Pereiti prie turinio

mansim

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    107
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    100%

mansim Pranešimai

  1. Prieš 56 minutes, Tmaster parašė:

    prisiminiau dėlto, kad po to kai ar tu ar kolega čia parašėte, kad kone pirmieji tai padarėte, pastebėjau kad po pusmečio pradėjo rastis tokie masinių karų žaidimai mob platformom, ir jie gan populiarūs, gausiai monetizuoti. Galvoju, gal labai pelniai pardavėte produktą, ar net patys pakūrėte vieną ar kitą žaidimą? Iš tokių populiaresnių, kuriame ir aš pats esu praleidęs kelias valandas žaidimo, galiu paminėti "mob control"

    Ne, nieko nepardavinėjau. Realiai tai nėra taip ir sudėtinga, turint omeny, kad aš tuomet turėjau vos metus praktikos programavime, buvau gan žalias ir sugebėjau tai pasidaryti vienas. Tai profam čia vienas juokas

  2. prieš 2 valandas, Tmaster parašė:

    @mansim aš dabar galvoju, ar ne tu buvai tas žmogus, kuris pirmasis sugalvojo kaip sukurti milijardinių armijų kovas viename ekrane minimaliai apkraunant PC resursus?

    jo, turbūt. Iš teorijos tai buvo įmanoma ir dalinai tai pasidariau. Bet praktikoj tai beprasmiška, nes jei daugiau nei 10k karių, tai netelpa į ekrana ir šiaip, nėra labai įdomu

  3. prieš 12 valandų, nix parašė:

    Gal gali pasidalinti kazkiek info is technines puses? Kokia kalba koduoji, kokie serveriai, kokie resursai ir t.t. Man asmeniskai labai idomu.

    Backendui naudoju Node.js frameworką "Sails.js", kuris kadaise buvo labai reklamuojamas kaip "best for MMO games". MongoDB + redis dėl cache. O fronte - javascript, underscoreJS ir piešimas vyksta per HTML5 canvas. Dar galiu pridėti grunt, winston, sockets, platform, js-chess-engine. Nieko įspūdingo, technologijos 10 metų senumo, nes pradinis kodas kažkur tokio senumo ir yra. Bet packages atsinaujinu kas kelis mėnesius.
    Čia galima sakyti trečias žaidimas dabar. Pirmas buvo tiesiog web armijų kovų simuliatorius, kur buvo galima matyti 1 mln pavienių karių kovas, susidėlioti karių tipus ir formacijas kaip nori. Dariau 2 metus. Bandžiau travianui/tribal wars sukurti animuotą kovų simuliatorių. Pusiau pavyko. Bet gavosi, kad pats perėjau ant MMO žaidimo kūrimo, nors bandžiau to vengti, nes juk "per sunku".

  4. Okay, galvoju gal čia reiktų updeitą padaryti, netyčia prisiminiau šį primirštą saitą 🙂 Ir šiaip, čia rašau tik kai bent kažkiek sekasi.
     

    Tai kur baigiau savo pasakojimą - gaudavau iš žaidimo po 2000$/mėnesį ir taip kokius 5 mėnesius. Ir tada viskas sustojo. 

    Aš pats sustojau. Pinigai sustojo. Projektas sustojo kaip ir registracijos. 

    Problemų buvo įvairių: 

    1) žaidimas neatrodė užbaigtas (išvis stebėjausi kaip toks neužbaigtas ir sudėtingas geimas apskritai neša pinigus). 

    2) žaidimas neturėjo jokio marketingo ir prezentacijos, niekas nežinodavo ko čia tikėtis.

    3) žaidimo pradžia buvo neaiški ir nepakankamai sudominanti (nors per kelis metus turėjau 25 skirtingus tutorialus, visi failino)

    4) žaidimas pernelyg inovatyvus, todėl reikėjo per daug mokintis, o mokytis/skaityt žaidimus šiais laikais nebemadinga.

     

    Tai iš esmės privedė prie demotyvacijos man asmeniškai. Labiausiai tai, kad 25 kartus bandžiau padaryti gerą žaidimo pradžią ir nei karto nepavyko padaryti kažko aiškaus visiems. Net 500 išleidau profui kuris turėjo man padėt, bet pamačiau, kad neapsimoka, nes visas procesas kainuotų 15k iki sukurto naujo tutorial, labiau tikėtina būtų buvęs sekantis failas.

