Pereiti prie turinio

DonatasL

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    3.807
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    4
  • Atsiliepimai

    96.2%

DonatasL Pranešimai

  1. Už visus komponentus statome atskirai, visų pradinė kaina vienas € centas!

    Aukcionos laikas 24h vienam komponentui.

    Už siuntimo paslaugas apsimoka pirkėjas.

    Komponentai:

    Kompiuterio korpusas su maitinblokiu 420w + elektros laidas. Neveikia priekyje viena usb, kita veikia + memory card skaitytuvas.

    VGA Ge Force 210 1GB DDR3 64bit.

    Procesorius Intel Pentium G2020 Dual core 2.9 GHZ.

    RAM 4GB DDR3.

    DVD įrenginys DRW Samsung SH-224BB.

    Visi komponentai su garantijomis.

    Garantinis lapas pridedamas prie vaizdo plokštės, kitų komponentų garantinį lapą saugosiu pats iki tol kol kuriam nors uždarbiečiui suges komponentas, tuomet atsiųsiu jam garantiją.

    Jeigu kuris nors komponentas neveiktų, galimybė gražintį jį atgal ir atgauti pinigus išskyrus už pašto išlaidas.

    Jeigu supirktumete visas dalis, tereiktų nusipirkti motininę plokštę tarkim asrock h61 už 40€~ ir proco aušintuvą, turėtumete pilną pc.

    Sekmės aukcione!

     

    Pamiršau paminėti, kad norint susirinkti pilną pc truktų dar ir hardo, kurį pasilikau :)

    post-11964-0-48767100-1426983086_thumb.jpg

    post-11964-0-09311900-1426983092_thumb.jpg

    post-11964-0-64118800-1426983097_thumb.jpg

    post-11964-0-81723000-1426983102_thumb.jpg

  2. Tai vat, as ta Kess V2 klona ir turiu. Pilna ten laidu ir blokeliu, dar visko neisbandziau, tik ta pagrindini kur per OBD porta eina skaityt/rasyt. Mokejau virs 100$, dabar ziuriu nei simto nebekainuoja. Anksciau zaidziau dar su BDM (ar koks ten), bet ten ardyt ECU reikia, lituot, su juo viena kart rasant buvo kontaktas dinges, tai gavau errora ir nutruko rasymas. Galvojau bus bedos, bet paleidau is naujo ir isirase. O sitas Kess/k-tag berods turi viska, kad uzmaitint ECU ir prikabint laidus ir nusiskaityt be jokiu ardymu. Taigi su tiek galimybiu, palaiko labai daug auto, universalus tool'sas. Tai ji ir rekomenduociau, siuo metu nemanau kad kas nors geriau yra.

     

    Be flash failų su juom galima trint klaidas, keist ridą ir pan nesudėtingai? :)

  3. Kaip čia pasakius su tuo milijonu. Dažnai būna, jog prašai milijono, tai negauni iš vis nieko. Čia jau godumas/NEgodumas atlieka svarbų vaidmenį. Geriau iš karto prašyti tų 10k ir tiek.

     

    Milijonas buvo pavyzdys, kuo daugiau prašysi, tuo daugiau teisėjas skirs pinigų, kad ir tūkstantį eurų gaus prašydamas 5k€ vis gerai, o jeigu paprašys 1k€, gali būti, kad 800€ skirs.

  4. Užsisakiau usb ir atminties kortelių. Gavau ir patvirtinau, kad prekės gautos. Apie 2-3 sav pragulėjo pas mane neprapakuotos. Prapakavau ir pastebėjau, kad talpa neatitinka tokios, kokia turėtų būti. Parašiau pardavėjui. Neatsako jau beveik savaitę. Ar realu atgauti pinigus arba gauti nebrokuotą prekę?

     

    Palikai feedbacką, viso gero tau sako pardavėjas, esi dabar bejėgis :)

  5. Žinok nepamokė :) Važinėju smagiai, bet saugiai ir labai retai kada viršiju +20, tačiau ten viena iš tokių vietų, kur važiuodamas +40 stabdai eismą...

