Pereiti prie turinio

KristinaRUT

Nariai
  • Pranešimai

    568
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    6
  • Atsiliepimai

    100%

Visas KristinaRUT turinys

  1. Tokiu atveju PSD moki ne kas mėnesį, o tik nuo IV pusės "pelno".
  2. 2017 m. GPM buvo arba 15 proc. arba 5 proc., nuo 2018 m. GPM yra 15 proc., skaičiuojant jį nuo individualios veiklos pajamų reikės taikyti mokesčio kreditą jį paskaičiuojant pagal formulę. https://www.vmi.lt/cms/documents/10174/8274962/KD-8846/22386a02-4cf7-4011-906a-480901a17a94
  3. Na dar neteko susidurti, kad SODRA turėtų galimybę sutikrinti sąskaitas išrašytas ir sirgimo dienas. Nors teoriškai jei sergi tai sergi, nei dirbi, nei parduodi.
  4. Labai suprantamai parašyta: http://mbapskaita.lt/naudinga-informacija/kokius-mokescius-moka-mazoji-bendrija/
  5. Reikia mokėti mokesčius sodrai nuo sumos, kuri lygi MMA, tada skaičiuosis stažas.
  6. Jūs čia man? Aš ne apie atlyginimus, o replika apie verslo pardavimo skelbimo turinį. Įranga yra, o darbuotojų nėr. Paaiškinu: su kuo gaminti ir ką gaminti ir kam parduoti yra kartais sugalvoti paprasčiau nei rasti darbuotojų. Ir už labai padorius, net labai didelius atlyginimus. Nes darbuotojų kartais aplamai nėra. Nemokat tarp eilučių skaityti ir viską suprantat teismukai. Blogai...
  7. Jums nieko nereikia mokėti, jei atsiimant siuntą niekas nieko neprašė. Sąskaita už 25 € bus jūsų veiklos išlaidos.
  8. Jei vadovas nenumatytas, tada rekvizituose nieko nerodys apie vadovą, nes tiesiog jo nėra. Atlyginimas yra mokamas tik vadovui, o atstovas nėra vadovas. Taigi atstovas arba gauna pinigus asmeniniams poreikiams arba vėliau mokamos išmokos iš pelno. Šios išmokos apsimokestina ir deklaruojasi skirtingai. Avansinių išmokų iš pelno negali būti. 1. RC JAR atsiunčia ESI išrašą; 2. Per 3 d.d. duomenys automatiškai perduodami VMI ir SODRAI. 3. VMI prašys užpildyti pranešimą FR0791. 4. Jei reikia priimat darbuotojus (darbo sutartys, pranešimai sodrai); 5. Jei reikia, atsidarot banko sąskaitą;
  9. Perkant iš fizinio asmens išlaidas patvirtinantis dokumentas bus pirkimo pardavimo sutartis.
  10. Turguj prekiaujant reikalingas arba verslo liudijimas arba IV pažyma, reikalingas kasos aparatas (bet yra išimčių). Norit pradėti prekiauti reikia kreiptis į turgaus administraciją. Teks mokėti turgaus rinkliavą. Turimoms prekėms reikia turėti įsigijimo dokumentus (yra išimčių).
  11. Prašom, skaitykit: https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.43178AA9832E/TbOLkQUuns Čia viskas surašyta, kada buhalteris privalomas, kada ne. Už ką atsako vadovas, už ką apskaitą tvarkantis asmuo. Kada reikalingas draudimas ir kada ne. Taip, neatlygina, jei imi tik minimalų draudimą, kad niekas nesakytų, kad esi nedraustas. Jei perki individualų draudimą (jis aišku kainuoja), jau tada kitos sąlygos.
  12. Buhalteris atsako už apskaitos teisingumą. Taigi jei įrašai apskaitoje bus neteisingi, atsakys buhalteris. Ir atsakomybė yra tiek ATNK, tiek BK. Norit išsiplėsti šia tema? Galim jei pageidaujat.