    Su žaidimo pajamom atrodė, kad galiu prisisamdyti pigių darbuotojų ir jie kažkaip išjudins visą projektą. Bet realybė - be manęs jie nieko nedarė. Darė tik tai ko prašiau, nieko savarankiškai. Tai žinoma, nėra ko norėti iš jaunų žmonių, kuriems ir mokėjau simboliškai.

    Svarbus dalykas dėl ko nustojo eiti pinigai - iš tiesų tai nebuvo "tikri" pinigai. Man atėjo tikri pinigai. Bet žaidėjams tai beveik buvo dykai. "Kongregate" turėjo kazino reklamų, kur prisireginus ir išleidus kelis dolerius gaudavo "kongregate" kreditų už šimtus dolerių. Ir juos išleisdavo mano žaidime. Ir šiaip, "kongregate" jau toks senas, buvęs flash žaidimų lyderis, dabar be flash žaidimų teturi vos kelis gyvus HTML5 geimus kaip mano. Todėl dauguma tiesiog išleido savo neišleistus kreditus kuriuos susipirko prieš daug metų. Iš tiesų tik 2 žaidėjai ten išleido po kelis šimtus pervesdami man tiesiogiai per paypal - šituos tik užskaitau. 

    Tai va, nuo 2023 sausio nusisamdžiau dvi ukrainietes IT studentes puse etato, kurioms mokėjau po 200, kad tik mokintųs programuot. Vienai paėjo, kita po 3 mėnesių pasakė, kad programint nepatinka ir nori bandyt dizainą. Tai ji toliau mokinos dizainą. Man po 200 investuot jų mokslams nėra gaila, dar tikėjausi, kad kai išmoks - mokėsiu po 300 ir vėliau surasiu tikrą darbą, o man tiesiog užtenks tų padarytų mini užduočių, kur aš taip tingiu senas klaidas taisyti. Visų kitų darbuotojų nebeliko, vienus atleidau, kitiems suradau tikrus darbus savo iniciatyva, liko tik studentės.

    Nuo balandžio pradėjau dirbti su nauju projektu. Niekad nemaniau, kad kadanors nustosiu dirbt su šiuo. Bet kažkoks publisheris paklausė ar galiu savo geimą paversti tik į PvP versiją. Kokią savaitę masčiau ar tai įmanoma. Man aišku viskas įmanoma, bet kažkaip atrodė, kad savo geimą taip kardinaliai pakeisti būtų overkill. Ir šiaip, laikau armygrid užbaigtą iš idėjos, bet grafika dar galėtų būti geresnė, kaip ir pradžia. Dar ir iki šiol retkarčiais padarau ten updeitus. Ir yra aktyvių žaidėjų.

    Tai sugalvojau pasidaryti armygrid tipo šachmatų žaidimą. Tiesiog kaip šachmatų RPG. Kur tik žaidžiant šachmatais būtų galima kelti lygį ir stiprinti šachmatus, bet tai ir išliktų šachmatai. Todėl būtų galima praktikuotis žaisti šachmatais. Teorija tokia - tai vis dar šachmatai, bet tie šachmatai yra skirtingai stiprūs, todėl net gynėjas gali laimėti. Bet puolėjas su bonusu - 4 kart greičiau muša. Dar dėl įdomumo pridėjau 70 unikalių galių, todėl kiekviena kova neprognozuojama, nes negali žinoti kokia galia aktyvuosis. Na, realiai, man asmeniškai visai patinka. Bet žaidimą laikau uždarytą dėl tinkamesnio marketingo. Testuotojams duodu aktyvacijos kodą. O šachmatams aiškios pradžios nelabai ir reikia - dauguma žino ką čia daryti.

    Per vasarą su studentėm dirbom labai intensyviai. Ir man užteko iš jų 20h/savatę mokant po 300eur per mėnesį. Bet pasirodo jų stipendija užsibaigė ir vienintelės pajamos lieka tik iš manęs. Na, nebuvau patenkintas, bet teko samdyti 30h/savaitę už 450/mėn. Aš jau iš savo algos į minusą einu, teko kreditą imti 🙂 Bet stabdyti neketinu. Kasdien didžiulis progresas, daugybė kodo pakeitimų. Kiekvienas išleistas euras jaučiasi puikiai suinvestuotas ir negaila. Nors ir nesmagu žiūrėti į vis didėjantį minusą 😄 

