Pereiti prie turinio

PauliusC

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    2.111
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    4
  • Atsiliepimai

    100%

PauliusC Pranešimai

  1. Sveiki,

    Perku iPhone 6 64GB. Spalva nėr labai svarbu, svarbiau, kad būtų nesubraižytas ekranas ir korpusas neturėtų stambių įbrėžimų. Taip pat turėtų būt neardytas, nesudėtas iš dviejų. :)

     

    Miestas Kaunas, Jonava, būnu ir Vilniuje.

  2. Sveiki,

    Ieškau iPhone 6S, užtektų ir 16GB, svarbiausia būtų gera būklė ir gerai būtų komplektas(gali nebūti ausinių).

    Kaune galima būtų paimt iš rankų, taip pat būnu ir Vilniuje.

  3. Parduodu XBOX 360E, HDD 320GB, konsolė atrišta, galima įsirašyt žaidimus į XBOX kietąjį diską. Yra du belaidžiai pultai. Konsolė buvo pirkta 2013 pabaigoj, pats pradėjau naudot šiek tiek vėliau, per tą laiką problemų nekilo.

    Defektai: korpuso blizgios dalies apibraižymai, nėra HDD dėklo viduje.

     

    Kaunas/ Jonava,

     

    Kaina 140e.

     

    Domintų keitimas į PS4, žinoma, su mano priemoka.

     

    post-9631-0-17864900-1490273769_thumb.jpg

    post-9631-0-48535600-1490273788_thumb.jpg

    post-9631-0-81918500-1490273796_thumb.jpg

    post-9631-0-91302500-1490273805_thumb.jpg

    post-9631-0-99581300-1490273825_thumb.jpg

  4. O ant to lapo kur perspėta, kad patraukt nurodytas ir darbų vykdytojas, tai arba jo darbuotojai neklauso arba jis pats nelabai supranta ką daro.

    Laikas turbūt nuo 7 ryto patraukt? Manau nelabai logiška, juk nuo 8 ryto dauguma ir taip išvažinėtų kam kur reikia. Be to, vieną vakarą, jau po nurodyto jų darbo laiko buvo privaryta kažkokios smalos, kaip įvardino pats darbų vadovas - emulsijos.... Nei ženklų kokių pastatyt, nei perspėt panašu nereik pagal juos. :) Danga tamsoj nelabai ir matės kol neišlipi.. Bet buvo atveju kai mačiau paliktų mašinų ir iki 8 ar net 9h, nenutempdavo dar. Aišku čia viskas ne tam pačiam kieme, jei tik dabar pas jus tvarko.

  5. Taip, draudimo stažas irgi turi įtakos kainai, bet geriau jį rinkti po 25m, kai kainos pasidarys mažesnės. Nes tik viena ar dvi firmos skaičiuoja mažesnę riziką nuo 23m., visos kitos skaičiuoja nuo 25m.

    O registruoti du kartus visiškai neapsimoka nei pinigų nei laiko atžvilgiu. Surašai su pardavėju sutartį tėvo vardu ir viskas. Net parašo nereikės klastot, tiesiog paliksi parašo vietą tuščią ir duosi vėliau jam pasirašyt (tik žiūrėk, kad būtų tas pats tušinukas). Po to kai galės nuvažiuos į regitrą ir prisiregistruos. Pardavėjui šiuo atveju savo sutarties nereikės vežt į regitrą, nes mašina ant tranzitinių numerių.

    O tai tas dalykas neveikia su įgaliojimu? Nes dabar neseniai buvau pasirašęs internete, jie Regitroj mato, atsispausdina, Pildant įgaliojimą pasirenki kokiam tikslui ir viskas, net laukt nereik.

  6. Tai kad ne trečdalis, tą audinė buvo pardavinėjama už 750, o tai yra 13%. Bet ne sumoje esmė, ją iš lempos ištraukiau. Geriau už tą pačią kainą paimt su tiesiu kėbulu ir pabyrėjusia važiuokle, pačiam sutvarkyt ir važinėt.

