Pereiti prie turinio

partyside

Nariai
  • Pranešimai

    4
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%
  1. Licenzijos gavimas taippogi gi nera paprastas, pradekim vien apie Transporto Vadybininko ir financinio pajagumo reikalavimus, o kad normali imone ims po savo sparnu ir rizikuos savaja licenzija labai abejoju, o su nenormalia nieko neuzdirbsi. Pats UK turiu 10 furu ir zinau ka sakau.
  2. 1. Gi nesenai keite taisykles ir lietuvoje reikia moketi mokescius nuo masinos rinkos vertes, o ne nuo saskaitos fakturos sumos kuria sumokejai uz masina? 2. Dirbame su uostais, turime savo konteineriu trailerius, rampa kuri leidzia forkliftui uzvazioti i konteineri jau net nekalbu apie masinos nuvezima is jojo taigi del saugumo problemos tikrai nebutu, uoste paciam niekas tikrai neleis iskraudineti konteinerio ir statyti iskart ant tralo, nebent apie ro-ro kalbi kur masina atkeliauja ne konteineryje ir ja reikia pasiimti is uosto.
  3. Kainos anksciau budavo apie £400 uz viena lengvaji automobili, zinoma imant visa trala manau uz kokius £2000 galima suderinti. :)
  4. Sveiki, Turiu transporto kompanija UK su savais sunkvezimiais, kiemas salia vieno dydziausiu UK uostu, taigi salygos atsivezti ir issikrauti prekes tikra yra. Yra ideja is USA i UK importuoti dauztas masinas ir sukrovus ant tralo parvezti i lietuva kur tariamai lauktu partneris. Teko matyti zmoniu uzsiemanciu tuo, i 40 pedu konteineri telpa 3-5 masinos. Kaip suprantu po paskutiniu pakeitimu lietuvos istatymuose tai gan aktualu, nes lietuvoje reikia moketi muitus nuo masinos rinkos vertes, o UK nuo tos kainos uz kuria pirkai, + turiu salygas tuos muitus nurasyti nes kas ketvirti ir taip ju su
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...