Pereiti prie turinio

PovilasSTP

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    9
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    PovilasSTP gavo reakciją nuo Ramūnas Ar adsense neblokuos manęs jei   
    Google Adsense įrankis skirtas mažesnėms, neturinčios milijonų puslapių atvertimų svetainėms, kurias dažnai administruoja vienas ar keli žmonės. Dažnai tai gali būti asmeniniai blogai ar nedidelės nišinės svetainės. Aišku, Google Adsense kai kada naudoja ir didelės svetainės, portalai, tačiau dažniausiai jos gauna prieiga prie premium platformos - Google Adexchange.
    Pagal Google Adsense politiką yra leidžiama rodyti tik 3 banerius, kad svetainė nebūtų per gausiai apkrauta reklamos. Tokiu būdu Google saugo savo klientų - reklamdavių interesą ir pinigus, kad jie nebūtų išvaistyti erzinant vartotoją per dideliais kiekiais reklamos ir tokiu būdu prarandant jos efektyvumą. Dėl šios priežasties kitos reklamos platformos tam tikra prasme prisideda prie Google klientų - reklamdavių banerių efektyvumo sumažinimo (ad clutter efektas), bet tuo pačiu padeda svetainėms daugiau uždirbti. Jeigu reklama sutvarkyta ir gražiai tinkamai patalpinta į svetainę ir nesvarbu iš kurios platformos, Google Adsense politikos tai nepažeidžia, nes vienas iš Google tikslų - padėti uždirbti svetainėms. Dar Google'ui labai svarbu banerių matomumas, nes Adsense yra performance based, kas reiškia, kad dauguma skydelių generuos pajamas tik jeigu bus spaudžiamos, o tai gali pasiekti tik reklamą talpindamas į kuo aukštesnes (geriau matomas) pozicijas.
    Jeigu tikslas - kuo daugiau uždirbti iš reklamos, aš netgi rekomenduočiau pamėginti diegtis DFP ir integruoti Adsense per taip vadinamą dynamic allocation (https://support.google.com/dfp_premium/answer/3721872?hl=en) sprendimą. Tai leistų įjungti tam tikrą konkurenciją tarp skirtingų reklamos tinklų, kadangi per juos ateinantys pirkėjai greičiausiai bus skirtingi. Rezultatas būtų toks, kad jeigu pavyzdžiui Adcash pirkėjai vidutiniškai generuoja 0.3 eur, o Adsense bidins 0.31 eur, tada laimės Adsense pirkėjas ir bus rodoma Adsense reklama, o jeigu Adsense bidins mažiau kaip 0.3 eur, bus rodoma reklama iš Adcash. Tiesa, Adcash sistemoje reiktų dar pasidaryti kokios nors trečios sistemos (ar to paties DFP) passback kodą, kad jei Adcash neparduotų, neprarastum reklamos parodymo.
    Gal kiek per daug išsiplėčiau, bet tikiuosi bus naudinga.
     
    UPDATE: Google panaikino 3 banerių ribojimą per puslapį jau kuris laikas.
  2. Patinka
    PovilasSTP gavo reakciją nuo Ramūnas Ar adsense neblokuos manęs jei   
    Google Adsense įrankis skirtas mažesnėms, neturinčios milijonų puslapių atvertimų svetainėms, kurias dažnai administruoja vienas ar keli žmonės. Dažnai tai gali būti asmeniniai blogai ar nedidelės nišinės svetainės. Aišku, Google Adsense kai kada naudoja ir didelės svetainės, portalai, tačiau dažniausiai jos gauna prieiga prie premium platformos - Google Adexchange.
    Pagal Google Adsense politiką yra leidžiama rodyti tik 3 banerius, kad svetainė nebūtų per gausiai apkrauta reklamos. Tokiu būdu Google saugo savo klientų - reklamdavių interesą ir pinigus, kad jie nebūtų išvaistyti erzinant vartotoją per dideliais kiekiais reklamos ir tokiu būdu prarandant jos efektyvumą. Dėl šios priežasties kitos reklamos platformos tam tikra prasme prisideda prie Google klientų - reklamdavių banerių efektyvumo sumažinimo (ad clutter efektas), bet tuo pačiu padeda svetainėms daugiau uždirbti. Jeigu reklama sutvarkyta ir gražiai tinkamai patalpinta į svetainę ir nesvarbu iš kurios platformos, Google Adsense politikos tai nepažeidžia, nes vienas iš Google tikslų - padėti uždirbti svetainėms. Dar Google'ui labai svarbu banerių matomumas, nes Adsense yra performance based, kas reiškia, kad dauguma skydelių generuos pajamas tik jeigu bus spaudžiamos, o tai gali pasiekti tik reklamą talpindamas į kuo aukštesnes (geriau matomas) pozicijas.
    Jeigu tikslas - kuo daugiau uždirbti iš reklamos, aš netgi rekomenduočiau pamėginti diegtis DFP ir integruoti Adsense per taip vadinamą dynamic allocation (https://support.google.com/dfp_premium/answer/3721872?hl=en) sprendimą. Tai leistų įjungti tam tikrą konkurenciją tarp skirtingų reklamos tinklų, kadangi per juos ateinantys pirkėjai greičiausiai bus skirtingi. Rezultatas būtų toks, kad jeigu pavyzdžiui Adcash pirkėjai vidutiniškai generuoja 0.3 eur, o Adsense bidins 0.31 eur, tada laimės Adsense pirkėjas ir bus rodoma Adsense reklama, o jeigu Adsense bidins mažiau kaip 0.3 eur, bus rodoma reklama iš Adcash. Tiesa, Adcash sistemoje reiktų dar pasidaryti kokios nors trečios sistemos (ar to paties DFP) passback kodą, kad jei Adcash neparduotų, neprarastum reklamos parodymo.
    Gal kiek per daug išsiplėčiau, bet tikiuosi bus naudinga.
     
