(konkrečiu atveju klausimai buvo formuluojami, pagal 3 drąsuolius, kurie nepabijojo viešai atskleisti savo baimes, vienas iš jų 2 dalykus įgyvendino, dar man nespėjus išvažiuot iš Makedonijos. Jei pats nesugalvosi tinkamų klausimų, kad rastum gerą atsakymą, parašyk juos temoje, o radęs laiko pažadu atsakyti).
     
    Trumpesnis kelias į sėkmę:
    1. Rask žmogų, kuris yra ten kur tu nori būti (yra toks, koks tu nori būti).
    2. Kopijuok jį. Daryk viską ką darė jis tik mokykis iš jo klaidų ir būsi dar sėkmingesnis.
     
    Kasdien tavo gyvenime pasitaiko galimybės, į kurias tu reaguoji arba ne. Jei reaguoji, tai atsiranda rezultatas, kuris formuoja tavo įsitikinimą. Tai lyg refleksas, kuris susiformuoja ir lieka visam gyvenimui. Sakykim nori pašnekinti žiauriai tau patinkantį priešingos lyties atstovą, ryžtiesi tai padaryti ir tave atstumia- priklausomai nuo tavo požiūrio į situaciją susiformuoja:
    a. Neigiamas įsitikinimas, kad tokio grožio būtybė ne tavo lygis ir daugiau gyvenime neisi prie tokio lygio panų/vaikinų.
    b. Teigiamas įsitikinimas, kad pakalbinau ir nenumiriau, reiškias galiu pabandyti kitą kartą ir gal net padaryt kažką geriau.
     
    Viskas gyvenime priklauso nuo tavo minčių. Kas yra mintys? Tai pastovus klausimų ir atsakymų žaidimas galvoje. Tu užduodi sau nebylų klausimą ir akimirksniu tavo smegenys tau duoda atsakymą. Jei formuluosi klausimą:
    Kodėl man gali nepasisekti? Tai gausi krūva atsakymų, kodėl tau gali nepasisekti ir į juos susikoncentruosi.
    Kodėl man turi pasisekti? Tai gausi krūva atsakymų, kodėl turi pasisekti.
    Todėl pradėk nuo geresnių klausimų uždavimo ir atrasi geresnius atsakymus.
     
    O dabar paskirk sau laiko ir nusibraižyk 4-5 stulpelių lentelę, kur bent jau pas mane yra tokios skiltys:
    Aš, Šeima, Socialinis statusas, Norai, Tikslai.
    Kiekvienoje šių skilčių reiktų parašyti savo pagrindninius norus ir tikslus:
    Aš – noriu sverti 85kg, noriu mesti rūkyti ir ka tik sugalvoji dar
    Šeima – noriu gražios ir protingos žmonos, noriu 3 vaikų, noriu...
    Socialinis statusas – noriu uždirbti 30 000€/mėn pasyvių pajamų, noriu turėt Tesla model S P85D, noriu namo Hawai, noriu...
    Norai – paskraidyt su naikintuvu, pralėkt su f1, apkeliaut visas pasaulio šalis...
    Tikslai – išeit į pensiją iki 30m (man pensija reiškia x 000€/mėn pasyvių pajamų), pakeist švietimo sistema, pakeist 1 žmogaus gyvenimą, ir t.t.
    Tokia lentelę reikia pasidaryti su konkrečiais norais/tikslais ir kuo dažniau ją matyti ir stengtis užbraukti visus tikslus. Pirmą kartą rašydamas savo 5 metų tikslus į lentelę buvau skeptiškas, tačiau kai daugumą jų pasiekiau metų bėgyje, tai tapo įpročiu.
    Svarbiausia susirašykite realiai siekiamus tikslus (netinka: noriu permiegot su Pamela Anderson). Jei tikslas didelis reikia jį suskaldyti į daug mažų žingsniukų, kad pastoviai jaustum progresą užbraukdamas darbus ir artėdamas prie didžiojo tikslo. Didžiulio tikslo atveju verta pasidaryt atskirą stulpelį (pvz. Pas mane kiekviena įmonė turi savo stulpelį).
     
