Pereiti prie turinio

JuliusSalesclub

Nariai
  • Pranešimai

    3
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%
  1. Jeigu pasižadėjote, kad šiais naujais 2019 metais nuveiksite ką nors svarbaus sau - numesit svorio, išmoksit naują užsienio kalbą, imsitės verslo ar pradėsit gražiai elgtis - greičiausiai vasario pirmąją jau būsit tai pamiršę, arba nuleidę rankas, arba pardavę sau idėją, kad „darote laikiną pertrauką“. Statistika rodo, kad 80% žmonių, užsirašiusių sau Naujųjų metų pažadus, ištveria ne daugiau, kaip mėnesį, o iki galo nueina tik 5%. Ir taip atsitiks ne dėl to, kad praleidot SMART principą, ne dėl to, kad tikslai per daug ambicingi, ir ne dėl to, kad pritrūks „valios“. Tiesiog Jūsų galvoje v
  2. CRM vakaras #3: Kaip įdiegti CRM, kad šis atsipirktų? Anksčiau CRM buvo suprantama kaip programinė įranga, kuri kaupia kontaktus, tačiau dabar į CRM sąvoką telpa kur kas daugiau: veiklos planavimas bei analizė, resursų valdymas ir t.t. Norint parduoti, reikia gaminti tai, kas potencialiam pirkėjui yra reikalinga, todėl būtina pažinti klientą! Tačiau, kaip tai padaryti, jei klientų yra tūkstančiai…? Juk šiandien, kai tiek daug vartotojų, viską žinoti apie klientą yra sudėtinga. Ar verta turėti CRM? Ar teko girdėti / skambinti į klientų aptarnavimo centrą, kuriame reikia atsakyti į begalės k
  3. Ankščiau norint parduoti produktą tereikėjo keletos tradicinių reklamos priemonių - paleidome reklamą TV arba radijuje ir skaičiuojame pardavimus. Šiandien viskas kitaip - turime daug naujų priemonių, kurios daro įtaką pardavimams. Kaip suprasti kada, kas, kuriuo metu padeda arba priešingai - trukdo mums parduoti? Kiekvienas produktas turi savo pardavimo kelią. Tai salyčio taškų su informacija visuma, kurioje dalyvauja ir daug naujų skaitmeninės rinkodaros priemonių. Žinodami kelią, kuriuo pirkėjai praėję nuo pirmos žinutės apie produktą iki įsigijimo galime suprasti ir efektyviai valdyti pr
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...