Pereiti prie turinio

kestis23

Nariai
  • Pranešimai

    1
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    kestis23 sureagavo į vardas11 Kodėl tinklinis marketingas?   
    Pasvarstymai kas yra MLM?
    http://nwalt.blogspot.com/2011/01/kas-yra-mlm.html
  2. Patinka
    kestis23 sureagavo į Harenas Tinklinė Rinkodara , 21 Amžiaus Verslas   
    Na žmonės praleidžiate vieną svarbų momenta, koks yra Jūsų pasirinktas gyvenimo tikslas:
    a variantas - būti samdomu darbuotju, ir dirbti už fiksuotą atlyginimą. gerai, jei Jūsų poreikiai minimalūs, tai geras variantas. na ir senatvėje gausit pensiją ir sėkmės Jums su ja išgyventi, gal dar kokį butą spėsit išmokėt, kol užlinksit.
    b var. - samdomu nenorite būti, tapsit verslinykais, perku-parduodu, gerai, jei pavyks ir nebankrutuosit, bet ir pirksit-parduosit visa gyvenimą, nes nelabai kam galėsit patikėti tokio versliuko, ir dirbsit tikėtina daugiau. vaikam gal net namą paliksit ir senatvė sotesnė bus. variantas neblogas, bet ne visi tą pasiekti gali.
     
    yra ir trecias variantas, tiek būnant samdomu, tiek būnant verslinyku imtis tinklinės rinkodaros verslo, paraleliai savo veiklos sugeneruoti pasyvių pajamų šaltinį, kad vieną dieną galėtumėte išeiti į pensiją nelaukdami, kol sueis sodros nustatytas terminas, kad pagyvent sau galėtumėt, anūkus auginti, o turėtam verslui nusamdyti žmogų, kad vadovautų, va čia tikslas.
     
    Ar jūs nematot, kad prekybos tinklai, už Jūsų sunešamus pinigus, už nulupamus procentus nuo gamintojų, importuotojų kiek prekybcentrių prilipino. Didžiausi Lietuvos darbdaviai, o kokį produktą jie sukuria? kokią pridėtinę vertę, - JOKIOS. pinigus iš vienos kišenės paima į kitą įdeda. Lietuva nuo to turtingensė netampa.
     
    O šeis laikais jau internetas yra, ir internetinės parduotuvės, patys jas ir kepat. Dirbant su šiuolaikiškom kompanijomis nebereikia pačiam lakstyti su maišais produktų. Praeitas tūkstantmetis. Čia kai kam pasirodo apsipirkti internete yra velniškai sunkus dalykas, o jei dar vieną kitą procentą gaus draugas, o ne prekybos centras nuo pirkinių sumos, tai čia iš vis siaubas, PIRAMIDĖ. Atsikvošėti siūlau kai kuriems piliečiams nuo sapalionių apie piramides. Jau geriau vienas kitas litas atiteks mano draugams už kokybiškus daiktus iš internetinės parduotuvės, nei kokiam prekybcentriui už trečio pasaulio šalims priskiriamas prekes. Iš to taip pat ne visi verslą padarys, nes reikia, kad kas nors ir artų visą gyvenimą, bet bent gyvens sveikiau.
     