    Tikiuosi, kad bent vienas žmogus perskaitys iki galo ir atliks užduotį, tiksliau tikiuosi, kad bent vieną gyvenimą pakeis šis mano straipsniukas.
    YOU ARE WHAT YOU BELIEVE
     
    Lengvai suvokiamas video apie tai (dėkui Yomayo):
    http://www.youtube.com/watch?v=QCnfAzAIhVw
  2. Patinka
    Syskim gavo reakciją nuo Evaldas Mano tikslas: Android programėlė!   
    Manau, kad pažiūrėti keletą dešimčių video būtų naudinga, kad bent truputį pačiupinėtum ir suprastum GUI komponentus ir pan. Bet visų 200 video žiūrėti tikrai nesiūlau, nes tam sugaiši labai daug laiko, o supratimas vis tiek bus gana paviršutiniškas. Rekomenduojama literatūra priklauso nuo to, kiek esi susidūręs su programavimu ir JAVA kalba iki šiol, bet vis tiek pritariu wi_lius dėl Android Developers puslapio.
     
    Jeigu tau patinka žiūrėt video gali ,,užmesti akį" į neblogą ,,intermediate" tutorial iš mybringback.
     
    Bet jeigu esi pasiryžęs ir paskaityti, kas yra tikrai reikalinga, siūlyčiau atkreipti dėmesį į ,,Head First
    Android Development" ir Carlos Sessa ,,50 Android Hacks".
    O kiti skaitymai priklausys nuo to, ką planuoji daryti. Bet kuriuo atveju linkiu tau sėkmės!
  3. Patinka
    Syskim gavo reakciją nuo Evaldas Mano tikslas: Android programėlė!   
    Manau, kad pažiūrėti keletą dešimčių video būtų naudinga, kad bent truputį pačiupinėtum ir suprastum GUI komponentus ir pan. Bet visų 200 video žiūrėti tikrai nesiūlau, nes tam sugaiši labai daug laiko, o supratimas vis tiek bus gana paviršutiniškas. Rekomenduojama literatūra priklauso nuo to, kiek esi susidūręs su programavimu ir JAVA kalba iki šiol, bet vis tiek pritariu wi_lius dėl Android Developers puslapio.
     
    Jeigu tau patinka žiūrėt video gali ,,užmesti akį" į neblogą ,,intermediate" tutorial iš mybringback.
     
    Bet jeigu esi pasiryžęs ir paskaityti, kas yra tikrai reikalinga, siūlyčiau atkreipti dėmesį į ,,Head First
    Android Development" ir Carlos Sessa ,,50 Android Hacks".
    O kiti skaitymai priklausys nuo to, ką planuoji daryti. Bet kuriuo atveju linkiu tau sėkmės!
  4. Patinka
    Syskim sureagavo į maruxz Straipsnis: SEO blogis   
    Visada savo klientams ir kolegoms aiškinu, kaip SEO yra gerai, kokie jo privalumai, koks iš viso jis nuostabus, nerealus ir visas super-duper. Lazda visada turi du galus, tad šiandien ryžausi papasakoti apie antrąjį galą.
    http://seo.straipsnis.lt/wp-content/uploads/2013/08/seo-blogis.png
    SEO nuvilia lankytojus
    Kiek kartų ieškojote informacijos, užėjote į pirmą puslapį paieškos rezultatuose ir pamatėte, kad tai visai ne tai, ko ieškojote? Tikriausiai nemažai. Tuo tarpu šalia buvo reklamų, kurios šaukė „čia tai, ko tu ieškai",bet jų iš principo nespaudėte. Lankytojų nusivylimas yra didelis, nes tikrai gera informacija yra nustumta į tolimus paieškos kampus, tuo tarpu dirbtinai keliama džiaugiasi padidėjusiu dėmesiu. Neseniai vienas senas pažįstamas skundėsi, kad ko beieškotų, vis atsitrenkia į SEO straipsnius. Jis ieškojo kažko apie fotografiją, o rado neskoningą vestuvių fotografų reklamą.
     
    Esant tokiai situacijai, reikalingi gana unikalūs sugebėjimai ieškoti informacijos ir susirasti būtent tai, kas yra reikalinga. Beje, ar per IT pamokas mokykloje to mokoma?
     
