Pereiti prie turinio

ramune2

Nariai
  • Pranešimai

    13
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    ramune2 sureagavo į IdejosVerslui Tikrosios verslo žlugimo priežastys   
    Dauguma žmonių galvoja, kad pagrindinė jų verslo bankroto priežastis yra finansinio kapitalo trūkumas. Tačiau, po daugiau kaip 15-os metų darbo patirties, galiu drąsiai įvardinti tikrąsias ir dažniausiai pasitaikančias verslo žlugimo priežastis. Taigi, jeigu rasite žemiau savo verslą (ar įmonę, kurioje dirbate) – laikas imtis pokyčių.
     
    Nenoras dirbti “purvinus darbus”
     
    Visą laiką įmonės savininkai turi būti pasirengę atlikti bet kokį darbą, kurio reikia įmonei. O ypač – verslo pradžioje.
     
    Nepakankamas laiko skyrimas
     
    Verslo valdymas – tai ne ofisinis darbas nuo 9 iki 17 valandos. Pamirškite normuotas darbo valandas. Kaip verslo savininkas, Jūs turite būti pasirengęs (-usi) dirbti (o taip ir bus) visada.
     
    Nepakankamai greiti atsakymai į klausimus
     
    Viena iš blogiausių verslo praktikų – vėluojantys atsakymai į klientų klausimus. Jeigu klientas kažko klausia – jam turi būti atsakyta tuojau pat. Todėl jis Jums ir uždavė klausimą. Jis nori atsakymo. Ne už poros valandų, ne rytoj ir ne “greitu laiku. Tuojau pat!
     
    Nemokėjimas tvarkytis su lėšomis
     
    Tai – viena iš dažniausių bankroto priežasčių. Tikrai yra labai žmogiška netinkamai įvertinti turimų lėšų kiekį; per daug optimistiškai numatyti, kiek pinigų įkris į sąskaitas ir kaip tik – nenumatyti tam tikrų išlaidų. Jeigu nemanote, kad Jums kažko mirtinai reikia – greičiausiai, Jums to nereikia ir esate paveikti gerų pardavėjų. Todėl, Jūsų atsakymas naujoms išlaidoms turi būti “ne”.
     
    Kitas momentas finansuose – visuomet stenkitės paimti avansą iš naujų klientų ar už didelius projektus. Įvertinkite, ar vykdomas projektas į skolą gali sužlugdyti Jūsų verslą, jeigu už jį nebus sumokėta. Įvertinkite ir tai, kokius atsiskaitymo terminus turite, jeigu veikiate kaip tarpininkas. Įvertinkite, per kokius terminus kitos įmonės atsiskaitys su Jumis už suteiktas prekes ir/ar paslaugas. Labai dažnai įmonės padaro šioje vietoje milžinišką klaidą ir to pasekoje – bankrutuoja.
     
    Siūlydami potencialiems klientams pirkti prekes/paslaugas – užtikrinkite visus įmanomus (ir patikimus) atsiskaitymo būdus. Netgi tokius kaip PayPal, PaySera ir panašiai.
     
    Nemokėjimas tvarkytis su mokesčiais
     
    Nesamdykite buhalterio (oi, kaip man gali kliūti už šį pasakymą). Geriau samdykite įmonę, kuri užsiima kitų įmonių buhalterija. Taip mokėsite tik už faktinius darbus. Be to, greičiausiai, tai bus profesionalų komanda, kurie tikrai patars, kokių mokesčių galima (legaliai) išvengti ar juos sumažinti. Dauguma naujai atidaromo verslo pajaučia mokestinį “spaudimą”, todėl šis faktorius yra labai svarbus tiek legalumo, tiek išsilaikymo rinkoje atžvilgiais.
     
    Nemokėjimas sukurti pridėtinę vertę
     
    Priešais Jus sėdi žmogus, kuris sako Jums: “aš būsiu IT konsultantas”. Na, tokio Jūs ir ieškojote. Tačiau to – negana. Užduokite sau (ir jam) tokius klausimus:
     


     
    Kokią vertę tu sukursi mano įmonei?
    Ar tu greičiau dirbsi už kitą?
    Ar tu esi geresnis už kitą? Jeigu taip – tuomet kuo?
    Kokioje srityje esi itin geras?
    Ar garantuoji už savo atliekamo darbo kokybę?
    Ar sutaupysi mano verslui laiko/pinigų? Jeigu taip – tada kaip tai padarysi?

     
    Aš, paprastai, sakau darbuotojams labai paprastai: “užrašyk skaičių ant lapo, kurį gaudamas pinigine išraiška, tu jaustumeisi patogiai, neieškotum kito darbo ir būtum atsidavęs įmonei. Dabar tą skaičių padaugink iš 3. Tai yra suma, kurią Tavo daromas darbas turi atnešti mano įmonei per mėnesį. Į ją įeina mokesčiai, tavo darbo priemonių ir darbo vietos kaina, atlyginimas, investicija plėtrai ir įmonės pelnas”.
     
