Pereiti prie turinio

egadijus

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    21
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    egadijus sureagavo į ster3o Verta paskaityti pradedantiems ar turintiems verslą!   
    Sveiki uždarbis.lt gyventojai,
     
    Taigi, ilgus metus buvau tik skaitytojas, ir tikriausiai tik šio forumo dėka ėmiausi didesnių verslo planų ( tačiau jie dar nėra pakankamai dideli, bet pradžia yra ir ja džiaugiuosi ), ar nors nepabijojau žengti tolimesnį žingsnį. Šiaip iškart noriu padėkoti aktyviems, ir plačių pažiūrų, bei suvokimą turintiems nariams, kurie neimdami nei cento, padeda kitiems atsakydami į klausymus. Galvoju, o ko gi man nepasidalinus patirtimi ar įvairiais verslo vystymo stiliais su kuriais teko susidurti? Iškart sakau, kad mano srytis nėra IT verslas, su tuo neturiu nieko bendro ir nesuprantu kaip jame viskas veikia, bet manau yra keletas ar keliasdešimt žmonių, kurie domisi ir paprastu, tradiciniu verslu. Tad pradėkime nuo to, kad šiame forume yra pilna informacijos, kaip pradėti verslą, nuo ko jį pradėti, kur registruoti ir panašei. Tad šią dalį manau reikia praleisti, ir neverta jos kartoti. Kas tikrai norės, informacija lengva ranka pasiekiama šiame forume.
     
    Iškart pulkime prie reikalo, kad sunkiausias dalykas nėra verslo kūrimas, ar jo atidarymas. Sunkiausia su kuo susidursite ar susidūrėte, tai veiklos plėtojimas, ir konkurencijos mažinimas, šalinimas, bendradarbiavimas, reputacijos kėlimas, logikos pagrindai, ir svarbiausias aspektas - būti geriausiu, tačiau kaip juo tapti?. Kaip žinia, nėra prasto verslo plano, yra tik prastų įdėjų paskirstymas tam tikrame tinkle. Kaip pavyzdį galima duoti kad ir vaistinės atidarymą. Kaip žinia, šioje srityje yra gigantų, yra ir pavienių vaistinių. Tačiau kaip tapti stipriais, ir laikytis rinkoje? Šią sritį parinkau, nes daugiau nei 2/3 visų vaistų yra VKV ( valstybės kompensuojami vaistai), vadinasi, kad tik iki 33% visų vaistų kainas nustato savininkas, likusiuosius - valdžia. Didžiausias vaistų perkamumas atitenka kompensuojamiems vaistams (kas nežinote, kas yra VKV, tai prilygsta kaip ir cigarėtėms - visose parduotuvėse kainos vienodos. Esmė ta, kad brangiau neparduosi). Iškart kyla klausymas, kaip vienose ar kitose vaistinėse pritraukiama daugiau klientų, jei kainos vienodos?
     
    Su šia situacija teko susidurti ir man pačiam. Sprendimo ieškojau visais būdais, teko naudotis konsultantų pagalba. Tačiau pradedant ar turint smulkų verslą, tokie žygiai gali būti retas malonumas, nes išlaidos be galo didelės. Bijau sumeluoti, bet gera ir tinkama informacija siekia minimum tris 0 litų (aš mokėjau kiek daugiau nei 2300lt). Žinoma, su laiku atsiperka, bet esamoje situacijoje piniginės storis ribotas. Ir ką už tuos pinigus sužinojau? O gi tai, kad kaip lengvai žmonės apsigauna, ir kaip lengvai pasiduoda įvairioms akcijoms ar pasiūlymams. Nors net nenutuokia, kad iš tikro laimi ne pirkėjas, o pardavėjas. Tam gavau ilgą ilgą ataskaitą, su tyrimais, patarimais. Didelė dalis pateiktos informacijos buvo banalybės, ar lengvai prieinama informacija internete. Likusi, trumpa ataskaitos dalis - vystymo EGO.
     
    Kodėl protingi, išsilavinę, bei kažko pasiekę žmonės sako, kad prasto verslo nėra?
     
    Nesugalvoju jokio kito paaiškinimo, kaip tik prastų įdėjų kišimas į netinkamas vietas. Pats buvau pateikęs ne vieną prastą idėją sau, kurias konsultantas atmetė ir atmetė su argumentais. Tos mano banalios idėjos butų mane sužlugdę, o jei ir ne, kitokių atvėju skaudžiai nukentėjęs ar pralaimėjęs daug laiko. Kas turi savo verslą, supranta, kad laikas, tai pats brangiausias ir svarbiausias "objektas", tad taupykite tai, ko nesusigražinsite ar neatpirksite.
     
    Ar sulaukti kieno nors pagalbos yra gėdinga?
     
    Ne. Mano manymu, kiekviena pateikta informacija yra naudinga, net ir nuolat kišamos blogos idėjos. Kodėl? Nes tik taip mes suvokiame, ko pasaulyje iš tikro trūksta, ar ko dar nėra. Neperseniausiai gavau pasiūlymą iš kaimyno 80-mečio, keisčiausia buvo tai, kad jo pasiūlytas dalykas buvo tikrai kvailas. Cituoju " Jei nesiseka parduoti už 10lt, parduok už 5lt ". Iškart į galvą "šovė" mintis, kaip aš b* parduosiu x produktą už mažesnę, nei savikainos kainą? Praėjus kiek laiko, dar sykį prisiminiau mano vadinamą - durną išsisakymą, ir supratau tai, kad kaip pirkėjas suvokia, kad tie 5 ar 6lt yra būtent savikaina? Būtent, versle mąstymas negali būti paviršutiniškas, į jį reikia gilintis, ir gilintis tol, kol prisikąsi prie dugno.
     
    Dideli antkainiai atneša didelį pelną?
     