    Taip, kad patylėkit, Jūs, kam MLM prastas verslas, prasto verslo nebūna, būną produktai niekam tikę.
  3. Patinka
    kestis23 sureagavo į rendismendis Tinklinė Rinkodara , 21 Amžiaus Verslas   
    Gaila man tokiu zmoniu kurie te zino 2 zodzius piramide afera smegenu plovimas. Man patinka ir as darau ir darysiu ir nors imk ir nusauk. Tai buvo mano paskutinis kartas kai skaitau kvaila neigiama informacija apie tinklini marketinga ;). As is to uzsidirbu ne pacias didziausias pajamas bet vistiek uzdirbu ir man tas patinka ir seminarai ir openai ir knygos. man pvz klasikinis verslas nepatinka 10000 tukst istatinis kapitalas kad atsidaryt UAB. 150tukst kad atsidaryt AB bet kur garantija kad taves nesuvalgys senieji monopolininkai kurie jaunikliu i rinka nenori isileisti vienintelis verslas kuri turbut uzsimciau tai turbut nebent applikaciju kurimo smartfonam bet tam ziniu neturiu. arba dar vienas atsidaryk individualia imone ir rizikuoji visu savo turtu bankroto atveju tiesiog zasibys. nenori nereikia nedaryk sito verslo niekas nevercia bet neskatink ir kitu nedaryt gal kitam bus jis palankus idesi darbo turesi rezultata ;)
  4. Patinka
    kestis23 sureagavo į mongolas Tinklinė Rinkodara , 21 Amžiaus Verslas   
    ismok bent tvarkingai rasyti 'verslininke'
    akis drasko tavo 20 zodziu uzimanciu 200 eiluciu
  5. Patinka
    kestis23 sureagavo į RoRo Kodėl tinklinis marketingas nėra marketingas?   
    Pirmą kartą nutariau parašyti komentarus, nes graudu žiūrėti, kad Lietuvoje tokie atsilikę ir neišprusę žmonės tinklinio marketingo sferoje, lyg tai prekybą pagal MLM sistemą veiktų kažkokie kiti ekonomikos dėsniai. Pirmiausia tiems žmonėms siūlyčiau perskaityti nors vieną žinomo pasaulyje verslininko knygą. Bet knygos skaitymas užima daug laiko ir ne visi prisiverčia skaityti, tai bent paklausykite protingų žmonių video pasisakymus, nes šiolaikinės technologijos tai leidžia. Kodėl Amerikoje daugelis koledžų ir universitetų tinklinį marketingą įtraukiaį į mokymo programas, kai kurie universitetai pradėjo išdavinėti tinklinio marketingo specialistų diplomus, o pas mus į tai žiūrima kaip į kažkokį blogį. Matomai Lietuvoje ir yra problema, kad nėra mokymo pradmenų, bent jau kaip laisvai pasirenkamo dalyko. Be to jeigu teisingai daromas verslas tinklo nariai patys tiesei per kompaniją užsisako produktus kaip iš interneto parduotuvės, ir neužsiimi fiziškai produktų pardavimu. Juk pvz. jeigu tinklo narys yra kitame mieste ar kitoje valstybėje, tai jis toje valstybėje ir užsisakinėja prekes tiesiai per kompaniją. Pamatai tik tai naujus narius kurių net nepažysti ir pamatai bendrą savo tinklo apyvartą. Tai ir yra pasyvios pajamos, bet prie jų reikia prieiti įdėjus ne mažai darbo ir ne vienus metus. Tik tai dar ne visos kompanijos padarė internetinį užsakymą ir automatinę savarankišką registraciją naujų narių į konkretaus tinklo nario tinklą, nes tiesiogiai į pačią kompaniją dažnai prisiregistruoti negalima. Aišku jeigu tas kito miesto ar kitos valstybės gyventojas pateko i reikiamą internetinį puslapį su reikiama informacija apie paslaugas ir produktus, ir aiškia dar geriau video informacija kaip užsiregistruoti ir kaip užsisakyti produktus. Arba sudalyvauti reguliariai internetu vedamų tiesioginių konferencijų pagal atskiras temas. registraciją
    Harvardo universiteto daktaro Č. Kingo 8 min. video interviu, kuris dėsto biznio valdymą ir tinklinį marketingą . Nukopijuokite nuorodas .
    http://www.youtube.com/watch?v=OtZhL7EUgUw ( rusų k. )
    President Clinton Endorses Network Marketing & Direct Selling ( anglų k. )