  13. MB veiklos nenupirks. Pirkite įrangą ir t.t. kaip parašėte.
  14. Jei turit IV ir valdote kitos įmonės daugiau kaip 50 proc. akcijų arba turite daugiau kaip 50 proc. teisių į pelną ir tokiomis sąlygomis esanti įmonė yra PVM mokėtoja, tai ir IV reikia registruoti PVM mokėtoju. Bet atkreipkit dėmesį, daugiau kaip 50 proc.
  15. Kas turi vykdyti atliekų tvarkymo apskaitą? Atliekų tvarkymo apskaitą privalo vykdyti įmonės, kurios: vykdo atliekų apdorojimą; vykdo atliekų išvežimą (eksportą) iš Lietuvos Respublikos ir (ar) įvežimą (importą) į Lietuvos Respubliką; atliekų susidarymo vietoje pavojingąsias atliekas laiko ilgiau kaip šešis mėnesius, o nepavojingąsias – ilgiau kaip vienerius metus; surenka ir (ar) veža atliekas; prekiauja atliekomis ir (ar) yra tarpininkai.
  16. Kad automobilis materialus turtas. Nematerialus turtas yra pvz. programinė įranga. Nusidėvėjimą galima skaičiuoti jei automobilis yra veikloje naudojamas taksi paslaugoms, vairavimo mokymui arba yra nuomojamas už atlygį.
  17. "Tik trūksta darbuotojų". Va čia viena iš didžiausių problemų. Įrangą gali nupirkti be problemų, bet rasti darbuotojų būna kartais misija neįmanoma.
  18. https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.429530/pPIwSJiiNG 16 straipsnis. Dalyvavimas ir balsavimas mažosios bendrijos narių susirinkime 3. Kiekvienas mažosios bendrijos narys turi po vieną balsą mažosios bendrijos narių susirinkime. Kai mažoji bendrija turi vienasmenį valdymo organą – mažosios bendrijos vadovą, mažosios bendrijos nuostatuose gali būti nustatyta kitokia balsų paskirstymo jos nariams tvarka. 1. Nuostatuose nusimatot, kad MB vadovauja vadovas. 2. Nusimatot balsų skaičių, pvz. pagal įnašų apimtis ir pan. 3. Narių susirinkime priimat sprendimą patvirtinti nuostat
  19. VMI išduoda pažymas, kad esate Lietuvos mokesčių mokėtojas. Jinai yra anglų lietuvių kalbomis, tik reikia per mano VMI pateikti atskirą prašymą. https://www.vmi.lt/cms/pazymu-patvirtinanciu-lietuvos-rezidento-rezidavimo-vieta-isdavimas Kitas variantas IV pažymą išsiversti į reikiamą kalbą tame vertimų biure, kuris tvirtina vertimo autentiškumą.
  20. Dirbant ES valstybėse darbuotojai turi turėti A1 pažymėjimą. Skandinavai, danai, vokiečiai labai mėgsta tuo klausimu tikrinti.
  21. Dėl notarų, buvo bet nebėra. Jau koks pusmetis. Notarų rūmai jiems nustatė reikalavimus, kad įmonės steigimą formintų notariškai tik tuo atveju, jei įmonės vardas jau užrezervuotas Juridinių asmenų registre, t.y. praėjęs visas kalbos inspekcijos patikras. Dar prieš gerą pusmetį, steigiant įmonę per notarą buvo galima įregistruoti ir ne su lietuvišku pavadinimu.
  22. Pagal aprašytą situaciją mėnesinių ataskaitų nebus, nebent tapsite PVM mokėtoju.
  23. Jums reikalinga paslaugų teikimo sutartis. Jų pilna internete. Pavyzdžiui https://rekvizitai.vz.lt/dokumentu-pavyzdziai/paslaugu-teikimo-sutartis/
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...