Pereiti prie turinio

Maryyto

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    223
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Maryyto sureagavo į griaustinis Noriu išmokti programuoti. Nuo ko pradėti?   
    Įkišiu ir savo snapą:Griaustinis.LT pamažu kuriu programavimo pamokas (nemokamas). Gal kažkas ras naudingos info, o jeigu ne, bent žinokit kad toks yra ^_^
  2. Patinka
    Maryyto sureagavo į addinol Įspudžiai iš papludimių krašto. Australija   
    Sveiki, taigi šiektiek papasakosiu apie savo kelionę, ir pačią Australiją.
     
    Viskas prasidėjo nuo to, jog pabaigęs gimnaziją, norėjau kažkur išvykti ir užsidirbti pinigų. Pasidomėjęs apie Australiją, ekonomiką, klimatą bei ten gyvenančius žmones ir kitus padarus. Pasidomėjus iš mano pusės viskas atrodė dar geriau nei galvojau, todel neužilgo užsidirbau pinigų pradžiai (Su savimi pasiemiau 12tūkst. litų + kreditinę su 2500lt dėl viso pikto, jei kas atsitiktų), pasidariau vizą ir atskridau!
     
    Skridau iš Varšuvos į Dubajų, ten praleidau pora savaičių pas brolį, ir Kovo 2-tą įsėdau į Lėktuvą kuris mane nuskraidino į Brisbane'ą (Queensland), pietinę Australijos pakrantę.
    Pirmas įspudis išlipus iš lėktuvo, nuostabu! Oras gaivus ir tuo pačiu šiltas. Pastatai nauji, mašinos gražios, žmonės linksmi.. Išėjęs iš orouosto sėdau į traukinį (Bilietas 17doleriu, ~5 stoteles) kuris mane nugabeno netoli centro, kur turėjau keletai naktų rezervaciją hostelyje (25doleriai naktis). Atvykęs pasidėjau daiktus, ir lėkiau į banką atsidaryti banko sąskaitos ir internetu užpildžiau Tax File Number paraišką (Kažkas panašaus į soc.draudimo numerį, be kurio negali legaliai dirbti). Pirmą savaitę praleidau tiesiog mieste, papludimyje, apsipratau su aplinka. Pradžioje maisto kainos atrodė nerealios, brangu, brangu ir dar kartą brangu. (Nors brisbane'as nėra iš brangesnių Australijos miestų). Maisto pasirinkimas didelis, kokybė nebloga, mat dauguma dalykų švieži. Dauguma vaisių pardavinėjami vienetais, obuolys 2dol. 3 bananai už 2dol. ir t.t.
     
    Savaitė baigiasi, gavau banko kortelę, Tax File Number, laikas ieškotis darbo, o dirbt norisi pabandyt fermoje, todėl internete išsiaiškinau kur koks sezonas ir nusprendžiau jog reikia skristi visai į kitą pusę žemyno, Perth'ą. Bilietus nusipirkau, savaitei rezervaciją hostelyje pasidariau ir ką, lekiam. Skrydis 5val. laiko juostų skirtumas 2 valandos. Atskridau vėlai vakare, tax'u iki miesto hostelio už 35dol. ir į lovą rytoj laukia didelė diena. Ryte iškarto lėkiau į darbo agentūras (Jos dar iki dabar ieško man darbo), bet iš jų jokios naudos, todėl pasidomėjus labiau norint dirbti fermoje reikia belstis fermeriui į duris ir kalbėt į akis :) Tai ką sekančią dieną ieškau pirkti mašinos, nes artimiausios fermos už kelių šimtų kilometrų nuo miesto. Honda Civic už tūkstantį dolerių, yra! Po keletos dienų leidaus keliaut į viršų, kur šilčiau ir algos didesnės (Australijos minimumas 20.6dol. O regione link kurio važiuoju 30dol į valandą). Atstumas 2300km, per tris dienas pasiekiau Karratha, pabuvau prie Red Dog memorialo (Pastatytas filmas apie tai yra), važiavau visą kelią pajūriu, miegojau mašinoje. Į Karratha miestą atvykau naktį, (42 Laipsniai ir labai didelis humidity, del šių dviejų priežasčių nespėji nuo kaktos prakaito valyt, tikrai labai karšta). Ryte į agentūras ir į keleta įmonių, CV išnešioti visur pakalbėta, bet visos vietos užimtos ir darbų nėra. Na ką, šiam mieste padariau ką galėjau, lekiam toliau. Sekantis tikslas Darwin'as kuris dar už 2400km. Važiavau per degančius miškus (kuriuos gan dažnai žiniose rodo). Baisu, bet naktis, jokių ugniagesių, žmonėm visiškai normalu jog miškas dega ir tiesiog važiuoju paskui kitas mašinas. Na ka po keletos dar dienų atvykau į Darwin'ą, ryte pakėlė policininkas belsdamas į mano automobilio langą, Camping is not allowed. Tai ką kad ir bandau ginčytis jog aš ilsėjaus, neturiu jokios camping įrangos, ir pavargusiam važiuoti yra pavojinga todėl nuspredžiau pailsėti. Jiem neįdomu, reikėjo hotelyje kambarį išsinuomuot ir panašiai, na gerai, ką jau padarysi, bauda 140dol. Per kelias dienas per vieną agentūrą gavau darbą savaitei, naktinės pamainos, parduotuvėje lentynas išrinkt ir naujas surinkt, alga 40dol į valandą, labai gerai, - atsipirks bent jau važiavimas iki čia. Po šio darbo dirbau dar uoste, valiau iškasenų konvejerius. Darbas sunkus, rankos po darbo kruvinos, nugarą skauda, ir jėgų nebėra net valgyt pasidaryt. Pagal mano superviserį žmonės čia ilgiau savaitės neišdirba, man užteko dviejų dienų. Ieškom kito darbo ir vuolią, forklift driveris reikalingas, kas man visai patinka. Darbas už miesto, todėl už poros savaičių darbo nusprendžiu atsikraustyti arčiau darbo, ir mažą kaimelį, kur nuomojuos kambarį (180dol į savaitę). Dar iki šiol dirbu ten pat jau antras mėnesis.
     