    Patrauklumo nebuvimas
     
    Čia kalbu apie asmenybės, pozityvumo ir entuziazmo nebuvimą. Žmonės nebus linkę rinktis Jūsų verslo, jeigu Jūs esate apatiški tam, ką darote.
     
    Ilgas liežuvis
     
    “Pasikėlimas” turi būti pakeistas “pasitikėjimu savimi”. Tarp šių dviejų sąvokų yra milžiniškas skirtumas. Nesiekite būti “svarbus”. Siekite būti “tinkamas” ir “nepakeičiamas”.
     
    Verslo neegzistavimas internete
     
    Netgi kai internete, atrodo, dominuoja įvairiausi socialiniai tinklai – vis tiek Jūsų įmonės įvaizdis yra Jūsų interneto svetainė. Joje apsilankęs potencialus klientas gali tapti klientu. Jūsų svetainė gali padėti jam/jai apsispręsti. Todėl turite, visu pirma, sutelkti savo dėmesį čia. Jūsų verslo užduotis internete – atsidurti pirmąjame Google puslapyje pagal svarbiausius raktažodžius ir turėti tokią svetainę, kuri siūlo lankytojui lengvą naudojimą, neapkraunantį dizainą ir malonų naudojimąsi.
     
    Stambių užsakymų baimė
     
    Iš tikrųjų – 500 ir 50,000 litų komercinio pasiūlymo sudarymas užima tokį patį laiko kiekį.
     
    “Aukšto kalibro” klientai
     
    Tie klientai, kurie švaisto Jūsų laiką ir neapmoka sąskaitų, turi būti perduoti teisininkams arba su jais atsisveikinta. Dauguma verslo savininkų galvoja, kad “bet koks klientas yra geras, reikia tik mokėti prie jo prieiti”. Netiesa. Kol Jūs “mokysitės” prie jo prieiti – į duris gali pasibelsti bankroto administratorius. Saugokite, branginkite ir gerbkite savo geriausius klientus. Priverskite juos tai pajausti. Priverskite juos pajausti, kad jie yra Jums svarbūs. Atsikratykite kliento, kuris Jums tiesiog trukdo. Nebijokite to.
     
    Darbuotojai, kuriais nepasitikite
     
    Esu girdėjęs tokį posakį: “jeigu abejoji – geriau sakyti ne”. Jeigu abejoji, ar samdai sau tinkamą žmogų – geriau jo nesamdyk. Netinkamas žmogus gali per vieną dieną sugadinti kelerių metų įdirbį.
     
    Darbas tam, kad patenkinti klientą
     
    Dar viena nesamonė. Ne taip reikia žiūrėti į savo verslą. Dirbkite ne tam, kad patenkinti klientą, o tam, kad patys būtumėte patenkinti savo verslu. Jūsų keliami reikalavimai verslui visada bus aukštesni už tuos, kuriuos gali iškelti Jūsų klientai. Visada kelkite kartelę savo verslui. Tada, kai Jūs būsite laimingi, Jūsų klientai taip pat bus laimingi.
     
    Žemiausios kainos siūlymas
     
    Nedarykite to. Ne. Ne, ne, ne. Jokiais būdais. Netgi, jeigu produktą sukuriate patys. Jeigu darote tokią nesąmonę, kaip “žemiausios kainos garantija” – Jumis tiesiog naudosis, o ne vertins Jus. Turite kurti vertę, o ne būti “pigi laisvo elgesio mergelė”. Žinau, skamba itin negražiai, tačiau taip Jūs elgiatės su savo verslu, taip pateikiate jį klientams.
     
    Atsižvelkite į aukščiau išvardintas priežastis, dėl ko bankrutuoja didžioji dalis verslo. Žinoma – čia išvardintos ne visos priežastys, todėl nereikėtų atsipalaiduoti neradus savo verslo praktikos paminėtos aukščiau. Išlaikykite vertę, kurkite ją ir perteikite klientams. Žmonės pinigus moka už vertę. Suteikite klientams galimybę tą vertę nusipirkti.
     
    Straipsnis paimtas iš Verslo Guru svetainės.
  2. Patinka
    ramune2 gavo reakciją nuo IdejosVerslui Tikrosios verslo žlugimo priežastys   
    Sveiki, ačiū už šį straipsnį - geri patarimai.
     
    Teisingai pastebėtas mažas, bet svarbus dalykas - klientui siūlomi apmokėjimų būdai. Tai parodo kad apie kliento patogumą yra pagalvota ir klientas dažnai tai įvertina. Ypatingai alternatyvūs mokėjimo būdai (Paysera, Paypal ar kiti) yra aktualūs Lietuvoje, kai atsiskaitymai per bankų Banklink sistemas tiek daug kainuoja... Aš kaip klientas renkuosi alternatyvius mokėjimo būdus ir savo pirkėjams taip pat juos siūlau.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...