    Tik tuo atvėju, jei parduotuvė ar privatus žmogus turi didelį klientų ratą. Kitu atvėju TU žlugęs. Niekados pradžios, nepradėk darydamas lygiai taip pat, kaip daro tavo konkurentai. Pritrauk klientų ratą. Juos paprasčiausia pritraukti pradžioje nesiekiant pelno, ar net turint nuostolius (pradžioje nuostoliai jaučiami ir taip, juk tai pradžia, tad nepabijokit jų padidinti). Manau kiekvienas suvokiat, kad taip ilgai gyventi neįšeis. Tad Jūs turite ribotą laiką, per kurį turėsite įrodyti, kad esate geresni nei kiti.
     
    Ar verta mokytis iš gigantų?
     
    JOKIU BŪDU!!. Jei Jūs mokysities iš tų, kurie jau gyvuoja 10 ar 20 metų, nebūtinai pasieksite aukštumų. Kaip tik, tai pasiekti bus tik sunkiau. Juk jie, prieš daug laiko, kai dar tik vystėsi, turėjo kitus įrankius, kitas priemones, kitas galimybes. Keičiasi laikai, keičiasi ir priemonės.
     
    Įstatymų nepaisymas.
     
    Įstatymų nepaisymas pradžioje, gali smarkiai atsiliepti ateityje. Turiu pažįstamą, kuris verslo pradžioje kažką nuslėpdavo ( turbūt mokesčius ar dar ką rimčiau ), valdžia suuodė, o dabar tenka rinkis brangius advokatus, kad tik laimėti sudėtingą bylą. Žinoma, daug variantų išsisuka. Tačiau ar verta rizikuoti viskuo ką kūrei ilgus metus, vien tam, kad pradžioje palengvėtų gyvenimas?
     
    Konkurentų naikinimas.
     
    Turbūt pats sunkiausias dalykas su kuriuo kada teks susidurti (man tenka jau po truputį. Taip pat prieš pora metų teko susidurti atvirkštine tvarka ). Puola begalė daug klausymų, kaip tai padaryti, tačiau į šį dalyką tikriausiai nėra tikslaus atsakymo. Žinau tik tai, "valgyt pats, kol nesuvalgė tavęs". Durnas požiūris yra, kai žmogus galvoja, kad gigantai nebando patraukti smulkių verslininkų iš rinkos. Jie kaip tik tai stengiasi daryti, jei tame reikale mato perspektyvų. Tad žmonės kurie apie tai nepagalvoja, netikėtai gali griūti. Asmeniškai aš esu sulaukęs tokių žodžių, tarkim nuo anonimo - "Užsidarai, net nespėjęs atsidaryti, arba tai padarysime mes".
     
    Abėjingumas savo idėja?
     
    Asmeniškai man, tai nesuvokiamas dalykas, kai žmogus pradeda kažką daryti, kurti, ir tuo pačiu stipriai abėjoti. Kiekvienas žmogus prieš darant, turi tikėti savimi, savo jėgomis, planais. Kitokiu atvėju, reikėjo net nepradėti.
    Dažniausiai neigiamą būseną įvaro patys artimiausi žmonės ( mano atvėju buvo tik palaikymas ), bijodami Jūsų nesekme. Todėl mano patarimas, jei yra galimybė, niekad nesakykit žmonėm, kurie yra arti, ir nėra su tuo susyję.
     
    Pati didžiausia nauda!
     
    Ją pasiekti galime tik tada, kai produktą perkame tik iš pirmų/antrų rankų. Taip laimime ne tik mes, bet ir klientas. Perparduoti produktą iš rinkos į rinką yra rizikinga ir tai didžiausias rizikos faktorius, koks tik gali būti. Prieš kuriant verslą, reikia tobulai sukurti idėją, taip nukenčiame mažiausiai. To nesugebate, geriau nerizikuokit ir nepabijokite sumokėti tam, kas viską ar tam tikrą dalį padarys už Jus. Naikinkit tuos senus stereotipus, kurie trugdo mums tobulėti!
     
    Pastebėjau įdomų faktą, kad Lietuvoje kiekvieną dieną vis daugėja e-parduotuvių, bet daugiau nei pusė, net nenutuokia kaip tai daryti ir daro pagal kitus. Tačiau naršydamas internete pastebėjau tai, kad jos praktiškai niekuo nesiskiria. Viskas vienoda, ir jas palaiko tik nuolatinės reklamos. Tokį gyvavimą galiu pritaikyti būtent tik egzistuojančiu tinklapiu, be jokių vizijų ar fantazijų ( kalbu ne apie visas, tačiau tokių tikrai daug ). Bėje, e-parduotuvė niekuo nesiskiria nuo "paprastos". Norint kažko pasiekti, reikia įdėti daug darbo. Kiek žinau už puikią informaciją, e-parduotuvių savininkai turėtų pakloti nemenką sumą.
     
    Gal yra žmonių, kurie naudojasi konsultantų pagalba? Gal čia yra tokių žmonių, kurie iš to gyvena? Būtų įdomu sužinoti, kokio lygio informaciją perkate ar parduodate, ir kokios sumos svyruoja pas Jus? Ar Jums jie padėjo? Lietuvoje tokie dalykai nepopūliarūs, gal dėl to ir yra gan didelis bankroto, lėto vystymo lygis.
     
    Šiuo metu testuoju užseniečius konsultantus. Puslapis dingo, skype veikia. Tad neteiksiu jokios informacijos apie juos, kol neįsitikinsiu kad jie kažką moka. Geriau tegul nukenčia vienas, nei keli kiti Bėje, kainos mažos, ir atsiskaitymus priima tik per PayPal'ą. Bandysiu rizikuoti. Užsakymas priimtas, laukiu rezultatų. p.s. Jų puslapis buvo gan keistokas.
     