    Buvo už 800, bet tipo atidavinėjo už 700, kaina atrodė reali dėl kėbulo pabraižymų, 66kw, be klimos ir dėžės defekto, tai klima ir dėžė ten dienos darbas, bet kai perkreipta geometrija ir net variklis kreivai stovi, tai nežinau, nei suvedimo ratų nebus nei saugumo, bet yra kam kitaip atrodo :)

  7. Sparnas tiesiog gali buti susilankstes, t.y. "persimetes". Bet matau uzdarbyje turim foto ekspertu. Ar tu ta masina gyvai apziurejai?

     

    Anyway, tokiu metu kibirui prisip*sinet prie tokiu dalyku - na ka zinau. Jei sita masina ir buvo "musta", tai pries 10 metu. bet tikrai ne dabar. Paprasciausiai dabar neapsimoketu taisyt. O ir apie sauguma nera ka kalbet, kad ir "nuliova" ji nebutu tokia saugi kaip dabartines masinos.

     

    Kalbedamas apie uzsienio srotus dar labiau klisti, ju i srotus nevaro, o ideda i skelbimus. lenkai ir lietuviai nusipirke sutvarko.

    Apžiūrėjau. Tai va, kad iš foto gražiau atrodo nei realybėj, o, jei tau kėbulo geometrija atrodo menkas trūkumas, tai gal ir iš dviejų mašinų suvirintą nusipirksi ir tau bus viskas ok :) Dėl varymo į šrotus, tai taip ne visur, bet dažnai jos būna nurašomos, taip, kad nėr ką daugiau ir aiškint čia, jei vistiek nenori matyt kaip yra.

  8. Koks cia trukumas ir srotas? :blink: nezinau sitos masinos praeities, taciau jeigu buvo ar sparnas keistas, ar kapotas, galejo tiesiog kreivarankis ji deti. tos detales yra suvedamos, jos nuo kebulo geometrijos gali nepriklausyti. jeigu kreivai uzdejo, kreivai ir stovi. kapotas is vyriu vaiksciot gali tiek i prieki biski, tiek i sona, tad verziant varstus reikia atitaikyti. tas pats su sparnu...

    Labai įdomu būtų pamatyt kaip tu jį atitaikai, kai vidurys sparno yra aukščiau nei kapotas, o vieta ties stiklu ir lempa žemiau arba sulig kapotu :) Be to, prie lempos kampas sparno į kapotą remias, o per vidurį jau didelis tarpas, prie stiklo vėl sumažėja. Žinoma, tarpas tarp priekinių durų ir sparno taip pat pakitęs - nuo apačios iki vidurio sueina gerai, o toliau nebe.

     

    O dėl šroto - kalbėjau apie geometriją. Kėbulo pagrindinių konstrukcijų pažeidimas sumažina ir saugumą kito smūgio metu, todėl dažniausiai tokios transporto priemonės yra "nurašomos", bet Lietuvoje jos dažnai prikeliamos antram gyvenimui. Jau nekalbant apie ratų suvedimą ir t.t.

  9. Pridedu nuotraukas iš priekio ir iš keleivio pusės. Kam dar čia atrodo perkrypusi mašina, ar aš vienas kažko nesuprantu? :D

    post-16767-0-94496700-1441807545_thumb.jpg

    post-16767-0-90871900-1441807558_thumb.jpg

    Atvažiavo žmogus, nuleidau už pavarą 70e, pasitvarkys dėžę ir važinės ramiai nematydamas vargo. :)

    Tai suradai nieko neišmanantį ir prastūmei su kiauru radiatorium dar, bala po mašina ten šiaip turbūt :) Va kur reik žiūrėt, jei tikrai nematai dar.post-9631-0-80916400-1441812539_thumb.jpgpost-9631-0-26249300-1441812547_thumb.jpg

     

    Čia vienas didžiausių trūkumų ir yra, kur užsieny daugumą mašinų nurašo į šrotą iškart, bet lietuviai kažkaip partempia tokių ir parduoda :)

  10. Mašina sena, kėbulo trūkumai aiškiai parašyti skelbimo komentare ir sudėtos nuotraukos. Jei dėl to atsisakoma mašinos, tai kam tuomet išvis važiuot apžiūrinėt, jei visa info pateikta?