    Spamas – 90% SEO nuopelnas
    Spamas seniau ateidavo į mūsų pašto dėžutes. Ateina jis ir dabar, bet pašto tarnybos turi visai neblogų įrankių, kurie tą šlamštą filtruoja ir nepraleidžia.Aišku, kartais apsirinka ir jie, tačiau nuo bangos naujienlaiškių apsaugo gana neblogai. Kaip apsisaugoti nuo vadinamojo webspamo? Deja, receptų čia nėra.Sumanių SEOšnikų sugebėjimai leidžia taip viską pateikti, jog iš pirmo žvilgsnio viskas atrodo normalu, o tik vėliau suvoki, kad tai eilinis brukalas. Gerai išvertė kalbininkai „tušonkę" (Spam originaliai yra kiaulienos konservų pavadinimas)? Brukalas kur kas geriau atspindi esmę – brukti reiškia pateikti per prievartą, vartotojui to nenorint. SEO bruka tai, ko vartotojui dažniausiai nelabai reikia.
     
    SEO atvesti lankytojai sunkiai perka
    Kai žmogus ieško batų, jie eina į batų parduotuvę. Retas kuris eina į pirmą pasitaikiusią parduotuvę, paskui į antrą, paskui į trečią maisto parduotuvę,kurioje yra tik batų tepalo... Štai taip atrodo ir SEO rezultatai, kai lankytojas turi nueiti į puslapį tam, kad pamatytų, jog jis realiai nieko neparduoda, tik reklamuoja kitus pardavėjus. Išnervintas pirkėjas gali iš viso atidėti pirkimą. Dėl to kalti SEO straipsniai, kurie rašo apie viską, tačiau nepateikia jokių rekomendacijų. Juk pardavimas per rekomendacijas yra viena iš efektyviausių priemonių – jei gerbiamas puslapis pasakė, kad ši parduotuvė parduoda gerus rūbus, reiškia galima juo pasitikėti ir eiti pirkti tų gerų rūbų...Reklaminiai straipsniai iš karto sukelia nepasitikėjimo bangą – irgi blogai.Kaip tinkamai pateikti informaciją apie prekes ar paslaugas – didelė mįslė Lietuvos rinkodaros specialistams. SEO parduoda sunkiai, o reklaminių straipsnių niekas neskaito, be to jie brangūs ir per mažai vietų, kur juos galima pateikti tikslinei auditorijai, nes ši yra per maža... Bėda viena nevaikšto, tiesa?..
     
    Žemos kokybės puslapiai dauginasi tik dėl SEO
    Jau kuris laikas stebiu tendenciją – perkami PR5 domenai, kurių galiojimo laikas yra pasibaigęs, ir iš karto ten paleidžiamas Wordpress ir padaromas straipsnių katalogas. Toks katalogas dažnai publikuoja straipsnius apie viską,jo pavadinimas su turiniu nesusijęs, reiškia apie jokį prekės ženklą negali būti nė kalbos… Dar labiau paanalizavus tokį puslapį galima pamatyti, kad jis beveik neturi atgalinių nuorodų, nors ir yra labai aukšto PR. Žemas autoriteto lygis rodo tik vieną – nuoroda tokiame puslapyje bus vertinama mažiau,nepaisant aukšto PR. Tai įsitikinau jau seniai, kai pradėjau savo SEO straipsnių blogus daryti teminius. Nesvarbu, kad PR1, bet jei puslapis yra apie moteriškus dalykus, nuoroda į mados, grožio, laisvalaikio verslą bus vertinama labiau dėl susijusio turinio. Kai temų viename puslapyje daug, o jis nepretenduoja konkuruoti su interneto žurnalais, jo kokybė yra žema.
     
    Ši situacija turės pasikeisti, nes dabar tokių puslapių yra daugybė, kai kurie reitinguojami gana neblogai.
     