    Dėl klaidų nepykstam, labai pavargęs rašiau. Norėjau pasidalinti mintymis, patirtimi :rolleyes:. Šiuos dalykus išsakiau vasaros pradžioje VU universitete.
     
    Informacija besirituliojanti Jūsų galvoje, yra pats vertingiausias dalykas ką turite ir galite parduoti už pinigus!
     
    EDIT:
    Užsakymą gavau, nors užtruko ilgiau nei žadėjo, dabar tikrinsim ką jie ten už 245$ prikūrė. Esu permokėjęs 35$ kurių jie negražina, tad galėčiau kam nors padovanoti Šv. Kalėdų proga. Ar kas norit išbandyti ecgrow konsultacijų pasiūlymus už tą sumą? Duokit kokį savo asmeninį tinkalpį (www.123.lt), email, nuorodas kuriose yra patalpintos reklamos. Būtų gerai, kad rašytumėte tvarkingai ir jei bus kokių žodžių, kad būtų ENGLISH, iškart persiūščiau jiems, įdomu ką jie turės Jums pasiūlyti.(rašom tik į privatą)
    Geriausia padėka - AČIŪ.
  2. Patinka
    egadijus sureagavo į BrainStorm Low-cost rinkodaros idėjos.   
    Low-cost rinkodaros idėjos.
    Arba: kaip sutaupyti kelis tūkstančius litų.
     
     
    Pasakojimą pradėsiu nuo pat pradžų. Prieš gerus metus gavau laišką iš vienos nedidelės kompanijos su prašymu padėti.
    Jie neturi gigantiško biudžeto, jiems sunkiai sekėsi su rinkodara, o klientams jie yra ne tokie patrauklūs. Mūsų susirašynėjimas truko apie vienerius metus. Per šį procesą, atlikome begalę brainstorm sesijų, ne kartą vykdėme vaizdo konferencijas, kuriose įtraukdavome ne tik pagrindinius vadus, tačiau ir paprastų darbininkų atstovus.
     
    Šią vasarą sėkmingai baigėme visus darbus ir peržvelgėme rezultatus. Vienos idėjos buvo labai sėkmingai įgyvendintos ir atnešė nemažai pelno, kitos neatnešė pelno, tačiau padidėjo susidomėjusių klientų srautas. 8 iš 10 idėjų sėkmingai suveikė atnešdamos taip lauktus rezultatus.
     
    Kodėl ne 10 iš 10? Viena iš priežasčių: per mažas biudžetas, trūko kai kurių svarbių rinkos tyrimų ir žinoma man bei įmonės savininkams nepažįstama rinka.
    Tiesa užmiršau paminėti, jog pirmą kartą man teko dirbti su įmone, kuri pardavinėjo rankų darbo saldainius ant pagaliuko. Tikiuosi ateityje atrasti tokio tipo klientų, kadangi iš tiesų labai patiko šis saldus darbelis.
     
    Pirmasis sunkumas su kuriuo susidūriau: tai buvo “exclusive” prekė. Kadangi tai palyginus brangus produktas, lyginant su žinomais ledinukų brandais, kartu tai ir unikalus produktas, kadangi net pats klientas gali užsisakyti norimą ledinukų skonį ar papildomus priedus: džiovintų braškių gabaliukai viduje, unikalus valgomas užrašas ir pan. – rinka buvo ne tokia didelė. Nors ir kalbame apie JAV, mes neturėjome galimybės staiga atidaryti masę atstovybių įvairiose valstijose.
    Taip pat – savininkai buvo PRIEŠ el.komerciją. Tai buvo dar vienas trikdis, kuris sumaišė mano kortas.
     
    Pagrindinis arkliukas – naudojamų ingridientų natūralumas. Žinoma, “eko” žodelis mums padėjo lengviau išjudinti šį produktą.
    Rinka - kurioje įmonės savininkai stengėsi įsitvirtinti – Jungtinės Amerikos Valstijos.
     
    Po metų vykdytos veiklos su šia kompanija, kurios sėkmės receptą atradome bandymų-klaidų keliu, galiu su jumis pasidalinti idėjomis, kurios galbūt padės ir jums sutaupyti kelis tūkstančius litų ir taip padidinti savo verslo potencialą.
     
    Kaip ir visuomet – nepateiksiu konkrečių būdų ar pavyzdžių. (To negaliu padaryti dėl įsipareigojimų esančių sutartyje)
     
     
    1. Būkite savo produkto žinovas
     
    Žinoti apie savo produktą privalo visi. Viena iš priežasčių yra paprasta kaip 2 x 2. Jeigu Jūs esate susijęs tiesiogiai su pardavimais ir bendraujate su pirkėjais – privalote žinoti absoliučiai viską apie savo produktą. Apie jo trūkumus ir privalumus. Taip pat šią informaciją privalote perduoti ir savo potencialiems klientams.
    Jūsų žinios – padės pastatyti “pasitikėjimo tiltą” tarp pirkėjo ir Jūsų įmonės. Jūsų profesionalumas – suteiks didesnį pasitikėjimą pačiu savimi.
     
     
    2. Nesiblaškykite – būkite tikslingi
     
    Antra klaida, kurią dažnai pastebiu – neprognozuojamas blaškymasis, nereikalingi pastovūs rinkos tyrimai ir t.t. Ne retai, verslininkai turėdami masinio vartojimo produktą mano, jog jis tinka absoliučiai visiems. Bet ar tai tiesa? Absoliutaus vartojimo produktas – tai yra mitas. Nėra pasaulyje produkto, kurį visi taip mėgtų ir besąlygiškai vartotų.
    Jūs dar prieš produkto atvedimą į rinką privalote žinote, kas bus Jūsų pirkėjas. Tokiu būdų, Jūs labiau pažinsite žmones, kurie susidomės Jūsų produkcija. Tai yra neilgas, tačiau įdomus ir daug kūrybingumo reikalaujantis procesas.
    Daug rinkodaristų teigia, jog privalu atlikti rinkos tyrimus. Tačiau retas iš jų kalba apie šiems tyrimams būtiną informacijos rinkimo gylį ir plotį.
    Kiekvienam produktui šie veiksniai yra kintantys, tačiau įmanoma nubrėžti ir bendrinius rėmus. Bet, ar Jums nenaudingiau atrasti tik išskirtinai sau būtinos informacijos apie savo pirkėjus ar jų norus bei lūkesčius?
     
