Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

  • po 8 mėnesių...

kodel tiek mazai komentaru? :blink:

 

pirma karta zadu ten apsipirkti, pirkinys bus absoliuciai brangiausias mano kada nors pirktas internetineje erdveje.

siek tiek nerimauju, nes google apie juos meta ivairiu nusiskundimu, bet tu nusiskundimu datos yra keleri metai atgal, tai sakau, gal viskas pagerejo? kas esat naudoja, viskas buvo puiku?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu tai ten milziniska tarptautine elektronine parduotuve, apgaut neapgaus, bet del kokybes bent seniau, kaip suprantu, buvo problemu nemenku.

 

idomu pavyzdziui, per kiek laiko praeis tas "preparation" periodas ir jie pagaliau issius :wub:

nes kreditine mokejau, "validation" bematant praejo, o "preparation" (Your package is in the process of being prepared by our logistics department and will be sent as quickly as possible.) jau para laiko stovi, link manes siuntinys nepajudejes...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano pixmania patirtis iki dabar:

 

Ieskojau gan brangaus daikto - televizoriaus - kai taip greitai ju kainos krito, Lietuvoj kainos tiesiog kosmines, nes atvezti is seniau...

Interneto erdveje pixmania siule labai gera kaina, bet tas tv buvo "out of stock".

Taip refreshinau, stebejau norima preke savaite laiko. Niekas nepasikeite.

Nusiunciau emaila [email protected] , paklausiau, ar turi apie ji kokiu duomenu, gal jau isvis nebegaus, nes oficialus samsung puslapis kaip tik ji iseme is "products" sarasu, perejo prie naujesnes (gerokai brangesnes) televizoriu serijos. Pixmania pasake, kad tokios informacijos nera, neizivaizduoja, kada ir ar isvis gaus, pasiule ziureti panasius modelius.

To daryti nespejau, ironiska, bet jau kita vakara tas televizorius visu grazumu buvo papuostas "in stock" uzrasu.

Vel nusiunciau elektronini laiska, paklausiau, kaip cia taip stebuklingai greitai, is nezinios vel atsirado sitas modelis. Ar nebus kokia klaida, nesusipratimas, gal kas koki viena grazino brokuota... Gavau atsakyma, kad gauta siunta is tiekeju, sandeliuose viskas tikrai yra, galiu be baimes pirkti, jei nemoku pirkt, kad rasyciau, jie man pades :)

Si treciadieni ir padariau uzsakyma, nurodziau kreditine kortele, mokejimas buvo priimtas bematant. Prasidejo "PREPARATION" periodas, kurio metu neva logistikos skyriuje uzsakyta preke bus paruosta ir kaip imanoma greiciau issiusta mano namu link... Laukiu laukiu, kaip suprantu, sitos dienos tikrai neieina i pati siuntima ("FORWARDING" periodas) "Standard Delivery with Dachser (5/6 days)", taigi visas apsipirkinejimo laikas ilgeja.

Ziuresim, ar nebus problemu...

Kodel taip sakau? Kas man nepatiko? Is pradziu, "in stock" mano uzsakytas televizorius dingo i "out of stock" busena. Nieko, galvoju, gal isgraibste. Po pusdienio vel "in stock" - tiesiog zaibiski greiciai... Tik pasibaige vakaras, atejo siandiena, reguliariai bespaudant "refresh" jau ziuriu i "out of stock" persiverte. Tai cia jau nera rimtas dalykas, nesamones kazkokios (niekas netransportuoja is tiekeju, i sandelius, is sandeliu tokiais greiciais), atitinkamai keiciasi duomenys ir mano "tracking" puslapyje, ir kazkodel nujauciu, kad niekas nieko is tikruju neruosia...

Jei per protinga laiko tarpa niekas nepasikeis, tikiuosi nekils problemu atgaunant pinigus. Visus.

Tokios tokeles, bukit budrus :)

 

EDIT: Nu, kaip as ir sakiau :) Kitas zmogelis butu dar laukes, laukes arba isvis nepastebejes...

"Abnormal stock" el.laiska pavadinau, tai per 5 minutes atrase, gal galvojo, kad koks bugas.

 

Pranas to Pixmania

----------

Good afternoon.

 

As I have favourable conditions to access internet during the whole

daytime, I regularly look at the LCD TV (

http://www.pixmania.com/lt/uk/978099/art/s...television.html

) I have recently ordered. Usage of the VISA card led to almost

instant acceptance of my payment and "PREPARATION" period then

started.

Nevertheless, I kept an eye on my order. What I have seen is

personally found unorthodox and has not occured to other pixmania

items I watch so far. The thing is, that availability of the TV, which

I chose to buy, has changed three times since yesterday ("In Stock" -

"Out of Stock" - "In Stock" - "Out of Stock"). Those changes, in my

opinion, are undoubtedly fictitious (you reasonably cannot transport

same 46 inch TV units from manufacturer into warehouse, then outside

the warehouse every few hours or so) and it affects my order tracking

page.

I am afraid and conceiving, that nothing is actually being done in

your, so called, logistics department, because you just keep

redeclaring item's presence differently.

Is there anything I could or should be aware of?

 

Thank you for support.

Waiting anxiously,

Pranas.

----------

 

Pixmania to Pranas

----------

Dear Mr. Pranas,

 

Thank you for your email.

We do apologise for any inconvenience caused by the preparation of your order.

We regret to inform you that actually we have some reference or technical problem with the product Samsung Television LCD LE46A558 in our warehouse.

Therefore we are not able to deliver this product at the moment.

We have opened an investigation in our warehouse concerning the status of the product.

As soon as the product is available we start the preparation of your order immediately.

If the wait is too long, we can cancel the order and refund your credit card. We would of course be happy to keep your order.

 

If you have any questions please do not hesitate to contact us.

Thank you for your patience and comprehension.

 

Best regards,

Team Pixmania

----------

Redagavo Pranas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]

 

Jei lėtai viskas vyksta į visus šiuos emailus rašykit. Kai užknisat vadovus tai kažkaip greičiau visos problemos išsprendžiamos :)

Redagavo oxopo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 5 mėnesių...

gal kas uzsisakinejot ka nors is ju su tuo pigiausiu atsiuntimu? ten raso 10-12 dienu mazdaug uztrunka, as uzsisakiau preke 01-06, sendien skambinau i pasta tai sake dar jokio siuntinio nera, nebus ten kur pasimetes tas siuntinys, nes sita parduotuve is atsiliepimu ner labai jau tokia patikima kaip koks amazon?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu užsisakęs vaizdo kamerą už 1800Lt (sutaupiau ~700Lt), siunte per DPD, nuo apmokėjimo atėjo per 5 dienas.

Dar pirkau išorinį kietą diską, sutaupiau irgi apie 100lt, vėlgi siuntė per DPD, davė tracking numerį, kaip ir kamerai, dažnai ten atsinaujindavo ir žemėlapy sekiau, kaip iš Vokietijos keliauja pas mane. Kažkaip nusiskundimų nėra iš mano pusės.

 

P.S. pirkau vasaros pradžioj-vidury

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...