    UPDATE: Google panaikino 3 banerių ribojimą per puslapį jau kuris laikas.
  3. Patinka
    PovilasSTP gavo reakciją nuo Ramūnas Ar adsense neblokuos manęs jei   
    Google Adsense įrankis skirtas mažesnėms, neturinčios milijonų puslapių atvertimų svetainėms, kurias dažnai administruoja vienas ar keli žmonės. Dažnai tai gali būti asmeniniai blogai ar nedidelės nišinės svetainės. Aišku, Google Adsense kai kada naudoja ir didelės svetainės, portalai, tačiau dažniausiai jos gauna prieiga prie premium platformos - Google Adexchange.
    Pagal Google Adsense politiką yra leidžiama rodyti tik 3 banerius, kad svetainė nebūtų per gausiai apkrauta reklamos. Tokiu būdu Google saugo savo klientų - reklamdavių interesą ir pinigus, kad jie nebūtų išvaistyti erzinant vartotoją per dideliais kiekiais reklamos ir tokiu būdu prarandant jos efektyvumą. Dėl šios priežasties kitos reklamos platformos tam tikra prasme prisideda prie Google klientų - reklamdavių banerių efektyvumo sumažinimo (ad clutter efektas), bet tuo pačiu padeda svetainėms daugiau uždirbti. Jeigu reklama sutvarkyta ir gražiai tinkamai patalpinta į svetainę ir nesvarbu iš kurios platformos, Google Adsense politikos tai nepažeidžia, nes vienas iš Google tikslų - padėti uždirbti svetainėms. Dar Google'ui labai svarbu banerių matomumas, nes Adsense yra performance based, kas reiškia, kad dauguma skydelių generuos pajamas tik jeigu bus spaudžiamos, o tai gali pasiekti tik reklamą talpindamas į kuo aukštesnes (geriau matomas) pozicijas.
    Jeigu tikslas - kuo daugiau uždirbti iš reklamos, aš netgi rekomenduočiau pamėginti diegtis DFP ir integruoti Adsense per taip vadinamą dynamic allocation (https://support.google.com/dfp_premium/answer/3721872?hl=en) sprendimą. Tai leistų įjungti tam tikrą konkurenciją tarp skirtingų reklamos tinklų, kadangi per juos ateinantys pirkėjai greičiausiai bus skirtingi. Rezultatas būtų toks, kad jeigu pavyzdžiui Adcash pirkėjai vidutiniškai generuoja 0.3 eur, o Adsense bidins 0.31 eur, tada laimės Adsense pirkėjas ir bus rodoma Adsense reklama, o jeigu Adsense bidins mažiau kaip 0.3 eur, bus rodoma reklama iš Adcash. Tiesa, Adcash sistemoje reiktų dar pasidaryti kokios nors trečios sistemos (ar to paties DFP) passback kodą, kad jei Adcash neparduotų, neprarastum reklamos parodymo.
    Gal kiek per daug išsiplėčiau, bet tikiuosi bus naudinga.
     