    Tad pasistenkite pažinti savo klientą, ar tikslinę pirkėjų grupę. Žinokite apie juos daugiau nei jie žino apie save.
     
     
    3. Naudokite Aladino principą.
     
    Šis principas visai neseniai pradėtas naudoti Europoje, todėl apie jį sunkoka rasti informacijos. O Lietuvoje abejočiau ar kas nors iš viso jį naudoja. Aladino principą galima pradėti naudoti tuomet, kai jau Jūs pradėjote bent kokią veiklą ir jau turite klientų ratą arba juos bent gerasi pažįstate. Taip pat Jūs jau vykdote kokius nors pirkimus.
    Bet nereikia bijoti šį būda panaudoti prieš verslo pradžią. Tačiau šiame atliktame Jūsų darbe neatsispindės reali situacija. Nors, tokia analizė prieš ir vykdant veiklą parodytų įvairių klientų ar tikslinių grupių potencialo kitimą.
     
    Aladinas - diagrama ir kartu sufleris Jums – kurie pirkėjų segmentai ar klientai Jums turi būti įdomiausi.
     
    Papasakosiu plačiau, kaip atliekamas šis procesas.
    1. Pasiimkitę baltą popieriaus lapą ir suskirstykite jį į keturis lygius segmentus. Taip, kaip darytumėte SSGG (SWOT) analizės lentelė. Taip pat kairiame krašte ir lapo apačioje nubrėžkite X ir Y ašis.
    2. X ašį – kuris pas jus yra lapo apačioje pavadinkite – Potencialas
    3. Y ašį – pirkimo dydis.
    Potencialas – tai yra ašis, kurioje Jūs savo nuožiūrą suskirstysite pirkėjus pagal tai, koks būsimo ar esamo pirkėjo potencialas (pirkti produktus). Tarkime įmonė M, nors ir nevykdo šiai dienai jokių produktų pirkimo, bet pagal jų užklausas ir pan. – įmonė M turi didelį potencialą tapti Jūsų klientais.
    4. Surašykite klientus atsižvelgdami į Jų potencialą ir pirkimo dažnumą ar dydį. X ir Y ašis susiskirstykite taip, kaip norite patys.
    5. Keturis laukus susižymėkite tokia tvarka: nuo apatinio kairio lauko, einant pagal laikrodžio rodyklę. A. Blizgučiai. B. Deimantai C. Safyrai D. Rubinai
    Jums įdomiausi klientai ir turintys dižiausią potencialą bus tie, kuri pateks į Safyrų ir Rubinų laukus. Šiems klientams Jūs turite skirti didžiausią savo dėmesį. Kadangi Deimantų laukas yra tik jau esami lojalūs klientai, kuriems nebūtina vykdyti specialių kampanijų. Šie klientai jau perka produktus iš Jūsų ir šie pirkėjai neturi potencialo didinti savo pirkimus.
     
    Apie šį principą, kadangi jis daugumai manau bus negirdėtas, galėsiu plačiau papasakoti asmeninėse žinutėse.
     
     
     
    4. Pažinkite savo priešą
     
    Versle Jūsų pagrindinis priešas – konkurentai. Žinoma, tų priešų tikrai yra daugiau, kaip Kubilius su savo vyriausybe priešakį ir t.t. (kam su sarkazmu prastai – nekomentuokite šios dalies).
     
    Pažinti savo konkurentą yra labai didelis pranašumas, kurį Jūs galėsi puikiai panaudoti savo versle. Kalbant apie Lietuvos rinką, daug įmonių metai nuo metų vis kartojasi su savo reklamos kampanijos, kaip pvz “Optikos pasaulis”. Metai nuo metų leidžiamos tokios akcijos, kaip “Kiek Jums metų – tokia nuolaida” ir t.t. Jeigu Jūs žinosite ar nujausite, koks galimas Jūsų kliento sekantis žingsnis – laimėsite daug laiko ir žinoma turėsite daugiau šansų pritraukti klientų dėmesį.
    Dauguma vartotojų jau atsikandę kasdieninių reklamų ir ne retas nori kažko naujo. Tad gal tai laikas veikti Jums?
     
    Konkurento analizė nesibaigia tik matomų dalykų fiksavimu. Kaip įmanoma detaliau ištirkite konkurencingų kompanijų vidinę darbų tvarką, sužinokite jų kainoraščius ir t.t.
     
    5. Efektas: iš lūpų į lūpas
     
    Nepagalvokite, kad aš čia pasakosiu apie ką nors nešvankaus. Tai yra mums labai gerai žinomas efektas, kai asmuo ateina pirkti į Jūsų parduotuvę vien dėl to, jog Jus rekomendavo jo draugas, kaimynas ir t.t.
    Tokią reklamos kampaniją vykdo apsaugos kompanija “Jungtis”. Reklamos šūkiai esantys ant šios kompanijos autmobilių nejučiomis stimuliuoja Jūsų smegenis, jog ši apsaugos įmonė iš tiesų yra laaaabai patikima.
    Tačiau nenukrypstant nuo temos: Jūs, kaip įmonės savininkas, privalote sekti visus atsiliepimus apie jus, teigiamus ar neigiamus – visai nesvarbu. Į neigiamus atsiliepimus – privalu reaguoti, tai yra susirasti klientą, kuris Jumis yra nepatenkintas ir pabandyti ištaisyti padėtį.
    Pripažinsiu – dažnai klientai iš tiesų yra neteisūs ir bando ieškoti “sliekų ant asfalto”, tačiau Lietuvos rinkoje, kurioje vyrauja aukšto lygio konkurencija, kartais privalu nusižeminti ir sutikti su kliento neigiama, neobjektyvia nuomone.
     