     

    Visi paviršina greitį, tik žiūrėk proto ribose viršink arba paskui neverk policininkams "nun dėdė", "daugiau taip nedarysiu" :D

  6. Na būna visko, tik nežinai, draugas prieš kelis metus kalėjime pasedėjo beveik nekaltai už panašų dalyką ;)

     

    Ten visi kur sėdi ne kalti, grįžę iš ten pasakoja kaip muša apsauginius, o iš kitų kalbų sužinai, kad bahūrams kavą verda už čigaretes, klausyk tokių, tai pats tuoj sėdėsi.

  7. Jeigu jus manot kad Vimota kiekvienai masinai individualu faila raso "pagal audo nusidevejima" (spidometro parodymus, ar pagal ka?), tai sakyciau jus labai klistat... Galiu tik tiek pasakyt, kad nei i pati varikli, nei i sankaba neilysi (vienas dazniausiai gedimu po chipavimu, kai per daug galios ir nusisuka smagratis, kuris pries tai "ant smerciaus" buvo). Raso ten jie visiems standarta ir tiek, tik daug sneka. Nes kaip ir minejau, kazkoki individualu varianta padaryti nelabai imanoma. Aisku jeigu zmogus atvaziuoja ir pasako, kad va cia laisva ismetima pasidariau, sportini filtra isimeciau ir noriu daugiau galios, tai gal ir iraso ta "individualu" faila, kuris tarp chipuotoju tiesiog "stage 2" vadinamas... Arba tiesiog buna power/economy remapai, ko irgi negalima individualumu pavadinti.

     

    Teko man pora masinu pacipuot, tiksliau nepacipuot, o tiesiog irasyt faila. Yra patikimu svetainiu, kur failai kainuoja pigiau negu nuvaryt pas juos. Asmeniskai rekomenduociau thefileservice.co.uk, - failas 100GBP, uz ta pacia kaina jei reikia gali isprogramuot ir dpf/fap. Aisku Vimotoj ant stendo pravarys, parodys galia, matysi skaicius. Mano atveju paspaudus pedala skirtumas buvo akivaizdus, tai "razinu skaiciuot" nematau tikslo. :)

     

    Kas del kabeliu, tai as rimtesni hardware'a pirkau. Aisku ne originala, o clona, bet ne uz 10$...

     

    O kaip tie klonai visokių k tag ir pan? Kas nors už 50, 100, 200$ jau išeina? bėja rimtas atsakymas, ačiū :)

  8. Kiek esu girdėjąs iš vietinių, ir taip žmonių kas bandė tai nei vienas nėra laimingas, žmonės užsiemantys tuo dalyku ne šiaip sau perkasi newgenius, failai taip pat nuo 60e pradžia padorių , nemokamai nieko nėra, tik tai su kuo gali sugadinti.

    Pastebėjau, kad kaip ieškau failų, tai visur meta eurus mokėt :D

     

    Kol nusicipuosi, jau geriau zmogui duoti, kuris moka (nors aisku yra ir kreivarankiu, kurie tik pedalo jautruma padidina, kad butu "pojautis").... Tevo pazystami moka cipuoti (ir pats turi irangos), netgti atsiunte mano masinai failus , kad galeciau palyginti kaip buvo daryta. Tai galiu pasakyti taip, vien map'u atpazinimas galvos skausmas kaip pradziai yra, nes daugelis panasus yra :D. Dar klausimas ar verta? Kaip pirmas kartas, didele tikimybe jog suvarysi ECU (arba masina neuzsikurs, arba gris prie defaultiniu, nes blokuos kiti nustatymai, kuriuos neradai) arba kaip tiki minejo masina i lauzyna bus.

    P.S. Pats domejausi (rusu webuose daug info yra, su Winols bandziau), bet pusiaukelyje supratau jog tai ne man ir tiesiog meciau as.

     

    Nu čia reikia mokintis suprasti tas bangeles, kaip ir kas ten yra.

  9. Galimos pasėkmės, sugadintas eeprom'as, nei galios nieko tu iš jų negausi ir gali nesitikėti :D

    O kiek pradinė įranga su priėjimu ir redagavimu prie ECU, senesniems modeliams kainuoja? Gal aliexpresse yra ko rimčiau, ne už 10$ ?

     

    Kuo daugiau tokiu "cipuotoju", tuo daugiau brangaus darbo normaliems specams.

