Pereiti prie turinio

AddEdvinas

Nariai
  • Pranešimai

    6
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

AddEdvinas Pranešimai

  1. Su šventėm visus, ačiū už aktyvumą.

     

    O kaip dėl saugumo?

    Instruktažai vedami ar tik sutikimas, kad kas neįvyktų - pats kaltas?

     

    Dėl įrankių irgi įdomu, skiriasi kai pagal paskirtį naudoju ir ne..

     

    Dėl kainos, manau tik požiūris kaltas, nes turėt ar pirkti savus įrankius, vietą yra prabangu, bet kai nuomą moki irgi brangu atrodo, nors tai paprasčiau ir mažiau rūpesčių..

     

    Aš kaip įsivaizduoju turėtu būti su kiekvienu klientu sudaroma sutartis. Ir sutartyje nurodoma, kad atsakingas už save, o dėl instruktažo ar nežinojimo kaip naudotis įrankiais būtų paskirtas specialistas, kuris kuruotu darbą garaže. Domiuosi ar teisiškai būtų galima tokio serviso veikla, nes nuomodamas patalpas ir įrankius gali būti atsakingas už visišką kliento saugumą. Ką sunkiai įsivaizduoju, kad įmanoma.

     

    Geriausiai sitoj vietoj uzdirbtu traliukas, kuris nuveztu is self service i normalu service , kai pasirodys, kad nedidele problema pavirto brangiai isprendziama problema :)

     

    Tikrai galima būtų įtraukti į teikiamas paslaugas. :) Sutikime, kad tai būtų vienetiniai atvejai.

     

    garsiai galvoju kaip reiktu veikti, jei atvykimo metu randamas gedimas ir jam pašalinti reikalingas dalies keitimas. Garažas turėtų būtį įsikūręs netoli įmonių, prekiaujančių detalėmis, ar tiesiog šrotų. Sutikime, kad jei nežinai kame problema, o atvykęs į garažą identifikuoji ją, taj būtų patogiausią viską turėti vietoje.

     

     

    Manau, kad gvildenant toliau šią AddEdvinas idėja bent iš savo nuomones galiu pasakyti tai:

     

    1.Garažas net man turinčiam garažą būtų patrauklus jei jis būtų ne su duobė, o su keltuvu, nes iš duobės tikrai yra vietų kur nepatogu prieiti, o vat palindus po keltuvu ir dirbi patogiai pagal savo aukšti ir visur gali prieiti.

     

    2.Turėtu būti įrankiai ir kompresorius. Nes jei jau kažkas leks į tokį garažą tai tikrai bus žmogus "turintis rankas", o ne tas kuriam jos iš s*bines auga. O žmogus su "geromis rankomis" jei yra linkęs pats tvarkytis mašiną tai tikriausiai turi bent "bazinį įrankių komplektą" ir manau, kad jei jau turi įrankius ir pats yra gabus tai nemenka tikimybė, kad ir garažą turi išsinuomavęs arba pas kokį draugą esant reikalui gali šoktelėti. Bet tokio žmogaus dėmesį vistiek pritraukti jei bus didesnis įrankių pasirinkimas nei, kad pats turi. Juk jei čia diskutuojam tai manau, kad ne kartą vietoj normalaus kompresoriaus (kadangi nebuvo po ranka) naudojom vamzdžio pagalbą, arba neturėdami tinkamo dydžio rakto tuo metu prie savęs tai teko naudot didesni tiesiog užkišti atsuktuvą, o vat jei toks garažas turėtu įrankius išspręstu šias problemas.

     

     

    Gal kažką ne taip parašiau, bet bent tokia mano nuomone ir patirtis :)

     

    Kushweed :),

    kas be ko būtų pirmu dalyku keltuvas, o ne duobe.

     

    O dėl kompresoriaus, taj tokie įrankiai manau būtų įtraukti į būtinų įrankių sąrašą. Na turiu omeny įrankiai, kurie privalo būti garaže.

    Aš galvoju, kad ir internetinio puslapio atidarymą, kuriame galėtų registruotis klientai ir rezervuojant garažą pasirenkant laiko intervalą ar 1-3h ar 3-6h ir t.t galima būtų pasirinkti į įrankius, kurie nėra garaže, tačiau gali būti pristatyti užsakius.

    Tai klientas rezervuoją garažą, pasirenka įrankius kurių reikia, JEIGU reikia, laiko intervalą - kol atvyksta jam jau viskas turėtu būti paruošta.

  2. Jau tokia "idėja" šiame forume ne pirma ir ne antra. Ir Lietuvoj jau buvo keli tokie savitarnos servisai, bet užsidarė. Gal dėl to, kad savininkai blogai vystė šį reikalą, o gal ir dėl to, kad tuo metu valandos kaina prilygdavo remonto kainai paprastam autoservise, todėl darbas turėjo būti specifinis, kad ten važiuot. Visokių stabdžių kaladėlių keisti neapsimokėjo.

