Pereiti prie turinio

Arns

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    231
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Arns Pranešimai

  1. sveiki, kasnors patarkit, kas yra susidures su tokiu dalyku, kur ieskot paskutines minutes bilietu, ar yra kokie specialus puslapiai kur galima gaut gerus pasiulymus ? as kaip isivaizduoju, nueini i koki puslapi, ten tau isvardinti offeriai, tu pasiimi gera pasiulyma ir varai, ar taip ir yra ? nes neturiu zalio supratimo.

     

    konkreciai domina skrydziai uz europos ribu is didziuju oro uostu is betkokio europos miesto, nes nera sunku juos pasiekt. atsirado labai neplanuotos atostogos ir idomu ar imanoma rast koki gera pasiulyma gerai kelionei su viesbuciu 5-7 dienu begy.

     

    pasidalinkit patirtim kas yra bande taip ekspromtu isvaryt kur toliau.

  2. Labai teisingas poziuris - apsilankyti pas slieku augintojus.

    Siaip yra knyga V. Rusys „Kalifornijos sliekų auginimas“.

    Kam reikia galiu atsiust, parasyskit el. adresus i PM.

    O kas isties apsispres auginti sliekus, gaminti humusa - visada prasom apsilankyti musu sliekyne salia Kedainiu.

    gal kasnors turi sia knyga ir galetu pasidalint, nes narys labai senai buvo prisijunges ir manau reiks ilgai kol atsakys, jeigu kas galetu atsiust, parasykit pm, dekui.

  3. ar cia tu nesigaudai situacijoj (temos autore) ar cia mes durni ? nera tokiu avialiniju kaip 'happyfly', cia bilietu rezervavimo sistema, lygiai tas pats kaip greitai.lt ar panasus puslapiai, kur sistema suranda bilietus ir viskas, o tu vistiek skrisi su ryanair'u.

  4. PS.: dar vienas variantas skrist į Portugaliją, Faro miestą, iš ten iki Almeria 660km,

    į Faro skrenda iš Kauno lėktuvai.

     

    i faro is kauno neskrenda, simtas procentu.

     

    manau lengviausia ir patogiausia tai skristi is kauno i alikante ir tada i almeria kazkokiu budu; is kauno per briuseli, stansteda arba liverpuli (kaip kazkas minejo anksciau); arba is rygos per visus paminetus + diuseldorfa, east midlands.

    paprasta.

  5. Noreciau parduot netbooka, Asus Eee 1001HA.

     

    Parduotas

     

    Procesorius Intel Atom N270 1,6 GHz, 1GB RAM, 140GB HDD, ekranas 10.1"

    Juodos spalvos, naudotas apie pusantru metu, nuo praeito birzelio, baterija laiko apie 1 - 1,5h.

     

    Nuotrauku padaryt dabar neturiu galimybes, yra deze, veiksmas Kaune.

     

    Kaina siulykit.

     

    http://netbook10.com/wp-content/uploads/2009/09/Asus-Eee-PC-1001HA.JPG

  6. noriu paklaust tu kurie zino ir yra su tuo susidure, arba turi teisingu ziniu tuo klausimu.

     

    sakykim situacija tokia, kad nusiperku masina anglijoj ir noriu ja parvaryt i lietuva. varianai du: parvaryt savo eiga, arba kelt ant tralo. jeigu pasirenku vaziavima pats, ka tada daryt su draudimu ? ar tada reikia butinai draust masina, jeigu taip, koks minimalus draudimo laikotarpis, galbut yra kokie popieriai sutvarkomi tam reikalui ?

     

    ir kaip su tais v5 dokumentais, cia kaip kazkoks atitikimo sertifikatas ? kaip juos gaut, koks procesas sitiem popieriam ?

     

    dekui.

  7. Screenai salono skirtumai tarp 737-800 RyanAir ir Standart ; )

    189 yra tas maksimumas sedimu vietu, kai nera isskirta i dvi klases, tai jie ta maksimuma ir turi. bet jie toli grazu ne vieninteliai, kad ir airberlin tokiam boeinge turi 186 vietas, tai reiskia, kad nera pirmu triju sedimu vietu, tas pats su norwegian, jie savo salone turi arba 186 arba 189. aisku, tas 1 centimetras tarp sedyniu ir besilankstantis atlosas smarkiai gali padidint komforta, bet turiu galvoj, kad tai nera kazkoks unikalus ryanair beoingo cabinos layoutas, o standartinis maximalu zmoniu kieki talpinantis. kai ryanairas isims tualetus lektuvo gale ir ides dar viena papildoma sedyniu eile, tada bus unikalus :D