    Ir keleta fotografijų iš mano gyvenimo Australijoje:
     

    Brisbane
     

    Perth Cottesloe beach
     

    Kažkur pusiaukelėj
     

    Šeimininko beveik keturių metrų augintinis
     
     
    Tai va, kam kažkas rūpi sužinoti apie Australiją, klauskit gal mokėsiu atsakyt, nors čia esu dar tik šiektiek daugiau kaip trys mėnesiai, bet šiektiek jau žinau :)
     
    Papildymas:
     
    Nuotraukos iš Dubajaus
  3. Patinka
    Maryyto sureagavo į dumazzzzz Nori emigruoti i Uk(Anglija)?   
    Sveiki, rasau trumpai ir aiskiai, ir su klaidomis(kurias visi nuolat pamini). Gal yra zmoniu kurie noretu emigruoti, bet svarsto vien del nepasitikejimo ivairiomis agenturomis ar del per mazu finansiniu galimybiu, galeciau manau ne vienam padeti. Pinigai man nera tas stimulas del kurio bandau padeti. Tiesiog pats zinau kaip kartais buna sunku ir niekas nepadeda...
     
    Taigi, as esu Anglijoje ir viska zinau apie isidarbinima ir visa pradzia. Visa informacija galiu pateikti i az.
    Kalbos mokejimas nera privalumas, taciau atvykus gali uztrukti kol gausite darba(tai dazniausiai iki savaites laiko), ir alga gaunama dar tik sekancia savaite nuo pradirbtos.
     
    Pats padesiu susitvarkyti national insuranse numeri, sekmingai pradziai.
    Rasau tiesog vien del to , kad norejau kad ir man taip kazkas, kazkada parasytu. Taciau to nebuvo ir turejau pats bandyti ieskoti laimes. Ir dabar suprantu kiek dar daug zmoniu tokiu kaip as yra.
    Jeigu turite ka nors paklausti, papasakosiu placiau AZ.
  4. Patinka
    Maryyto sureagavo į wilkas Gidas: Kaip surinkti nebrangų kompiuterį žaidimams?   
    Ne visada turime daug pinigų svajonių kompiuteriui. Gal šis straipsnelis padės, kam nors, kas jų neturi ypatingai daug.
     
    Jei norite nebrangaus kompiuterio, tai dar nereiškia, kad jame turi būti patys pigiausi komponentai. Rinktis dalis kompiuteriui reikia racionaliai.
     
    Didesnė dalis kompiuterių renkami parduotuvėse prekiaujančiose komponentais ir susiję ne su kompiuterio greitaveika, o su tuo, kaip gauti kuo didesnį pelną. Ir jei jūs vis tik susidūrėte su dilema kaip nusipirkti nebrangų kompiuterį žaidimams, pasistenkite susikurti savo nuomonę ir realizuoti savo pasirinkimą.
     
    Taigi, kaip nusipirkti nebrangų kompiuterį? Atsiminkite, kad kompiuteris tai ne kažkoks užbaigtas produktas. Kiekviena konfigūracija priklauso nuo jūsų. Norite nusipirkti gerą kompiuterį žaidimams, nesižvalgykite į kainas ir neklauskite patarimo pardavėjų. Skirtumas tarp to, ką jums nori įpiršti ir to, kas tikrai naudinga, siekia 40-60 % kompiuterio našumo. Tai nepriklauso nuo to, pigius ar brangius komponentus jūs renkatės, tie procentai stovės tarp jūsų pasirinkimo ir to ką jums nori parduoti. Renkantis komponentus taip pat kuo mažiau kreipkite dėmesio į reklamą.
     
    Procesorius
     
    Jei norite sistemos Intel bazėje, atkreipkite dėmesį į dviejų branduolių procesorius Pentium G3220 3.0GHZ ir G3420 3.2GHz. Čia pradinis variantas, atsiradus galimybei, juos galėsite pakeisti i3, i5 ar net i7 šeimos procesoriais.
     
    AMD platformai tiks Socket AM3+ 2 branduolių Athlon II X2 240-280 ar 3 branduolių AMD Athlon II X3 450-460. Šie variantai tiks jei ateityje norėsite modernizuoti sistemą iki 6-8 branduolių FX serijos AMD procesorių. Jei apie tokią modernizaciją negalvojate jums tiks sistema su FM2 lizdu. Jai tiktų AMD Athlon X4 750K-760K su atjungtu video branduoliu. Tai galingesni procesoriai, nei anksčiau minėti, tačiau jie brangesni ir skirti labiau tiems, kas nesiruošia vėliau modernizuoti sistemos.
     
    Pagrindinė plokštė
     
    Pagrindinė plokštė tiesiogiai neveikia greitaveikos ir daugelis perką bet ką. Tačiau nepamirškit, kad būtent pagrindinė plokštė jungia ir kontroliuoja visus kompiuterio komponentus. Nuo jos taip pat priklauso maitinimo sistemos stabilumas, ilgaamžiškumas ir funkcinės kompiuterio galimybės.
     