     

    Tie patys čipuotojai gimė su įrangomis rankose? :) gyveni ir mokaisi, man tokie dalykai patinka, yra potraukis domėjimuisi, kažkada žaisdavau su telefonų softais :)

  10. Turėjo būti blykstė 1 000 000%, mane buvo caddy stovėdamas nušovęs, buvo raudona šviesa. Laimei, kad tuomet dvi firmos ginčinosi teismuose, kas tvarkys radarus ir anuliavo mano pažeidimą. buvo galima 70, važiavau 125~. toks išgastis gerai mane pamokė, tikiuosi ir tave pamokė.

  11. Priklausomai ką padarė, gali prašyti milijono, gal priteis 10k, vistiek gerai bus, nori daugiau pinigų skūskis, kad sutriko miegas, sunku psichologiškai, baisu eiti į tą vietą kur buvai užpultas, kad bijai, bet kokio knibždesio, kad puola nerimas.

  12. Skelbiu aukcioną Leagoo Lead 3.

    Visiškai naujas, nenaudotas, tiesiog mamai nupirkau dovanų, bet jis per didelis jai todėl, teko paimti galaxy young 2.

    Telefonas labai geras turi 4,5 colio ekraną, 960x450 raiškos(IPS).

    Turi 3G ryšį, wifi,

    Baterija 1600mah sakyčiau ne prasta.

    Quad core 1.3ghz.

    512ram.

    Telefonas tikrai nelagina ir veikia sklandžiai.

    Android 4.4.2 KitKat + leagoo.cc atnaujinimai.

    Storis vos 8mm.

    Yra navigacija, tiesiog parsisiunti mapfactor ir visiškai nemokamai naudojiesi, be interneto su naujausias žemėlapiais.

    Preikinė ir galinė kameros 5 ir 2mp, ne pačios geriausios, bet dienos šviesoje nuotraukos tikrai geros kokybės.

    Pigus, kokybiškas telefoniukas už gerą kainą!

    Leagoo negirdėtas vardas, bet pats turėjau lead1 ir šį įsijungiau, jaučiasi, kad tai kokybiškas daiktas.

    Puiki galimybė padovanoti artimam žmogui gerą dovaną už priimtiną kainą arba pačiam atsinaujinti.

    Pirk dabar 90€.

    Aukcionas nuo 0.01€

    Aukciono laimėtojas taps tas, kurio aukščiausias siūlymas išliks 24h.

    Kainai pakilus virš 50€ nemokamas siuntimas reg paštu, omniva ar lpexpressu.

    post-11964-0-89947400-1425416287_thumb.jpg

    post-11964-0-75425700-1425416299_thumb.jpg

    post-11964-0-29612300-1425416307_thumb.jpg

    post-11964-0-93789900-1425416314_thumb.jpg

  13. Nepersistenge. Be 6000-7000lt a6 c4 geros nenupirksi. Pats pries kelis men ieskojau, buvo apziureti variantai ir po 7.5-8k ir ju technine bukle nebuvo superine. Istikruju kaip tokiu metu labai brangi masina. O siaip mano pasiulymas buvo audi 100 c4, o ne a6 c4. Ceske nebloga galima nupirkti uz 1000 euru paieskojus. Siaip 2.5 variklis yra salyginai ekonomiskas, beabejo dar priklauso nuo tapkes sunkumo. Uzmiesti beveik kaip golfas 5-6.5 litro, mieste man ima 11+. Pries tai vairavau 100 c4 2.5 85kw, dabar vairuoju a6 c4 2.5 103kw, sanaudos nelabai pakito. Vaziuokles remontas nera labai pigus, bet sutvarkei ir pamirsai.

     

    Ko gero teks atmest šį variantą, nes pats važiuoju ne per gražiausiai, po 9-11 mieste tikrai nesinori pilti, nebent 1.8 gal būt gerą variantą arba 2.0 su dujomis.

  14. Kodel uz tokia kaina audi nedomina? 80 b4 arba 100 c4 gali nupirkt cinkuota tdi. Nerudyja ir pigiai vaziuoja. Ko daugiau reikia ?:D

     

     

    Draugas nemažai metų atgal 626 2.0 benziną turėjo, labai neblogai važiavo ji, bet šiais laikais rasti neperpuvusią turbūt labai sunkus atvejis būtų.