     

    Užsienyje tokių servisų daug, viskas veikia taip: Atvažiuoji, už bazinę kainą turi darbo vietą ir keltuvą. Be jokių įrankių. Gali atsivežti savo įrankius ir dirbt. Jeigu nori, už papildomą kainą išsinuomoji įrankių komplektą, svarkę, bulgarkę, drėlę ir t.t. Viskas atskirai. Servise kuriam buvau buvo apie 8-10 darbo vietų, sėdėjo vienas kasoje - ėmė pinigus ir išdavinėjo įrankius. Ir vaikščiojo kitas meistras, žiūrėjo tvarką, už papildomą kainą padėdavo kitiems kai patys nesusitvarkydavo, prie to pačio tvarkydavo savo (galbūt kliento) mašiną.

     

    Labai ačiū už išsamų atsakymą. Jei užsienyje tokia idėja pasiteisina, tai ją realizuoti galima ir Lietuvoje - tuo labiau, kad lietuviai juk savarankiški žmonės ir mėgsta viską pasidaryti patys. Į tokias vietas manau rinktus daug jaunimo, kurie ši tema aktuali ir kas ja domisi mašinom ar autosportu.

  3. Na, kiek matau, tokių self-serve garažų užsienyje yra, tai idėja gal ir nieko. Tik reikėtų kažkaip saugoti smulkius įrankius, kad neišvogtų "užmaršuoliai" :)

     

    Tik įdomu dar kaip su laiku, nes, sakykim, užsirezervuoji valandai, po tavęs jau kiti prisirezervuoja ir pamatai, kad nespėsi surinkti mašinos ir be šansų ją išvaryti laukan ir įleisti kitus.

     

    Dėl įrankių tiesa, papildomas saugumas niekada nepamaišys. Tarp kiekvieno užsiregistravusio reiktu sudaryti laiko tarpą, tam, kad ir garažas būtų paruoštas kitam klientui. Čia jei kalbame apie trumaplaikius darbus.

     

    jei jau sugebate pilnai įrengti, tai kodėl patiems nepradėjus darbuotis arba pasamdyti kokį meistrą, kuris moka viskuo naudotis ir dirbtų jums?

    Apie tai galvojau taip, kad filialuose( kuriuose būtų visų tipų garažai) galėtų būti meistras profesionalas, kurio darbas ir būtų kaip konsultuoti, patarti. Geriausia būtų, kad tokios paslaugos įeitų į nuomos kainą - dirbi ir mokaisi. Tai pritrauktu gal ir naujus žmones, kurie šioje srityje neturi daug patirties.

     

    Virint/atsitampyt kėbulą tikrai ne kiekvienas sugeba,- na ok sakykim galiu surast kelis žmones, kurie moka, kuriuos atsitemčiau į garažą pusdieniui viską pasiruošęs. Iš kitos pusės tas suvirinimo aparatas (gali būti) stovės visą laiką nejudinamas(gal verčiau pasinaudot įrankių nuoma?). Virinant su kempu naudojasi ne tik viela, bet ir dujos,- kaip planuojat tai apskaičiuoti?

    Sutinku, kad apskritai visi įrankiai pradžiai turėtų būti nuomojami( vienų įrankių trumpalaikė nuoma, kitų ilgalaikė). Vistiek pradžią įsivaizduoju ne nuo 10 padalinių, o vieno kažkokioje strategiškai patogioje vietoje. Galima sugalvoti ir registravimosi metu būtų galima pasirinkti įrankius, kurie neįeina į garažo komplektą. Tai teisingai, tam, kad nestovėtų nenaudojamas - suvirinimo aparatas būtų kaip trumpalaikė nuoma.

     

    Tame pačiame garaže kebulų tampymas/virinimas/šveitimas/paruošimas dažymui ir dažymas nelabai sutampa. Kodėl?- Dažymui reikia švaros...

    apie tai pagalvojom, kad būtų atskira patalpa tam būtų išskirta tame garaže.