    Nors ir sparčiai dirbam, bet išleisti žaidimo neketinu greitai. Šįkart nebedarysiu klaidos ir neskubėsiu išleisti nebaigtą netestuotą žaidimą. Nuo vasario jau bus beveik baigta, samdysiu testuotojus, gerinsiu balansą iki maksimumo, jau baigiu išversti visą žaidimą į LT kalbą, tada galės kiti vertėjai išversti į kitas užsienio kalbas. Rašom unit testus, gerinam saugumą, performance ir stress-testinam. Na, reikalų daug nors ir geimas jau dabar atrodo gan įdomus ir "beveik" užbaigtas (bet ne iš grafinės pusės).

    Žadu išleisti turbūt anksčiausiai 2025 metais, gal net ir po 2026. Bet žadu padaryti puikiai veikiantį ir atrodantį geimą, kuris šįkart atneš ne varganus 10k eur, bet mažiausiai 10x daugiau per pirmus metus.

    Be to, dar turiu "planą-chuliganą" - galvoju padaryti gan retą dalyką - integruoti funkcinius NFT, kur tas pats NFT veiktų per visus mano žaidimus (t.y. per abu dabar). Todėl bus galima rasti tą retą auksinį daigtą, kuris išsilaikys tarp serverių ir bus galima naudoti netgi kitame žaidime. Ir pasijungsiu savo kriptovaliutą. Bus visas marketplace žaidime, kad žaidėjai galėtų mainytis resursais perkant už crypto ir iš to užsidirbti realių pinigų. Spėju bus daug filipiniečių/indų, bet masė yra gerai.

    Dar mąsčiau dėl investicijų. Iš tiesų turėjau pasiųlymą 50k eur už 30% žaidimo, bet nesutikau. Aš per metus iš savo daily-job algos po 20k suinvestuoju į žaidimą, tai man tas 50k neypatingai pagelbės, o dar už tai trečdalį atiduoti. Galvojau pasakyt tiesą, kad mano kaina yra 10x didesnė, bet ai, įsižeis dar. O kad realiai ieškoti investicijų - neskubu. Daugybė prezentacijų, dokumentų pildymo, skaičiavimų, užtruktų daugybę savaičių/mėnesių, o progreso žaidime nebūtų. Galvoju, gal tiesiog kaipnors paeis, arba jei ne - pasidarysiu kiek įmanoma pats, arba bandysiu kai žaidimas bus pabaigtas ir gerai atrodantis.

     

     

    372614193_Screenshotfrom2023-11-1617-52-55.thumb.png.6830b4a39cde285c62fd61650861822b.png

     

     

     

     

    Screenshot from 2023-11-16 17-54-26.png

  5. Sveiki. Kaip ir anksčiau, reikia žaidimo testuotojų.

    Tikslas: pažaisti žaidimą 30 minučių

    1) filmuojant nuo pat registracijos. Naudoti bet kokį screenrecorder.

    2) Nufilmavus atsiųsti man dropbox/drive ar youtube nuorodą. Galima prastos kokybės, kad būtų mažesnis dydis.

    3) parašyti feedback apie žaidimą: kas patiko, kas nepatiko, kas neaišku, kur pastrigot, bendrą nuomonę. 5+ sakinių.

    4) atsiųsti man į PM nuorodą parsisiuntimui ir feedback. Parašyti savo Paypal ar Swedbank duomenis.

    5) aš sumokėsiu 10 eur.

    žaidimas veikia tinklapyje - atsisiųsti nereikia, iškart pasileidžia. Reikės žaisti Test serveryje, ne oficialiame. Nuoroda: http://93.188.165.102/  (is pradžių neatsidarys turbūt, nes automatiškai pasikeičia is "http:" į "https:". Tai pakeiskit URL'e į "http:". Tuomet sakys, kad  nesaugu, tai ignoruokit ir toliau eikit į šitą IP adresą, turėtų tada suveikti)

    Svarbu: nespausti mėlyno mygtuko, su kuriuo nukeliausit į oficialų tinklapį armygrid.com. Pradžioje reikia spausti "play as guest" ir svarbu patikrinti, kad URL'e vis dar yra tie skaičiai 93.188.165.102

    * galima testuoti naudojant windows, linux, apple laptopą/PC

    * galima testuoti naudojant bet kokį telefoną ar planšetę - per naršyklę

    * galima testuoti vienam asmeniui iki 3 kartų, jeigu yra naudojami skirtingi prietaisai (PC su explorer, android telefonas per chrome, apple telefonas per safari) - irgi viską filmuojant 

  6. Masciau kazka tokio del investuotoju jei daryciau cia kaip blockchain. bet nepavyks gauti jokio finansavimo be komandos, apie tai esu snekejes su investuotojais. O komandos nepavyko rasti, nei partneriu, kurie dirbtu uz dyka, bandziau ne karta.