    Kad vėliau netektų gailėtis, siūlau iš vis nekreipti dėmesio į pačius pigiausius variantus, nepriklausomai nuo jų gamintojo. Tokių plokščių, kuriuose surinkti nelabai kokybiški arba moraliai pasenę komponentai, turi kiekvienas gamintojas.
     
    Paprasčiausias pavyzdys Gigabyte GA-78LMT-S2P - net paprastas žvilgsnis gali daug pasakyti, nekalbant jau apie galimybę pažvelgti giliau. Gigabyte GA-78LMT-S2P pagrindas - senas mikroschemų rinkinys 760G. Joje USB 3.0 ir SATA 3.0 palaikymu net nekvepia. Tokių plokščių galima rasti kiekvieno gamintojo krepšelyje, taigi nesusigundykite žema jų kaina.
     
    Pagrindinę plokštę renkamės po to, kai apsisprendėme dėl procesoriaus pasirinkimo, nes ji turi turėti lizdą tinkantį pasirinktam procesoriui.
     
    Naujos kartos Intel Haswell procesoriui tai bus lizdas Socket 1150. Toliau renkamės mikroschemų rinkinį, nuo kurio priklausys kompiuterio funkcinės galimybės.
     
    Mažiausią funkcionalumą turi mikroschemų rinkinį Intel H81 turinčios pagrindinės plokštės - 2 SATA 3.0 lizdai, 2 USB 3.0, 2 DIMM lizdai atminčiai ir 6 PCI Express linijos.
     
    Aukštesnio lygio sistemai naudojamas mikroschemų rinkinys B85. Jei galvojate apie sistemos atnaujinimą ateityje ir savo kompiuterio virsmą į galingą žaidybinį, renkamės plokštę su Z87.
     
    Renkantis pagrindines plokštes su AMD sistemai atkreipkime dėmesį į plokštes su AM3+ lizdu. Čia iš karto ignoruojame bet kokius pasiūlymus su AMD 760G mikroschemų rinkiniu ir renkamės AMD 970. Jei jūs renkate kompiuterį su AMD Athlon X4 750K, kuriam reikės FM2 lizdo jums reikės pagrindinės plokštės AMD A75 ar A85 mikroschemų rinkiniais. Tiesa šiuo atveju vis tik siūlau atkreipti dėmesi į plokštes su FM2+ lizdu.
     
    Atmintis
     
    Rinkdamiesi atmintį nekreipkite dėmesio į firmos ženklą, čia svarbesnės jos charakteristikos. DDR3 1333-1600 dažnių darbinei atminčiai standartinis atminties laiko paskirstymas (timing) CL9, geresnės kokybiškesnėms atminties mikroschemomis jis siekia CL8, išskirtiniu atveju CL7.
     
    Atminties pasirinkimas taip pas susijęs su pasirinktu procesoriumi, nes procesoriuje integruotas atminties valdiklis apsprendžia su kokia maksimalaus greičio atmintimi jis veikia. Jei procesoriaus veikia su 1333MHz maksimalaus dažnio atmintimi, tai 1600MHz dažnio atmintis jokių geresnių rezultatų neduos. Tiesa, yra viena išimtis, jei vėliau norėsite modernizuoti sistemą, tada vis tik vertėtų dėti aukštesnio darbinio dažnio atmintį.
     
    Siekiant optimalaus atminties darbo, pageidautinas dviejų kanalų rėžimas. Tam reikia porinio atminties modulių skaičiaus. Tačiau pradžiai siūlau apsistoti ties vienu 4Gb moduliu, vėliau pridedant dar vieną ir taip pasiekiant optimalius 8Gb.
     
    Vaizdo plokštė
     
    Pigi vaizdo plokštė ir žaidybinis kompiuteris, tai du nesuderinami dalykai. Labai dažnai, norint galingesnio procesoriaus ir kaip eglutės girliandos blykčiojančio kompiuterio, pamirštama, kad žaidybiniam kompiuteriui labai svarbus komponentas vaizdo plokštė. Taip pat nereikėtų pamiršti, kad vaizdo plokštė dažnai bus brangesnė nei procesorius.
     
    Nebrangaus kompiuterio greitaveika labai priklauso nuo geros vaizdo plokštės, nes būtent ji bus atsakinga už tai, ar bus galima komfortiškai žaisti įvairius žaidimus.
     
    Pati silpniausia vaizdo plokštė, kurią rekomenduočiau dėti į žaidybinį kompiuterį tai Radeon HD7750, toliau eitų Geforce GTX650 ir šiek tiek galingesnė Radeon7770. Rinkdamiesi vaizdo plokštę taip pat daugiau kreipkite dėmesį ne į firmos ženklą, o į jos technines charakteristikas ir gerą aušinimą.
     
    Kietas diskas
     
    Rinkdamiesi kietą diską rinkitės ne vien pagal kainą. O ir kainą siekite su talpa. Ekonominiu požiūriu naudingiau pirkti 1000GB diską, nei 500GB. Taip pat pageidautinos tokios charakteristikos kaip SATA 3.0, 7200 aps./min, ne mažesnis nei 16MB buferis.
     
    Korpusas ir maitinimo blokas
     
    Finansiniu požiūriu tai labai sudėtingas klausimas. Ir ką rinktis? Korpusą su maitinimo bloku ar visą tą patį atskirai. Kadangi nebrangiam žaidybiniam kompiuteriui reikia apie 400-500W ir tai yra daugiau nei jam reikia, tačiau dažnai ant maitinimo blokų rašomi skaičiai ne visada sutampa su realiais. Tai ypač pastebima pigesniuose korpusuose su maitinimo blokais. Pasitaiko, kad po 500W galingumu slepiasi tik 300 realių vatų.
     
