Pereiti prie turinio

Etonas

Nariai
  • Pranešimai

    11
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Etonas sureagavo į vegal Sveiki, forumo veteranai, malonu pažinti Jus.   
    Sveiki, forumo naujokai, lankytojai ir jau nuo seno čia, veteranai,
    Uždarbyje esu nuo 2012-ųjų metų, bet niekados, iki šiol, aktyviai jame nedalyvavau.
    Man yra 16 metų, esu iš Klaipėdos, mano vardas Daumantas, esu tiesiog "pasinešęs" ant grafikos dizaino, be jo, manau, nėra tokio dalyko, kuriam galėčiau tiek skirti laiko ir pastangų. Nors ir gaila, bet dailės mokyklos nei baigęs, nei lankęs nesu, kas dabar labai praverstų, nes idėjos retkarčiais šauna į galvą, bet nepakanka įgūdžių jas įgyvendinti tobulai.
    Apie pačią asmenybę, aš esu maksimalistas, visada noriu padaryti geriausiai, įdedu daug darbo į užduotį, jei žinau, kad ji man svarbi, esu kerštingas, viena didžiausių mano ydų, kuri dažnai pakiša man koją. Taip pat mano pirmas įspūdis apie žmogų pasako daug, dažnai susidarau neigiamą nuomonę, per kurią perlipti kalbant su žmogumi būna labai sunku. Mėgstu stebėti žmones, kas manau, mano amžiaus paaugliams nėra taip aktualu, gebu šiek tiek pažinti kūno kalbą, bandau pats atrodyti pasitikintis, visada sudaryti tik gerą įspūdį žmonėms. Širdyje patinka viešos kalbos, prezentacijos tų dalykų, apie kuriuos tikrai turiu ką pasakyti, nors bijau ir jaudinuosi dėl jų.
    Nors dar nesu pradėjęs studijuot (ištikro, net esu dar nepasirinkęs pusės, ką norėčiau studijuoti), bet nuolatos verda galvoje mintys, kaip galėčiau uždirbti, įgauti pranašumą prieš ką nors, ar net kartais, kaip sukurti verslą.
     
    Prisiskaitęs čia, uždarbyje, protingų žmonių protingų minčių, noriu tobulėti ir kadanors, būti toks, kaip Jūs.
     
     
    Šiek tiek apie mano didžiausią pomėgį - grafinį dizainą. Aš nesu unikalus artistas, kuris kuria nuostabiausius darbus, bet aš gebu ir noriu juos daryti, mokytis ir kurti daugiau, eidamas mieste, pamatęs kokį plakatą ar naują logotipą visada jį išanalizuoju, kas atrodo gražu, kas nelabai dera, ką reiktų pakeisti. Tai padeda vystyti man mano vaizduotę. Su photoshopu pradėjau dirbti nuo senų laikų, kai rūpėdavo tik naršykliniai žaidimai, kaip pasidaryti paveikslėlį, parašą ir panašiai, todėl daug apie photoshopą sužinojau pats, nors dabar jaučiu, kad turiu spragų ir kartais darbo neina padaryti taip kokybiškai kaip norėtųsi. Dabar piešiu mokyklai ir vienai įmonei, kuri, manau yra patenkinta mano darbais.
    Marketingas irgi vienas iš mano pomėgių, nors dar apie tai nusimanau mažai, bet galvoju, kad ši sritis man tiktų labiausiai ateityje.
     
    Prie viso to, labai norėčiau gauti Jūsų patarimų, išgirsti Jūsų nuomonę. Mano darbų galerijos nuorodą galite rasti paraše :)
  2. Patinka
    Etonas sureagavo į 24bazar Kur iš uždarbio pabėgo „normalūs“ užsakovai?   
    O gal tu neatsakei jam į klausimą?:) Realiai uzsakovui visiskai nesvarbu kiek tavo programavimo valanda kainuoja. Domina kaina galutinio rezultato. Sakykim yra projektas kurio sukurimo kastai yra 2000LT, tai man jokio skirtumo ar tu ji padarysi per 20 darbo val ar per 100 darbo val, vistiek rezultate negausiu as jo per savaite.
    Visi verkiat kokie blogi yra uzsakovai, kai realiai uzsakovas turetu jaustis kaltas, kad i jus kreipesi ;)
    Taip as suprantu kaip nervina atsakinet i kvailus paklausimus is akyvaizdziai neturinciu pinigu uzsakovu. Bet jei as visiem SEO uzsakovam i paklausima ar galiu iskelti ju svetaine, atsakyciau kad mano valanda kainuoja 200Lt greiciausiai viskas tuo ir baigtusi.
    Nenorit uzsiiminet suddarbiais, tai savo skelbimo temose parasykit savo kainu pradzia. PVZ nesiimu uzsakymu, kuriu apimtis maziau nei 1000LT. Gave uzklausima isigilinkite i kliento poreikius, tada kalbekit apie kaina.
    Tiek esnyper, tiek tavo pvz, mane kaip uzsakova supykdytu.
     