    Jei apmokamai, tai kainuotu bent jau 1k/men. O nemokamai kaip sakiau per sunku rasti.

    Siaip buvo atvejis kai norejo prisijungt, bet norejo virs 50% projekto vertes. Na zinoma man neapsimoka. Tai tiesiog mano planas daryt viska paciam kaip kad darau nuo pat pradziu. Uztai darbai eina greitai ir niekas nestoja.

    Projektas jau kaip ir baigtas, tai po keliu menesiu jau planuoju visur leist, itch.io, facebook, galbut ir steam. Veliau konvertuosiu i appsa ir leisiu google, apple store.  

    Investuotoju neieskau , nes jei ir buna kas sugalvoja pabandyt investuot, praso 50-80% projekto vertes. Be to ir siulo maziau nei 100k, uz ka as nieko gero nepasidarysiu. Tai ir nera prasmes tame gaisti laiko kai viska galiu susitvarkyt vienas kiek imanoma. 

    Zaidima jau buvau isleides i Kongregate pries 3 metus ir buvo 40k registraciju, 1k aktyviu zaideju. Bet zaidima perdariau is esmes nes pamaciau daug balanso problemu. Ir viska perdarinejau tyliai be jokio marketingo, todel isejo visi zaidejai, o Kongregate visai uzsidare. Tai dabar eisiu i naujas vietas ir ziuresiu kaip ten eisis. 

  7. * na webui tikria nelengva padaryti nepikseliuota. Cia ir tai dar atsisiusti reikia apie 50 MB. jei daryciau HD tai reiktu siustis 500mb ? siaip man piksleiai nesijaucia, neziuriu is labai arti. Ir uz dizaina 10k cia tikrai labai mazai. Ieskojau paciu pigiausiu variantu kad susirinkti visa dizaina ko reikia. Labai daug is zaidime esanciu modeliu yra 3D su animacijom. Lietuvis viena modeli animuota darytu uz 1000. O man cia reikejo 3d animuotu 10x bokstu, 6x figuras, totema. Plius dar zemelapio background kuris nesikartotu. Plius apie 100 itemu ikonu. Skills ikonos, 3D tvoru  150x vienetu. Visos zaidimo animacijos. Kiekvienas modelis kainuoja simtus euru. Bet ir tai, cia dar keisis ateity. Dabar kiek sugebejau is savu supirkau, veliau jau kai zaidimas generuos pajamas, nupirksiu profesionalius. Nors vistiek bus pikseliuoti, nes nenoriu jog reiktu siustis 500mb zaidejui uz HD kokybe. 

    * esme neaiski nes zaidimas yra naujas, ne kokia kopija kaip kitur. Ar yra koks zaidimo tikslas zaidziant koki MMO kaip WoW? Irgi toks pats tikslas, tiesiog eiti ir kapoti monstrus. Tutorialas cia jau versija 17. Tiek kartu perdarinejau. O tutorial padarymas uztrunka koki menesi. Ir vistiek zinau kad neaisku. Siaip labai retai kur matau normalu tutoriala zaidime.

    * Na mane tai nervuotu jei trukdytu isjungti narsykle ? tikrai niekada tokio dalyko nedaryciau kaip cia siuloma.

    * auditorija tinka bet kokia, kam patinka strateginiai veiksmo zaidimai. Traviano auditorija pvz. arba MMO-RTS zaideju. Zmonems iki 18 irgi tiks sitas zaidimas. Virs 30 irgi tiks. Sunku pasakyti. Kiekvienas zmogus kitoks ir turi savo poreikius.

    * tokio zaidimo nera niekur pasaulyje. Yra ant mobilaus su AAA grafikom pagrinde kopijos kur ta pati zaidimo ideja kaip per travian. Bet cia viskas unikalu nuo pradziu iki galo.  

