Pereiti prie turinio

GoodOne

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    1.352
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

GoodOne Pranešimai

  1. Ar galite patarti?

     

    Kaip geriau remontuoti jei išautos visos pagalves:keleivio/paneles,koju,vairo,dirzu,lubu?

     

    Ka galima paciam nusipirkti o ka reiks daryt pas pagalviu meistrus?

     

    Dėkui.

     

    Sudėt visur varžas ir nesukt galvos

    O jei rimtai, tai pačias oro pagalves gali ieškotis šrotuose jeigu žadi naudotas pirkt. O meistrai atliks jau visą savo darbą jas sumontuodami, aišku gali oro pagalvių paiešką palikt ir jiem, bet tada remontas manau gausis dar brangesnis :)

  2. Tai, kad tu f10 pilna dabar su fake m5 look apdailom, ismetimais, nors variklis 2.0 dyzelis :) abejoju ar pacukai besvajoja apie tokius dar. Nebent tie, kurie dar nespejo uzkalt 10k e fabrikuose norgej ar ukuose.

     

    Konkrečiai šitą variklį turėjau galvoje. O tai apie ką svajoja pacukai? Apie G30 gal? :D Kažkaip prajuokino tavo šitas komentaras

  3. Teismo ginčo metu šis klausimas greičiausiai būtų išspręstas taip: būtų patikrinta kas įvyko pirmiau, ar užregistruotas tavo domenas ar ta worldwide įmonė įregistruota kaip juridinis asmuo. Jeigu įmonė įregistravo savo pavadinimą anksčiau nei tu nusipirkai domeną - ginčo baigtis kaip ir aiški. :) Aišku aš negaliu tvirtinti kad būtent taip ir bus, nes teismo sprendimai Lietuvoje priklauso nuo daugelio faktorių :D pvz tavo nusamdytas advokatas, kiek turi pinigų ir pnš. Bet šiaip tavo vietoj bandyčiau tartis su jais kad už perkėlimą tau nors kažkiek sumokėtų ar gautum kitokios naudos iš tos kompanijos :)

  4. IMG-1485.jpg

     

    IMG-1488.jpg

     

    IMG-1494.jpg

     

    Nauji SmartBand M4 išmanieji laikrodžiai. Skaičiuoja žingsnius, nueitą atstumą, kalorijas, matuoja širdies ritmą. Puikus pagalbininkas sportuojant. IP67 standarto atsparumas vandeniui, nebijo nedidelio vandens apliejimo. Su programėle galima susieti tiek iOS tiek Android įrenginius. Daugiau informacijos asmenine žinute. Galimas siuntimas į kitus miestus.

     

    Kaina: 10 EUR

  5. Šiek tiek pridirbau beremontuodamas savo mašiną :D keičiausi amortizatorių ir dėl saugumo buvau į apačią atrėmęs medinę kaladę, ties ta dugno vieta kur sėdi keleivis gale. Šiandien tik užmačiau kad kilimėlis kažkaip pakilęs, pasirodo būsiu įlenkęs dugną. Nėra ten labai baisiai ir aišku mašina ne pirmos jaunystės, bet gal kas pasiūlytumėt kaip būtų galima šitą dalyką sutvarkyti? Nes pats prisidirbau tai dėl šventos ramybės norisi atitaisyt. Ar tiesiog užmiršt ir nesukt galvos? Dėkui.

  6. Barškesys išspręstas :) galų gale, vieną vakarą su draugeliu gal 10min pastumdėm užgesintą mašiną, jis klausė kas bilda aš stumdžiau :D atradom kad kairės pusės šakės abu šarnyrai išsidėvėję, stumdant mašiną per duobeles traškėjo. Nuvežiau restauruot - barškesys dingo. :) ačiū kas bandėt patarti

  7. Taip, paprasčiausiai perpardavinėja. Susidarai sutartis su įsitaigom kurios didmeniniu būdų surenka registrus, o tada tu pirkdamas ir perdaduodamas info uždirbi iš to.

    net kai kurie forumo nariai tą daro, ir jie neslepia šaltinių, kaip kad pvz carvertical

    https://uzdarbis.lt/t393303/

    dar vienas

    https://uzdarbis.lt/t410848/

     

    Bet čia pateikia automobilių iš USA istoriją, gal yra kažkas kas galėtų ištraukti info apie įvykius iš europinių bazių?

  8. Jei butu pagalves, tai tau vienodai barsketu ir po trumpo stovejimo ir po ilgo.

    Beto kaip minejo kiti, del pagalviu tik vibracija atsiranda, o ne barskejimas. O ir ar pagalves parejusios nereikia ir serviso: atsidarai kapota, uztrauki rankini, uzvedi masina, ir letai atleidineji sankaba (gal net trumpais staigiais atleidimais) - vizualiai matosi kad variklis sokineja ir net kuri pagalve mirusi. Bet barskejimas ne nuo pagalves.

     

    Pas viena pazistama panasi beda buvo, tai jam kazkas su vairo stiprintuvo dirzeliu ar itempeju buvo. Kitam tiesiog variklis ejo saibom - indeklai/alkuninis.

    As BWM ne specialistas bet girdejes jog grandines itempejas buna kaltas del barskejimo

    As irgi neatmetinejau galimybes kad gal variklis eina saibom, bet kai gazuoji stovinciai masinai jokiu pasaliniu garsu nera, nebilda niekas. O del vibracijos tai sunku pasakyt, nesu mates nei vieno dvilitrio E46 kuris nevibruotu, vis tik 4 cilindrai yra 4 cilindrai. As vibracija laikau stipria kai net riciagas dreba, pas mane jis nedreba.

  9. Kažin ar pagalvės, pas mane jos buvo ant tiek suplyšusios, kad net variklis kreivai stovėjo, bet jokių garsų nebuvo. Nebent pas dyzelius kitaip.

    Pakabinamas irgi ne, nes jis per vidurį, o garsas kaip sakei iš priekio.

    Smagratis barška užgesinant, ant laisvų, atleidus gazą. Su stabdžiais juolab nesusijęs.

    Dėžė gali tarškėti, bet ne stabdant ir ne per duobes.

     

    O kai stabdai yra skirtumas ar su pavara ar ant laisvos?

     

    Skirtumas yra, stabdant su pavara daug labiau barška nei ant laisvo. Taip pat įdomus dalykas kad pradėjus važiuot su mašina po ilgesnio stovėjimo (tarkim po nakties) kokias 30min važinėji ir nebarška niekas. Poto prasideda vėl ir taip iš naujo. Bandysiu tikrinti pagalves.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...