Pereiti prie turinio

Ką žinote apie vidinius domenų puslapius kurie neturi PR?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Pastebėjau, kad internetinės parduotuvės (tokios kaip varle.lt, pigu.lt, e-senukai.lt) turi indeksuotą tik titulinį puslapį, o vidiniai puslapiai neturi PageRank (toliau PR), tačiau yra parduotuvių kurios turi indeksuotą titulinį ir vidinius puslapius (pvz neriba.lt, mediashop.lt).

 

Gal būt žinote kokios informacijos, kurią aš praleidau? Galbūt buvo koks naujas google algoritmo atnaujinimas? O gal net žinote kokios daromos klaidos, kad google nepriskiria PR?

 

Kaip pastebėjau, visos šios parduotuvės vis dar rodomos paieškose, tik neturi PR.

 

Iš anksto dėkoju už atsakymus.

Redagavo Kaspertu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visų pirma labai painioji du terminus - indeksavimas ir PageRank. Suindeksuotas puslapis yra toks, kuris yra paieškos variklio indekse. Tad tavo paminėtos svetainės tikrai turi daugiau indeksuotų puslapių nei tik titulinis.

PageRank priklauso nuo nuorodų (backlinks) nurodančių į tą konkretų puslapį. Kuo aukštesnį PR turi puslapis, kuriame yra nuoroda, tuo didesnė tikimybė, kad ir puslapis, į kurį nurodoma, gaus didesnį PR.

Dėl PR siūlau labai nesukt galvos, ypač kalbant apie vidinius puslapius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visų pirma labai painioji du terminus - indeksavimas ir PageRank. Suindeksuotas puslapis yra toks, kuris yra paieškos variklio indekse. Tad tavo paminėtos svetainės tikrai turi daugiau indeksuotų puslapių nei tik titulinis.

PageRank priklauso nuo nuorodų (backlinks) nurodančių į tą konkretų puslapį. Kuo aukštesnį PR turi puslapis, kuriame yra nuoroda, tuo didesnė tikimybė, kad ir puslapis, į kurį nurodoma, gaus didesnį PR.

Dėl PR siūlau labai nesukt galvos, ypač kalbant apie vidinius puslapius.

Dėl indeksuotų puslapių skaičiaus, tai aš paminėjau, kad visos išvardintos parduotuvės vaizduojamos Google, vadinasi jos yra indeksuojamos. Tik gal turėjau pavadinti, kad jos ne neindeksuotos, o tiesiog neturi priskirtų PR.

 

Taip pat to pačio domeno puslapiai gauna PageRank mažėjimo tvarka (kaip piramidėje), šios parduotuvės nėra naujos, kad neturėtų jokių nuorodų ir net negautu nulinio PageRank. Dingę vidinių puslapių PR sukėlė didelį susidomėjimą, tik nerandu jokios informacijos :(

 

Kad ir kaip Google pasikeitė PR vis tiek atspindi puslapio vertę. Parduotuvės turi daug vidinių puslapių (po atskirą "landing page" kiekvienai prekei ar prekių grupei) ir jei norime iškelti raktažodį į pirmą puslapį, tai ir keliame konkretų vidinį puslapį, o ne titulinį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl indeksuotų puslapių skaičiaus, tai aš paminėjau, kad visos išvardintos parduotuvės vaizduojamos Google, vadinasi jos yra indeksuojamos. Tik gal turėjau pavadinti, kad jos ne neindeksuotos, o tiesiog neturi priskirtų PR.

 

Taip pat to pačio domeno puslapiai gauna PageRank mažėjimo tvarka (kaip piramidėje), šios parduotuvės nėra naujos, kad neturėtų jokių nuorodų ir net negautu nulinio PageRank. Dingę vidinių puslapių PR sukėlė didelį susidomėjimą, tik nerandu jokios informacijos :(

 

Kad ir kaip Google pasikeitė PR vis tiek atspindi puslapio vertę. Parduotuvės turi daug vidinių puslapių (po atskirą "landing page" kiekvienai prekei ar prekių grupei) ir jei norime iškelti raktažodį į pirmą puslapį, tai ir keliame konkretų vidinį puslapį, o ne titulinį.

 

Galbūt e-senukai nesenai keitė dizainą. Ten nesilankau, bet tai yra viena pagrindinių priežasčių dažniausiai, kai titulinis turi tokį PR, o vidiniai - n/a. Taipogi galimybė - pakeisti url.

Redagavo MartynasJ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl indeksuotų puslapių skaičiaus, tai aš paminėjau, kad visos išvardintos parduotuvės vaizduojamos Google, vadinasi jos yra indeksuojamos. Tik gal turėjau pavadinti, kad jos ne neindeksuotos, o tiesiog neturi priskirtų PR.

 

Taip pat to pačio domeno puslapiai gauna PageRank mažėjimo tvarka (kaip piramidėje), šios parduotuvės nėra naujos, kad neturėtų jokių nuorodų ir net negautu nulinio PageRank. Dingę vidinių puslapių PR sukėlė didelį susidomėjimą, tik nerandu jokios informacijos :(

 

Kad ir kaip Google pasikeitė PR vis tiek atspindi puslapio vertę. Parduotuvės turi daug vidinių puslapių (po atskirą "landing page" kiekvienai prekei ar prekių grupei) ir jei norime iškelti raktažodį į pirmą puslapį, tai ir keliame konkretų vidinį puslapį, o ne titulinį.

 

Vidinis puslapis gali turėti aukštesnį PR nei Home Page, tad piramidės principas čia nelabai tinka ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...