     

  8. Dėkui @Jasinka. Geri pastebėjimai ? 

    nežinau tiksliai apie kurią čia vietą parašytas klausimas apie atakavimą du kartus.

    laimėjai prieš stipresnį, nes čia yra akmuo-žirklės-lapas principas, kur visada prieš kažkurį vieną tipą taikomas x4 bonusas.

    labai geras pastebėjimas dėl per ilgų kovų. padarysiu trumpesnias.

    kai kur priešai stovi kely tam, kad būtų galima mokintis kurį tipą reikia pulti, taikant x4 bonusą.

    žvaigždutės pildosi su kiekviena kova. Surinkus šešias, padidėja pėstininko gyvybės.

    naujus pėstininkus galima bet kada išvesti iš pilies, neribotą kiekį.

    dizainui skyriau vos 10k eur. bet padengiau visas žaidimo vietas bent jau. Norint šiuolaikinio kaina viršija 100k. Kažkada bus.

    čia ne Heroes principas. Čia viskas vyksta real time. nėra dienos keitimo. 

    Jo, taip ir yra - laiko prastūmimui. Nėra griežto reikalavimo kasdien prisijungt, daug kas išsisaugo tarp dienų. 

     

  9. Reikia žaidimo testutojų.

    Tikslas: pažaisti žaidimą 30 minučių

     

    1) filmuojant nuo pat registracijos. Naudoti bet kokį screenrecorder.

    2) Nufilmavus atsiųsti man dropbox/drive ar youtube nuorodą. Galima prastos kokybės, kad būtų mažesnis dydis.

    3) parašyti feedback apie žaidimą: kas patiko, kas nepatiko, kas neaišku, kur pastrigot, bendrą nuomonę. 5+ sakinių.

    4) atsiųsti man į PM nuorodą parsisiuntimui ir feedback. Parašyti savo Paypal ar Swedbank duomenis.

    5) aš sumokėsiu 10 eur.

     

    žaidimas veikia tinklapyje - atsisiųsti nereikia, iškart pasileidžia. Nuoroda: armygrid.com

     

    * galima testuoti naudojant windows, linux, apple laptopą/PC

    * galima testuoti naudojant bet kokį telefoną ar planšetę - per naršyklę

    * galima testuoti vienam asmeniui iki 3 kartų, jeigu yra naudojami skirtingi prietaisai (PC su explorer, android telefonas per chrome, apple telefonas per safari) - irgi viską filmuojant 

  10. Atlygis: 10 Eur už 30 mins žaidimo testavimo (filmuojant ekraną) + (mažiausiai) kelių eilučių feedback (atsiliepimas apie žaidimą, kas nepatiko, ką pagerinti, pasiųlymai ir pan.)

     

    Darbas:  (žaidimas anglų kalba, bet galima žaisti nemokant anglų)

    1) Parsisiųsti ScreenRecorder (programą, kuri leidžia filmuoti ekraną)

    2) Įsijungti žaidimą (per tinklapį, naudojant vieną iš PC/mac/tablet ar mobile web) ir iškarto įjungti ekrano filmavimą. Garsas nebūtinas.

    3) Užsiregistruoti žaidime (galima naudoti netikrą email/password skirtą tik pratestavimui, kurį bus galima pamiršti - nėra email validacijos)

    4) pradėti žaidimą ir žaisti be sustojimo 30 mins

    5) Baigti žaidimo filmavimą ir jei reikia sumažinti filmuotos medžiagos kokybę (kaip tai padaryti - galima rasti online), kad tilptų iki 2GB. Garsas nebūtinas.

    6) Uploadinti į dropbox ar google drive ir man duoti nuorodą parsisiuntimui. Tuo pačiu man atsiųsti feedback tekstą.

    7) viską gavęs, iš karto pervesiu 10 eur per Paypal arba Swedbank į saskaitą.

     

    Žaidimas - strateginis. Gali būti pradžioje sunku suprasti kas vyksta. Bet žaidimą perpranta ir vaikai nuo 7 metų. Bus pakankamai aiškus tutorial.

     

    PM man - duosiu nuorodą į žaidimą ir patvirtinimą, kad galima pradėti testuoti.