     
    Dėka vienos tinklinio marketingo koampanijos pasisekė būti Brian Tracy seminare, kuris priskiriamas prie pasaulio verslo ekspertų ir lektorių elito, įeina į geriausių ekspertų dešimtuką pasaulyje. Kaip kam ir tokių žmonių žinios yra nieko vertos, nes tie interneto kritikai vis tiek daugiau žino, kaip ir 3 milijonai krepšinio trenerių. Nors gaila laiko, bet nutariau pirmą kartą savo gyvenime parašyti komentarus. Be to, tinklinio marketingo kompanijos organizuoja nemažai seminarų ir mokamų ir nemokamų, samdo gerus lektorius, daro viską, kad žmonės įsitvirtintų versle. Nežinau nei vieno verslo, kur tiek daug žmogus galėtų visapusiškai tobulėti, gauti tiek daug teorinių ir praktinių žinių vadybos, rinkodaros, verslo psichologijos, bendravimo ir derybų meno. Mokoma to, kad žmogus turėtų supratimą, kas vyksta pasaulyje, sugebėtų matyti tendencijas, ir gebėtų persiorientuoti. Pastebėta, kad žmogus, padirbęs šioje sferoje, žymiai geriau save realizuoja ir kitame darbe, lengviau susiranda darbą. Jeigu palygintume, kiek žmonių įsitvirtina po perkvalifikavimo kursų darbo biržoje ir kiek žmonių įsitvirtina šiose sferose, tai turbūt būtų ne darbo biržos naudai. Bet kartais būna pikta, kai žmonės, mažai įdėję darbo, greitai viską meta ir ieško kaltų, kodėl jam verslas nepavyko. Bet kad apie 95 procentai pradėjusių tradicinį verslą per keletą metų užsidaro ir verslas nepavyksta, tai apie tai niekas nekalba. Po to lieka tik skolos ir kreditai. Ir čia nėra ką kaltinti. Ar žinote, kad apytiksliai iš visų tų kuriems bet koks verslas pavyko, iki pensinio amžiaus išlaikyti savo verslą sugeba tik apie 4 procentai visų verslininkų. Tad tapti sėkmingu bet kokiame versle ir aplamai gerai gyventi yra iššūkis. Būtent MLM kompanijos ir moko nebijoti mesti sau iššūkį, kelti didesnius gyvenimo tikslus. O apie MLM kartais ir žurnalistai parašo, kad čia matai ir išlaidų yra, ir už telefoną, ir už kurą neapmoka, ir dar reikia klientų susirasti, nes kitaip neuždirbsi, o matot tradiciniame versle klientų ir partnerių turėti nereikia, ir investicijų nereikia, ir rizikos nėra. Mat tie kurie turi parduotuves ar kavines nesistengia pritraukti klientų. Tiek turint parduotuvę ar kavinę turi susidaryti tam tikras kiekis pastovių vartotojų, o jeigu nesusidaro, tai bankrutuoji. Bet savaime dažnai ir nesusidaro. Kodėl vieni toje pačioje vietoja turėję kavinę subankrutuoja, o kiti toje pačioje vietoje ir tuose pačiuose buvusios Jūsų kavinės patalpose puikiai laikosi. Tai gal tie sėkmingi nesėdi kavinėje ir nelaukia kol užplūs daug lankytojų, gal jie pastoviai suka galvą, organizuoja daug visokių akcijų, naudoje interneto technologijas, keletą metų eina į minusą, tam, kad vėliau atsigriebtų, arba ne. O tas subankrutavęs visiems teisinsis, kad kavinių verslas blogas. Taip ir su MLM. Taip pat MLM sistemoje tavo sukurtame tinkle tam tikras kiekis pastovių vartotojų duoda stabilumą ir pasyvias pajamas pagal R. Kijosaki. Jeigu tinklas didelis, tai ir stabilumas didelis, jeigu tinklas mažas, tai ir stabilumas mažas. O kuo čia vėl dėta kompanija dėl tavo nesėkmės? Nes kai tinklas didesnis, nors vidutiniškai kiekvienas tinklo narys dažnai produktų ir neperka, bet vienas kažką perka kartą per metus, kitas kartą per pusę metų, o kiti kartą per mėn. Pvz. jeigu kokie higieniniai įklotai, ar dantų pasta, ar geras aliejus ir jeigu žmogui patiko produktai, tai kiti perka reguliariai. Dar labai priklauso produktų specifika, kokia jų gausa ir kiek jie būtini pastoviai, ir ar lygiaverčio produkto nėra parduotuvėje. Tada ir gaunasi, kad kiekvieną mėnesį vyksta apyvarta, o tai ir prasideda stabilumas, bet tą stabilumą reikia susikurti, niekas kitas nesukurs. O gal visi kurie mato tik juodas spalvas žino kokia įmonė ar darbovietė žmogui sukuria ilgalaikį stabilumą , dideles pajamas ir sočią senatvę. Daug faktorių lemia pelningas ar nepelningas verslas, bet vis tik pagrindinis faktorius yra pats žmogaus sugebėjimas ir dar svarbiau didelis noras, kantrybė ir užsispyrimas + tam tikros žinios. Tik tai jeigu tinkle turi ne vien vartotojus, o turi ir keletą rimtesnių distributorių, kurie taip pat sukūrė savo tinklą, tai tokiu atveju ir bendras vartotojų tinklas bus didesnis ir stabilesnis. Turint parduotuvę niekas tau nepadeda didinti vartotojų tinklo. Bet iš MLM verslo nusprendus pasitraukti, nesudėtinga tai padaryti, nes nėra jokio bankroto, nes neėmei kredidų, nenuomojai patalpų, arba dėl mažos apyvartos neturi iš ko mokėti algų, o tai reikėtų daryti turint parduotuvę ir todėl neįklimpai į skolas. Tiesiog jeigu patinka produktai vartoji toliau ir laikas nuo laiko gauni premijas. Ir labiausiai keista girdėti, kad MLM pagrinde uždirbama ne iš prekybos, o iš naujų žmonių pritraukimo. Palaukit, jeigu tas naujas žmogus nieko nedaro ir daugiau neperka, tai jokio pelno jis ir neatneša. Prekybos esmė ir yra, kad daug ir uždirba tie kurie sukuria vartotojų tinklą.