    Korpusą verta rinktis ATX formato. Kadangi pagrindinė plokštė gali būti ir mATX tai korpusas gali pergyventi ne vieną modernizaciją. Taip pat nepamirškite apie gerą korpuso ventiliaciją.
    Preliminari nebrangaus žaidybinio kompiuterio konfiguracija:
     
    Komponentas Modelis Kaina Lt
    Procesorius Intel Pentium G3220 3.00GHz 170
    Pagrindinė plokštė ASRock B85 PRO4 211
    Procesorius AMD Athlon II X2 250 114
    Aušintuvas Xilence AM3 20
    Pagrindinė plokštė ASUS M5A97 LE 201
    Procesorius AMD Athlon II X4 750K 3.4 GHz 225
    Pagrindinė plokštė ASROCK FM2A88M EXTREME4+ 187
    Atmintis DDR3 Kingston HyperX blu 4GB 1600MHz CL9 116
    Video MSI GeForce GTX 650 300
    Kietas diskas WD Blue 3.5'' 1TB SATA3 174
    Korpusas Aerocool GT Advance 111
    Maitinimo blokas PSU Xilence ATX 2.3, RedWing 420W 97

    Taigi gauname preliminarią 1133 Lt-1210 Lt kainą. Ar reikės DVD sprendžiate patys, jis kainą padidins mažiausiai 45Lt.
    Na o pabaigai testo rezultatai, iš kurių matyti, kad su gera vaizdo plokšte, net silpnas procesorius ne visada žymiai nusileidžia stipresniam.

    Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su daugumos nuomone, Straipsnis taip pat patalpintas mano svetainėje.
  5. Patinka
    Maryyto sureagavo į saknis www.wix.com   
    Svetainiu sitema pasizyminti Flash, JavaScript efektais, gal orientuota i efektus plansetese.
    Sistema neturintiems spec. patirties.
    Trukumai:
    SEO didelis minusas
    Gal isvis nera savo serverinside PHP?
    Privalumas:
    Atsakomybe del saugumo pilnai pereijusi projekto kurejams.
     
    Sistema mokymuisi-susipazinimui su WEB efektu galimybemis.
    Mano poziuriu pasimokyti ir ismesti.
  6. Patinka
    Maryyto sureagavo į bolga Facebook puslapio tobulinimas   
    Short descriptio pridėti atsisiuntimo nuorodą i failiuką ir gausis taspats , kas paspaus galės pasirinkti atsisiūsti ar atidaryti.
  7. Patinka
    Maryyto sureagavo į adomasb Facebook Reklama: nuo A iki Z   
    Sveiki!
     
    Šis įrašas gimė kaip atsakas į forumo temą, Facebook Legaliai Parduoda Fiktyvius Fanus: Faktais Paremtas Video. Nesivelsiu į dideles diskusijas kodėl, mano nuomone, pats formulavimas "legaliai parduoda fiktyvius fanus" yra klaidingas, tačiau pasistengsiu pateikti kitą Facebook reklamos pusę ir pasidalinsiu visomis savo žiniomis, kaip tai geriausia įgyvendinti.
     
    O tiems, kas nežino, apie kokį čia faktais paremtą video kalbama, pradedame čia:
     


    http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag

    Trumpai apie video: įdomiausias dalykas - pagrindiniai argumentai paremti BBC žurnalisto atliktu tyrimu 2012-ais metais. Pats Veritasium bandė tuos pačius senus metodus ir stebisi, kad rezultatai irgi tokie patys. Realybė yra ta, kad per paskutinius metus FB reklama pasikeitė nežmoniškai.
     
    Visada sakiau ir sakysiu: pats svarbiausias dalykas Facebooko marketinge - the most relevant target audience, arba kuo labiau susijusi ir suinteresuota auditorija. 1000is aukštos kokybės fanų yra šimtąkart geriau už milijoną fanų, kurie nesuinteresuoti ir kurių net nepasieksite.
     
    Girdžiu, girdžiu… klausiate, o kaip su visais tais fake account'ais? Taip, jų yra, tikriausiai niekada pilnai ir nedings, bet visai tai galima protingai apeiti. Nėra jokios magijos, nėra jokių apgavysčių, tereikia pasukti savo galvą ir išnaudoti visas FB funkcijas.
     
    ______
     
    Update 2015-11-14:
    Per pusantrų metų Facebook reklama labai atsinaujino - ne tik reklamos įrankių išvaizda, bet ir įvairios galimybės: remarketingo atnaujinimas, Lead Ads, Instagram Ads, ir t.t. Šiame straipsnyje informacija aktuali, nors funkcijų išvaizda ir skirsis.
    Keletas naujų straipsnių apie Facebook ir reklamą:

    7-ios priežastys, kodėl jūsų įmonei NEreikia Facebook puslapio Kaip sukurti pirmą Facebook reklamos kampaniją 5-ios dažniausiai pasitaikančios Facebook reklamos klaidos
    Sėkmės!
    ____

    Šiame įraše būtent ir aptarsiu, kaip tai geriausiai įgyvendinti, apžvelgdamas šias pagrindines temas:
     