    Reiktu suprasti, kad tavo potencialus klientai galimai nenutuokia nieko apie programavima ir jis zino tik tai ko jam reikia. Tai ismok bendraut su klientais ir galimai uzdirbsi zymiai didesnius pinigus.
  3. Patinka
    Etonas sureagavo į lasickui Kreipimasis į Mykolą   
    Sveikas, administratoriau Mykolai. Aš suprantu, kad turi privilegijų daugiau nei eilinis uždarbis.lt narys. Aš suprantu, kad gali iškelti ir laikyti viršuje savo skelbimus kiek tik širdis geidžia, nors eiliniai mirtingieji turi už tai mokėti pinigus, ir nemažus. Ir manau suprasčiau, jei išsikeltum kokį vieną savo skelbimą. Na gal du. GAL. Bet kai jie jau visi keturi ir netgi ne tik tavo (parduodi draugo telefoną (O to taisyklės jau nebedraudžia? Dėti skelbimus kažko kito vardu?).)Tai gal to jau būtų ir per daug...
     
    p.s. nenustebsiu jei tema vos pasirodžius bus ištrinta. Ir žinosiu už ką gresia man įspėjimas. Nes tiesa akis bado. Ne visi juk tiesą mėgsta...
     

  4. Patinka
    Etonas sureagavo į Mazvis1 Tarpininkavimo iteisinimas   
    Sveiki, uzsiimu tarpininkavimo veikla is ivairiu e-shopu, anksciau israsinedavau cekius tiesiog uz visa pirkinio kaina, tacia VMI jau kabinasi prie manes del PVM mokejimo, ar iseitu mano veikla iforminti taip kad as tik padedu zmonem apsipirkti, nes jei reiks moketi pvm, teks baigti si mini versliuka, nes is ebay neiseis to pvm susigrazinti.. Kokiu cekius israsyti ar ka daryti, kad atspindetu tik mano tarpininkavimo veikla? Gal kiti tarpininkai susidure, nes kiek maciau ju cia pilna buvo. Aciu uz pagalba, tikiuos supratot problema.
  5. Patinka
    Etonas sureagavo į Arnas Siūlau panaikinti soc. tinklų reklamos draudimą   
    Sveiki, ar galima būtų panaikinti draudimą prekiauti reklama socialiniuose tinkluose? Nesiūlau panaikinti draudimo prekiauti fanais ar pačiomis grupėmis, anketomis, tiesiog facebook pats nedraudžia reklamuoti kitų grupių postus pas save svetainėse, netgi tai toleruoja.
     
    Ką pastebėjau? Kadangi pats turiu nemažai tų facebook grupių, teko pastebėti, kad su savo grupe pasidalinus kitos grupės įrašą sulaukiamas nemažas reach skaičius, facebook algoritmas rodo postą daugiau žmonių negu reklamą į kitą svetainę, vadinasi tai kaip ir toleruojama?
     
    Taip pat dažnai būna ir nekokybiškų paslaugų, bet juk galima lengvai atsirinkti? Manau žmogus nepirks reklamos iš įmonės atstovo, kuris sukūręs svetainę Šačliūtės nuogoms krūtims pademonstruoti su vieno mygtuko paspaudimu.
     
    Paskutinis, nors ir ne toks rimtas facebook atnaujinimas, tai, kad gali tagginti kitus puslapius savo puslapio įraše. Tai duoda jau suprasti, kad facebook to reikia, todėl šis mano pasiūlymas visai logiškas.
     
    Ar tai būtų įmanoma?
     