    6. Reklama – vizitinė kortelė
     
    Pati geriausia reklama – yra vizitinė kortelė, kurioje galite pateikti įmonės šūkį, misiją, viziją ir t.t. Priklausomai nuo Jūsų vaizduotes, šias korteles galite dalinti – restoranuose, kavinėse, baruose, ofisų pastatuose, kartu su populiairiausias dienraščiais ir t.t.
    Nepamirškite išnaudoti viso turimo vizitinės kortelės ploto. Pavyzdys: vienoje pusėje – Jūsų įmonės rekvitai, o kitoje – siūloma nuolaida ar pan. Taip pat galite pasiūlyti nemokamų “sample” – demo produkto pavyzdžių. Viskas priklauso tik nuo Jūsų lakios vaizduotės.
     
    7. Gera komunikacija
     
    Geri komunikacijos kanalai privalomi ne tik įmonės viduje, tačiau ir su Jūsų klientais. Iš tiesų privalu turėti vadinamąjį "Hot line", kuriame vartotojai galėtų reikšti savo problemas ar gauti atsakymus. "Hot-line", priklausomai nuo Jūsų pajėgumų, galite įdiegti pasitelkiant Skype programą, specialų įskiepį Jūsų svetainėje, el. pašto sistemą ir pan.
     
    8. Vietinis aktyvumas
     
    Priklausomai nuo Jūsų produktų ir įmonės speficikos – patartina dalyvauti vietinėse mugėse, parodose ir kituose renginiuose. Galbūt net juos ir paremti. Tokiu būdu Jūs “susiliesite” su vietiniais potencialiais pirkėjais, patrauksite jų dėmesį.
     
    9. Skaidrumas
     
    Šią dalį nors ir parašiau paskutinę, bet ji manau yra pati svarbiausia. Tai yra Jūsų įmonės įvaizdžio aiškumas. Privalote sukurti įsimenamą, aiškų šūkį, taip pat labai svarbu sukurti tinkamą logotipą, kuris nekistų bent 3-5metus. Logotipas turėtų atspindėti svarbiausius kompanijos aspektus, produktą ir pan.
     
     
    Jeigu yra gramatikos klaidų – iškart atsiprašau. Tekstą rinkau su planšetiniu kompiuteriu.
     
     
    Tai yra tik keli patarimai, kurie galbūt Jums padės sutaupyti vieną ar kita tūkstantį litų, kuriuos planavote išleisti savo įvaidžio gerinimui.
     
     
    Sėkmės.
     
    Brainstorm
     
     
    Dėkoju Justinui už parodytas klaidas, kurių tikiuosi išvengti ateityje :)
  3. Patinka
    egadijus gavo reakciją nuo extremist frameworkai, ar verta juos naudot?   
    Taip, verta! :)
     
    Jei svarbu ne rezultatas, o pats kūrybinis procesas teikia malonumą, ar tiesiog jau turi susikūręs savo sistemą, kuri puikiai veikia ir patenkina visus esamus poreikius, tada neverta :D
     
    Iš praktinės pusės visi tie CakePHP, Codeigniter'iai, jQuer'iai ir panašūs žvėrys neįtikėtinai sutrumpins kelią nuo projekto pradžios iki finišo. Logika ten iš principo ta pati(php,javascript ir t.t.), o helperių, objektų, modulių ir kitokio velnio gausybė padės bet kokią problemą išspręst. Gi visada galima važiuoti su dviračiu ir išmanyt visas jo remonto, grandinės ir stabdžių trosų keitimo technologijas, tačiau kartais kai svarbu greitis, gal geriau visgi persėst į mašiną nors trumpam :D
  4. Patinka
    egadijus sureagavo į Iernius Projektas GLORY - Lietuvos nuotraukos iš kosmoso!   
    Sveiki,
     
    Norėčiau Jums papasakoti apie neseniai pabaigtą, pirmąjį Lietuvoje tokio tipo projektą - GLORY. Projekto tikslas dideliu meteorologiniu balionu pakelti zondą su fotoaparatu, sekimo sistemom ir kita įranga į daugiau, nei 30 km aukštį, padaryti viso skrydžio nuotraukas iš oro. Projektas visiškai nekomercinis.
     
    Visą detalų pasakojimą su gautomis nuotraukomis rasite mano tinklapyje: www.GLORY.lt
     
    Viena iš mano nuotraukų:
     
    http://www.glory.lt/_images/rezultatai/15.jpg
  5. Patinka
    egadijus gavo reakciją nuo lasickui A. Paleckis: "Savi šaudė į savus"   
    Labai abstraktus išsireiškimas „savi”, jei lietuvis lietuviu būtų savas tai nei, kad kaimyno stogas dega džiaugtumėmės, nei tos nusikalstamumas būtų.
     
    Remiantis istoriniais (neaišku tikrais ar ne) šaltiniais susidaro vaizdas, tarsi ten būtų panaudota mažytė šoko terapija. Gi imkime pvz. kad ir per karą, suorganizuoja šalies viduje kokio ala princo nužudymą (tik ar ne savi nužudė), tam kad išprovokuotų žmonių neapykantą menamam žudikui, ar jo tautai, priedo tuo pačiu pablogindami bendrą to menamo žudiko įvaizdį bendram žmonių ar tautų kontekste.
     