    FB Puslapio Pagrindai
    Page Info Settings Visuals FB Puslapio Auginimas
    Žodynėlis Basics "Invite Email Contacts" Custom Audiences Lookalike Audiences Website Custom Audiences Get More Likes/Promoted Page Likes Targeting TrackingConversion Pixels UTM Links [*]Optimising[*]Bonus
    Graph Search Custom Tab Placement Call-to-Action Buttons (added: 04/03/2014)
    Komunikacija
    Post Targeting Best time to post OK, pradedam...
    PAGRINDAI
     
    1. Page Info
    Pirmiausia užsipildykite visą puslapio informaciją, Page Info. Tai yra viešai prieinama informacija ir labai dažnai Google indeksuoja Facebook puslapius pagal šioje skiltyje esančią informaciją, kuriuos po to išmeta paieškose. Vienas iš svarbesnių dalykų: Facebook Web Address - sukurkite unikalų savo Facebook puslapio link'ą, kad atrodytumėt profesionaliau (vietoj facebook.com/pages/xyz/124219028410982740981…..).
     


    http://i.imgur.com/XGNp1Y3.png


    2. Settings
    Peržiūrėkite visus nustatymus, ir įsitikinkite, kad viskas gerai. Atkreipkite dėmesį į Post Targeting and Privacy, Similar Page Suggestions ir Replies - jie turėtų būti įjungti, kad turėtumėt daugiau galimybių targetinti fanus ir lengviau pasiekti reikiamus žmones.
     
    Mano dažniausi nustatymai:
     


    http://i.imgur.com/WBJ6e6Y.png


     
    3. Visuals
    Būtinai susitvarkykite bent jau Cover Photo (851x315px išmatavimai) ir Profile Picture (kelkite 180x180px arba 320x320px dydžio nuotraukas. Pačiame FB puslapyje nuotrauka bus rodoma mažesnė, 160x160px.)
     
    Cover Photo atsinaujinkite kas kelias savaites, nes tai taip pat padės sudominti ir pritraukti naujų fanų. Labai dažnai Facebook'as išmes Sponsored Stories (your friend liked this page…), kurių dėka galite gauti nemokamų fanų, jeigu tik Cover Photo ir Profile Picture bus efektingi.
     


    http://i.imgur.com/JcGu13u.png


    FB PUSLAPIO AUGINIMAS.
    Reklama ir ne tik.
     
    1. Žodynėlis
    Pradėkime nuo keletos svarbiausių terminų:
    CPC - cost per click - reklamos tipas, kai mokate už kiekvieną paspaudimą ant jūsų reklamos.
    CPM - cost per 1000 impressions - mokate už 1000 reklamos parodymų (nebūtinai 1000-iui unikalių žmonių, dažniausiai reklama bus matoma keletą kartų to paties žmogaus).
    oCPM - optimised cost per impression - Facebook'as optimizuos jūsų reklamą pagal tam tikrus tikslus, website clicks, page likes, engagement, website conversions, app actions…
    CTR - click-through rate - kiek iš viso kartų reklama buvo parodyta padalinta iš visų paspaudimų.
     
    Į ką labiausiai reikia orientuotis reklamuojant Facebook'e? - į gerą CTR. Kodėl?
     
    Facebook'as turi milijardą vartotojų ir milijardus apsilankymų per dieną. Tačiau reklamos vieta FB puslapyje ir stipriai suvaržyta: paraštės (sidebar) bei desktop/mobile news feed, todėl kiekvieną dieną jūsų reklama konkuruos su keliais šimtais kitų reklamuotojų.
     
    Situacija: jūsų reklama A prasta, iš 1000 impresijų gavote 1 paspaudimą. Konkurento reklama B žymiai geresnė: iš 1000 impresijų sulaukė 10 paspaudimų, nors reklamos plotas/užimama vieta Facebook'e buvo toks pats. Todėl kad Facebook'as iš abiejų reklamų uždirbtų tiek pat, jis chargins skirtingas sumas. Jeigu reklama B kainuos 0.1LT, reklama A kainuos dešimtkart daugiau. 1pasp.=1LT facebook'ui. 10pasp.*0.1LT=1LT. 5pasp.*0.2LT=1LT ir taip toliau.
     
    Facebook'as suinteresuotas gauti kuo daugiau paspaudimų, nes nuo to priklauso jų pajamos. Taigi kuo geresnis CTR, tuo mažiau teks mokėti už paspaudimą. Kad tai pasiektumėte, reikės testuotis skirtingas auditorijas, headlines, text, images.
     
    2. Basics:
    Nekviečiate savo draugų, kuriems yra dzin, ir neprašot, kad jie pasidalintų puslapiu, kuris visai nesusijęs su jų veikla/pomėgiais. Vienintelė išimtis - puslapis gali jiems tiesiogiai atnešti konkrečios naudos.
     
    Ir net nekalbu apie nelegalų fanų pirkimą... nusipirkt neuždrausiu, tik po to nesiskųskit, jeigu stebuklingai surinkti fanai 'neįsitraukia'. :)
     
    3. Invite Email Contacts:
    Jei turite visų savo klientų emailus, einate į savo Facebook puslapį, "Build Audience" -> "Invite Email Contacts" ir pakviečiate visus juos tapti fanais (reikės .csv failo, kuriame tik vienas stulpelis su visais email'ais).
     


    http://i.imgur.com/feHK8iR.png







    http://i.imgur.com/sjOrzi3.png

    4. Custom Audience:
    Jeigu turite bent 200-300 email'ų, sukuriate Custom Audience per Facebook.com/ads/manage -> Audiences -> Create Audience. Kas yra Custom Audience?
     