    Be to žmogus turintis parduotuvę turi mažai šansų, o ko gero visai jų neturi, turėti pastovių pirkėjų iš kitų valstybių, o MLM sistemoje Jūs galite turėti pastovių pirkėjų ir iš kitų valstybių, net neišvažiavus iš Lietuvos. Tai galite padaryti interneto pagalba. O jeigu nesugebėjote sukurti pastovių vartotojų tinklo, tai kuo čia dėta kompanija. Kaip sporte, jeigu Jūs atbėgote distanciją paskutinis, tai nekalti tie kurie per greitai bėgo. Tai ir mokykitės iš tų greičiau bėgančių, o nekaltinkite verslo. Visuose srityse vyksta panašiai. Iš sporto gerai gyvena tik tam tikras procentas sportininkų, nors sportuoja daug žmonių, iš muzikos taip pat, nors dainuoja vos ne kas antras. Tai ką muzika kalta, kad 99 procentai dainuojančių nepragyvena iš to. Tad visų verslų dėsniai yra tie patys. Kiek bus produktų ar paslaugų vartotojų, nuo to priklausys ir pajamos. Skirtumas tik tas, kad skiriasi šių verslų sukūrimo kaštai, rizikos, informacijos pateikimo būdas ir galimybės. Pavyzdžiui, dirbant internetu klientų ir partnerių galima surasti įvairiose pasaulio valstybėse, net neišvažiavus iš Lietuvos, nereikia ofisų, sandėlių, nėra kelionių išlaidų, tai daug pigiau kainuoja ir yra daug mažiau rizikos. Ir iš tokio verslo yra daug lengviau pasitraukti. Tradiciniame versle reikalingas didelis startinis kapitalas, o tinkliniame marketinge to nereikia. Ir apie produktus gauni patikimą informaciją, nes dažnai ši informacija gaunama iš pažįstamo žmogaus, kuris jau tais produktais naudojasi ir yra patenkintas. Argi žmogus būdamas nepatenkintas produktu jį girs draugui ir sakys kokie puikūs skalbimo milteliai ar vitaminai?
    Be to žmonės nesupranta dar vieno svarbaus dalyko, kuo skiriasi prekės pirkimas parduotuvėje ir MLM kompanijoje. Parduotuvėje galite regureliai pirkti prekes daug metų ir niekas Jums premijų už tai neišmokės, o MLM išmokės, nors vartosite tik savo reikmėms. Parduotuvės savininkai to padaryti ir negalėtų. Juk pelną pasiima daug tarpinių grandžių, patalpų nuoma, atlyginimų išmokėjimai, brangiai kainuojanti reklama ir t.t. Perkant prekes MLM kompanijoje, net ir savo reikmėms, suvartojus tam tikrą kiekį anksčiau ar vėliau gaunamos piniginės kompensacijas, arba už tą sumą galima pasiimti produktų. Kadangi čia iškrenta visos tos grandys kurios suryja daug pinigų. Todėl čia dalis pinigų yra pasidalinama su kiekvienu tinklo nariu pagal jo indėlį. Didelis indėlis daugiau pinigų, mažas indėlis mažai pinigų. Čia mokama už konkrečią apyvartą, kuri gaunama už viso tinklo nupirktus produktus, nėra pirkimo nėra pinigų. Čia mokama ne už būvimą, o už rezultatą, kaip sporte, tai ir yra pati teisingausia apmokėjimo sistema. Juk tradiciniame darbe žmogus dažnai būna vertesnis, negu jam moka darbdavys. Gal geras vadybininkas įmonei sukuria 100 000 milijonų pelną, o atlyginimą gauna gal 5 tūkstančius. Juk darbdavys tikrai neišmokės gerų procentų nuo viso 100 000 milijonų, o MLM sistema išmokės, arba pvz. draudimo kompanija išmokės. Tradiciniame darbe žmogus kartais algą gauna vien tam, kad būna darbe, nors naudingo nuveikia mažai, gal dvi valandas per dieną būna Feisbuke, jeigu tokia darbo specifika, kad sunku pamatuoti to darbuotojo naudingumo koeficientą. Kartais tas darbuotojas kompanijai padaro daugiau žąlos, negu naudos. Aišku jeigu darbdavys tokį darbuotoją pastebi, jis jį atleidžia, bet vėl kalta aplinka, bet ne tas darbuotojas. MLM kiek sugebi tiek ir uždirbi. Čia ir pasirodo tikrieji žmogaus vadybiniai gabumai, apie kuriuos truputį užsimena Amerikos prezidentas B. Klintonas savo interviu aukščiau nurodytoje nuorodoje. Didžioji dalis MLM kompanijų narių yra tiesiog vartotojai, kurie ir užtikrina stabilumą, bet jie neplečia tinklo. Jie vartoja, retkarčiais uždirba, bet tai nieko bendro neturi su verslu, o didieji interneto kritikai apie tokius ir kalba. Tas pats, kad laisvalaikiu nueinu paplaukioti į baseiną, o paskui kaltinu baseino administraciją, kad netampu plaukimo čempionu. Jeigu norite tapti plaukimo čempionu klauskite kaip tą padaryti tų kurie tapo, arba kreipkitės į trenerį kuris čempionus išugdė.
    Dabar daugiausia kalbama apie maisto papildus, valymo priemones, parfumeriją, kosmetiką, nes daugiausiai MLM kompanijų tuo užsiimančių. Ir tokių produktų kainas sunku sulyginti brangūs jie ar ne, nes lygiai tokių pat firmų parduotuvėje praktiškai nerasi, O lyginti kokius nors maisto papildus su esmais vaistinėje kitos kompanijos yra beprasmiška, nes skirtinga sudėtis, skirtingos pagaminimo technologijos ir t.t. Tas pats, kad sakyti šitos kompanijos antibiotikai brangūs, o matot šitos pigūs, bet žmogus juk gali pasirinkti kuriuos pirkti. Ar gi pigus antibiotikai duoda visada tokį patį rezultatą? Taip ir su maisto papildais. Tiesiog kiekvienas žmogus turi pats atsirinkti kas jam tinka, o kas ne. Bet jau atsiranda MLM kompanijų, kurios parduoda ne tik maisto papildus ar parfumeriją, bet ir daug buitinės technikos, jau pirmi žingsniai daromi ir automobilių prekyboje. Va čia papraščiau sulyginti kainas. Pažiūrėjai kiek pvz. kainuoja konkretus televizorius ar kita prekė prekybos centre ir viskas aišku kur pigiau. Gaila, kad dar dauguma tokių kompanijų veikia Tik Amerikos, Kanados, Australijos , Vokietijos rinkose. Tiesa iš jų galima pirkti, bet vėl pabrangina prekę pristatymas.