    Dėl 323f, tai pažįstamų rate dauguma turbūt buvo leisgyvių prisipirkę, nes niekaip su tuo 1.5 neišbrisdavo mažiau 10l/100km mieste. Vienas pažįstamas tai Vilniuj džiaugėsi 8-9l vidutinėmis, bet ir buvo labai šviežia, itin mažai važinėta, žodžiu, retas atvejis :) Tiesa, nė vienas nebuvo dujinęs.

    Carina, jei ten 2.0D (atmosferinis, be turbinos), tai ten amžinas, praktiškai neužmušamas variklis, bet ir labai silpnas, ir triukšmauja kaip reikiant. Tokia "prie ūkio" mašina nebent, bet ne kasdieniam drožimui įvairiomis sąlygomis. 66kw variantas su turbina yra pakankamai adekvatus paprastam važinėjimui, ėjo tas pats motoras ir į Avensius iki D-4D.

     

     

    B4 dar dar.

    C4 kainos išpūstos žiauriai, o su 2.5TDI.. Nepamenu, kada teko už tokios tvarkingos važiuoti (kad nereiktų vilktis už suodžių šleifo - tokioms TA reiktų atimti ir į laužyną vežti). 2.4D - tokių turbūt gyvų praktiškai nebėra Lietuvoj, o ir silpnas baisiai tokiam svoriui. 2.3 benzinas irgi ganėtinai silpnas, labai seniai yra tokią darbinę tekę turėti šeimoj. O toliau gamoj V6 motorai.

    Būlkės tai tikrai nenoriu, C4, tai norėtūsi, įdomu kaip 2.5 valgo dyzeliną. benzinas/dujos 2.3 coupe pas pusbrolį buvo sakė 16-18 mieste, tai ką žinau...

    Audi A6 C4 yra motoras kaip a4 1.8 92kw, turėjau tokį variklį a4 kėbule, tai mieste tikrai 10 dujų ir traukė tikria gerai, tam tanke galbūt būtų 11-12, bet auto būtų su normalia važiuoklę ir geru varikliu, bet kaina nuo 900€ prasideda :/

     

    Kokia prasmė iš tos B4? Komforto nulis, vietos salone mažai, nepraktiška (nebent avantas), važiuoklę keiti kas 10k, netraukia, valgo daug. Aj, pamiršau, juk kaimynas sakė kad gera mašina, reiškia reikės būtinai nusipirkt.

    A6 C4 dyzelis? Už tokią kainą pamiršk, pusgyvės vaikšto po 2k €, pažįstamas prieš metus quattrinę pirko už 12k Lt. Iš kur tokios kainos kosminės už seną laužą - nesuprantu. Byra kaip ir kitos Audi, dalių kainos tikrai nėra pigios. Vietoj audinės geriau kokį bmw e34, bent jau bus už ką mokėt.

    Dėl kainos persistengiai, nuo 500€ prasideda, nuo 1000€ jau padorios lenda (įvertinant 20 metų senumą). Draugas manau permokėjo baisiai.

  15. Už tokią sumą į dyzelius jokiu būdu nežiūrėčiau, net jei ir tautovežinis išgarbintasis 1.9 tdi ten būtų.

    Siūlau ieškoti nesupuvusio japono ir tik benzino nedidele kubatūra, gal bus už ką kurą pilti. Kokį Civic geriau išlaikytą drožti ir drožti būtų galima, jei nebus perpuvęs. Daugiau kažką racionalaus už tokią sumą neturiu ko pasiūlyti. Autopliuse yra žalias Avensis mk1 jau su 2.0 D-4D 81kw motoru už 850EUR, bet baisu pagalvoti, kas ten realiai iš jo likę, jei už tiek pardavinėja, bus jau ragai ten.

     

    Turėjau japoną mazda 626 2.5 v6 buvo žėris, trasoje 10-12 dujų, tai ne daug tikrai, bet va mieste 16-22, auto nereikėjo taisyti beveik nieko, tikrai patikimas buvo. Iš japonų domina 323f 1.5 su dujomis turėtų būti eknomiškas, 65kw. Na nežinau manau vistiek dyzeliną žiūrėsiu. Peugot 406, astra, vectra neblogų yra. Avensis tikrai neišeis padorus, nors variantas tikrai patinka, carina labai silpna ir nelabai patinka.

    post-11964-0-33669000-1423918371_thumb.jpg

    post-11964-0-65073300-1423918375_thumb.jpg

    post-11964-0-60651600-1423918379_thumb.jpg

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...