    Dėl "smūgio" - du metus turiu šį automobilį, kol jis pas mane, jokio smūgio nebuvo :) todėl ir neturiu ką pakomentuoti.

    Ir kodėl nepanašu, kad kiti minėti tvarkymai buvo atlikti? Ar galima sužinot, iš ko taip nusprendėt?

    Nežinau ar apsimeti ar tikrai tiek neišmanai, bet kėbulo pabraižymai ir perkreipta geometrija yra labai didelis skirtumas. Apie kėbulo pabraižymus ar rudeles tokių metų mašinai nieko ir nesakau, bet smūgis, po kurio linkęs lonžeronas ir net variklis pakrypęs - nufotkink normaliai priekį, kažkodėl keleivio pusės nėr normalios foto ir tau daug kas iš foto pasakys tą patį. Be to kur paminėta, kad radiatorius kiauras?

  11. Kaip tik pardavinėju savo automobilį, kaip manot, ar reali kaina? :)

    http://www.autogidas.lt/audi-a4-b5-tdi-sedanas-1996-0127316643.html

    Toli gražu iki tokios kainos, dėžė, klima būtų nk - dienos darbas ir yra viskas, bet kėbulas.... Visas dažytas belekaip, priekis perkreiptas - gerai gavus smūgį, geometrijos nerasta, radiatorius kiauras, užvedus iškart pradėjo leist skystį. Nepanašu, kad ir kiti minėti tvarkymai buvo atlikti.

  12. Nu taip man irgi B7 ir gražiau žiūrisi ir tikriausiai yra geresnis variantas ekonomiškumu ir patvarumu, bet yra ir pinigu limitai :D Žiūrima už 4-6 tukstančius eura :)

    Gal jau žiūrėjai realiai kažką, nes skelbimuose kaip visada kainos labai skiriasi, kai nemažai lavonų. 2006-2008m highline universalai 2L TDI dar kainuoja virš 5k euro?

  13. Ziurek Swedbanke kiek krona kainuoja euru (valiutu kursu lentele), tokiu kursu ir keis automatiskai.

    Tai tame ir esmė, kad pažiūrėjau pagal swedo kursą ir gaunas ~15eur mažiau nei man rodo pačiam wizzair paspaudus eurais, bet ar nebus kažkokio mokesčio ar kažko panašaus iš banko, gal kas užsakinėjo ir žino.

  14. Sveiki,

    Noriu užsakyt skrydžio bilietus Wizzair iš Švedijos, tai kainą rodo kronom, tačiau galima pasirinkt kainą eurais, bet tada ji gaunas didesnė apie 15eur, nei pagal dienos kursą. Ar nekeičiant valiutos į eurus ir bandant pirkt kronom, valiutą automatiškai pakeist swedbankas pagal kursą ar reik pačiam pakeist. Ar teks pirkt brangiau 15eur, kaip ir dabar siūloma kaina eurais? Šiuo metu paskambint į swedbanką nėr galimybės, gal kas pirkęs žinos.

  15. Atnaujinu temą, jei dar kas važiuos į Berlyną.

    Kelionė į vieną pusę kainavo 10lt su SimpleExpress. Kadangi Berlyne buvau ne pirmą kart, tad rinkaus šiek tiek kitą maršrutą - nespėjau nuvažiuot iki Berlyno sienos ir keletos kitų objektų toj pusėj.

     

    Autobusas stoja oro uoste kažkur užmiestyje ir galutinė stotelė yra ZOB autobusų stotis. Netoli yra Charlottenburg rajonas, kuriame 2 vietis kambarys 3* viešbutyje kainavo 74.8 eur už dvi naktis, tačiau tokia kaina buvo užsakant labai anksti, maždaug savaitė ar dvi po bilietų užsakymo, t.y. beveik pusmetis prieš nakvynės datą. Kiek žiūrėjau kainos gruodžio mėnesį buvo pakilusios 2-3 kartus.