    Screenshot from 2021-07-05 15-48-45.png

  11. Juk daug pigiau butu uzsisakyti travian plus ir tureti ta bot.

     

    Pagalvojus, kokia butu kaina:

    a) jei BOT veiktu su javascript browseryje, tai reiketu neisjungti tinklapio ir viskas. Taip butu pigiausia. copy-paste koda i console ir veikia.

    b) Norint, kad BOT veiktu isjungus tinklapi, tai reiktu kurti serverio puseje - reiktu serverio, jo islaikymo, kartkartemis stebejimo kad nenuluzo - tai gautusi brangiau. Projektas turetu pats prisijungti prie traviano, nuskenuoti kokia situacija kad zinotu ka statyti ir kada sekantis statymas, turetu veikti su cron-jobs ir dar kokiu scraping library.. kaina jau butu + ~300 eur + islaikymas (koks 5 eur/men), plius developerio maintenance jeigu nuluzta ir prieziura, dar koks 10 eur/ men

     

    Dar priklauso ant kiek sudetingo bot reikia. Jeigu tik statyt pastatus ir researches, tai daug paprasciau butu. kaina butu gal koks 150~300

    Jeigu dar ir puldineti kaimus, saugotis nuo ataku - tai jau sudetingiau ir butu brangiau. kaina pakiltu dar + ~300 eur

     

    Tai bendrai pigiausias BOT kainuotu nuo 150 eur, o jei su visais funkcionalumais, tai butu jau virs 800 eur..

     

    Bet travian team turi gan akylus adminus, kurie gali itarti ir prigauti, kad naudoji BOT, jeigu botai ten nepriklauso turint travian plius. Matytu, kad zaidejas prisijungia butent ta sekunde kai baigiasi statyba ir visada tiksliai laiku, o travian pliuso neturi.

    Galima aisku kazkiek randomizint requestu laika ir bandyt apgauti, bet jeigu jau itars, tai nepades jokios apgavystes, kurias vykdo BOT.

  12. Ieškau kelių žaidimo testuotojų.

     

    Tik vienam kartui - pažaisti žaidimą naudojant ScreenRecorder (ekrano filmavimo priemonė) ir atsiųsti man video.

    Tuo pačiu ir kelis sakinius (feedback) lietuviškai apie žaidimą.

     

    Žaisti reikės: 20 minučių. Tiesiog sekti nurodymus ko prašo žaidimas.

    Žaidimas strateginis, todėl ieškau strateginius žaidimus toleruojančių testuotojų.

    Žaidimas veikia tinklapyje ir per Mobile/Tablet. Todėl testuoti galima ir turint PC, ir Mac, ir tik telefoną, ir planšetę.

     

    Ieškau testuotojų, kurie dar nėra išbandę mano žaidimo, kuriems tai būtų pirmas kartas - noriu išsiaiškinti kur dar reikia pagerinti žaidimo pradžią, kad naujiems žaidėjams būtų lengviau perprasti žaidimą.

    Žaidimas anglų kalba, todėl ieškau bent šiek tiek anglų suprantančių testuotojų. (teksto nėra daug ir nėra svarbu viską suprasti).

     

    Atsiuntus video bus iškart sumokėta 5 eur pavedimu į sąskaitą arba PayPal.

     

    Norintys testuoti, rašykite per uzdarbis žinučių sistemą. Toliau duosiu nurodymus asmeniškai - nuorodą į žaidimą, detalesnį aprašymą kaip testuoti.

    post-107677-0-72389100-1576665300_thumb.png

  13. Vis dar dirbu kasdien su projektu :)

     

    Tiek, kad mano planas neišdegė, nes Kongregate spotlight (jų ypatinga globli reklama) visai nieko gero :)

    Antro realease neleidžia daryt, todėl žaidimas paskendo tarp naujesnių ir nėra galimybės pas juos iškelt nei už jokius pinigus.

    Tai iš marketinginės pusės reikia ieškoti kur toliau tęsti bandymus, vengiant geriausių publisherių, pas kuriuos keliausiu kai žaidimas bus užbaigtas.

     

    Toliau taupau ir pavyko sutaupyti dar apie 4000$, kuriuos investavau į žaidimo UI. Nesenai prasidėjo darbas, tai tikiuosi iki metų galo pabaigs.