     

    Kokią kainą sugebėtumėt spausti, ar tai neprasilenktų su legalaus serviso samata. Tokie darbai, kaip paruošimas dažymui per dieną ar net ir savaitę dažnai nepasidaro (žinoma priklauso nuo auto būklės ir kiek žmonių dirba).

    nesekmės atvėju, neprisitraukus klientų, taj būtų kaip išeitis įprasto serviso veikla. Apsidraudimas papildomas

     

    Taip čia investicijos labai didelės, bet labai smagu sulaukti nuomonių apie idėja. Su ja reikia dar daug dirbti, idėja nauja ir šviežia Gal kas norės prisidėt įgyvendint :)

  4. Sveiki,

     

    Su broliu pastebėjome, kad dažnas Lietuvis turi nemažą supratimą apie automobilius iš draugų, tėvų.. na ir šiaip esame protingi ir gabūs. Tiesiog ne visi turim tam sąlygų ir pakankamų investicijų. Dar įdomu, kad Lietuviams automobilis tapo ne tik transporto priemonė skirta nusigauti iš taško A į tašką B, bet tai viena iš pagrindinių žmonių saviraiškos priemonių – Lietuviai nori būti matomi kelyje. :) Kitiems tai yra tiesiog hobis ir laiko praleidimas ar net pragyvenimo šaltinis

     

    Kaip manote ar būtų reikalinga žmonėms tokia paslauga, kaip pilnai paruošto garažo nuoma?

     

    Idėja tokia, kad garažų nuoma veiktų visą parą. Visi miesto gyventojai galėtų naudotis šia paslauga ir tvarkyti automobilį savarankiškai ar tiesiog įgyvendinti savo garaže "brandinamą" projektą.

     

     

    Padaliniuose veiktu skirtingų tipų garažai ir priklausomai nuo tipo suteikiamos paslaugos ar į nuomos kainą įeinantis įrankių/ paslaugų asortimentas.

     

    1 tipo garažas - Šiame garaže klientas galėtų lengvai persimontuoti ratus, susitvarkyti pakabą atlikti kitus mažos apimties kėbulų darbus, bei susitvarkyti savo automobilių saloną. Šie garažai būtų pritaikyti trumpalaikiai nuomai ir būtų paklausiausi tarp daugiabučių gyventojų kurie nori susitvarkyti ir prižiūrėti automobilį patys

    2 tipo garažas - Šiame garaže klientas galėtų atlikti sudėtingesnius bei ilgesnio darbo laiko reikalaujančius darbus. Pavyzdžiui, šiame garaže klientas galės lengvai pasiruošti savo automobilį perdažymui*. Atlikti kitus kėbulo lankstymo, virinimo darbus. Bei kiti ilgesnio laiko reikalaujantys darbai. Šie garažai bus parengti labiau įgudusiems klientams, kurie norės gerų darbo sąlygų savo vykdomiems projektams atlikti.

    *Bus įrengtas ištraukimas, bei ventiliacija (Komfortiškam darbui.)

    3 tipo garažas - Šiame garaže klientas galėtų suburti ir registruoti savo komandą iki 6 žmonių komandiniam darbui garaže. Kadangi šio tipo garažas būtų išskirtinai pritaikytas kolektyviniam darbui. Šio garažo paslauga ypatingai susidomėtu tie, kurie nori užsidirbti, dirbti sau ar tiesiog pasiruošti Tai paskatins žmones burtis į grupeles ir pradėti dirbti kartu. Kartu jie galės išsinuomoti garažą palankesnėmis sąlygomis. Papildomai įeitu chill zona - stalo futbolas, grilis, sėdmaišiai, pavesinė ir pnš.

     

     

    Tam, kad sistemingai veiktu nuomos punktai būtų sukurtas internetinis puslapis, kuriame užsiregistravę identifikuoti vartotojai galėtų rezervuoti garažo laiką.

    Manome, kad pagrindiniuose padaliniuose, kurie veiktu už miestu, būtų reikalingos didesnės aikštelės, kur vyktų automanų susiburimai. Šios aikštelės būtų skirtos auto klubams burtis. Taip nebūtų užimamos miesto aikštelės ar prekybos centrų stogai - pripažinkim, kad jų susibūrimai tokiuose vietose yra nesaugūs. Aišku viskam būtų nustatyti saugumo reikalavimai ir apsauga žiūrovams ir dalyviams. Tokiuose vietose galėtų vykti renginiai:

    Slalomas

    Šoninis slydimas

    Ekstremalaus vairavimo pamokos ir t.t.

     

    Laukiam nuomonių, kritikos, bendraminčių

  5. Sveiki,

     

    turiu klausimų dėl automobilio pirkimo iš Danijos aukcionų. Gal kam teko susidurti ir turit asmeninės patirties automobilio pirkime? Su kokiais mokesčiais tenka susidurti ir kokios transportavimo išlaidos ir t.t.

    Gal iš to įmanoma dar ir duonai užsidirbti? Kaip matau informacijos aukcionai neslepia apie automobilį ir jo techninę būklę, todėl manau nėra perkama aklai.

     

    iškarto patikslinu, kad patirties auto pirkime daug neturiu. Kilo klausimas besidomint automobilio pirkimu aukcione Lietuvoje.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...