    Dar vieną pavyzdį pateiksiu draudimo versle, nes ši sritis mums visiems labiau žinoma. Dauguma draudimo kompanijų dirba panašiu į MLM metodu, o kitų kompanijų atskiri padaliniai dirba pilnai pagal MLM sistemą. Tai pagal internete rašančius žinovus išeina, kad draudimo kompanijos tai blogis. Tarp kitko gyvybės draudimo kompanijos visame pasaulyje per 100 metų mažiausiai bankrutuojanti institucija tarp visų verslų. Tai aplamai vienetiniai atvejai visame pasaulyje per 100 metų. Berods Lietuvoje per 20 metų nebankrutavo nei viena Gyvybės draudimo bendrovė, o kiek bankrutavo bankų? Daug kas nežino, kad draudimo bendrovės skirstomos į Gyvybės ir į negyvytės draudimo bendroves. Draudimo bendrovė negali išsiversti be draudimo konsultantų. Kai kurios draudimo bendrovės suteikia galimybę patiems draudimo konsultantams sukurti savo draudimo konsultantų grupę ir prisidėti prie jų mokymo. Čia kalbu apie gyvybės draudimo sferą. Tada draudimo konsultantas sukūręs savo konsultantų grupę tampa tos grupės vadovu. Jis gauna pajamas ir nuo savo apdraustų klientų ir nuo visos savo sukurtos draudimo konsultantų grupės apdraustų klientų. Jeigu visa grupė daro didelę apyvartą, tai tas grupės vadovas ir neapdrausdamas naujų savo klientų gali uždirbti daugiau, negu konsultantai nuo ryto iki vakaro ieškodami klientų. O jeigu iš tos grupės konsultantų išaugs keli stiprus naujų grupių vadovai, tai bendras tinklas bus dar stipresnis ir pajamos stabilesnės ir didesnės. Tai vėlgi MLM sistemos pagrindinė varomoji jėga, kad reikia turėti ir klientų ir konsultantų. Juk bet kokios veiklos pagrindinė taisyklė yra, kad geriau nuo milijono apyvartos gauti kelis procentus, negu nuo 10 tūkstančių apyvartos gauti 50 ar 100 procentų pajamų, kures padarei vienas pats. O didelę apyvartą galima sukurti tik turint Tinklą. Jeigu tradicinėje prekyboje, tai parduotuvių ar kavinių tinklą, draudime turint būrį skirtinguose miestuose konsultantų ir keletą stiprių grupių vadovų tinklą, MLM sistemoje vartotojų ir distributorių ar biznio partnerių tinklą. Vėl protingieji interneto kritikai sakys, kad mano pažystami darė tai ir nieko neišėjo, apgavo, visi aferistai. Bet palaukit, kaip kiti draudimo sferoje dirbo ir dirba toliau, ir daugiau kaip 10 ar 20 metų tebedirba, ir pabandykite juos pakviesti į kitą darbą – be šansų. Sako, kad aš ir gerai uždirbu ir labai patinka šitas darbas, nes turiu daug laisvės. Tai kodėl nerašote apie sėkmingus žmones, o visą laiką rašote apie nevykėlius. Gal todėl, kad koks yra pats žmogus, dažniausiai jį supa ir panaši aplinka. Juk tokiems žmonėms visada kalta aplinka, arba tie kurie per greitai bėga, bet ne Jis pats. , Didžioji dalis draudimo konsultantu dirba pagal laisvą grafiką be pastovaus atlyginimo, o pajamas gauna tik tam tikrą procentą nuo apdraustų klientų. Gabių draudimo konsultantų pajamos gerokai didesnės už Lietuvos vidurkį, bet kiti ir čia nesugeba uždirbti ir iš šios srities pasitraukia. Paliečiau šią sferą, nes ją gerai žinau ir žmonės taip pat apie tai daugiau žino, negu apie MLM kituose sferose.
    Be to juk niekas neverčia kurti tinklą jeigu nenori. Iš daugumos tinklinio marketingo kompanijų gali nusipirkti prekių, išsirašyti sąskaitą faktūrą, išsinomuoti patalpas, atsidaryti parduotuvę ir prekiauti, jeigu manote, kad toks prekybos būdas geresnis ir daugiau uždirbsite. Bet sakysite , kad reikia daug pinigų, mokesčiai dideli. Tai ką jūs didieji žinovai ir kritikai siūlote? Siūlote nieko nedaryti, o gal prisijungti prie pagrindinio Lietuvoje biznio – kritikuoti kitus, kurie užsiima kokia nors veikla.
  6. Patinka
    kestis23 gavo reakciją nuo InNo007 Prisistatymas   
    Sveiki, esu Kęstutis, man 20 metų, gyvenu Kaune. Taigi paklausiau vieno draugo rekomendacijų ir užsiregistravau čia. :) Užsiimu tinkline rinkodara (tinklinis marketingas), pradžia kaip ir daugelį verslų nelengva, bet sekasi neblogai. Tikiuosi šiame forume sutikti bendraminčių, kurie nori iš gyvenimo pasiimti viską. :)
  7. Patinka
    kestis23 sureagavo į Dynka Kodėl tinklinis marketingas nėra marketingas?   
    Na, Justai, "gudruoli", pries rasydamas savo gudrius pasisakymus suzinok kas tas tinklinis marketingas, nes tokie kaip tamsta "visaziniai" dazniausiai rezultate isaiskeja kad nezino nieko. Tai gi Tinklinis marketingas tai ne pardavinejimas kaip tamsta rezei, o vartotoju tinklo kurimas. O tai visai kas kita, va tu siulai vietoj TM uzsiimti perku parduodu verslu, o pries tai pats pasakai kad TM tai perku parduodu visokiu firmu prekes. Tai pats sau zmoguti priestarauji. TM tai kai vartotojas siulo prisijungti prie kompanijos kitam vartotojui, taip yra sukuriamas vartotoju tinklas, va tai ir yra tinklinis marketingas. Cia niekas niekam nieko neprivalo pardavineti cia visi esa tik vartotojai, na aisku kas uzsiima perku parduodu verslu tas ir istojes i TM kompanija puola pardavineti. O sitas veikmas vadinamas tiesioginis pardavimas ir neturi nieko bendro su tinkliniu marketingu. Taip kad vaidink protinga ir postringauk apie tai apie ka nusimanai ir ka tikrai zinai.
  8. Patinka
    kestis23 sureagavo į vardas11 Kodėl tinklinis marketingas nėra marketingas?   
    Dalis tiesos yra, bet kad pats autorius nelabai dar supranta tinklinio marketingo esmė tai irgi faktas.
    Sutinku, kad draugai įstoją į naują kompaniją ir kiekvieną kartą sutikus siūlo išbandyti kokius nors valiklius užknisa :D Bet nebūtinai taip visi dirba.
     
