Pereiti prie turinio

kARVelis

Nariai
  • Pranešimai

    13
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%
  1. Grazino po du men kompiuteri, ale sutvarke baterija, viena diena pakrove, antra diena nebekrauna vel tas pats. garantinis kaip ir pasibaiges 06-10d, nors ten pralaike 2 menesius, tai nebezinau net ka ir daryti, kaip cia tvarke jie. ka daryti? kompa buvau pridaves 04-30diena, 2 men tampe, kol ale sutvarke, garantinis 06-10 baigesi. nifiga nieko nesutvarke.
  2. ne tame esme, klausiu kaip atgauti pinigus uz preke? laukiu jau vos ne 2men, negali baterijos sutvarkytu, sake max 1savaite. Ne mano bedos, kuom man naudotis. Tai klausiu kal susiduret su situacija, kaip atgauti pinigus?
  3. esat susidure su tuo? grazino? taip is tiesu garantija 2metai, bet paciai baterijai tik 1metai. jau vos ne 2men praejo, o kompiuterio nera.
  4. Sveiki, situacija tokia 4-30diena pridaviau kompiuteri i garantini, nes baterija sugedus. dabar jau 06-13, o garantinis baigesi 06-10d. 06-06d nuejau i avitela ir parasiau prasyma,kad grazintu pinigus uz kompiuteri, pasirase, antspaudus sudejo ir palikau jiems viena lapa,o sau kita su parasais ir antspaudais irgi pasiemiau. kaip elgtis tokioje situacijoje,kad atgaut pinigus uz kompiuteri? nes per nuo 04-30 06-13d dar nesugebejo sutaisyti, nes servize sako ,jog reikia pasikeisti garantini is amerikos regiono i europini , nes kompiuteris is tiesu pirktas is jav, o as pirkau is lietuvos, avitelos
  5. Situacija tokia, daviau avitelos vadovui viena pasirasyta egzemplioriu, kita sau pasilikau su antspaudais ir parasu. 06-10 baigesi garantinis, kompiuterio neturiu. kaip elgtis,kad atgaut pinigus?
  6. PRAŠYMAS UAB „Avitelos prekyba“ 2017-06-06 Prašau gražinti pinigus už prekę ( DELL ) kompiuterį, kurį pirkau 2016-06-10 dieną. Kompiuterio serijinis numeris ....... Į garantinį remontą priduotas 2017-04-30 dieną. Remonto darbo akto numeris ........ II. NE MAISTO PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO YPATUMAI 4. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti: 4.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke; 4.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą; 4.3. pe
  7. Laba diena, Gal esate susidure su tokia situacija. Pirkau DELL kompiuteri is Avitelos prekybos centro, po 10menesiu sugedo baterija, nebekrauna jos visai, tik istraukus pakroveja iskart issijungia, tad nuveziau i AVITELA, jog priduotu i garantini, ceki parodziau viskas gerai. Praejo 3sav, atvaziuoju i avitela sako, jog turejo su manimi susiekti is garantinio, nes del kazkokio dalyko netaiso kompiuterio. Pasiskambinus i serviza sako jog reikia pasikeisti garantini is amerikos regiono i europini, nes pagal juos kompiuteris pirktas JAV, o poto pardavinetas AVITELOS prekybos centre. Nuvaziavus i
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...