    SEO iškreipia tekstų rašymo rinką
    Gauname tiek, kiek save įvertiname. Čia visur taip pat, o ypač tekstų rašymo srityje. Tekstus profesionaliai rašau nuo 1998 metų vasaros, kai pradėjau dirbti „Klaipėdos" dienraštyje reporteriu. Rašiau ir apie degančius traktorius, ir apie gelbėtojus su prakiurusia valtimi, ir apie naujai pasirodančias knygas... Dabar jau 15 metų, kai rašau. Už gerus tekstus noriu gerų pinigų. Bet rinka tų pinigų mokėti nenori. Nepatikėsite, bet jau mačiau lankstinuką, kuris prikištas raktinių žodžių. Tiesiog kažkokia įmonė paėmė rašytus SEO tekstus ir juos atspausdino savo reklaminiame leidinyje. Kam samdyti rašytoją profesionalą, galintį aiškiai ir suprantamai parašyti apie beveik viską, jei galima visa tai padaryti už 10-15 Lt? SEO rinka, kurioje neaukštos kokybės tekstai yra visiškai priimtini, iškreipė suvokimą apie visus kitus tekstus. Klientams atrodo, kad 150 litų už pranešimą spaudai ar straipsnelį, kurį galima pasiūlyti į Delfi yra kosminės sumos, nes tokius tekstus juk galima pasirašyti už 15 litų. Dėl to dabar aiškiai išskiriu kokybinius tekstų bruožus – kam jie bus skirti, pagal tai ir kaina.
     
    Trumpalaikio SEO žala – milžiniška
    SEO paslaugos pripažįstamos Google oficialiai. Tai puslapio pritaikymas Google keliamiems reikalavimams. Nieko čia nėra gėdingo, neteisėto ar amoralaus. Deja kokybiškos paslaugos yra brangios, todėl nemažai verslininkų ieško bet kokių paslaugų. Taip „užsirauna" ant greitas SEO paslaugas teikiančių įmonių ar konsultantų, kurių tikslas – greitai pasiekti rezultatus bet kokia kainą, pasiimti pinigus ir nusipirkti kitą „Labas" kortelę su nauju numeriu,kad klientas paskui „neknistų proto". Čia prasideda virtinė problemų, kurios kainuoja nemažai nervų, pinigų ir net reputacijos. Greiti rezultatai pasiekiami ne itin teisėtais būdais. O taip, jie efektyvūs! Tikrai per mėnesį ar tris puslapio rezultatai kyla – pirmos pozicijos padidėjęs srautas. Po pusmečio ar net greičiau viskas ima ir apsiverčia aukštyn kojomis. Staiga dingsta lankytojų srautas iš paieškų, rezultatai su populiariais raktiniais žodžiais rodomi 5 ar net 10 paieškos puslapyje... Kažkas nepatiko Google robotams. Kas tiksliai –neaišku, tad kita SEO kompanija turi labai daug vargo „gydydama" puslapį. Toks „gydymas"trunka ilgai. Kartais iš viso pigiau yra keisti interneto puslapio adresą ir viską pradėti nuo tuščio švaraus lapo... Štai jums ir trumpalaikis SEO.
     
    SEO daro stebuklus! Melas!
    Kolegos SEOšnikai patys sau dažnai kenkia. Labai paprastai – kabindami klientams makaronus, kai pasakoja apie savo paslaugas. SEO gali daug, tačiau reikalingos ilgalaikės strategijos, investicijos ir bendradarbiavimas nepaisant nesėkmių.Šis momentas dažnai praleidžiamas pardavimo procese, ir išeina taip, kad klientui prižadama stebuklų, bet jie neįvyksta. Tada pasklinda garsas, kokia visgi ta afera, vardu SEO, yra bjauri...
     
     
    Panašiai atrodo SEO įmonės ir kliento santykiai. Atskleisiu jums tiesą: SEO stebuklų nedaro, jis tik padeda juos daryti patiems klientams. Juk tikslas vienas – padidinti pardavimus ir populiarinti prekės ženklą.
     
    Viskas labai paprasta. Nori, kad tave pastebėtų? Išsiskirk iš kitų, o nebandyk įrodyti, jog esi kitoks, nors siūlai tą patį, kaip ir konkurentas. Tada SEO gali neprireikti? Tikrai prireiks, nes patarimų, kaip puslapis turi veikti,atrodyti ir funkcionuoti, visada reikia.
     
    Ar reiktų atsisakyti SEO iš viso, jei jis toks blogas? Tikrai ne, tiesiog reiktų atkreipti dėmesį į paminėtus momentus.
     
    P.S. Kompleksinių SEO paslaugų aš neteikiu ir nežadu to daryti ateityje,nors ir netikiu, kad SEO miršta. Priešingai, jis tobulėja ir vystosi į gerąją pusę.
     
     
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...