    Dabar pagrindinis klausimas, yra ar nėra marketingas? Ką daro rimtai internete dirbantis tinklininkas? Jis nieko nepardavinėja, tik reklamuoja pačią mlm idėją, produktą, galimybę uždirbti ir t.t. Kas susidomi perka iš pačios kompanijos. Kaip verslas tai daugiau būtų reklamos, o ne pardavimų. Interpretuokit kaip nori, bet sėkmingai internete dirbantys tinklininkai turi daug marketingo žinių.
     
    Nori parodyti, kad tai nevertas laiko verslas. Dabar paklausiu taip, ar elektroninė parduotuvė parduodanti tarkim kompus rimtas biznis? Jei taip, tai kuo skiriasi tinklapis parduodantis mlm idėja? Manau rasim daugiau panašumų nei skirtumų, tik turinys kitas. Pažįstu 3 žmones turėjusius savo laiku verslus, gamybinė įmonė manau pakankamai rimtas verslas, bet visko atsisakė ir perėjo tik į tinklinį marketingą ir sėkmingai iš to gyvena jau ne vienus metus. Ar iškeistų verslininkas pelningą įmonę į tinklinį marketingą jei nelaikytų to rimtu verslu?
     
    Galim dar pasižiūrėti į skaičius. Tinklininkas su kuriuo bendrauju, atėjąs į naują kompaniją, per pirmus metus padarė savo tinkle milijoninę apyvartą, tarp kitko čia lietuvis. Primeskit milijoninę apyvartą prie bet kokios rimtesnės kompanijos kompensacinio plano ir matysit kokios pajamos. Tai rimta ar ne?
     