    Facebook'as kiekvieną iš jūsų email'ų stengiasi susieti su Facbook'o profiliu pagal registracijoje naudotą email'ą (žinoma, anonimiškai - jūs tų asmenų vardų nematysite) ir iš rastų profilių sukuria naują auditoriją. Ją galite targetinti su bet kuria reklama, kviesti tapti fanais arba vesti juos į svetainę ir taip skatinti pardavimus.
     
    Kuo daugiau email'ų, tuo geriau, tačiau tą patį sąrašą galima sukurti ir iš mobiliųjų telefonų ir Facebook ids, jeigu turite savo FB apps'ą. Ypač pravartu visoms e-parduotuvėms ir panašiems projektams.
     


    http://i.imgur.com/w1YIew5.png





    http://i.imgur.com/gFZvU8l.png

    5. Lookalike Audiences:
    Iš Custom Audience galit sukurti Lookalike Audiences, tiesa, tam reikės naudotis Facebook Power Editor Tool (geriausiai veikia su Google Chrome naršykle).
     


    http://i.imgur.com/EAAS3uo.png

    Pagal Custom Audience sąraše esančius žmones ir jų profilius, Facebook'as sukurs naują sąrašą iš labiausiai panašių FB vartotojų. O tam turite dvi galimybes: Similarity ir Reach.
     
    Similarity būdu sukurta auditorija bus top 1% iš visų labiausiai panašių profilių. Reach: top 5%. Štai jums ir nauja auditorija, kurią sudaro žmonės, labiausiai panašūs į jau esamus klientus - argi ne įspūdinga?
     


    http://i.imgur.com/6afZAjm.png

    6. Website Custom Audiences:
    Website Custom Audiences - vienas naujausių FB reklamos įrankių, paleistas tik prieš geras dvi-tris savaites (irgi rasite per Facebook.com/ads/manage -> Audiences). Instaliuojate į savo svetainę FB tracking code ir (anonimiškai) auginate sąrašą visų jūsų svetainėje apsilankiusių žmonių, kuriuos vėliau galite targetinti su savo reklama.
     
    Jiems galite rodyti Page Likes reklamą, kviesti tapti fanais ir tęsti komunikaciją už svetainės ribų. Jeigu jie lankėsi jūsų svetainėje, aišku, kad jie turėtų būti vieni iš labiausiai suinteresuotų jūsų paslaugomis/prekėmis. Anksčiau šis remarketing'as buvo galimas tik per third-party apps, dabar integruotas pačiame Facebook'e - aweeeesooome!
     


    http://i.imgur.com/5Ls0gvm.png

    7. Get More Likes/Promoted Page Likes/Promoted Posts:
    Nenaudokite Promoted Post/Boost Post/Get More Likes tik šiaip sau, kad gautumėte daugiau reach. Jau rašiau, kodėl get more likes yra pinigų išmetimas, ir, nors atsirado daugiau targetinimo galimybių pagal pomėgius, tai vis tiek nebus pats efektyviausias būdas.
     
    Didžiausia puslapių problema - jeigu fanai buvo surinkti belekaip, tai ir promoted posts rodys įrašus tiems belekaip surinktiems žmonėms ir jų draugams, kurie dažniausiai nėra iš jūsų target auditorijos - pinigai metami į balą.
     
    8. Targeting:
    Grįžtant konkrečiai prie Page Likes ir fanų pritraukimo, tiesiog naudokit normalų targetinim'ą... Stenkitės visada rinktis 'precise interests', vietoj 'topic' (topics būna platesnės su hashtag'o simboliu). Galite netgi targetinti kitus FB puslapius, savo konkurentus, panašius brand'us ir t.t. - galimybių rinktis tikrai pilna.
     
    Precise Interests: dažniausiai bus konkretūs Facebook puslapiai. Pvz, Harry Potter, BMW-Motorrad, Red Bull...
    Topics: temos, kartais dubliuojasi su precise interests. Pvz., #basketball, #cooking, #Harry Potter, #Red Bull… Skirtumas - targetinant precise interests, pasieksite žmones, kurie yra tų puslapių fanai. Targetinat topics, pasieksti žmones, kurie tiesiog apie tai dažnai kalba savo news feed'e arba yra kitaip susiję su ta tema.
    Broad Categories: platesnės kategorijos, kaip Family Status, Travel, Retail/Shopping, Politics…
     
    PATARIMAS: dažniausiai rinkitės Precise Interests, tai yra, targetinkite pagal tuos puslapius, kuriuos žmonės jau seka. Kaip apsidraudimą, galite nurodyti ir Broad Categories, kurios dažnai padės išvengti netikrų fanų. Plius, targetinkite pagal kalbą, galbūt netgi šeimos statusą, išsilavinimą ir t.t. - kuo konkretesnis targetinimas, tuo aukštesnės kokybės auditoriją pritrauksite (ir mažiau fake account'ų).
     
    9. Tracking:
    A) Conversion Pixels: einate į Ads Manager, kur kairėje pusėje rasite Conversion Tracking. Svarbiausiuose puslapiuose, kuriuose įvyksta konversijos (dažniausiai koks nors thank you page arba checkout page) įkeliate specialų Facebook kodą. Jo pagalba galėsite konkrečiai matyti, kuriuos reklamos vedė į tam tikras konversijas.
     
    Kuo įrankis ypatingas: per Facebook Ad reports matysite ne tik iškart įvykusias konversijas, bet ir tas, kurios Facebook reklamos dėka įvyko per 28-ias dienas nuo paspaudimo.
     