     

    Žaidimas buvo padarytas kad veiktų tik 3 rezoliucijom, kurias palaiko Kongregate. Todėl perdarinėju žaidimą į cross-browser responsive, kad galėčiau išleisti ne tik PC versiją, bet ir mobile. Todėl atsiveria daug didesnis publisherių ratas - mobile publishers, HTML5 cross browser games publishers, tablet games publisher, HTML5 games market, Facebook games. Net savo tinklapyje galėsiu laikyti ir reklamuotis kur įmanoma. Nors dabar tai visai neapsimoka, pigiau pradžiai testuotis leidžiant pas publisherį, ten gauti nemokamų testuotojų, kurie dar nieko nepirks, bet pilnai pratestuos žaidimą ir nemokamai, publisherio sąskaita :)

     

    Dabartinis serveris veikia nuo gegužės ir tikrai stabiliai, paskutinius 3 mėnesius nei vieno rimto error neatsirado, o aktyvių žaidėjų laikosi apie 10-15, kurie bent kartą į dieną pasijungia. Net po tiek mėnesių jie turi dar ką veikt ir būna dienų, kai padaro net 5000 ėjimų. Žinoma, ir features vis ateina, todėl jiems yra ką veikti.

     

    O iš monetizacijois - tai tie 10 žaidėjų per mėnesį sugeneruoja apie 20$ pajamų :) nėra daug, bet jei žaidėjų būtų 100 kart daugiau (kas irgi mažai), tai jau būtų arti ribos, kai galėčiau pradėti dirbti su žaidimu full-time. Gal net pavyktų po metų, jeigu viskas klostysis pagal planą.

     

    O planai tokie - apie balandį~liepą kažkada išeiti iš Alpha ir pereiti į Beta. Nes jau gameplay stabilus, tinka, sąžiningas ir visai geras tiek ilgai žaidžiantiem tiek naujiem žaidėjam. Patys žaidėjai dar duoda gerų idėjų ir ateinantys features atrodo bus labai įdomūs.

     

    Beta išleisiu pas naują publisher, bus naujas serveris, jeigu reikės - biški užreklamuosiu, kad pasiektų bent minimum 10k registracijų ir toliau matysiu, ar verta tęsti reklamas (jeigu pajamos geros) ar tiesiog palikti likimo valiai iki kol sutvarkysiu balansą arba įdiegsiu kokius svarbius pakeitimus, kurie pagerintų pajamas. Ir kažkada 2021 išleisiu Beta2, kur jau manau turetų būti in perfect condition, be trūkumų, vien galutiniam pratestavimui.

     

    O final release net nežinau, matysiu, ar verta skubėt ar dar papolishint iki maximumo reiktų, tai gal ir iki 2022 pratempsiu, bet ne ilgiau.

     

    Po Final release maždaug bus tokiu principu, kaip dauguma sėkmingų MMORTS žaidimų daro - po naują serverį kas savatę (nes naujam visuomet būna geriausi pirkimai), arba net kasdien po naują. Ir daug reklamos visur. Žinoma, tam reikės daug investicijų, kurių pradėsiu ieškoti likus metam ar mažiau iki final release, kai žaidimas jau bus puikus ir bus lengviau įtikinti artėjančia sėkme :)

  14. Na, nemanau, kad istorija daug ką keičia..

    Esu išbandęs labai daug žaidimų, kai kuriuos po kelis metus ir niekur nesidomėjau istorija, nei skaičiau nei sekiau kas vyksta.

    Tiesiog būdavo - misijos vykdymas, o dėl kokios istorinės priežasties ta misija - visai nesvarbu, jeigu būdavo parašyta - užsimerkęs skippindavau tekstą.

    Jeigu pateikčiau istoriją, tektų pridėti daug teksto. Tekstų dauguma žaidėjų nemėgsta skaityti. Plius, aš prastas rašytojas.

    Todėl reiktų įdėti intro video apie istoriją. Video žaidėjai nori skippint, ypač jeigu nekokybiškas. O aš kokybiškam video neturiu lėšų, esu gan prieš visokius žaidimų intro su video.

    Todėl gaunasi, kad istorija turėtų būti arba labai trumpa arba visai be istorijos.

     

    Dėl to, kad tie , kurie daug sumoka žaidime ir išbalansuoja visą ekonomiką - tikrai didelė problema, kurią dabar ir sprendžiu. Nes kiti žaidėjai skundžiasi ir grasina mesti žaidimą. Top1 sukišo porą šimtų eur ir yra neįveikiamas. Prasibandžiau kitus MMORTS - ten dar baisiau, dar didesnis atotrūkis tarp įprastų ir mokių žaidėjų, dar labiau išbalansuoja ekonomiką. Bet ten išsilygina tuom, kad jie turi babkių reklamai ir yra daug žaidėjų ir daug tokių, kurie gali žaidime daug prisipirkti. Todėl tokie tarpusavy kariauja ir jiems padeda visi kiti. Toks gaunasi vidinis balansas. Bet jeigu vienas ar vos keli daug sumoka o visi kiti - ne, tada jau būna blogai.