    Teigiama, kad reikia verbuoti ir vos ne išnaudoti kitus, kad uždirbti pačiam. Taip, tokių atvejų būna, bet... Tarkim mano tinklinio marketingo kompanijoje, sąlygos tokios, kad jei noriu nuo savo partnerio uždirbti 1000 Lt, jam turiu padėt užsidirbti 2000 Lt. Tai čia yra išnaudojimas, spaudimas kuo daugiau pirkti, apgaudinėjimas, smegenų plovimas? Ar nors vienas skųsis, kad jam padeda uždirbti?
     
    Dar galima atkreipti dėmesį, kad mano kompanijoje pasiekę tam tikrą lygį, dalinasi tam tikra dalimi nuo bendro kompanijos pelno, taip lyg turėtų tos kompanijos akcijų. Gauti dalį pajamų nuo pardavimų visame pasaulyje rimta ar ne?
     
    Prieš kokius 3 metus būčiau sutikęs su tokiu straipsniu ir sakęs, kad mlm yra #####, bet kai praplėti akiratį supranti, kad verslas yra verslas. Jei gali uždirbti pinigus ir dar yra galimybė naudotis svertais, tai jau rimtas verslas, o ar tai gamybinė įmonė, kaimo parduotuvė, mlm ar dar kažkas kitas ne taip ir svarbu.
     
    Geras pastebėjimas. Vertinti visą žinant tik vieną kompaniją negalima. Jų labai ir visos skirtingos. Kitos tik vadina save mlm, bet tokios nėra.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...