    Be to, kurdami reklamą galite rinktis "Website Conversions" tipą, o Facebook automatiškai optimizuos reklamą ir ją parodys tiems, kurie yra labiausiai linkę konvertuotis (pagal anksčiau įvertintus traffic ir konversijų duomenis).
     
    B) Google UTM kodai: jeigu naudojatės Google Analytics, tai šis URL Builder įrankis yra auksas. Pasinaudokite juo kiekvieną kartą, kai Facebook'e dalinatės kokia nuors nuoroda, ir galėsite konkrečiai matyti, kurie įrašai ir reklamos kampanijos atneša daugiausiai naudos. Kaip pavyzdys:
     
    Campaign source: Facebook
    Campaign medium: news_feed/sidebar/mobile/desktop/post….cpc/cpm/ocpm...
    Campaign name: uzdarbis/adomas/pinigai… (ivardinkite kampanijos varda, kad lengvai atpazintumete Google analytics)
     
    Gali atrodyti taip:

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=uzdarbis&utm_medium=forum&utm_campaign=FBtips

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=FBtips&utm_campaign=uzdarbis
     
    Labai išsamų tutorial'ą galite rasti čia: How To: Track Facebook Ad Goals with Google Analytics.
     
    10. Optimising:
    Svarbu žinoti, jeigu kuriate vieną reklamos kampaniją su daug skirtingų variacijų, Facebook'as automatiškai įvertins visų reklamų efektyvumą ir pradės daugiau pinigų skirti geriausiai einančiai reklamai. Pvz.: penkios reklamos, bet viena iš jų performina geriausiai - Facebook'as po kažkiek laiko pradės skirti didžiausią dalį biudžeto tik tai vienai reklamai.
     
    Jeigu norite pasidaryti rimtą split-test, tuomet reikia kurti visiškai atskiras kampanijas, kurios skiriasi tik mažomis variacijomis: tarkim, skirtinga antraštė ar tekstas, skirtingas targetinimas pagal pomėgius, arba CPC vs oCPM.
     
    Svarbiausia, išnaudokite Facebook Ad Reports (juos taip pat rasite per Ads Manager).
     
    Nebereikia split-testint pagal lytį, amžių, lokaciją ar net reklamos vietą Facebook'e, nes FB reports kuo puikiausiai viską pateikia. Turėdami šią informaciją galite puikiai optimizuoti savo reklamas ir susikoncentruoti ties ta auditorija, kuri geriausiai konvertuojasi. Tiesiog spauskite and Edit Columns, ir išsirinkite, kokios informacijos norite.
     


    http://i.imgur.com/hhuP65k.png


    11. BONUS:
     
    A) Facebook Graph Search
    Ar esate girdėję apie šį įrankį, genialią Facebook paieškos sistemą? Ar jau išbandėte ją? O galbūt net neturite prie jos priėjimo? Ne bėda! :)
     
    Pirmiausia nueikite į savo Facebook account'o nustatymus ir tiesiog pakeiskite Language į US English - voilà!
     
    O dabar, pats smagumas… Nežinote, pagal kokius pomėgius targetinti naujus fanus? Nežinote, kokius kitus puslapius jūsų arba konkurento fanai seka? Tiesiog įveskite šį sakinį į paieškos laukelį:
     
    Pages people who like XYZ like
    Pages liked by people who like XYZ and ABC
     
    Pvz., Pages people who like uždarbis.lt like arba Pages liked by people who like uždarbis.lt and ekonomika.lt
     


    http://i.imgur.com/GlFste7.png







    http://i.imgur.com/5Z05dBr.png

    Dar daugiau - galite ir sukonkretizuoti paiešką: Pages people from Vilnius, Lithuania who like Uždarbis.lt like ir panašiai...
     
    Dar nenunešė stogo?
     
    B) Custom Tab:
    Kurdami reklamą galite nustatyti "Landing View", ar tai būtų Timeline, Photos ar koks nors kitas tab'as, į kurį bus vedami visi potencialūs fanai.
     


    http://i.imgur.com/2pu6gc6.png


    Savo rezultatus žymiai pagerinsite su nauju Custom Tab, kuriame įkeliate stiprų call-to-action, paaiškinantį kodėl tie žmonės turėtų tapti jūsų fanais. Kadangi tab'e jie turės tik vieną pasirinkimą, arba tapti fanais, arba grįžti į Timeline, žymiai didesnė tikimybė, kad jie konvertuosis į fanus.
     
    Geras tutorialas, kaip susikurti Custom Tab: How To: Creating a Custom Facebook Tab (nors įrašas šiek tiek ir pasenęs, visas procesas išliko panašus) arba pasinaudokite tokiais įrankiais, kaip www.shortstack.com.
     
    Pavyzdys:
    Paprastas Labas! skirtukas Neptūno puslapyje:
     


    http://i.imgur.com/eDJaNal.png


    C) Placement:
    Kurdami reklamą taip pat galite pasirinkti jos placement (desktop, sidebar, mobile news feed, su Power Editor įrankiu yra netgi daugiau galimybių), arba kurioje Facebook'o vietoje jis bus rodoma. Eksperimentuokite su skirtingais placement, kad rastumėt efektyviausią reklamos vietą.
     