    P.S.: visgi forume tikrai mažai žmonių, kurie teikia kokybiškas tokias paslaugas, taigi nekiltų nesklandumų ir su apgavystėmis, kažin ar tie perikupai išlystų į dienos šviesą su savo fake puslapiais, už kuriuos paduodama į teismą.
  6. Patinka
    Etonas sureagavo į Darius Milijonines investicijas pritraukę lietuvių socialiniai tinklai: nuo JAV iki Afrikos   
    Pasaulyje veikia bent trys lietuvių sukurti socialiniai tinklai, kurių registruotų vartotojų skaičius viršija kelis milijonus. Du iš jų – „Vinted" ir „Mobofree" – per pastarąsias keletą savaičių pritraukė stambias investicijas, leisiančias ir toliau sėkmingai plėstis JAV, Afrikoje, Azijoje ir Europoje.
    60 milijonų merginų
     
    7,6 mlrd. dolerių kapitalą valdantis fondas „Insight Venture Partners" praėjusią savaitę į drabužių mainų socialinį tinklą vinted.com, kurio atitikmuo Lietuvoje yra manodrabuziai.lt, investavo 20 mln. eurų. Tai – viena didžiausių investicijų į interneto bendrovę Baltijos šalyse.
     
    Pasak „Vinted" investuotojo ir vykdančiojo direktoriaus Manto Mikucko, šie pinigai bus skirti plėtrai didžiosiose „Vinted" rinkose.
     
    „Daugiausiai ketiname plėstis į JAV, o greitu metu planuojame startuoti ir Anglijoje. Kitas labai svarbus prioritetas – tobulinti produktą, užtikrinti, jog jis funkcionalumu, patogumu, išvaizda būtų geriausias produktas pasaulyje savo kategorijoje", – pasakojo M.Mikuckas.
     
    Nors pirminė vinted.com funkcija yra sudaryti vartotojams galimybes keistis daiktais, ji toli gražu nėra vienintelė. M.Mikuckas aiškina, kad vinted.com taip pat yra ir erdvė bendrauti, susirasti naujų stiliaus draugų, ieškoti įkvėpimo stiliui, madai, todėl tai yra socialinis tinklas. Kad vinted.com yra socialinis tinklas, byloja ir ilgesnis čia vartotojų praleidžiamas laikas.
     
    „Vinted" pranašumas yra unikalus produktas, kuris, skirtingai nei tik apsipirkimams skirti produktai, turi labai stiprią socialinę erdvę, leidžiančią vartotojams laisvai bendrauti, dalintis stiliumi, – sako M.Mikuckas. – „Vinted" matome kaip globalų produktą ir kompaniją. Todėl mus domina visos didžiausios rinkos pasaulyje ir planuojame aktyvią plėtrą."
     
    Pasak jo, savo rinkose vinted.com jau turi 60 mln. vartotojų moterų. Didžiausios rinkos yra JAV, Vokietija, Lenkija.
     
    Plėsis Afrikoje
     
    Kitam lietuvių sukurtam užsienyje veikiančiam socialiniame tinklui „Mobofree" šią savaitę taip pat pavyko pritraukti investiciją. Kol kas derinamas komunikacijos planas ir nei investuotojas, nei pinigų suma neatskleidžiami.
     
    „Mobofree" vadovė Neringa Kudarauskienė pasakoja, kad „Mobofree" šią savaitę ne tik pritraukė „solidžią investiciją", bet ir pasiekė 3 mln. registruotų vartotojų ribą.
     
    „Ieškojome vadinamųjų smart money, t.y. tokio investuotojo, kuris kartu su pinigais atsineštų ir kontaktų bei žinių, kaip vystyti verslą Afrikoje. Džiaugiamės, kad pavyko pritraukti būtent tokią investuotojų grupę", – kalbėjo N. Kudarauskienė.
     
    Pritrauktas lėšas lietuvių socialinis tinklas ketina panaudoti pozicijų stiprinimui Nigerijoje, Ganoje, Kenijoje ir plėtrai į kitas Afrikos šalis, o taip pat vienoje Afrikos valstybių įsteigti ir vietinį padalinį.
     
    „Pokyčiai Afrikos interneto projektų rinkoje vyksta žaibiškai. Vakar konkurencinė aplinka kažkurioje šalyje atrodė labai palanki, o šiandien čia gali būti paleisti penki analogiški projektai", – sako N.Kudarauskienė.
     
    „Mobofree" nėra skirtas tik bendravimui – jis taip pat suteikia galimybę mainytis daiktais. Pasak „Mobofree" atstovų, Afrikoje, kur daugelis gyvena vos už dolerį per dieną, ši paslauga itin aktuali.
     