     

    Pirmą vakarą nusprendėm, kad neverta pirkti dienos bilietų po 6.7 eur, nes jau buvo ~4h ir gana tamsu, kai išėjome iš viešbučio išsikrovę daiktus. Be to, dienos bilietas galioja iki 3h nakties. Tačiau laiko veltui neleidom ir apėjom visus A zonos objektus, pakilome ir į televizijos bokštą, kuriame net ir su ISIC nuolaidos nebuvo, tad kaina vienam žmogui - 13eur. Vaizdas patiko, kadangi buvo šventinis laikotarpis, o lauke tamsu, tad matėsi visas įprastas apšvietimas ir miesto papuošimai.

     

    Šalia Brandenburgo vartų jau buvo atitvarai ir visa gatvelė nuo vartų link žiedo, kuriame yra statula (nepamenu pavadinimo) taip pat buvo aptverta, tačiau siauras praėjimas buvo.

     

    Būnant Vokietijoje vertėtų nepamiršti ir kebabų, kurių kaina skirtingose vietose gali skirtis gana nemažai. Einant nuo viešbučio link centro radome kebabinę, kurioje Doneris kainuoja 3 eur, tačiau tiek mokėti tikrai verta, skonio net neverta lyginti su lietuviškais "padažiniais" kebabais, kurių nemažą dalį sudaro padažas. :) Kaip minėjau kainos gali skirtis gana nemažai - einant nuo stoties link viešbučio donerio kaina buvo 2.5eur, minėtoje kebabinėje 3 eur, o netoli zoologijos sodo 4 ar 4.5 eur, Alexanderplatz stoties kebabinėje kainos: 3.5 eur už mažą ir 4.5 eur už didelį donerį. Be to, kebabinė pakeliui link viešbučio dirbo ir ~1 ar 1:30 nakties. Alaus kaina joje svyravo maždaug nuo 1.5 iki 2 eur su trupučiu.

     

    Antrą rytą skubėjome nusipirkti dienos bilietų ir keliauti į Alexanderplatz, iš kurios traukiniu galima nusigauti iki Brand stoties, iš kurios važiuoja nemokamas autobusas į Tropical Islands, su tuo pačiu autobusu vėliau galima sugrįžti iki tos pačios stoties ir grįžti atgal į Berlyną. Jo grafikas yra toks, kad į jį spėtų žmonės atvykę traukiniu iš miesto ir vėliau spėtų į traukinį link miesto. Grįžtant atgal Brand stotyje reikia pereiti požemine perėja, tad nenuvažiuokit į priešingą pusę. :) Traukinio bilietams, kaip ir miesto viešojo transporto bilietams nuolaidos užsienio studentams netaikomos, kaina vienam žmogui į abi puses gaunasi berods 16eur. Perkant dviem žmonėms davė bilietą, kuris galioja, kaip ir miesto transporto bilietas iki 3 valandos nakties ir juo gali važiuoti 5 asmenys, tokio bilieto kaina 31 eur. Kaip supratau tai tame vandens parke galima būti iki 23h nakties, tačiau paskutinis traukinys link Berlyno yra ~23h, tad vertėtų išeiti šiek tiek anksčiau, nes net ir autobusas važiuoja šiek tiek anksčiau, jo grafikas yra pakabintas stotelėje šalia įėjimo. Bilieto kaina su nuolaida studentams buvo 31 eur vienam žmogui. Šis bilietas yra be saunų zonos, pirkom tokį, nes atrodė, kad visur nesuspėsim, tačiau, vis dėlto, apėjus viską kitose zonose laiko dar būtų likę ir saunoms. Važiuodami į parką nepamirškite ir rankšluosčio, kurio kaina parke yra nuo 15 eur.