    Kaip iš tikro buvo mes niekada nesužinosime, belieka tik užpildyt sekančius 150puslapių savo interpretacijomis :))
  6. Patinka
    egadijus sureagavo į Ace Mazoji bendrija - Jau nuo 2012 m. liepos 1 d.   
    Dauguma politikų nori "būti geri", čia kabučių nereikia, yra žmonių kurie LABAI smarkiai dirba seime.
     
    Tik Lietuvių mentalitetą apie seimą suformuoja tokios laidos kaip "KK2", "Šok su televizorium", "paklausyk Antano", "apišik prieš srovę", "fbi"... Tokie ##### ir palaiko "apzombinta" visuomenę kartu su debiliškais laikraščiais, delfi, alfom ir t.t.. vien negatyvios naujienos apie "orą". Va čia didžiausia bėda, didelės tautos dalies mentalitetas. Pradėkime nuo savęs.
     
    Būtinai visada tai sakau, manau tai daro įtaką visom avelėm pilkom :)
     
    Verslo sąlygos tikrai gerės Lietuvoje. :)
  7. Patinka
    egadijus gavo reakciją nuo Chevy A. Paleckis: "Savi šaudė į savus"   
    Kalbant apie žuvusius žmones, kas žinot statistiką kiek šalyje vidutiniškai per metus įvyksta žmogžudysčių, savižudybių esant kitų asmenų psichologiniam spaudimui, avarijų kuriose žūva žmonės nuo girtų ar chuliganų? Šalyje problemų ir taip yra pakankamai daug ir jos daug pavojingesnės už tuos kažkada seniai paleistus šūvius ar tankus, nes visos jos yra dabar, o ne kažkada seniai.
     
    Ir ar ne kyla klausimas, jei šitie pasakyti žodžiai mus taip sukiršina ir išprovokuoja tarpusavio pykčius, ar visgi tų žodžių autoriaus tikslas nėra pasiektas?
  8. Patinka
    egadijus gavo reakciją nuo Chevy A. Paleckis: "Savi šaudė į savus"   
    Kalbant apie žuvusius žmones, kas žinot statistiką kiek šalyje vidutiniškai per metus įvyksta žmogžudysčių, savižudybių esant kitų asmenų psichologiniam spaudimui, avarijų kuriose žūva žmonės nuo girtų ar chuliganų? Šalyje problemų ir taip yra pakankamai daug ir jos daug pavojingesnės už tuos kažkada seniai paleistus šūvius ar tankus, nes visos jos yra dabar, o ne kažkada seniai.
     
    Ir ar ne kyla klausimas, jei šitie pasakyti žodžiai mus taip sukiršina ir išprovokuoja tarpusavio pykčius, ar visgi tų žodžių autoriaus tikslas nėra pasiektas?
  9. Patinka
    egadijus sureagavo į dice HTML vertimas į PDF   
    Aš tai visad naudoju http://www.mpdf1.com/mpdf/
    Nebuvo dar jokių bėdų :)
  10. Patinka
    egadijus sureagavo į alter HTML vertimas į PDF   
    Ne tokia jau kvaila tavo problema :) Su PDF generavimu dažnai atsiranda visokių kabliukų. Jeigu turi pilną priėjimą prie serverio, pabandyk wkhtmltopdf, su juo gaunu geriausius rezultatus. Kaip pavyzdį prikabinu šios temos PDF (susitvarkė neblogai su gan sudėtinga struktūra).
    generated.pdf
  11. Patinka
    egadijus gavo reakciją nuo Chevy A. Paleckis: "Savi šaudė į savus"   
    Kalbant apie žuvusius žmones, kas žinot statistiką kiek šalyje vidutiniškai per metus įvyksta žmogžudysčių, savižudybių esant kitų asmenų psichologiniam spaudimui, avarijų kuriose žūva žmonės nuo girtų ar chuliganų? Šalyje problemų ir taip yra pakankamai daug ir jos daug pavojingesnės už tuos kažkada seniai paleistus šūvius ar tankus, nes visos jos yra dabar, o ne kažkada seniai.
     
    Ir ar ne kyla klausimas, jei šitie pasakyti žodžiai mus taip sukiršina ir išprovokuoja tarpusavio pykčius, ar visgi tų žodžių autoriaus tikslas nėra pasiektas?
  12. Patinka
    egadijus sureagavo į ITaptarnavimas A. Paleckis: "Savi šaudė į savus"   
    na taip, dalinai pati tauta ir kalta... nes pasidave okupantams, del susiktu koloborantu (tautiniai isdavikai) :)
     
    Va geras video apie Paleckio seneli, kuris saule vaziavo parvezti...
    Taip sakant, atsprasau uz necencura, bet isvaziavo jis stalino saule parvezti, parsiveze b... s...j, tai toks ir anukas gavos, ne ka geresnis...
     

  13. Patinka
    egadijus gavo reakciją nuo lasickui A. Paleckis: "Savi šaudė į savus"   
    Labai abstraktus išsireiškimas „savi”, jei lietuvis lietuviu būtų savas tai nei, kad kaimyno stogas dega džiaugtumėmės, nei tos nusikalstamumas būtų.
     
    Remiantis istoriniais (neaišku tikrais ar ne) šaltiniais susidaro vaizdas, tarsi ten būtų panaudota mažytė šoko terapija. Gi imkime pvz. kad ir per karą, suorganizuoja šalies viduje kokio ala princo nužudymą (tik ar ne savi nužudė), tam kad išprovokuotų žmonių neapykantą menamam žudikui, ar jo tautai, priedo tuo pačiu pablogindami bendrą to menamo žudiko įvaizdį bendram žmonių ar tautų kontekste.
     
