Pereiti prie turinio

Saugos diržų reklama


Rekomenduojami pranešimai

Reklama, skatinanti segėti saugos diržus, sulaukė pasaulinio populiarumo

 

 

„Mes nenorėjome gąsdinti ar sukelti žiūrovams šoko, vietoje to stengėmės priversti žmones kalbėti apie saugumą kelyje, būtent saugos diržus. Todėl stengėmės sukurti tokią reklamą, kurią pamatę žiūrovai lengvai identifikuotųsi ir pasijustų taip, lyg toje situacijoje yra buvę.“

 

D. Coxas aiškina, kad jis norėjo parodyti, kaip vienas žmogaus sprendimas gali pakeisti ne tik jo, bet aplinkinių gyvenimus. Reklamos autorius sakė, kad jis pasirinko lėtą tempą, nes norėjo duoti žiūrovams laiko įsisavinti ir suprasti idėją.

 

Reklamos sumanytojus ir užsakovus nustebino didelis žiūrovų iš viso pasaulio susidomėjimas reklama. Vienas žiūrovas „Facebook“ puslapyje sukūrė grupę, kovojančią už tai, kad reklama pasirodytų per nacionalinę televiziją.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...