    Vis daugiau žinomų prekių ženklų plečia veiklą Afrikoje ir jų išlaidos reklamai didėja, todėl socialiniam tinklui lengviau uždirbti iš reklamos. „Mobofree" taip pat siekia ketina gauti pajamų imdami tarpininkavimo mokestį iš daiktus dideliais kiekiais per tinklalapį parduosiančių verslininkų.
     
    Investicijų nebereikia
     
    Sėkmingai užsienyje veikia ir lietuvių socialinis tinklas „Eskimi", kuris turi 15 mln. vartotojų, daugiausiai – Afrikoje. Pasak „Eskimi" vadovo Vytauto Paukščio, dabar socialiniam tinklui investicijos jau nereikalingos.
     
    „Kai buvo laikas investuoti, niekas netikėjo, kad iš mūsų veiklos galima uždirbti. O šiandien mums investicijų nelabai ir reikia. Viską pavyko padaryti savo lėšomis, – sako V.Paukštys. – Kelias be išorinių investicijų nebuvo lengvas, viskas vyko lėčiau ir biurą užsienio rinkose atidarėme gerokai vėliau nei būtume galėję su išorinėmis investicijomis."
     
    Daugiausiai vartotojų „Eskimi" turi Nigerijoje – maždaug 8 milijonus. Pasak V.Paukščio, čia rinka jau beveik nusistovėjusi ir augimas nėra didelis. Artimiausiu metu ketinama plėstis į kitas Afrikos rinkas – Ganą, Tanzaniją, Keniją ar Pietų Afrikos Respubliką (PAR).
     
    „Afrikoje rinkos yra lėtesnės ir plėtra vyksta lėčiau dėl kelių priežasčių. Kenija ir PAR išsivysčiusios ir jose konkurencija gerokai didesnė. O Gana ir Tanzanija yra labiau atsilikusios ir lėčiau besivystančios. Skirtingos problemos skirtingose rinkose", – aiškina V.Paukštys.
     
    Ne per seniausiai „Eskimi" atidarė biurą Lagose (Nigerijoje), bendrovė taip pat turi žmogų ir Indijoje, kuris prižiūri Indijos ir Pietryčių Azijos rinkas.
     
    Socialiniai tinklai iškyla kitų sąskaita
    Kas lemia, kad lietuvių verslininkai sėkmingai kuria socialinius tinklus, pritraukia investicijas ir įsitvirtina tolimose užsienio rinkose?
     
    Verslo inkubatoriaus „Startup Highway" įkūrėjas ir vadovas Rokas Tamošiūnas mano, kad sėkmę lemia unikalus lietuvių sugebėjimas patobulinti jau egzistuojančias idėjas ar produktus.
     
    „Jie ne tik patobulina, bet ir sukuria ką nors naujo, kas pritraukia žmones. Vienas svarbiausių lietuvių sėkmės faktorių – sugebėjimas sukurti socialinius tinklus mažais ar net labai mažais ištekliais" – priduria R.Tamošiūnas.
     
    Paklaustas, kokiu keliu turėtų eiti lietuviški socialiniai tinklai „Mobofree" ir "„Eskimi", kad plėstųsi ir toliau veiktų sėkmingai, pašnekovas svarstė apie būtinybę ieškoti savo nišos, nes vien kaip pažinčių svetainė ar socialinis tinklas jie neišgyvens.
     
    „Socialinių tinklų rinka įdomi tuo, kad nėra tiek jau daug susijungimų, dažniau vyksta tiesiog vieno socialinio tinklo iškilimas kito sąskaita. Tą mes jau prieš dešimt metų stebėjome ir Lietuvoje, dabar tai vyksta Azijoje ir Afrikoje, – sako R.Tamošiūnas. – Tikriausiai čia užduotis visiems, kurie sugeba surinkti milijonus vartotojų, nes ateina diena, kai reikia tiksliai įsivardinti, kur esi stipriausias ir kur sugebi uždirbti pinigus, kad galėtum ten koncentruotis."
     
     
    Šaltinis: http://www.15min.lt/mokslasit/straipsnis/technologijos/milijonines-investicijas-pritrauke-lietuviu-socialiniai-tinklai-nuo-jav-iki-afrikos-646-403691?cf=df
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...