    Kaip iš tikro buvo mes niekada nesužinosime, belieka tik užpildyt sekančius 150puslapių savo interpretacijomis :))
  14. Patinka
    egadijus gavo reakciją nuo lasickui A. Paleckis: "Savi šaudė į savus"   
    Labai abstraktus išsireiškimas „savi”, jei lietuvis lietuviu būtų savas tai nei, kad kaimyno stogas dega džiaugtumėmės, nei tos nusikalstamumas būtų.
     
    Remiantis istoriniais (neaišku tikrais ar ne) šaltiniais susidaro vaizdas, tarsi ten būtų panaudota mažytė šoko terapija. Gi imkime pvz. kad ir per karą, suorganizuoja šalies viduje kokio ala princo nužudymą (tik ar ne savi nužudė), tam kad išprovokuotų žmonių neapykantą menamam žudikui, ar jo tautai, priedo tuo pačiu pablogindami bendrą to menamo žudiko įvaizdį bendram žmonių ar tautų kontekste.
     
    Kaip iš tikro buvo mes niekada nesužinosime, belieka tik užpildyt sekančius 150puslapių savo interpretacijomis :))
  15. Patinka
    egadijus sureagavo į mikas1982 Lietuviška interneto svetainė už 2,3 mln. Lt   
    Dėl tų "mažamečių lygos" tai jų ignoruot nereikėtų,nes naujoji karta auga su kompiuteriais rankose , be vargo interpretuoja vaizdinę informaciją, akimirksniu persijungia iš virtualaus į realų pasaulį,todėl dar keli meteliai ir butent jie užsakinės " muziką ".Naujoji karta ,manau jau vadinsis "LT Jaunimas v2.0", nes skaitmeninis raštingumas pas juos jau įauges į kraują. Todėl manau ,pagrindiniai komerciniai užsakovai bus butent jie ir kaip benorėtum jų į užribį nenustumsi .
    Dabar dėl mano oponento dEVooX ir KingPin ,tai manau jie yra programuotojai ir kalba iš savo "varpinės".Ginti savo kolegų interesus ,kaip sakant savo ginklo brolius, be abejo sveikintinas ir pozityvus dalykas,bet kalba ne apie tai.
    Aš taip pat "verdu" panašiose verslo sultyse,bet mano verslo niša labiau vizualinė materija,kaip sakant popierius ,o ne ekranas.
    Norėčiau papasakoti apie tuos viešuosius pirkimus iš savo patirties ir daug maž nupasakoti situaciją kaip viskas vyksta realybei. Aplamai aš nelabai kišuosi į gamybą ,bet va karts nuo karto sulaukiu skambučio pabendraut su klientu. Neperseniausiai susilaukiau pasiulymo susitikti ir su tam tikros savivaldybės klerku.
    Atėjo toks visas kvepiantis su nepriekaištinga eilute ir ant rankos spindinčiu laikrodžiu nuo kurio dydžio ir blizgėjimo aš vos akių neišsinarinau . Aš šiaip irgi mėgėjas pakalbėt apie viską ir apie nieką ,bet jo sugebėjimas bendraut ir akimirksniu pereiti į betarpiškumo būsena su pašnekovu mane tiesiog užburė. Pusę valandos jis "skaldė" anekdotus ,visokias istorijas,bandė ieškot bendrų pažystamų ,kol mane "apšlifavo kaip deimantą ir priėjo prie reikalo,ta prasme prie užsakymo . Tiksliai pokalbio neatkartosiu, bet vyko kažkas panašaus :
    -Kaip sakant mes turim GERĄ FINANSAVIMĄ ir turiu čia tokį "užsakymėlį" ,ir man reikėtų kad duotum gerą kainą
    -Puiku ,atsakau ,skaičiuojam kas gaunasi ir duosiu gerą kainą
    Paskaičiavau,užmečiau tradicinę pelno maržą 45 % ,kad dar galėčiau kainą nuleist ir pasakiau jam.
    -hmmm numykė pašnekovas,mes vienas kitą nelabai supratom ,man reikėtų ...kad,kaip sakant butų gerai ir tau ir man ir numykė kainą, viršyjantį mano pasiųlytą variantą 4 kartus. Butent 4 (!) (kaip sakant prasidėjo ilgai brandinto "otkato" užuomazgos )
    Žinai ką aš padariau,aš jį pasiunčiau na..ui,konkrečiai ant "trijų raidžių" . Ir ne todėl kad man pinigų nereikėtų ar bučiau reto sąžiningumo simbolis,o todėl kad butent tokiam tipažui aš neduosiu nei cento.
    Jis greitai apsirengė ir nieko nesakes išėjo ,net neatsisveikino.Buvo šiek tiek juokinga :)
    Ir aš žinau kur jis nuėjo,tiesiu taikymu pas konkurentus.
    Kažkada buvau sutikes konkurentą ,tai tiesiai šviesiai paklausiau ,buvo atėjas toks "Giorgio Armani " iš savivaldybės. "Jo buvo", sulaukiau atsakymo . "ot sako patinka man tie klerkai ,kaip jie pukiai žino ir vertina kiek kainuoja mūsų sunkus darbas ir kainą tokią pasiulė "superinę" " ir pradėjo balsu juoktis.
    Aišku galima butų daryti prielaidą kad tas viešųjų pirkimų "kreivas" milijardas nueinatis per metus į kairę įsilieja į LT ekonomiką ir skatina vartojimą.Bet ir čia yra ne taip.Tam kad nesireklamuot dėl neteisėto praturtėjimo ,klerkų "nufirfinti" milijardai nusėda užsienį , perkamas giminių vardu nekilnojamas turtas , kur nors balkanuose ar kipre , butent vakaruose ar rytuose daromi kažkokie asmeniniai investiciniai projektai.
    Čia buvo nugirstas vienas pokalbis ministerijoi : "ai dar datemsiu iki pensijos,vėliau nuspirksiu kur nors Austrijos kalnuose namelį ir gyvensiu sau ramiai su žmona. Būtų viskas puiku,bet kad namelio ten be 750K EUR negausi.
    Aišku galima butų spjauti į barzdą ir daryt tą patį ,bet iš savo patiries žinau jei niekas nieko nebandys keisti ,tai tas musų durnių laivas tuoi tikrai nuskęs. Nes skylės tik didėja .
    Bišky gal ir per daug prirašiau,bet išdėjau viskas kas ant "dušios" :)
  16. Patinka
    egadijus sureagavo į diablom Lietuviška interneto svetainė už 2,3 mln. Lt   
    Tai ner ko noret, kai pasak seimuno 50% Lietuviu gauna 10k euru atlyginima i rankas kas menesi.
     