  15. 2 val - nemažai praleista nuobodžiam žaidime. Na, tiek pažaidus dar neatsidarė PvP, kur vyksta visas veiksmas tarp kitų žaidėjų. Iki tol dar žaidėjas apsipranta, sustiprėja ir tik po 1000 ėjimų atsiranda papildoma pilis PvP teritorijoj, kur iš visų pusių yra kiti žaidėjai. Reikės kaipnors apie tai pranešti žaidėjui, kad suprastų kada ir kur bus pagrindinis veiksmas.

    O tie seni vilkai, kurie jau žaidė pirmoj versijoj, žino ko laukti - ir jau yra PvP teritorijoj, prisiperkę bonusus už dolerius, kad tik būtų stipresni už kaimynus ir galėtų plėsti savo teritoriją ten.

    Dar iš tikrųjų čia labai ankstyva versija ir dar vis ieškau idėjų, kuriu naujas feratures kurių niekada neplanavau - kad tik žaidimas įgautų daugiau prasmės ir veiklos, kad būtų įdomesnis. Atrodo, tų features belekiek prikrauta ir tuoj nebebus kur dėti mygtukų, bet vis dar kažko trūksta. Tie, kas žaidžia kasdien jau tris mėnesius, panašu jiems visko užtenka. Bet ir man pačiam dar kažko tokio trūksta, kad labiau užkabliuotų ir norėtųsi kuo greičiau sustiprėti. Dar tikrai atsiras naujovių. Ir garantuoju, kad po pusmečio tai bus lyg visiškai naujas žaidimas, kur viskas veiks kitaip ir bus daug įdomiau nei dabar. Nes dabartinė versija tai visiškai skiriasi palyginus ką turėjau prieš pusmetį. O pilnai pabaigti žadu tik už 2 metų, nuo tada tik maintaininsiu.

  16. Na, kaip sakiau anksčiau - buvo lėtoki serveriai. Matydavosi prisijungus prie SSH, kad lėtas response time. Bet prieš kelias savaites iš Hostinger parašė, kad rado problemą ir sutvarkė. Tai dabar akvaizdžiai pagerėjo.

    Dar nieko neskubėjau rašyti, nes reikia laiko, stebėti ar tikrai viskas susitvarkė.

    Mano projekte vienas requestas užtrudavo apie 300ms, ten vyksta daug skaičiavimų. Ir nebežinojau kaip pagreitinti tą procesą. Ir dabar requestas praeina per 80ms. Taip jau kelios savaitės. Panašu, kad viskas tvarkoje. Tikiuosi taip ir toliau išliks :)

  17. Perskaiciau ir tik durnius eitu pas tave dirbti. Per pora savaiciu mokintis 100h, kas yra nesamone. Gauti uz tai 100eur, bet tik tokiu atveju jei ismoks. Jei neismoks arba tau netiks kiek jis ismoko 100h suniui ant uodegos. Ir uz ka gyventi zmogui tas dvi savaites, jei po 10h per diena mokintis reikia ir niekur dirbti negali, o be to 100h per dvi savaites ir per daug. Tesciau ir toliau, bet nematau prasmes

     

    Na, per porą savaičių - jeigu turi laiko, todėl ir rašiau 100h (oir 2sav paėmiau kaip pavyzdį - būtent tai ir parašyta), nes gali užtrukti ir mėnesį kol suras tiek laiko. Mokintis kaip rašiau - tik dėl savęs, dėl savo ateities. Jeigu bus nemotyvuotas (toks kaip tu), tai nei išmoks, nei darbą gaus, nei bus apmokėta. Čia yra galimybė persikvalifikuoti iškart (dalinai) į programuotojus ir iškart gauti darbą. Galima mokintis po darbo, vakarais po 3h (kas būtų 22*3 = 66h) ir likusį laiką savaitgalį. Motyvuotas žmogus atras laiko ir noro.

    Tai ir netęsk. Ne tokio žmogaus ieškau, kuris tik skųstis moka ir nesvajoja apie gerą ateitį. O tas kuris rimtai apsvarstys - paklaus manęs asmeniškai.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...