Dešimt bendrovių, kurios žino, ką reiškia turėti nevykusį logotipą
Kiekvienas pradedantis verslininkas žino, kaip nelengva įmonei išrinkti pavadinimą, o juo labiau rasti akį traukiantį ir originalų logotipą. Tai, jog ne visos idėjos pasiteisina, įrodo šis businessinsider.com pateikiamas dešimtukas.
Kai miesto vadovai pristatė žaidynių ženklą, žmonės tikrai nebuvo sužavėti. Ženklo kritikai jame sugebėjo įžvelgti ir stilizuotą nacių specialiosios policijos SS simbolį, ir svastikos motyvus. Irano delegacija net pagrasino boikotuoti olimpines žaidynes, nes šis simbolis šalies vadovams priminė stilizuotą žodį „Zion“ (Sion naudojamas kaip istorinės žydų žemės Jaruzalės sinonimas). Internete atsirado filmukų, rodančių, kaip sudėlioti raides. Olimpinių žaidynių rengėjai suskubo pareikšti, jog ženklas neturi nieko bendro su šiais įtarimais. Jis buvo pradėtas kurti dar 2007 m. ir priimtas po kruopščių vertinimų. Mistinės figūros turi simbolizuoti skaičius 2012. Ženklui sukurti išleista 400 tūkst. svarų (daugiau nei 2 mln. litų).
Katalikų Bažnyčios arkivyskupijos jaunimo Komisija
Šis logotipas buvo sukurtas 1973 m., tačiau savo šlovės valandos sulaukė atėjus interneto erai. Ką čia daugiau pridursi – autoriaus idėją vertinkite patys.
Lietuviškai šis pavadinimas skambėtų „Saulėtekio suši“. Pati idėja nebloga – stilizuota kylanti saulė japoniško namo fone. Tik štai jos įgyvendinimas... Čia vietos interpretacijai palikta net per daug.
Jei ši raidė jums ką nors primena – nieko nuostabaus. Bendrovė specialiai sukūrė savo logotipą tam, kad būtų galima išnaudoti partizaninio marketingo galimybes. Ir neprašovė. Bendrovės logotipas buvo sukurtas dar pradedant gaminti konkrečius gaminius. Juo buvo puošiami marškinėliai. Šiuo metu tai tarptautinis prekės ženklas, kurį valdanti motininė įmonė įsikūrusi Italijoje ir gamina drabužius.
Tai viena žinomiausių Kanados klevų sirupo gamintojų, kuri turi senas tradicijas. Tačiau jos prekės ženklas gali sukelti ir ne pačių geriausių asociacijų.