    http://www.airberlin.com/site/seatplan.php?seatTyp=B737_800&LANG=eng

    http://www.norwegian.com/about-norwegian/our-company/flight-operations/fleet/

  8. svarbiausia tai, kad daugelis zino, kaip ryanair'as daro pinigus ir vistiek apsimeta durniukais, kad to nesuvokia. juk jie didziule dali pelno gauna is pardavimu lektuve, delto jie privalo pardavinet, uzknist jus skrydzio metu su visokiom scratch cards, ejimu su vezimuku ir pardavinejimu. i tuos pardavimus rimtai ziurima. cia tik mums tas maistas brangus atrodo, bet pvz. skandinavams juk lektuve vos ne tas pats ar net pigiau negu ant zemes svedijoj ar norvegijoj, skrydziu metu i skandinavija tie vezimukai, kurie buna pilni maisto ir alkoholio, labai daznai buna visiskai tusti. tas pats yra ir su skrydziais i canaru salas, per pernai metus, kiekvienas zmogus skrides i canarus isleido vidutiniskai apie 3 eurus, tai paziurejus kiek zmoniu perveza per metu laika (~75 milijonus), jeigu kiekvienas zmogus isleidzia, kad ir po 1 eura, tai 75mln euru. taip kad, jeigu tu neperki ir tave uzknisa, nereiskia, kad taip yra visiems.

     

    bilietai pigus, o uz ta piguma reikia aukot komforta. tarpai tarp sedyniu mazi, bet kodel galvojat, kad jie mazi tik cia, juk tas boeing 737-800 yra standartinis modelis su 189 sedimom vietom, ir daugiau ar maziau kievienas kiekvienos kompanijos boeingas turi ta pati sedyniu kieki ir ta pati tarpa tarp sedyniu, delto labai kvaila taip sakyt, aisku, nebent tai kitos komplektacijos lektuvas. sedynes nesilanksto delto, kad nesugestu ir nereiktu ju taisyt, odines delto, kad lengva priziuret ir valyt ir taip toliau ir panasiai. o kadangi jie sutaupo ant tokiu dalyku, leidzia jums pigiau nusipirkt bilieta ir pasiekt savo keliones tiksla. bet to skrydziai ne i valstijas ar i azija ar betkur kitus, o keleta valandu uz tokia kaina galima pilnai pakentet ir nesiskust, cia tik zmones, kurie islepe ir nezino delko daugiau paverkt, verkslena del mazo tarpo tarp sedyniu.

     

    del aptarnaujancio personalo, nebutinai lektuve bus bent viena stiuardese, kuri snekes lietuviskai. nes jie nerenka ta kalba kalbancio zmogaus i ta sali, kur skrenda. kaip pavyzdi galiu paimt, kad kaunas - stansted, skrydi daro stanstedo bazej esantys zmones, tai reiskia, kad sansas, kad lietuviskai snekes zmogus yra labai mazas, nes jus aptarnaus bet kokios tautybes personalas. pvz paryzius kas kita, nes skrydi daro kauno zmones, delto kazkas galbut ir snekes, bet nebutinai, nes kiekvienoj bezej, ir aplamai visoj kompanijoj, kuri turi tukstancius zmoniu, yra didziule tautu ivairove.

     

    del velavimu, teisingai, ryanair raso, kad skrydis truks pvz 2 valandas, nors realiai jis trunka tik 1.40 , ir delto buna labai daznai laiku, bet velavima gali sukelt netik oro salygos, bet ir letas laipinimas, letas islaipinimas, kvailas dispeceris, atc, didelis trafficas, kai negali pakilt arba nusileist ir turi sukt ratus aplink oro uosta. kad ir kokioj italijoj, ten yra negalima, o tiksliau nelegalu, laipint/islaipint zmones kol vyksta kuro pylimas i lektuva, delto labai daznai italijos skrydziai baigias velavimu, taip pat italai ispanai labai issiblaske ir leti zmones, delto viskas kainuoja laika, o turnaroundas yra nustatytas 25 minutes, tai reiskia, kad per 25 minutes reikia islaipint zmones, isvalyt lektuve, padaryt visus security checks, sulaipint ir isskrist, laiko pakanka viskam, tik priklauso kokioj saly darai turnarounda. ir tas pats yra ir su kitom kompanijom, ne vienintelis ryanairas veluoja, kaip kad kiti suvokia ir peikia.

     

    tikiuos, pavyko paneigt bent keleta neteisingu minciu apie sita kompanija, ir gal nereikia verkslent, o juokingiausia, kai paraso (ir sitoj temoj) "ju lektuvai skrenda letai", kaip gali priklausyt lektuvo greitis, nuo to, kuriai kompanijai jis priklauso ? pamastyt reikia pries rasant.

  9. manau butu neblogai sukurt tema, kur galetu zmones dalintis patikrintais receptais, blogais ir t.t. man asmeniskai butu aktualu ir idomu, ka pasigamint skaniai pietums, arba ka pasigamint paprasto, kad butu galima isidet i darba pavalgyt ir pan.

    seip ar taip pilna tu blogu ir receptu svetainiu, bet manau cia tokia nebutu nepastebeta.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...