    http://www.youtube.com/watch?v=yw6p85NWc_8
  17. Patinka
    egadijus gavo reakciją nuo KingPin Lietuviška interneto svetainė už 2,3 mln. Lt   
    Gana kvaila diskusija čia gaunasi, gi čia net kvailam aišku, kad pas mus šalyje viskas nerealiai švaru, o valdininkų sąžinės ant tiek skaidrios kad jų net nesimato. Bet šituo atveju pritarsiu KingPin nuomonei, interneto svetainė ir informacinė sistema yra du skirtingi dalykai. Jei sistema orentuota į vidinius informacijos srautius tai ką mes matome tik aisbergo viršūnė.
     
    Planavimas, projektavimas, programavimas, duomenų rinkimas, pildymas, testavimas, derinimas, nemokamas palaikymas keliems metams, verslo programinių versijų pirkimai (dažniausia išpūstos kainos lyginant su namų vartotojams skirtų, nes neturi kur dingti, reikia verslui - pirk verslui), dokumentacijų rengimas, popierizmo dalis...darbo ten visai armijai žmonių sakyčiau.
     
    Šiuo atveju pasakymas "kas čia tėra copy paste" tikrai skamba mažų mažiausia juokingai :) Tačiau kad lėšos įsisavinamos esant nuolatinėms povandeninėms srovėm irgi faktas, čia belieka tik atviras klausimas kokia proporcija taikoma :)
     
    Nors iš dalies gal ir gerai, lėšos visgi atėjo pas mus, kažkas jas įsisavino, kažkas gaus metus laiko algą, už ją pirks lašinius ir batoną, bei mokėsis už šildymą, pinigai suksis pas mus, o ne svetur, nors vienas pliusas žvelgiant plačiau šitame švariam reikale :D
  18. Patinka
    egadijus gavo reakciją nuo KingPin Lietuviška interneto svetainė už 2,3 mln. Lt   
    Gana kvaila diskusija čia gaunasi, gi čia net kvailam aišku, kad pas mus šalyje viskas nerealiai švaru, o valdininkų sąžinės ant tiek skaidrios kad jų net nesimato. Bet šituo atveju pritarsiu KingPin nuomonei, interneto svetainė ir informacinė sistema yra du skirtingi dalykai. Jei sistema orentuota į vidinius informacijos srautius tai ką mes matome tik aisbergo viršūnė.
     
    Planavimas, projektavimas, programavimas, duomenų rinkimas, pildymas, testavimas, derinimas, nemokamas palaikymas keliems metams, verslo programinių versijų pirkimai (dažniausia išpūstos kainos lyginant su namų vartotojams skirtų, nes neturi kur dingti, reikia verslui - pirk verslui), dokumentacijų rengimas, popierizmo dalis...darbo ten visai armijai žmonių sakyčiau.
     
    Šiuo atveju pasakymas "kas čia tėra copy paste" tikrai skamba mažų mažiausia juokingai :) Tačiau kad lėšos įsisavinamos esant nuolatinėms povandeninėms srovėm irgi faktas, čia belieka tik atviras klausimas kokia proporcija taikoma :)
     
    Nors iš dalies gal ir gerai, lėšos visgi atėjo pas mus, kažkas jas įsisavino, kažkas gaus metus laiko algą, už ją pirks lašinius ir batoną, bei mokėsis už šildymą, pinigai suksis pas mus, o ne svetur, nors vienas pliusas žvelgiant plačiau šitame švariam reikale :D
  19. Patinka
    egadijus gavo reakciją nuo KingPin Lietuviška interneto svetainė už 2,3 mln. Lt   
    Gana kvaila diskusija čia gaunasi, gi čia net kvailam aišku, kad pas mus šalyje viskas nerealiai švaru, o valdininkų sąžinės ant tiek skaidrios kad jų net nesimato. Bet šituo atveju pritarsiu KingPin nuomonei, interneto svetainė ir informacinė sistema yra du skirtingi dalykai. Jei sistema orentuota į vidinius informacijos srautius tai ką mes matome tik aisbergo viršūnė.
     
    Planavimas, projektavimas, programavimas, duomenų rinkimas, pildymas, testavimas, derinimas, nemokamas palaikymas keliems metams, verslo programinių versijų pirkimai (dažniausia išpūstos kainos lyginant su namų vartotojams skirtų, nes neturi kur dingti, reikia verslui - pirk verslui), dokumentacijų rengimas, popierizmo dalis...darbo ten visai armijai žmonių sakyčiau.
     
    Šiuo atveju pasakymas "kas čia tėra copy paste" tikrai skamba mažų mažiausia juokingai :) Tačiau kad lėšos įsisavinamos esant nuolatinėms povandeninėms srovėm irgi faktas, čia belieka tik atviras klausimas kokia proporcija taikoma :)
     
    Nors iš dalies gal ir gerai, lėšos visgi atėjo pas mus, kažkas jas įsisavino, kažkas gaus metus laiko algą, už ją pirks lašinius ir batoną, bei mokėsis už šildymą, pinigai suksis pas mus, o ne svetur, nors vienas pliusas žvelgiant plačiau šitame švariam reikale :D
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...