    Tačiau matykite ir bendrą vaizdą: ar jūsų svetainė optimizuota mobiliems/išmaniesiems telefonams? Jei ne, tai kokio velnio naudojate mobile news feed placementą? Jei jie tapo fanais per FB aplikaciją mobiliajame telefone, milžiniška tikimybė, kad dažniausiai FB per ten ir tikrins, taip pat ir visus link'us, kuriais dalinatės - galų gale pralošite, net jei reklama ir buvo pigesnė :)
     
    D) Call-to-Action Buttons:
    Visai neseniai Facebook'as pradėjo leisti call-to-action mygtukus (tokius kaip Learn More, Shop Now, Download, Sign Up, Book Now), kuriais galima papildyti desktop news feed reklamines nuorodas. Tai galite padaryti su Create Ads įrankiu:


    http://i.imgur.com/S15WCUI.png

     
    Tačiau nedaugelis žino, jog call-to-action mygtukus galima pridėti ne tik prie reklamuojąmų nuorodų, tačiau ir į nuorodas pačiame FB puslapyje. Tiesa, tam reikia pasinaudoti Power Editor įrankiu.
     
    Einate į Power Editor (geriausia su Google Chrome), spaudžiate 'Download to Power Editor', tada spaudžiate ant šalia jo esančio mygtuko ir išsirenkate 'Manage Pages'.


    http://i.imgur.com/1GGf6rD.png





    Tada belieka suvesti visą informaciją apie nuorodą, spausti Create Post, tada spaudžiate Publish Post ir Upload Changes. Šiek tiek užtruks priprasti prie įrankio, bet tikrai verta.






    http://i.imgur.com/fYIj6NL.png

     
    KOMUNIKACIJA
    Ilgai čia nesiplėsiu, tiesiog du trumpi patarimai.
     
    1. Post Targeting
    Protingas įrašų targetinim'as: kiekvieną įrašą, kuriuo dalinatės, galite targetinti pagal: "Gender, relationship status, educational status, interested in, age, location, language". Tai jeigu dalinatės įrašu apie aukštakulnius batelius panelėms, būkit mieli, jas ir targetinkit :)
     
    Jeigu funkcija neįjungta, einat: Edit Page -> Edit Settings -> Post Targeting and Privacy: ON
     


    http://i.imgur.com/4SXBeAm.png


    2. Best Time to Post
    Užeskite akį į Facebook Page Insights ir sužinokite, kuriuo dienos metu daugiausiai jūsų fanų būna online. Žinodami tai, galėsite pakoreguoti savo komunikaciją, kad įrašai pasiektų kuo daugiau fanų.
     
    Jeigu jau turite naujo tipo Page Insights, tai rasite: Insights -> Posts -> When Your Fans Are Online.
    ----
     
    Ūchhh…. Taigi, sąrašas tikrai nemenkas...
     
    Ar sekant šiuos žingsnius viskas ims ir magiškai išsispręs? Tikriausiai ne.
     
    Ar vis dar pasitaikys fake sekėjų? Tikriausiai taip.
     
    Bet vietoj to, kad kaltintumėte Facebook'ą dėl kažkokių įsivaizduojamų nusikaltimų, galbūt pats laikas užsičiaupti ir susipažinti su visomis jo funkcijomis, a? ;)
     
    Įrodykite, kad išbandėte visus iki vieno būdus, kuriuos čia išvardinau, pritraukti tinkamą ir aukštos kokybės auditoriją. O jeigu po viso šito vis tiek negaunate naudos iš Facebook…. na, galbūt jums net neverta ten būti? Galbūt pats jūsų verslas turėtų orientuotis į kitus reklamos šaltinius, o ne tikėtis stebuklų iš Facebook, ypač jei neišnaudojate visų jo teikiamų galimybių?
     
    Arba… pats laikas kreptis profesionalios pagalbos. :)
     
    Sėkmės!
     
    P.S. jeigu kažką labai svarbaus pamiršau, pasidalinkite komentaruose, o aš įtrauksiu tai į pagrindinį įrašą.
  8. Patinka
    Maryyto gavo reakciją nuo Elijus Kaip pritraukti kuo daugiau klientu pirmaja diena?   
    Butinai
  9. Patinka
    Maryyto sureagavo į donce78 dar vienas ivairių tiekejų sąrašas   
    internete radau nemaza tiekeju sarasa. Tikiuosi kam nors parvers Su naujais visus. :)
    Baby & Nursery Goods(1).pdf
    Bags & Handbags.pdf
    Balloon & Party Products.pdf
    Wholesale Batteries(1).pdf
    candle Wholesalers.pdf
    Cash & Carry Suppliers.pdf
    Clearance & Stocklots.pdf
    Watches & Clocks.pdf
    Clothing & Fashion(1).pdf
    Pound Lines.pdf
    Wholesale Cosmetics.pdf
    Wholesale Footwear Suppliers.pdf
    Furniture Importers.pdf
    Garden & Leisure Wholesale.pdf
    General Wholesalers & Importers.pdf
    Gift & Gadget Suppliers.pdf
    Haircare & Accessories Wholesale.pdf
    Wholesale Health & Beauty Products.pdf
    House Hold Products.pdf
    Wholesale Jewellery UK.pdf
    Toiletries Wholesale(1).pdf
    Wholesale Tools & Hardware.pdf
    Wholesale Toys England(1).pdf
    Wholesale Car Accessories.pdf
    Wholesale Plants & Flowers.pdf
    Latest list of Suppliers.pdf
  10. Patinka
    Maryyto sureagavo į bahu Dideli sąrašai įvairių tiekėjų   
    Su naujais visus ! Ta proga pasidalinsiu internete rastais tiekėjų sąrašais, gal kam bus įdomu, gal rasite kas patiks :)
    TIEKĖJU NETIKRINAU IR KOLKAS NEBANDŽIAU!
     
     
    Didelis sarasas tiekeju.pdf
    Rubai.pdf
    Kompiuterija.pdf
    suppliers.pdf
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...