    UPDATE: Google panaikino 3 banerių ribojimą per puslapį jau kuris laikas.
  4. Patinka
    PovilasSTP gavo reakciją nuo Ramūnas Ar adsense neblokuos manęs jei   
    Google Adsense įrankis skirtas mažesnėms, neturinčios milijonų puslapių atvertimų svetainėms, kurias dažnai administruoja vienas ar keli žmonės. Dažnai tai gali būti asmeniniai blogai ar nedidelės nišinės svetainės. Aišku, Google Adsense kai kada naudoja ir didelės svetainės, portalai, tačiau dažniausiai jos gauna prieiga prie premium platformos - Google Adexchange.
    Pagal Google Adsense politiką yra leidžiama rodyti tik 3 banerius, kad svetainė nebūtų per gausiai apkrauta reklamos. Tokiu būdu Google saugo savo klientų - reklamdavių interesą ir pinigus, kad jie nebūtų išvaistyti erzinant vartotoją per dideliais kiekiais reklamos ir tokiu būdu prarandant jos efektyvumą. Dėl šios priežasties kitos reklamos platformos tam tikra prasme prisideda prie Google klientų - reklamdavių banerių efektyvumo sumažinimo (ad clutter efektas), bet tuo pačiu padeda svetainėms daugiau uždirbti. Jeigu reklama sutvarkyta ir gražiai tinkamai patalpinta į svetainę ir nesvarbu iš kurios platformos, Google Adsense politikos tai nepažeidžia, nes vienas iš Google tikslų - padėti uždirbti svetainėms. Dar Google'ui labai svarbu banerių matomumas, nes Adsense yra performance based, kas reiškia, kad dauguma skydelių generuos pajamas tik jeigu bus spaudžiamos, o tai gali pasiekti tik reklamą talpindamas į kuo aukštesnes (geriau matomas) pozicijas.
    Jeigu tikslas - kuo daugiau uždirbti iš reklamos, aš netgi rekomenduočiau pamėginti diegtis DFP ir integruoti Adsense per taip vadinamą dynamic allocation (https://support.google.com/dfp_premium/answer/3721872?hl=en) sprendimą. Tai leistų įjungti tam tikrą konkurenciją tarp skirtingų reklamos tinklų, kadangi per juos ateinantys pirkėjai greičiausiai bus skirtingi. Rezultatas būtų toks, kad jeigu pavyzdžiui Adcash pirkėjai vidutiniškai generuoja 0.3 eur, o Adsense bidins 0.31 eur, tada laimės Adsense pirkėjas ir bus rodoma Adsense reklama, o jeigu Adsense bidins mažiau kaip 0.3 eur, bus rodoma reklama iš Adcash. Tiesa, Adcash sistemoje reiktų dar pasidaryti kokios nors trečios sistemos (ar to paties DFP) passback kodą, kad jei Adcash neparduotų, neprarastum reklamos parodymo.
    Gal kiek per daug išsiplėčiau, bet tikiuosi bus naudinga.
     
    UPDATE: Google panaikino 3 banerių ribojimą per puslapį jau kuris laikas.
  5. Patinka
    PovilasSTP gavo reakciją nuo djjmz Povilas - programmatic specialistas   
    Sveiki,
     
    Nuo seno esu uzdarbis.lt forumo skaitytojas ir šiek tiek dalyvis. Mane asmeniškai visuomet domino įvairūs uždarbio būdai, nuo tekstų rašymo, dizaino, iki svetainių kūrimo, investavimo ir kitų. Šiuo metu dirbu internetinės reklamos srityje, o tiksliau programmatic arba RTB pajamų optimizavimo srityje. Šiame forume tokie žodžiai nevartojami arba beveik nevartojami, todėl pateiksiu ir jų apibrėžimą arba apibūdinimą.
    Programmatic - tai gudrus, technologiškai pažangus, naudojant tam tikrą programinę įrangą reklamos pirkimas, nukreipimas, valdymas ir kita. Dažnai naudojamas mašininis mokymasis, prognozavimo algoritmai, elgsenos tyrimai ir kitokios technologijos. Visų pirma tai efektyvesnis reklamos pirkimo būdas, kai kada ir pigesnis. Šis žodis nelabai ką bendro turi su programavimu, gal labiau su programomis - softu.
    RTB - tai viena iš programmatic reklamos pirkimo rūšių, pasižyminti tuo, kad tai pirmiausiai yra visiems atviras aukcionas. Tokio aukciono realizavimo pavyzdys galėtų būti visiems žinomas Google Adsense.
     
    Susijusių sąvokų yra gerokai daugiau, pavyzdžiui: DMP, PMP, SSP ir kitos. Jeigu kam įdomu, galėsiu vėliau parašyti ir apie tai.
     
    Čia prisijungiau tikėdamasis surasti klientų ir partnerių, pirmiausiai didesnių interneto projektų savininkų, kurie norėtų išbandyti įvairesnius savo svetainių monetizavimo būdus. O taip pat tikiuosi ir sudalyvauti įdomiose diskusijose.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...