     

    Trečiadienis (Silvester - Naujųjų išvakarės)

     

    Ryte dar neatrodė, kad tai kažkokia ypatinga diena, tačiau vakare mieste smarkiai padaugėjo ne tik žmonių kiekis, tačiau ir tokių, kurie buvo paragavę stipresnių gėrimų, vienas turkas net aiškino policininkui kaip jam reikia dirbti. :) Taipogi kelionė autobusu smarkiai pakoregavo planus, kadangi jis nuvežė prie statulos žiede ir tai buvo jo galutinė stotelė, tad iki Alexanderplatz teko eiti pėščiomis, tačiau trumpiausias kelias pro Brandenburgo vartus buvo aptvertas, stovėjo apsauga ir nepraleido žmonių su gėrimais, o mes kaip tik buvom nusipirkę sulčių, tad teko eiti aplink tą gatvę. Bent jau gerai, kad kitas transportas važinėjo kaip įprasta, o taip pat ir naktį. Vėliau, pasidėjus daiktus į šventę nebespėjome(prie užtvarų stovėjusi policija nieko daugiau neįleido į aptvertą zoną), nors gal ir gerai, nes buvo labai susispaudusių žmonių būrys ir bent jau kitur daug kas mėtė petardas tiesiai žmonėms po kojomis. Keista atrodė tai, kad suaugę žmonės mesdavo petardas tiesiog šalia žmonių, prieš tai davę jas pridegti visai mažiems vaikams.

     

    Naujųjų rytą, kaip ir įprasta miestas buvo ištuštėjęs, tačiau dirbo ir zoologijos sodas ir akvariumas, gaila, kad ėjome į juos skirtingomis dienomis, tad bilietai su nuolaida į kiekvieną kainavo po 10 eur, o bendras bilietas į zoo ir akvariumą su nuolaida kainuoja 15eur.

     

    Taip pat dar teko pirkti ir vienkartinį transporto bilietą, kurio kaina 2.7 eur, tad važiuojant bent 3 kartus verčiau pirkti dienos bilietą.

  16. o paneles vilkimas? o norint i keleivio puse idet airbag'a, reiktu ir panele kita pirkt, nes velkant airba'go det kaip ir nebegalima, nes tik suzalotu zmogu kitos avarijos metu. tad ne taip ir pigiai gaunasi.

    Jei nežinai, tai kam rašyt? :) Šitam tautovežy dar būna atskiras dangtelis, tik nuo 05m B6 jau vientisa viskas.

    https://www.google.lt/search?q=passat+b5+airbag+dangtelis&espv=2&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=AWGpVKGPNsnkaqXFgcAH&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=passat+b5+airbag&facrc=_&imgdii=_&imgrc=AJC8uy3BpY81ZM%253A%3BvXBNwja3340YiM%3Bhttp%253A%252F%252F14.img.avito.st%252F640x480%252F1160840814.jpg%3Bhttps%253A%252F%252Fwww.avito.ru%252Fsmolensk%252Fzapchasti_i_aksessuary%252Fvw_passat_b5_zaglushka_podushki_bezopasnosti_airbag_441927657%3B640%3B480

     

    Dėl priekinių daviklių tiksliai nežinau, bet jie turėtų sulūžt, o šiaip tai rodytų kompas kas dar sistemoj blogai.

  17. Sveiki,

    1. ar galima būtų gauti daugiau nei 70proc rinkos vertės už automobilį, kuriam išduotų kaltininko civilinis draudimas nurašymą?

    keista, kai nukentėjęs rieda su 100proc mašina, o ne dėl jo kaltės tai pavirsta 70proc+metalo krūvelė

    2. kiek kainuotų vw b5+ 03' priekinių oro pagalvių atsatymas?

    bent preliuminariai detalės + darbai

     

    2. Kaina labai priklauso nuo komplektacijos šiaip, airbag kompas ~50lt, keleivio airbag ~30lt, nežinau tik dangtelio kainos, vairuotojo airbag paprasčiausiam vairui ~10lt, kitiem ~100lt arba gali tekt ir visą vairą pirkt. Darbą reik žiūrėt jau, bet į 100lt tilptum.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...